heb je net pas betaald?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon om razend van te worden.
heb je het net pas besteld?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nope, ik MAG niet betalen. Daarvoor zit ik in de rij.
dude all de server power en mankracht zijn nu toch niet bezig met datquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kwart over 11 ofzo.
Dan nog kan het toch gvd niet zo lang duren.
Juist welquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude all de server power en mankracht zijn nu toch niet bezig met dat
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude all de server power en mankracht zijn nu toch niet bezig met dat
Gamecard.nuquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]Ja wtf.
Nooit meer digital voor mij.
Tja, nu al te laat voor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Gamecard.nu
Besteld, 2 minuten later in m'n mailboxTwee keer.
Waarom? Als je niet betaald cancelt blizz je ding toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, nu al te laat voor.
Kut panda dieren.
Idk, kijk zo wel. (over 5 jaar)quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Waarom? Als je niet betaald cancelt blizz je ding toch?
Ik hang op loading screenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idk, kijk zo wel. (over 5 jaar)
als je nou op tijd besteld aangezien het al paar maanden te halen isquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
Ik dacht instant en gelijk een game-key, downloaden.
Krijg je dit...
Poep digital, echt poep.
creditcard is instant, ideal willen ze verifyenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
Ik dacht instant en gelijk een game-key, downloaden.
Krijg je dit...
Poep digital, echt poep.
cancel die shit dan gewoon als je nog niet betaald hebquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
Mja, digital is gewoon not done meer voor mij.
Fuck die armoedige manier.
Geen problemen mee gehad. Je bent zelf gewoon een enorme flapdrol.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
Mja, digital is gewoon not done meer voor mij.
Fuck die armoedige manier.
Ja, ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
cancel die shit dan gewoon als je nog niet betaald heb
Nee, IDEAL zou instant moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Metonae het volgende:
[..]
Geen problemen mee gehad. Je bent zelf gewoon een enorme flapdrol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |