KLOPT DAT? KLOPT DAT??quote:
Stienen..quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef golfer het volgende:
Petra Stiens mag ook wel toegevoegd worden in de OP.
excuus truusquote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef Kenju het volgende:
Wat is de positie van Dibi eigenlijk daar?
Ja, en Sap is 49quote:
Niks meer.quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef Kenju het volgende:
Wat is de positie van Dibi eigenlijk daar?
Pvda baantjes carousel, is die man ook weer even onder de pannen.quote:
Sap kent haar eigen achterban niet, die wilen niets met oorlog van doen hebben, maar Sap wil graag bij de grote jongens horenquote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snapte Sap wel, maar echt slim was dit niet.
belachelijk gewoonquote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pvda baantjes carousel, is die man ook weer even onder de pannen.
Betaalt niet veel hoor, zo'n commissie voorzitten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef Mani89 het volgende:
hij is beschikbaarquote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou ie best goed doen denk ik, the ratfight in de kamer is ie niet geschikt voorquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:18 schreef Specularium het volgende:
Job moet gewoon Minister van Sociale Zaken worden.
Omdat het kan.
twitter:Oostveenm twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 11:29:05Redactie #P&W nodigt me uit voor een uitzending 'want we willen graag nog wat vrouwen aan tafel'. Ik vond dat zo stom dat ik nee heb gezegd. reageer retweet
Ja, want het bleek een uitnodiging voor de woonboot te zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef golfer het volgende:
twitter:Oostveenm twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 11:29:05Redactie #P&W nodigt me uit voor een uitzending 'want we willen graag nog wat vrouwen aan tafel'. Ik vond dat zo stom dat ik nee heb gezegd. reageer retweet
Hmja, dat optreden van haar sloeg ook als een lul op een drumstel gisteren.quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef UncleDolan het volgende:
Wereldvreemd, zo kennen we Sap weer.
Pauw heeft relatie met de Turkse redactrice van P&W zelfquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, hoe zit dat eigenlijk met die woonboot? Want in een intervieuw las ik laatst dat hij al drie jaar een relatie heeft. Met wie dan? En woont die ook op de boot? Of lekker LATten?
Nimet Groeneweg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef pberends het volgende:
Pauw heeft relatie met de Turkse redactrice van P&W zelf.
Ja, krijg dan godverdomme de tyfus maar!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef golfer het volgende:
Gelukkig is er niks twijfelachtigs aan de reputatie van Jeroen Pauw.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, dat is wel iemand van twijfelachtige reputatie.
Als je Pauw drie jaar in de tang hebt dan heb je inderdaad een twijfelachtige reputatiequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel iemand van twijfelachtige reputatie.
Dit is een onderwerp dat Tijs niet durft.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Stefan van Dierendonck
Ex-priester en schrijver over zijn vervreemding van de kerk.
het wordt tijd dat er koppen gaan rollen. in het bedrijfsleven waren ze al lang ontslagenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:14 schreef golfer het volgende:
Burgemeester en politiechef blunderen en falen nu nog steeds. Ze weten nog steeds heel veel concrete vragen niet te beantwoorden.
Precies, geef gewoon toe dat je het onderschat hebt. Kan gebeuren, maar draai niet zo om de hete brij heen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:14 schreef alors het volgende:
Het is wel een beetje de 'veeg je eigen straatje schoon'-show zo.
Vervelend toontje ook, 'u zegt dat', 'ik weet niet of dat klopt', kom op man.
Dat zeg ik net, gewoon een kudde dronken mongolen, niks organisatie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:16 schreef Janneke141 het volgende:
'Georganiseerd'
Lazer op, er stonden daar 3000 man die mekaar voor vrijdag niet kenden
En het is 4 dagen geleden, nu mag het nog.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is zowat een compleet dorp van de kaart geveegd. Logisch dat ze het daar over hebben.
Ideaal. Kunnen hun eigen verdediging doen om te oefenen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:17 schreef golfer het volgende:
Hooligans van de rechtenfaculteit van de RUG.
Dit soort hilariteit snapt niemand.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:17 schreef golfer het volgende:
Studentjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:17 schreef golfer het volgende:
geen mongolen. spektakelzoekersquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, gewoon een kudde dronken mongolen, niks organisatie.
Het liefst geven ze alles en iedereen de schuld om de verantwoordelijkheid maar buiten zichzelf te kunnen leggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:19 schreef Specularium het volgende:
Het liefst geven ze Facebook, Twitter en FC Groningen de schuld.
en kraantje papie en die andere zouden eventueel komen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Nee geen feest, maar wel van te voren allemaal tegen ons zeggen dat er iets te doen viel op het voetbalveld waar als je daar met een grote groep staat geen flikker te doen is.
Zeg dan gewoon: BLIJF WEG, ER IS HIER NIKS EN ALS JE TOCH KOMT WORD JE GELIJK TERUGGESTUURD.
Maar nee er zal iets georganiseerd worden op het voetbalveld.
Ja toen wij daar stonden werd nog zelfs door de POLITIE gezegd dat er iets was op het voetbalveld en dat er artiesten zouden komen. Communicatie tussen politie en gemeente was gewoon zwaar kut.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en kraantje papie en die andere zouden eventueel komen.
Oh, jij bent zo'n malloot geweest die daar naartoe is gegaan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ja toen wij daar stonden werd nog zelfs door de POLITIE gezegd dat er iets was op het voetbalveld en dat er artiesten zouden komen. Communicatie tussen politie en gemeente was gewoon zwaar kut.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja toen wij daar stonden werd nog zelfs door de POLITIE gezegd dat er iets was op het voetbalveld en dat er artiesten zouden komen. Communicatie tussen politie en gemeente was gewoon zwaar kut.
Zeggen Marokkanen ook altijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe kan je nou heel die groep verantwoordelijk houden voor de schade? Het was een klein percentage die relde hoor.
Klopt, laatste moment meegegaan omdat ik op het station zat en ik zag vrienden die daar heen gingen en die vroegen mij mee en ik ging ook mee. Maar wat is daar verkeerd aan dan? Want er was uiteindelijk wel muziek. Dat het rellend is afgelopen is zeer triest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n malloot geweest die daar naartoe is gegaan?
Je wist dat je daar niks had te zoeken. Iedereen die daar aanwezig was, is (gedeeltelijk) verantwoordelijk voor de chaos en de schade.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe kan je nou heel die groep verantwoordelijk houden voor de schade? Het was een klein percentage die relde hoor. Alleen het zijn en blijven jongeren dus de groep leek heel groot omdat heel veel aan het kijken/filmen waren. Maar dat betekend niet dat je meedoet aan de rellen.
Al waren wij gewoon verstandig en gingen toen naar huis, na een best leuke avond gehad te hebben daar.
nee, je kan mensen niet verantwoordelijk houden voor iets wat ze niet doen. en iedereen mag gaan en staan in nederland waar ie wilquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je wist dat je daar niks had te zoeken. Iedereen die daar aanwezig was is (gedeeltelijk) verantwoordelijk voor de chaos en de schade.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Nee geen feest, maar wel van te voren allemaal tegen ons zeggen dat er iets te doen viel op het voetbalveld waar als je daar met een grote groep staat geen flikker te doen is.
Zeg dan gewoon: BLIJF WEG, ER IS HIER NIKS EN ALS JE TOCH KOMT WORD JE GELIJK TERUGGESTUURD.
Maar nee er zal iets georganiseerd worden op het voetbalveld.
Ja maar er zou wel iets komen op het voetbalveld werd duidelijk aangegeven. Ook zeiden veel artiesten dat ze zouden komen. Zo naïef als we zijn, waren we daar. Al ging ik op het laatste moment heen omdat ik me heb laten overhalen op het station. En eerlijk gezegd heb ik er ook geen spijt van dus ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je wist dat je daar niks had te zoeken. Iedereen die daar aanwezig was is (gedeeltelijk) verantwoordelijk voor de chaos en de schade.
Waar heb je dat gehoord dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
Wij kwamen trouwens omdat we dachten dat Yellow Claw kwam.
Je had er niks te zoeken en wist toch dat er geen feest was?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Klopt, laatste moment meegegaan omdat ik op het station zat en ik zag vrienden die daar heen gingen en die vroegen mij mee en ik ging ook mee. Maar wat is daar verkeerd aan dan?
Het lokt gewoon zo'n Project X party, als artiesten aangeven dat ze komen en de gemeente zegt dat je op het voetbalveld terecht kan. Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had er niks te zoeken en wist toch dat er geen feest was?
hij zegt toch dat er wel een feest aangekondigd was met artiestenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had er niks te zoeken en wist toch dat er geen feest was?
Volgens mij werd dat zelfs op een gegeven moment door de nos bevestigd.quote:
quote:Voedselallergie
Van Dierendonck wordt op 23-jarige leeftijd gewijd als priester. Na de mis is hij altijd moe. Hij blijkt een voedselallergie te hebben en is allergisch voor gluten. Tarwevrije hosties zouden daarom uitkomst bieden, maar die staat de rooms-katholieke kerk niet toe. Van Dierendonck vervreemd steeds meer van de Kerk en legt uiteindelijk zijn priesterschap neer. Hij is dan net dertig jaar.
Omdat er duidelijk werd gezegd dat het niet een feest was en er geen artiesten zouden zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Het lokt gewoon zo'n Project X party, als artiesten aangeven dat ze komen en de gemeente zegt dat je op het voetbalveld terecht kan. Waarom niet?
bron?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat zelfs op een gegeven moment door de nos bevestigd.
Yellow Claw zelf:quote:
twitter:Yellow_Claw twitterde op donderdag 20-09-2012 om 22:48:23Yes morgen #ProjectXHaren X #YellowClaw Volg ons! We houden julle op de hoogte. #nooitmeerslapen reageer retweet
En zo veel meer tweets. En ook andere artiesten als Kraantje Pappie gaven aan te komen.twitter:Yellow_Claw twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:22:58Hey, we hebben een helikopter nodig man. Om een beetje snel bij Haren te komen. Welk helikopter bedrijf sponsort ons met een hellie? reageer retweet
In zijn hoofd en dat van z'n vriendjes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
hij zegt toch dat er wel een feest aangekondigd was met artiesten
Mijn geheugen, kijk de journaals na zou ik zeggen. Als ik het goed heb hebben ze het gehad over een alternatief feest op het voetbalveld.quote:
Waarom dan een voetbalveld klaarmaken met lichtmasten etc? En vervolgens door de politie daar heen geleid worden. Maar vervolgens hadden ze geen controle meer en konden we gewoon het centrum in lopen zonder dat we weerwoord kregen. Alleen de stationsstraat was afgezet voor de rest mocht je overal komen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat er duidelijk werd gezegd dat het niet een feest was en er geen artiesten zouden zijn.
Wie geloof je dan meer? Je zogenaamde vriendjes die willen zuipen of de autoriteiten?
iets over een priester die allergisch is voor hosites (geloofskoekjes)quote:
Ja dat snap ik maar waarom hier aandacht voor?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
iets over een priester die allergisch is voor hosites (geloofskoekjes)
geen ideequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar waarom hier aandacht voor?
Volgens mij hebben ze dat nergens duidelijk vermeld. Was alleen vaag gemeld omdat niemand wist wat er te wachten stond, dus slechte voorbereiding van alle kanten en de media die fijn mee gaan speculerenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:34 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Mijn geheugen, kijk de journaals na zou ik zeggen. Als ik het goed heb hebben ze het gehad over een alternatief feest op het voetbalveld.
Beter begin je zinnen niet met beter.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Beter stellen ze nog wat kritische vragen aan die burgemeester.
Beter doe ik dat niet, ik typ zoals ik praatquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin je zinnen niet met beter.
Met een poes als zuigeling.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:39 schreef Specularium het volgende:
Maar hij is dus een misbruikte homo?
Met een vriendin en een huisdier.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:39 schreef Specularium het volgende:
heteroquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:39 schreef Specularium het volgende:
Nee hij heeft een vriendin met een poesquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:39 schreef Specularium het volgende:
uncledolanquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
Wow. Huismerk Dorito's zijn echt smerig.
Nacho of Cool American?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:40 schreef UncleDolan het volgende:
Wow. Huismerk Dorito's zijn echt smerig.
Daarom worden ze ook misbruiktquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
Priesters mogen dus helemaal nooit masturberen
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Nacho cheese van Markant. Echt een afrader.
Is dat die van Koefnoen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier meer SP in, compleet met tuinbroek.
NEEquote:
Ze is Nederlandsequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
pvv heeft hier imo wel gelijk, want marokaanse wet is gewoon bagger op dit gebied
Dan zou ze volgens jou ook niet in de Tweede Kamer mogen zitten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en marrokaanse
en dat kan dus niet
Probleem is dat Nederland daar niet veel aan kan veranderen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en marrokaanse
en dat kan dus niet
ik zou haar niet kiezen nee.. als ze afstand deed van haar marrokaanse paspoort was er geen probleemquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zou ze volgens jou ook niet in de Tweede Kamer mogen zitten?
Is dat net zo erg als dat een Marokkaan burgemeester van Rotterdam is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef Onnoman het volgende:
ik zie het nog eens gebeuren dat een Marokkaan president wordt van Nederland.. nou dan emigreer ik echt
Die domme PVV-er vertegenwoordigt mij ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
Mijn vertegenwoordigster is ze niet.
Dan kan geloof ik niet eens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik zou haar niet kiezen nee.. als ze afstand deed van haar marrokaanse paspoort was er geen probleem
Ten eerste is her Marokko met 1 r en 2 k's en ten tweede kan dat dus niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik zou haar niet kiezen nee.. als ze afstand deed van haar marrokaanse paspoort was er geen probleem
bijnaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is dat net zo erg als dat een Marokkaan burgemeester van Rotterdam is?
Volgens mij is ze een stuk welbespraakter dan jij en zeker beter algemeen ontwikkeld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:50 schreef waxmask het volgende:
Die Kut Arib kan amper Nederlands spreken...
Is Kut haar voornaam?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:50 schreef waxmask het volgende:
Die Kut Arib kan amper Nederlands spreken...
Daarnaast is het ook niet altijd mogelijk om, zelfs al zou de persoon in kwestie dat willen, staatsburgerschap van een land op te geven (bijvoorbeeld Marokko). Emigranten uit deze landen zijn dus gedwongen om een dubbele nationaliteit te verkrijgen wanneer ze zich elders willen laten naturaliseren.quote:
Aboutaleb had toen minister van sociale zaken moeten worden maar dat durfde men niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is dat net zo erg als dat een Marokkaan burgemeester van Rotterdam is?
Ik durf te wedden van niet...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een stuk welbespraakter dan jij en zeker beter algemeen ontwikkeld.
Volgens mij doet hij het daar prima.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aboutaleb had toen minister van sociale zaken moeten worden maar dat durfde men niet.
Het burgemeesterschap is zijn troostprijs. Zo doet de PvdA dat gewoon.
Lijkt mij ook zo van een afstandje gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het daar prima.
Eensquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef alors het volgende:
Het kan mij dus echt totaal niet boeien hoeveel nationaliteiten iemand heeft, wat een kleingeestigheid om je daar druk over te maken.
Als Rotterdammer kan ik tegen je zeggen: je bent een azijnzeiker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij ook zo van een afstandje gezien.
Dat heet een zegelring en heeft niks met trouwen te maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:55 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stijlloze trouwring (?) droeg Pauw toch.
Joost, altijd lachen en onvoorspelbaar.quote:De dood van de inbreker in Diessen hoort bij de risico's van het vak volgens staatssecretaris Teeven. Hierover debatteren advocaat Tjalling van der Goot en oprichter van het burgerinitiatief Joost Eerdmans vanavond in de uitzending.
Raar is helemaal dat ze maatschappelijk op de eerste rang zit, want ze mag vaak op tv.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:03 schreef Specularium het volgende:
Tinkebell is een extreem linkse hobbie.
Ik heb haar nog nooit een samenhangend verhaal horen vertellen.
En nu gaat ze ineens lekker verschillig doen.
Dan vind ik het nog vreemder. Had Pauw die soms van die priester gestolen?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heet een zegelring en heeft niks met trouwen te maken.
Doe je alleen zo dom of ben je ook echt zo vreselijk dom?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef pberends het volgende:
Dan vind ik het nog vreemder. Had Pauw die soms van die priester gestolen?.
Het één kan niet zonder het ander.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe je alleen zo dom of ben je ook echt zo vreselijk dom?
Nog een Tinkebelletje.quote:
Ik weet echt niet wat ik er van moet vinden, voorstanders hebben het over verdedigen van jezelf, voorstanders komen met voordelen van totaal verminkte overvallers en zelfs een dode, beide zijn natuurlijk niet goedquote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Goot en Eerdmans
Dood van inbreker risico van het vak? Een debat.
Ik vind dat je je eigendommen best mag verdedigen, natuurlijk. Iemand moet met zijn poten van andermans spullen afblijven. Maar of je het moet aanmoedigen als overheid... Het mag geen excuus zijn om iemand eens lekker dood te trappen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik er van moet vinden, voorstanders hebben het over verdedigen van jezelf, voorstanders komen met voordelen van totaal verminkte overvallers en zelfs een dode, beide zijn natuurlijk niet goed
Waarom dan niet een uitwisselingsproject. Iedereen blij.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:02 schreef golfer het volgende:
Dus door jezelf tegen opbod naakt voor een kalender te verkopen ga je een signaal afgeven om meisjes in Manilla uit de prostitutie te halen. Ja,ja... Tinkebell.
Ik ben voorstander, maar ben ook niet helemaal rationeel aangezien het in 't dorp is gebeurd waar m'n zusje woont, waar ze vorige week hebben geprobeerd in te breken 's nachts. Ze hoorde het maar ze/hij wisten niet binnen te komen en de schrik zit 'r nog in 't lijf.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik er van moet vinden, voorstanders hebben het over verdedigen van jezelf, voorstanders komen met voordelen van totaal verminkte overvallers en zelfs een dode, beide zijn natuurlijk niet goed
Waar ik naartoe smsen om dit project te steunen?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom dan niet een uitwisselingsproject. Iedereen blij.
Ja of bv iemand ligt al op de grond en je schopt er nog een minuutje tegenaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is logisch dat je een inbreker een knal voor z'n harses geeft. Maar als je hem doodslaat, dan is het logisch dat er een onderzoek wordt ingesteld.
Rutger trapte alle open deuren mooi in.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef UncleDolan het volgende:
Oh die ex inbreker was zojuist bij Pownews, wat een gek is dat.
Er wordt altijd onderzoek verricht, dus als je een beetje gaat martelen ben je zelf de lul.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja of bv iemand ligt al op de grond en je schopt er nog een minuutje tegenaan.
Waterdicht inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef MilaNL het volgende:
Als je iemand wilt vermoorden kun je dat het beste in je huis doen, er een schroevendraaier naast leggen en zeggen dat het een inbreker was.
Die heeft ze altijd opquote:Op woensdag 26 september 2012 23:09 schreef FRseezu het volgende:
Is zon roze bril een nieuwe hipster rage ofzo?
Staat wel geil.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:09 schreef FRseezu het volgende:
Is zon roze bril een nieuwe hipster rage ofzo?
Natuurlijk, maar daarom is het wel op het randje als je als overheid aanmoedigt en een vrijbrief geeft voor geweld tegen inbrekers.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:09 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Er wordt altijd onderzoek verricht, dus als je een beetje gaat martelen ben je zelf de lul.
Edgar Davids ziekte?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die heeft ze altijd op
Ze is vet individueelquote:Op woensdag 26 september 2012 23:11 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Edgar Davids ziekte?
Anders is t wel sneu
Ze wacht totdat ze het weer over relevantie dingen gaan hebben zoals het punniken van poesjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is vet individueel
Iig die van die pedo uit Amsterdam dacht ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was dit niet advocaat Benno L?
Ohja, ik was in de war met de advocaat van de slachtoffers, die is regelmatig bij P&W geweestquote:Op woensdag 26 september 2012 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Iig die van die pedo uit Amsterdam dacht ik.
Ze is een kunstenares, die zijn 9 van de 10 keer apartquote:Op woensdag 26 september 2012 23:11 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Edgar Davids ziekte?
Anders is t wel sneu
Ahum. 'creatief'quote:Op woensdag 26 september 2012 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze is een kunstenares, die zijn 9 van de 10 keer apart
Klopt, aan de kantinetafel of stamtafel kun je prima zeggen dat dit het risico van het vak is. Als staatssecretaris moet je je iets terughoudender opstellen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar daarom is het wel op het randje als je als overheid aanmoedigt en een vrijbrief geeft voor geweld tegen inbrekers.
Ja die moet Eerdmans dus lezen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trias_politica
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze is een kunstenares, die zijn doen 9 van de 10 keer apart
Ex-inbreker, had een tof programma in 2005 waarin hij bij mensen ging inbreken zoals hij het vroeger deed om te laten zien hoe dat er aan toe gaat.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef Stiggie het volgende:
Die neger is trouwens inbreker. Was net ook bij pownews
Nu weten we waarom.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer mag die ex-inbreker wat zeggen, die heeft nog niks gezegt toch
Het zou vanzelf sprekend moeten zijn dat geweld tegen inbrekers geoorloofd mag zijn. Maar als de overheid jaren het beleid heeft dat de dader het slachtoffer is en visa versa mag wat mij betreft de overheid de burger wel een steuntje in de rug geven door gewoon achter de slachtoffers te staan.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar daarom is het wel op het randje als je als overheid aanmoedigt en een vrijbrief geeft voor geweld tegen inbrekers.
200 toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
Tinkerbelldie gaat de woonboot in straks. Toch nog een fokker in de club van 100.
Dat klopt.quote:
Nou idd, als iets niet afschrikwekkend is dan is hij het wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:19 schreef henkde_j het volgende:
Brallend balletje met een steeksleutel
geen golfclub?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Een hockeystick...ja vind je het vreemd in Haren?
Energy drink.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Onder invloed van....
Adrenaline? drugs?
Reparatie daarvan kost meer dan wat de inbreker mee neemt.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je eigen ruit ingooien?
Cluedo!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef Cee het volgende:
Het was Eerdmans, met de Steeksleutel, in de Volière.
Denk niet dat m'n verzekering dat vergoedt.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je eigen ruit ingooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |