daarom ,quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is die eerste quest voor alliance een enorme kutquest. Goed nagedacht van Blizzard om zo'n quest als eerste in de zone te stoppen.
Ik kan dus helemaal niks doen, gisteren kon ik niet in de helikopter, nu kan ik dat schip niet eens raken omdat er duizenden mensen m'n zicht blokkeren.
Tussenstand tot nu:
4 uur gespeeld
3 uur lag en inlogproblemen
1 uur proberen mobs te killen terwijl er 3000 andere spelers zijn
quest completed: geen
Ga je hunter lvlen danquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is die eerste quest voor alliance een enorme kutquest. Goed nagedacht van Blizzard om zo'n quest als eerste in de zone te stoppen.
Ik kan dus helemaal niks doen, gisteren kon ik niet in de helikopter, nu kan ik dat schip niet eens raken omdat er duizenden mensen m'n zicht blokkeren.
Tussenstand tot nu:
4 uur gespeeld
3 uur lag en inlogproblemen
1 uur proberen mobs te killen terwijl er 3000 andere spelers zijn
quest completed: geen
Jep. Outland heeft al een druid en een priest op lvl 90quote:
in wotlk hebben ze ook onyxia teruggebracht?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:58 schreef Knut het volgende:
[..]
Nope. Cata was een revamp expansion. Dit is weer net zoals BC en WOTLK een expansion waarbij de content allemaal nieuw is, geen revamp.
Behalve de destructie van Theramore natuurlijk. Of heeft dat scenario geen indruk gemaakt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:58 schreef Knut het volgende:
[..]
Nope. Cata was een revamp expansion. Dit is weer net zoals BC en WOTLK een expansion waarbij de content allemaal nieuw is, geen revamp.
Ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:46 schreef S2Madness het volgende:
Ik kan morgen ochtend pas beginnen. Als ik dit topic zo lees is dat maar goed ook... Ik heb nooit een launch meegemaakt die vlekkeloos verliep
Succes met levelen, hoe sneller andere levelen, hoe meer ruimte ik woensdag heb
How do you kill that, which has no life...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:24 schreef Messina het volgende:
Net de realm first 90 (warrior)
Drie minuten later de realm first warlock.
Mwah, het is wel te doen hoor. Paar uur per lvl.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
How do you kill that, which has no life...
?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
How do you kill that, which has no life...
Lol, vette shitquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
Loopt hier al een lvl 88 monk rond.
Grant a level lijkt me?
Ik heb 7 level 85's... Maar goed, ik ben nog niet eens bij 81. Ik level samen met een kennis, lekker rustig aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah nu naar 90 rushen, alles doen en farmen, dan heb je straks de raid gecleared en zit je weer 2 maanden te wachten op nieuwe content.
genieten van levelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik snap echt niet dat je zo snel zou willen levelen, lekker genieten van het spel, althans dat doe ik. Prima alles op z'n tijd. Vanavond wel meteen beginnen natuurlijk xD
QFTquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genieten van levelen![]()
zelfde als genieten van verf zien drogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |