ik kan prima spelen nu, en server is er niet uit geklaptquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat de launch? Had ik een beetje gelijk :p?
[..]
Nope. Cata was een revamp expansion. Dit is weer net zoals BC en WOTLK een expansion waarbij de content allemaal nieuw is, geen revamp.quote:Op dinsdag 25 september 2012 04:02 schreef Xetran het volgende:
wordt er eigenlijk nog oude content gerevamped in mop?
Is al terug gezet, toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:08 schreef Evertjan het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/Fs/simple
1e lvl 90 onder voorbehoud natuurlijkBen zelf om 0.05 naar bed gegaan
Staat nu dat ie 87 is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is al terug gezet, toch?
In ons guild een paar level 89
En ik ben petbattles aan het doen en het is nu al verslavend
Wel weer tof om te questen iigquote:''exploiting a mob's instant-respawn mechanic for tag-and-groupkill... BUSTED.''
Nicequote:Op dinsdag 25 september 2012 09:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben zeer tevreden met hoe de overloop is gegaan op mijn server. Zelfs 3 minuten voor middernacht konden we al beginnen!Enige probleem was die eerste quest in dat helikoptertje. Stonden een paar honderd man...en dat verliep wat langdurig. De rest ging perfect!
Geen lag, geen DC's! Perfect!
Ik ook, heerlijk een beetje de wereld over aan het vliegen met mijn pet army of doom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik ben petbattles aan het doen en het is nu al verslavend
veel geluk met je presentatiequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:07 schreef Zolcon het volgende:
Vanmiddag eens een exemplaar kopen en kijken hoe het gaat. Eerst nog even een presentatie houden
Dank! Veel plezier in Pandalandquote:
daarom ,quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is die eerste quest voor alliance een enorme kutquest. Goed nagedacht van Blizzard om zo'n quest als eerste in de zone te stoppen.
Ik kan dus helemaal niks doen, gisteren kon ik niet in de helikopter, nu kan ik dat schip niet eens raken omdat er duizenden mensen m'n zicht blokkeren.
Tussenstand tot nu:
4 uur gespeeld
3 uur lag en inlogproblemen
1 uur proberen mobs te killen terwijl er 3000 andere spelers zijn
quest completed: geen
Ga je hunter lvlen danquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is die eerste quest voor alliance een enorme kutquest. Goed nagedacht van Blizzard om zo'n quest als eerste in de zone te stoppen.
Ik kan dus helemaal niks doen, gisteren kon ik niet in de helikopter, nu kan ik dat schip niet eens raken omdat er duizenden mensen m'n zicht blokkeren.
Tussenstand tot nu:
4 uur gespeeld
3 uur lag en inlogproblemen
1 uur proberen mobs te killen terwijl er 3000 andere spelers zijn
quest completed: geen
Jep. Outland heeft al een druid en een priest op lvl 90quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |