friendly name plates op silvermoon crashen mijn game zoveel mensenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Keybind zetten voor "interact with target" en friendly nameplates aan.
Heey jij ook op Outland, wij DCde net en nu schijnt de world server down te zijn -.-quote:
Ik probeerde terug in Ogrimmar te komen maar dat ging nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heey jij ook op Outland, wij DCde net en nu schijnt de world server down te zijn -.-
Faal shop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je ergens een hard copy had gekocht
Ding is bij mij nog steeds loadingquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik probeerde terug in Ogrimmar te komen maar dat ging niet
ow wacht ben er in maar niks werktquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ding is bij mij nog steeds loading.
Retrieving characater list nog steeds nu..quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ding is bij mij nog steeds loading.
Ja daar zit ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
friendly name plates op silvermoon crashen mijn game zoveel mensen
dat is zo het probleem nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef WyriHaximus het volgende:
lol en iedereen maar boven op de quest givers blijven staan.
Traditiequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik zou aan het spel gaan twijfelen als dat niet gebeurdequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja, maar dit is gewoon om razend van te worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ook al kan je betalen, de servers zijn toch down.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |