Ik wel, morgen komt iequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
Lijkt me wel grappig maar totaal geen drang om te spelen.
Ja heel erg, mooie oerwouden enzo met van die Aziatische tempels.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn het groene gebieden? Ik lvl een monk dus zit nog in lowbie gebied
Nice ik vind eastern plaguelands etc altijd zo droevig :p hoe groener, hoe beterquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heel erg, mooie oerwouden enzo met van die Aziatische tempels.
Trouwens nog een ergernis: Elke keer tientallen gasten die vragen of een quest bugged is. Lees gewoon de text ffs.
Un'goro crater was ook zo mooi om te zien, ik denk dat deze expansion mij wel gaat bevallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice ik vind eastern plaguelands etc altijd zo droevig :p hoe groener, hoe beter
Iemand?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef onlogisch het volgende:
kan ik ook nog op een snelle manier aan heirlooms komen? Heb echt 1,5 jaar niet gespeeld en 0 justice points of w / e er voor apart gezet.
Iemand?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef benx het volgende:
Ben al 3 maand frozen, krijg ik 1 maand gratis bij als ik voor 35 euro de expo koop of word het minimaal 50 voor mij?
Neem dan een rustige server. Ik heb een RP server (the Sha'tar) waar ik in 5 jaar nog nooit een queue gehad heb. Is best gezellig ook nog op onze realmquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
Was zonder problemen ingelogd de hele dag, ga ik even met de kat naar de dierenarts, kom ik terug: nr 800 in queue
nog steeds een low serverquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:44 schreef Evertjan het volgende:
na 5 uur komt iedereen thuis en je merkt dat het gelijk drukker is in WoW
idd, als je RP wil moet je je echt bij een guild aansluiten die dat doet en events organiseert etc.. want in trade chat ofzo merk je er niets van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef Knut het volgende:
RP server is in de praktijk vooral een erg relaxte PVE server
Ja, waar ze je al reporten en zeiken over de kleinste dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef Knut het volgende:
RP server is in de praktijk vooral een erg relaxte PVE server
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef hoenselman het volgende:
Vroeger veel geraid op mijn hunter, lees er veel slechts over. Ga het denk ik weer proberen of op mijn death knight of op mijn paladin. Cataclysm half over geslagen als een gek naar lvl 85 gerushed paar hc's gedaan en toen was ik er klaar mee, nu casual spelen op een erg drukker server. Kijken of het wat is, met RP doen ze toch al die bruiloften en blije dingen ?
cata heroics grinden, krijg je ongeveer 500 jp per dungeon voor. Maar weet niet of dat nog steeds zo is nu Pandaria gereleased is, heb nog niet op m'n level 85 ingelogd.quote:
mja had nog wat mazzel met honor. heb nu 3 heirlooms, chest /shoulder / back.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:16 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
cata heroics grinden, krijg je ongeveer 500 jp per dungeon voor. Maar weet niet of dat nog steeds zo is nu Pandaria gereleased is.
Is zatquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mja had nog wat mazzel met honor. heb nu 3 heirlooms, chest /shoulder / back.
Da's wel goed toch?
Outland?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef onlogisch het volgende:
Pfff 2e keer dat mijn hele toetsenbord er gewoon mee kapt
Reboot dus noodzakelijk en bij het opnieuw inloggen achter aan de rij aansluiten.
Slechts 2700 wachtenden voor u
Sylvanas.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Outland?
Aantal servers zijn idd locked.
Wel erg knapquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
Realm First Level 90 Monk net hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |