Lvl'en is idd het kutste wat er is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genieten van levelen![]()
zelfde als genieten van verf zien drogen.
wie was de world first?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:24 schreef Messina het volgende:
Net de realm first 90 (warrior)
Drie minuten later de realm first warlock.
Ik vind levelen wel leuk hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genieten van levelen![]()
zelfde als genieten van verf zien drogen.
Online aanschaffen is altijd nog het bestequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:43 schreef Zolcon het volgende:
Net bij de FR in de kalverstraat gewone gekocht voor 30 euro. Waren er nog genoeg achter de kassa.
Preorderen is altijd trager dan in de winkel kopen. Ze hebben er altijd wel eentje als je op de dag zelf gaat en anders reserveren. Dat wachten op de postbode is verschrikkelijk
Dat dus... Ik heb er ook ruim een half jaar over gedaan om level 60 te worden (vanilla wow).quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind levelen wel leuk hoordungeons doen, beetje her en der kutten. Natuurlijk vind ik het minder leuk om AL mijn chars te levelen naar 90, maar van de eerste char zal ik zeker wel genieten ja.
Echt dat idd. Vroeger wilde ik altijd meteen max lvl zijn. Nu ik weet dat ik toch niet meer ga die hard raiden is die drang er ook niet. Veel leuker vind ik zo. Lekker achievementwhoren etcquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Dat dus... Ik heb er ook ruim een half jaar over gedaan om level 60 te worden (vanilla wow).
Lekker rustig aan, in die tijd nog cityraids etc... Ik vermaak mij prima zonder endgame
Ik heb ook een tijd gehad dat ik aan hardcore raiden deed (BC), maar ik kan en wil ook geen vaste speeltijden meer. Ik heb er geen tijd voor en het moet wel leuk blijven... Ik speel dit spel om te ontspannen, niet om nog meer verplichtingen aan te gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt dat idd. Vroeger wilde ik altijd meteen max lvl zijn. Nu ik weet dat ik toch niet meer ga die hard raiden is die drang er ook niet. Veel leuker vind ik zo. Lekker achievementwhoren etc
Ik deed vroeger ook echt 3 vaste raiddagen. Ik nam mijn telefoon niet eens op als ik in een raid zat, zo slechtquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd gehad dat ik aan hardcore raiden deed (BC), maar ik kan en wil ook geen vaste speeltijden meer. Ik heb er geen tijd voor en het moet wel leuk blijven... Ik speel dit spel om te ontspannen, niet om nog meer verplichtingen aan te gaan.
Ik ken het, 4 dagen raiden. van 7 tot 11. Altijd max up met enchants & food & drinks. dkp minus als je afk ging zonder reden of de tactics niet kon etcquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik deed vroeger ook echt 3 vaste raiddagen. Ik nam mijn telefoon niet eens op als ik in een raid zat, zo slechtNu speel ik het idd om lekker te ontspannen en ik speel wanneer ik daar zin in heb. Wil wel gewoon nog doen wat ik normaal ook doe zoals sporten en met vrienden optrekken. Het weekend is er sowieso om fulltime te genieten van de vrijheid.
Zijn het groene gebieden? Ik lvl een monk dus zit nog in lowbie gebiedquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah mij bevalt die vrolijke sfeer wel. Stuk beter dan alle scourge etc.
Een maatje van mij ging al helemaal ver, hij was op zijn 'vrije' dagen bezig om spullen te farmen voor zijn raids.. Hij was dus elke dag bezig met wow... Dat heb ik er dus absoluut niet voor over.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken het, 4 dagen raiden. van 7 tot 11. Altijd max up met enchants & food & drinks. dkp minus als je afk ging zonder reden of de tactics niet kon etc
Echt slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |