Wou naar mijn Paladin loggen (die in orgrimmmar staat). Lukt niet. Op naar bed. over 4 uurtjes opstaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Silmarwen het volgende:
Een dungeon gedaan, nieuwe gequeueed, iedereen crasht en nu kan niemand meer inloggen.
Ik heb hem 23:30 gekocht, digital deluxe, ik heb ook mn mount en pet al, dus iDeal is ook instant.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
Ik dacht instant en gelijk een game-key, downloaden.
Krijg je dit...
Poep digital, echt poep.
Nee. De server is gewoon keihard overbelast nu omdat er meer flapdrollen zoals jij zijn die denken het wel even op het laatste moment te kunnen doen. Er is niks mis met het systeem. Je had gewoon moeten nadenken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, IDEAL zou instant moeten zijn.
Begin maar met beledigen ja, dat zal helpen.
maar ze hadden beloofd dat...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:40 schreef Junglebeast het volgende:
Echt dit keer lukt het ze ook niet om alles soepel te laten verlopen.
Maar dit is geen winkel of wel dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:40 schreef Knut het volgende:
Skillstorm, je had ook even een dagje eerder kunnen upgraden. Als je op het laatste moment in de winkel gaat kijken, sta je ook in de rij.
noem jij mij nu een flapdrol?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nee. De server is gewoon keihard overbelast nu omdat er meer flapdrollen zoals jij zijn die denken het wel even op het laatste moment te kunnen doen. Er is niks mis met het systeem. Je had gewoon moeten nadenken.
Kan het ze geeneens kwalijk nemen. Ik ben allang blij dat ik op mijn gemak 1 dungeon heb kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:40 schreef Junglebeast het volgende:
Echt dit keer lukt het ze ook niet om alles soepel te laten verlopen.
Dungeon duurt hoe lang? 20 minuten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Kan het ze geeneens kwalijk nemen. Ik ben allang blij dat ik op mijn gemak 1 dungeon heb kunnen doen.
moet je niet zoals mij wipen op de laatste boss.. corpse run zit er niet meer in :$quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Kan het ze geeneens kwalijk nemen. Ik ben allang blij dat ik op mijn gemak 1 dungeon heb kunnen doen.
Nope, IDEAL is altijd instant geweest, dit was niet verwacht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nee. De server is gewoon keihard overbelast nu omdat er meer flapdrollen zoals jij zijn die denken het wel even op het laatste moment te kunnen doen. Er is niks mis met het systeem. Je had gewoon moeten nadenken.
Minuutje of 10-15.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dungeon duurt hoe lang? 20 minuten?
Zoiets, zonder tactics door te lopen, inclusief een wipe op de laatste boss en een corpserunquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dungeon duurt hoe lang? 20 minuten?
Nee. Dit verdien je gewoon. Als jij 2 maanden geleden de order had gedaan was er nu niks aan de hand.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nope, IDEAL is altijd instant geweest, dit was niet verwacht.
Donder nou een keer op met beledigen dan.
wat zijn daar de tactics voor?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef Knut het volgende:
[..]
Zoiets, zonder tactics door te lopen, inclusief een wipe op de laatste boss en een corpserun
2 maanden geleden speelde ik niet eens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:43 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nee. Dit verdien je gewoon. Als jij 2 maanden geleden de order had gedaan was er nu niks aan de hand.
believe me, iedereen kiest voor optie 2..quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
Zit al 10 minuten naar loading screen te kijken.
Nu kan ik 2 dingen doen:
1 morgen gaan gamen
2 even iets anders gaan doen en hopen dat iedereen voor optie 1 kiest waardoor de servers normaal zijn
Eerder dan een kwartier voor de release dan. Zelfs vorige week was goed geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
2 maanden geleden speelde ik niet eens.
Ik niet heur, ik houd 't voor gezienquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:44 schreef Maax het volgende:
[..]
believe me, iedereen kiest voor optie 2..
Wedden dat er nu duizenden mensen zijn die ragen naar hun scherm?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:44 schreef Maax het volgende:
[..]
believe me, iedereen kiest voor optie 2..
mooi, weer eentje minderquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik niet heur, ik houd 't voor gezien
Morgen weer een dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |