KLOPT DAT? KLOPT DAT??quote:
Stienen..quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef golfer het volgende:
Petra Stiens mag ook wel toegevoegd worden in de OP.
excuus truusquote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef Kenju het volgende:
Wat is de positie van Dibi eigenlijk daar?
Ja, en Sap is 49quote:
Niks meer.quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef Kenju het volgende:
Wat is de positie van Dibi eigenlijk daar?
Pvda baantjes carousel, is die man ook weer even onder de pannen.quote:
Sap kent haar eigen achterban niet, die wilen niets met oorlog van doen hebben, maar Sap wil graag bij de grote jongens horenquote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snapte Sap wel, maar echt slim was dit niet.
belachelijk gewoonquote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pvda baantjes carousel, is die man ook weer even onder de pannen.
Betaalt niet veel hoor, zo'n commissie voorzitten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef Mani89 het volgende:
hij is beschikbaarquote:Op maandag 24 september 2012 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou ie best goed doen denk ik, the ratfight in de kamer is ie niet geschikt voorquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:18 schreef Specularium het volgende:
Job moet gewoon Minister van Sociale Zaken worden.
Omdat het kan.
twitter:Oostveenm twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 11:29:05Redactie #P&W nodigt me uit voor een uitzending 'want we willen graag nog wat vrouwen aan tafel'. Ik vond dat zo stom dat ik nee heb gezegd. reageer retweet
Ja, want het bleek een uitnodiging voor de woonboot te zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef golfer het volgende:
twitter:Oostveenm twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 11:29:05Redactie #P&W nodigt me uit voor een uitzending 'want we willen graag nog wat vrouwen aan tafel'. Ik vond dat zo stom dat ik nee heb gezegd. reageer retweet
Hmja, dat optreden van haar sloeg ook als een lul op een drumstel gisteren.quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef UncleDolan het volgende:
Wereldvreemd, zo kennen we Sap weer.
Pauw heeft relatie met de Turkse redactrice van P&W zelfquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, hoe zit dat eigenlijk met die woonboot? Want in een intervieuw las ik laatst dat hij al drie jaar een relatie heeft. Met wie dan? En woont die ook op de boot? Of lekker LATten?
Nimet Groeneweg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef pberends het volgende:
Pauw heeft relatie met de Turkse redactrice van P&W zelf.
Ja, krijg dan godverdomme de tyfus maar!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef golfer het volgende:
Gelukkig is er niks twijfelachtigs aan de reputatie van Jeroen Pauw.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, dat is wel iemand van twijfelachtige reputatie.
Als je Pauw drie jaar in de tang hebt dan heb je inderdaad een twijfelachtige reputatiequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel iemand van twijfelachtige reputatie.
Dit is een onderwerp dat Tijs niet durft.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Stefan van Dierendonck
Ex-priester en schrijver over zijn vervreemding van de kerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |