abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2012 @ 15:33:45 #1
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117193805
Anders kan ik het niet omschrijven; banken die kennelijk nagaan wat jij met je rekening doet en daar ook nog eens vragen over gaan stellen. Mag dat zomaar of is er hier sprake van een schending van je privacy?

Nu ben ik niet de rekeninghouder, maar dat had ik ook kunnen zjin, want kennelijk kijkt de bank zonder schroom en reden jouw rekeninggegevens na! En dat bevreemd me en beangstigd me enorm dat een bank zoiets doet en/of mag doen!

De casus:
Om een oplichter voor de rechter te krijgen die op een smerige manier geld achterhoudt, besluiten meerdere mensen een bijdrage te doen zodat deze meneer voor de rechter gedaagd kan worden en meneer in ieder geval verantwoording dient af te leggen. Daartoe wordt een advocaat geregeld en is geld nodig om een en ander te financieren. Om dat bij elkaar geharkte geld los van prive in- en uitgaven te houden, wordt besloten daartoe een aparte rekening te openen.

En dat is makkelijker gezegd dan gedaan kennelijk.

1- Banken willen niet meewerken aan zoiets en doen nogal moeilijk als je met dat doel een rekening wilt openen... waarom is dat?

Enfin, uiteindelijk is er een rekening geopend op 2 namen zonder de achterliggende reden te melden: geen probleem. Rekening was zo geopend... zonder verdere vragen.

En dan...worden er opeens vragen gesteld door de bank aan de rekeninghouders betreffende de rekening.

Kennelijk neemt de bank dus privegegevens van haar clienten onder de loep en worden afschriften ingekeken! En dat, dat bevreemd me nog meer omdat ik dat een behoorlijke schending van iemand privacy vind.

2- Mag zoiets? Dat een bank dus in jouw afschriften gaat snuffelen en jouw daar vragen over gaat stellen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hoi !
pi_117193929
Ja, dat mag. Welke vragen heb je gekregen dan?
pi_117193979
Lees de voorwaarden, tot je schok zal je ontdekken dat het waarschijnljik mag :')
pi_117194039
Bankmedewerkers kunnen evenveel zien als de klant die bv inlogt via internetbankieren.
  maandag 24 september 2012 @ 15:40:27 #5
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194040
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ja, dat mag. Welke vragen heb je gekregen dan?
Ik heb geen vragen gekregen. Ik heb enkel een bijdrage gedaan om het mogelijk te maken die hond voor de rechter te krijgen. Ben dan ook geen rekeninghouder, maar word wel netjes op de hoogte gehouden over de vorderingen.

Ik vind het nogal belachelijk en was nogal geschokt door te lezen dat banken dus kennelijk in jouw bankgegevens gaan spitten. En vragen erover gaan stellen ook nog eens.
Ook hoi !
pi_117194089
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Ik heb geen vragen gekregen. Ik heb enkel een bijdrage gedaan om het mogelijk te maken die hond voor de rechter te krijgen. Ben dan ook geen rekeninghouder, maar word wel netjes op de hoogte gehouden over de vorderingen.

Ik vind het nogal belachelijk en was nogal geschokt door te lezen dat banken dus kennelijk in jouw bankgegevens gaan spitten. En vragen erover gaan stellen ook nog eens.
Wie heeft dan wel die vragen gekregen en van welke aard waren die?
  maandag 24 september 2012 @ 15:42:52 #7
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194113
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef sparraps het volgende:
Bankmedewerkers kunnen evenveel zien als de klant die bv inlogt via internetbankieren.
Juist ja... en in zoverre vind ik dat geen probleem als ik hen om hulp vraag of bijv. aan de balie sta met vragen, waarbij inzicht in de rekening noodzakelijk is. Dat vind ik wat anders dan dat medewerkers zo even (zonder reden) uit eigen beweging in mn rekeninggegevens gaan snuffelen.

Als het nu de politie/recherche/weet ik veel wat voor instantie is kan ik het begrijpen, maar nu niet? Er is geen reden toe lijkt me?
Ook hoi !
pi_117194115
Jij neemt een rekening bij een bank en bent dus klant. Echter de bank neemt een risico voor imagoschade etc en is daarom dus gemachtigd om kritisch naar het gebruik van de rekning te kijken.
Een bank is nog steeds een private instelling en mag dus doen met de informatie wat zij wil.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 24 september 2012 @ 15:44:04 #9
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194148
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wie heeft dan wel die vragen gekregen en van welke aard waren die?
De rekeninghouder(s)... weet niet van welke aard. Daar heb ik niet om gevraagd namelijk.. maar besloten is maar om de rekening op te heffen.
Ook hoi !
pi_117194197
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:44 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

De rekeninghouder(s)... weet niet van welke aard. Daar heb ik niet om gevraagd namelijk.. maar besloten is maar om de rekening op te heffen.
Is het zo'n groot probleem dan? Wat geeft je de indruk dat andere banken dat niet zullen doen?
  maandag 24 september 2012 @ 15:46:42 #11
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194249
quote:
3s.gif Op maandag 24 september 2012 15:42 schreef Deetch het volgende:
Jij neemt een rekening bij een bank en bent dus klant. Echter de bank neemt een risico voor imagoschade etc en is daarom dus gemachtigd om kritisch naar het gebruik van de rekning te kijken.
Een bank is nog steeds een private instelling en mag dus doen met de informatie wat zij wil.
Dus jij vind dat een bankmedewerker zonder duidelijke reden jouw bankgegevens in kan kijken. En jouw bijv. kan vragen waarom jij zoveel verkoopt via bijv. marktplaats? Of waar de pintransactie bij de Apotheek op gebaseerd is?

Het bevreemd me, omdat ik van mening ben dat een bank geen zak te maken heeft met mijn rekeninggegevens zonder dat daar een grond voor is. Op verzoek van justitie ed. is dat anders uiteraard.
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 15:47:57 #12
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194287
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Is het zo'n groot probleem dan? Wat geeft je de indruk dat andere banken dat niet zullen doen?
Zoals ik al zeg: ik vind het een behoorlijk schending van mn privacy als iemand zonder duidelijke reden in mijn bankgegevens kijkt. Kan ook bij jouw gebeuren kennelijk.. of bij je moeder. Zonder duidelijke aanleiding.

Een andere bank doet het wellicht ook; maar ik heb nooit geweten dat banken dat kennelijk doen?
Ook hoi !
pi_117194330
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Zoals ik al zeg: ik vind het een behoorlijk schending van mn privacy als iemand zonder duidelijke reden in mijn bankgegevens kijkt. Kan ook bij jouw gebeuren kennelijk.. of bij je moeder. Zonder duidelijke aanleiding.
Maar je weet niet eens wat er gevraagd is.
pi_117194396
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Inlognaam het volgende: Zonder duidelijke aanleiding.
Jullie openen een bankrekening zonder dat daarachter een duidelijk rechtspersoon (1 natuurlijk persoon, bedrijf, stichting, vereniging) zit. Dat mag eenvoudigweg niet !
  maandag 24 september 2012 @ 15:51:19 #15
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194419
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Maar je weet niet eens wat er gevraagd is.
Klopt.. vind ik op dit moment niet belangrijk ook.

Maar dat er zonder aanleiding gekeken is naar bankgegevens en dat dat kennelijk mag... vind ik te zot voor woorden.
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 15:53:15 #16
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194491
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Shodan het volgende:

[..]

Jullie openen een bankrekening zonder dat daarachter een duidelijk rechtspersoon (1 natuurlijk persoon, bedrijf, stichting, vereniging) zit. Dat mag eenvoudigweg niet !
Hallo... ik, als Inlognaam, kan zo een bank binnenlopen met mn ID-bewijs en een rekening openen. Geheel legaal... maar wil dat dan zeggen dat ik bijv. niets via marktplaats kan verkopen? En dat als ik dat wel doe, de bank bij mij aan de bel gaat trekken en gaat vragen: "Meneer Inlognaam, waarom heeft u de afgelopen maand 50 artikelen verkocht via marktplaats".

Als ik daarentegen een zakelijke rekening wil openen, ja, dan heb ik wat andere papieren nodig.
Ook hoi !
pi_117194532
Ik zou het wat anders vinden bij verdachte transacties. (hoewel hoe bestempel je zoiets dan)

Maar belachelijk natuurlijk.
Mag ik ook alles van hun inzien?
Immers ik ben klant van de bank, mijn geld staat bij hun erop en ik ben bang dat ze er louche praktijken op nahouden..

Oh nee dat kan dan weer niet natuurlijk.
  maandag 24 september 2012 @ 15:54:38 #18
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_117194551
Ik word een beetje moe van dat geklets over privacy. Tuurlijk is dat belangrijk, maar besef je wel dat heel veel organisaties niet eens meer zouden kunnen werken als dit allemaal verboden word.

Een gemeente kan ook je GBA gegevens inzien, een bank kan je betalingsgegevens inzien, de NS kan zien waar en wanneer ik de trein neem. Ik zou zeggen, lekker belangrijk allemaal. Zolang de gegevens niet openbaar op straat liggen kan ik er niet wakker van liggen.

En in dit geval lijkt het me redelijk belangrijk wat er dan precies gevraagd is en door wie.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 24 september 2012 @ 15:56:28 #19
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194618
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zou het wat anders vinden bij verdachte transacties. (hoewel hoe bestempel je zoiets dan)

Maar belachelijk natuurlijk.
Mag ik ook alles van hun inzien?
Immers ik ben klant van de bank, mijn geld staat bij hun erop en ik ben bang dat ze er louche praktijken op nahouden..

Oh nee dat kan dan weer niet natuurlijk.
Inderdaad, dat is ook een beetje mijn idee ervan. Als er nu een directe aanleiding voor is, of het om enorme bedragen gaat... ja, dan kan ik het me voorstellen. Nu niet, en ik wil weten of dit kennelijk dus zomaar mag.
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 15:57:17 #20
152789 karr-1
pi_117194650
Volgens de algemene voorwaarden van een bank waar je mee instemt als je een rekening opent zal het vast mogen ja. Vraag het anders gewoon na bij de bank.
pi_117194661
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:46 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Dus jij vind dat een bankmedewerker zonder duidelijke reden jouw bankgegevens in kan kijken. En jouw bijv. kan vragen waarom jij zoveel verkoopt via bijv. marktplaats? Of waar de pintransactie bij de Apotheek op gebaseerd is?

Het bevreemd me, omdat ik van mening ben dat een bank geen zak te maken heeft met mijn rekeninggegevens zonder dat daar een grond voor is. Op verzoek van justitie ed. is dat anders uiteraard.
ja
ze zijn geen liefdadigheidsinstelling en ze mogen best weten wat er onder hun 'dak' gebeurd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 24 september 2012 @ 15:59:52 #22
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194751
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef karr-1 het volgende:
Ik word een beetje moe van dat geklets over privacy. Tuurlijk is dat belangrijk, maar besef je wel dat heel veel organisaties niet eens meer zouden kunnen werken als dit allemaal verboden word.

Een gemeente kan ook je GBA gegevens inzien, een bank kan je betalingsgegevens inzien, de NS kan zien waar en wanneer ik de trein neem. Ik zou zeggen, lekker belangrijk allemaal. Zolang de gegevens niet openbaar op straat liggen kan ik er niet wakker van liggen.

En in dit geval lijkt het me redelijk belangrijk wat er dan precies gevraagd is en door wie.
Lieve Karr-1.

Ik ken jouw niet, maar zou graag je rekeninggegevens in willen zien. Zou je in dit topic een paar screenshotjes willen zetten van jouw rekeningafschriften?

Geen probleem waarschijnlijk. Je hebt vast niets te verbergen en prive is dat soort info ook niet natuurlijk!
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 16:01:01 #23
152789 karr-1
pi_117194793
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:59 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Lieve Karr-1.

Ik ken jouw niet, maar zou graag je rekeninggegevens in willen zien. Zou je in dit topic een paar screenshotjes willen zetten van jouw rekeningafschriften?

Geen probleem waarschijnlijk. Je hebt vast niets te verbergen en prive is dat soort info ook niet natuurlijk!
Ben jij een bank? Heb jij enig belang bij die gegevens? Nee dat dacht ik al....

Dat een bank mijn gegevens mag inzien wil niet zeggen dat ze openbaar op het internet hoeven te staan, dat is net mijn hele punt.
pi_117194798
quote:

[..]

Lieve Karr-1.

Dit raakt echt kant noch wal :')

Edit: het is jouw geld, maar je kiest ervoor om een financiėle instelling te gebruiken om transacties te verrichten. Ik vind het niet meer dan logisch dat er gekeken wordt naar wat er op een rekening gebeurd en indien daar vragen over komen dat die aan je gesteld kunnen worden.
pi_117194817
quote:

[..]

Lieve Karr-1.

Tering :')
  maandag 24 september 2012 @ 16:02:18 #26
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194841
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 15:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja
ze zijn geen liefdadigheidsinstelling en ze mogen best weten wat er onder hun 'dak' gebeurd
En dus mogen ze zonder aanleiding rekeningafschriften onderzoeken en actief vragen stellen?

Zou jij het waarderen als jouw klant jouw belt met de mededeling dat je veel beter bij de AH boodschappen kan doen bijv. , omdat ze nu zien dat je bij de dure C1000 boodschappen doet.
Of over te stappen op digitenne, omdat die goedkoper zijn dan Ziggo?
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 16:03:09 #27
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194872
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:01 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ben jij een bank? Heb jij enig belang bij die gegevens? Nee dat dacht ik al....

Dat een bank mijn gegevens mag inzien wil niet zeggen dat ze openbaar op het internet hoeven te staan, dat is net mijn hele punt.
Nee, ik ben geen bank. Maar als ik nu een bankmedewerker zou zijn, zou je er geen bezwaar tegen hebben dat ik dus zomaar in jouw bankafschriften ga kijken? En jou ook nog eens vragen gaat stellen.

Daar heb je dan geen bezwaar tegen, kennelijk. Want dan is het opeens niet zo probleem en voel je je niet aangetast in je privacy.
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 16:03:14 #28
152789 karr-1
pi_117194873
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:02 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

En dus mogen ze zonder aanleiding rekeningafschriften onderzoeken en actief vragen stellen?

Zou jij het waarderen als jouw klant jouw belt met de mededeling dat je veel beter bij de AH boodschappen kan doen bijv. , omdat ze nu zien dat je bij de dure C1000 boodschappen doet.
Eerlijk gezegd, ja dat zou ik waarderen. Ik ben altijd in voor besparen.

Verder drijf je het punt veel te ver door en ga je nu allerlei dingen erbij bedenken die niet gebeuren en ook nooit zullen gebeuren.
pi_117194889
Het zal me niets verbazen als ze een seintje krijgen als er binnen x periode een x aantal betalingen van een x aantal personen binnenkomen. En dat ze dan pas gaan kijken, omdat het op criminele activiteiten kan duiden ofzo.

Denk je echt dat ze tijd en zin hebben om van Truusje uit Schubbekutteveen te bekijken waar ze haar uitkering aan uitgeeft?
Maw ze bekijken niet actief naar rekeningen, maar op basis van andere factoren worden bepaalde transacties wel doorgelicht.
  maandag 24 september 2012 @ 16:03:41 #30
152789 karr-1
pi_117194893
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Nee, ik ben geen bank. Maar als ik nu een bankmedewerker zou zijn, zou je er geen bezwaar tegen hebben dat ik dus zomaar in jouw bankafschriften ga kijken?
Dan zou ik zeggen, je gaat je goddelijke gang maar als je denkt er wat aan te hebben.
pi_117194909
Banken moeten aan de wet Melding Ongebruikelijke Transacties voldoen.

Kans is groot dat de transacties die op die rekening gedaan zijn voor de bank reden is geweest om die rekening als zijnde 'verdacht' aan te merken en maar eens wat vragen te gaan stellen.
pi_117194910
quote:

[..]

je haalt er wel van alles bij he :')
Zij hebben reden gezien om die vragen te stellen en ze vragen dat heus niet voor de lol
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_117194919
quote:

[..]

Je rukt alles zo uit zijn verband, niet normaal.. Als er vragen worden gesteld door een medewerker is daar vanuit de bank gezien een aanleiding voor. Dat het nou niet direct een aanleiding is die jij ziet hoeft niet te betekenen dat hij er niet is.
  maandag 24 september 2012 @ 16:05:46 #34
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117194976
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, ja dat zou ik waarderen. Ik ben altijd in voor besparen.

Verder drijf je het punt veel te ver door en ga je nu allerlei dingen erbij bedenken die niet gebeuren en ook nooit zullen gebeuren.
Dat zeg je... ik weet het niet. Ik zou verwachten dat een bankrekening niet zomaar doorgespit wordt door een bank, maar kennelijk doen ze dat wel? Met wat voor reden? Met wie delen ze de gevonden info? Waarom doen ze dat precies?
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 16:06:47 #35
152789 karr-1
pi_117195012
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Dat zeg je... ik weet het niet. Ik zou verwachten dat een bankrekening niet zomaar doorgespit wordt door een bank, maar kennelijk doen ze dat wel? Met wat voor reden? Met wie delen ze de gevonden info? Waarom doen ze dat precies?
Als je dat allemaal wilt weten ga je het aan de bank in kwestie vragen. Je maakt een probleem van iets dat helemaal geen probleem is.
pi_117195015
quote:

[..]

Hoe weet je dat het zomaar gebeurd? :') Je weet überhaupt niet eens wat er gevraagd is.
  maandag 24 september 2012 @ 16:08:09 #37
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195058
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef DaFan het volgende:
Het zal me niets verbazen als ze een seintje krijgen als er binnen x periode een x aantal betalingen van een x aantal personen binnenkomen. En dat ze dan pas gaan kijken, omdat het op criminele activiteiten kan duiden ofzo.

Denk je echt dat ze tijd en zin hebben om van Truusje uit Schubbekutteveen te bekijken waar ze haar uitkering aan uitgeeft?
Maw ze bekijken niet actief naar rekeningen, maar op basis van andere factoren worden bepaalde transacties wel doorgelicht.
20 betalingen in een maand misschien, met een totaalbedrag van 1000 euro tesamen.

Sloop een auto uit elkaar als hobbyist, zet de gewilde onderdelen te koop bij de merkclub en je bankzaken worden doorgelicht... Verkoop je kledingkast op marktplaats, en je bankzaken worden doorgelicht...
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 16:09:13 #38
152789 karr-1
pi_117195092
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:08 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

20 betalingen in een maand misschien, met een totaalbedrag van 1000 euro tesamen.

Sloop een auto uit elkaar als hobbyist, zet de gewilde onderdelen te koop bij de merkclub en je bankzaken worden doorgelicht... Verkoop je kledingkast op marktplaats, en je bankzaken worden doorgelicht...
Nogmaals wat is nu precies je probleem? Ik zie het namelijk niet
  maandag 24 september 2012 @ 16:09:39 #39
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195113
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:04 schreef Shodan het volgende:
Banken moeten aan de wet Melding Ongebruikelijke Transacties voldoen.

Kans is groot dat de transacties die op die rekening gedaan zijn voor de bank reden is geweest om die rekening als zijnde 'verdacht' aan te merken en maar eens wat vragen te gaan stellen.
In dergelijke gevallen snap ik het.

Maar het gaat om een rekening, waar voor een klein bedrag geld op overgemaakt is. Totaal geen reden voor een MOT-melding natuurlijk..
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 16:10:33 #40
152789 karr-1
pi_117195144
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:09 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Maar het gaat om een rekening, waar voor een klein bedrag geld op overgemaakt is. Totaal geen reden voor een MOT-melding natuurlijk..
En dat weet je omdat je die wet uit je hoofd kent?
  maandag 24 september 2012 @ 16:11:54 #41
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195197
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:04 schreef Mallet het volgende:

[..]

Je rukt alles zo uit zijn verband, niet normaal.. Als er vragen worden gesteld door een medewerker is daar vanuit de bank gezien een aanleiding voor. Dat het nou niet direct een aanleiding is die jij ziet hoeft niet te betekenen dat hij er niet is.
Ik ruk het uit z'n verband, omdat er zo klakkeloos vanuit gegaan wordt dat er reden toe is. Ik heb hele grote twijfels daaromtrent.

En uit zn verband rukken... tja. Zou zomaar mogelijk kunnen zijn als banken dat doen. Facebook bijv. wil ook als het even kan alles van je weten. Om dat voor veel geld door te verkopen.
Ook hoi !
pi_117195202
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:09 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Nogmaals, je weet niet eens wat er gevraagd is. Hoe kun je daar dan over oordelen?
  maandag 24 september 2012 @ 16:12:43 #43
152789 karr-1
pi_117195233
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:11 schreef Inlognaam het volgende:
Facebook bijv. wil ook als het even kan alles van je weten. Om dat voor veel geld door te verkopen.
FB is dan ook wel compleet iets anders dan een bank.
  maandag 24 september 2012 @ 16:12:56 #44
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195250
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Als je dat allemaal wilt weten ga je het aan de bank in kwestie vragen. Je maakt een probleem van iets dat helemaal geen probleem is.
Correctie: wat voor jou geen probleem is.

Ik vind het belachelijk dat een bank rekeningafschriften doorspit zonder dat daartoe een directe aanleiding is.
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 16:12:58 #45
37248 BertV
Klei indiaan
pi_117195251
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Het zou me ook niks verbazen als banken ooit bepaalde gegevens door hebben verkocht aan commerciėle instellingen. Het is natuurlijk een AH-bonuskaart in het kwadraat.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_117195267
Ben ik dan weer eens de enige die snapt waar TS heen wil? Al die moraalridders of schouderophalende mensen elke keer weer....
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 24 september 2012 @ 16:13:48 #47
152789 karr-1
pi_117195292
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Correctie: wat voor jou geen probleem is.

Ik vind het belachelijk dat een bank rekeningafschriften doorspit zonder dat daartoe een directe aanleiding is.
Wat voor niemand een probleem is behalve jou blijkbaar. Jij mag het belachelijk vinden, het is gewoon toegestaan
  maandag 24 september 2012 @ 16:14:07 #48
152789 karr-1
pi_117195307
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef BertV het volgende:

[..]

Het zou me ook niks verbazen als banken ooit bepaalde gegevens door hebben verkocht aan commerciėle instellingen. Het is natuurlijk een AH-bonuskaart in het kwadraat.
_O- Jij krijgt dagelijks reclame van de bank?
  maandag 24 september 2012 @ 16:14:14 #49
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195311
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:09 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Nogmaals wat is nu precies je probleem? Ik zie het namelijk niet
Mijn probleem: dat een bank zomaar rekeningafschriften kan inzien en dat ook daadwerkelijk doet. En mij vragen kan stellen daarover kennelijk. Dat vind ik een behoorlijke schending van mijn privacy.
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 16:14:41 #50
152789 karr-1
pi_117195327
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Ben ik dan weer eens de enige die snapt waar TS heen wil? Al die moraalridders of schouderophalende mensen elke keer weer....
TS maakt een probleem van iets dat geen probleem is
pi_117195353
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Kloonhommel het volgende:
ik snap prima waar TS heen wil maar hij raaskaalt en raakt kant nog wal
dan kun je kritische opmerkingen verwachten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_117195357
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Wat voor niemand een probleem is behalve jou blijkbaar. Jij mag het belachelijk vinden, het is gewoon toegestaan
Omdat het toegestaan is is het niet belachelijk? Als ooit ineens blijkt dat het eigenlijk tegen het recht op privacy indruist, roep je dan wel schande en moord?
  maandag 24 september 2012 @ 16:15:39 #53
152789 karr-1
pi_117195360
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Mijn probleem: dat een bank zomaar rekeningafschriften kan inzien en dat ook daadwerkelijk doet. En mij vragen kan stellen daarover kennelijk. Dat vind ik een behoorlijke schending van mijn privacy.
Dat kan een bank niet zomaar, dat is het werk dat ze doen. En ze kunnen altijd vragen stellen over ongebruikelijke transacties en doen dat blijkbaar ook. Niets mis mee lijkt mij.

Zolang we niet weten wat voor vragen er gesteld zijn, komen we geen meter verder
  maandag 24 september 2012 @ 16:16:17 #54
152789 karr-1
pi_117195382
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Omdat het toegestaan is is het niet belachelijk? Als ooit ineens blijkt dat het eigenlijk tegen het recht op privacy indruist, roep je dan wel schande en moord?
Als dat ooit blijkt, dan is de wet blijkbaar veranderd en heb je recht tot klagen. Nu is dat niet het geval.
  maandag 24 september 2012 @ 16:16:18 #55
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195384
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Nogmaals, je weet niet eens wat er gevraagd is. Hoe kun je daar dan over oordelen?
Ik vraag of dat zomaar kan... en het bevreemd me dat dat zomaar kan.
Ook hoi !
pi_117195397
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

het is geen schending van privacy omdat jij met een commerciele instelling onder die voorwaarden een contract bent aan gegaan
dit is je niet opgelegd of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_117195398
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef karr-1 het volgende:

[..]

TS maakt een probleem van iets dat geen probleem is
Jij hebt je recht op privacy minder hoog zitten dan TS misschien?
  maandag 24 september 2012 @ 16:16:54 #58
152789 karr-1
pi_117195403
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:16 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Ik vraag of dat zomaar kan... en het bevreemd me dat dat zomaar kan.
Tsja dat kan best, maar het kan dus inderdaad gewoon zomaar.
  maandag 24 september 2012 @ 16:17:04 #59
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195415
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Klopt.. maar die zou maar wat graag met een bank samenwerken denk ik.. maar dat is offtopic.
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 16:17:34 #60
152789 karr-1
pi_117195433
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:16 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Jij hebt je recht op privacy minder hoog zitten dan TS misschien?
Ik doe er in ieder geval minder moeilijk over. Dit is geen privacy issue, dit is gewoon niet weten met wie je in zee gaat
pi_117195461
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

je kunt toch voor jezelf bepalennof het belachelijk is of niet voor je met die bank in zee gaat? Niemand dwingt je
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_117195466
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 16:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik snap prima waar TS heen wil maar hij raaskaalt en raakt kant nog wal
dan kun je kritische opmerkingen verwachten
Ik zie hem niet raaskallen of kant noch wal raken? TS overdrijft maar puur en alleen om zijn punt overduidelijk te maken. Dat snapt iedereen die dit leest toch wel?
  maandag 24 september 2012 @ 16:18:44 #63
152789 karr-1
pi_117195493
Als je niet tevreden bent met je bank ga je naar een ander, banken genoeg in dit land
  maandag 24 september 2012 @ 16:19:08 #64
152789 karr-1
pi_117195505
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:18 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik zie hem niet raaskallen of kant noch wal raken? TS overdrijft maar puur en alleen om zijn punt overduidelijk te maken. Dat snapt iedereen die dit leest toch wel?
Ik snap dat TS overdrijft, maar een punt maken? Nee niet echt
  maandag 24 september 2012 @ 16:19:32 #65
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195522
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Bron?
Financiele instellingen hebben nogal wat wetten waar ze zich aan moeten houden. Dus ik ben wel benieuwd naar waar staat dat zij actief rekeningen mogen inzien.
Ook hoi !
pi_117195549
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:18 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

hij weet niets over de vragen die gesteld zijn, rukt dingen uit zijn verband en overdrijft continue
niet echt serieus te nemen dus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 24 september 2012 @ 16:20:13 #67
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195561
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef karr-1 het volgende:

[..]

_O- Jij krijgt dagelijks reclame van de bank?
Als banken rekeninggegevens gaan verkopen, zal ze dat veel geld opleveren.
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 16:20:22 #68
152789 karr-1
pi_117195571
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:19 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Bron?
Financiele instellingen hebben nogal wat wetten waar ze zich aan moeten houden. Dus ik ben wel benieuwd naar waar staat dat zij actief rekeningen mogen inzien.
Algemene voorwaarden van de bank bv. Op te vragen bij elke willekeurige bank
pi_117195581
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je kunt toch voor jezelf bepalennof het belachelijk is of niet voor je met die bank in zee gaat? Niemand dwingt je
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik doe er in ieder geval minder moeilijk over. Dit is geen privacy issue, dit is gewoon niet weten met wie je in zee gaat
Ik weet prima met wie ik bijv in zee ben gegaan, de Rabobank! Echter kan ik me niet herinneren dat ze me verteld hebben dat ze mijn uitgaven en inkomsten monitoren en er vragen over kunnen stellen.

Ik las onlangs wel dat bijv stichting Martijn geweigerd is bij 1 of andere bank, omdat die bank niet geassocieerd wilde worden met stichting Martijn. Nu lig ik er niet meteen wakker van in hun geval maar toch best krom dat niet iedereen een bankrekening mag komen openen?
  maandag 24 september 2012 @ 16:20:44 #70
152789 karr-1
pi_117195586
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Vast wel, maar dat is dus wel wettelijk verboden
  maandag 24 september 2012 @ 16:21:58 #71
152789 karr-1
pi_117195632
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Kloonhommel het volgende:

Ik las onlangs wel dat bijv stichting Martijn geweigerd is bij 1 of andere bank, omdat die bank niet geassocieerd wilde worden met stichting Martijn. Nu lig ik er niet meteen wakker van in hun geval maar toch best krom dat niet iedereen een bankrekening mag komen openen?
Een bank mag klanten weigeren als daar redenen voor zijn. Deze stichting draagt standpunten uit die wettelijk niet mogen en dus kan de klant geweigerd worden. Een supermarkt mag toch ook mensen weigeren als daar reden voor is?
pi_117195647
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

dat mogen en doen ze niet
dus waar wil je nou heen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_117195682
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Een andere bank doet het wellicht ook; maar ik heb nooit geweten dat banken dat kennelijk doen?
Ik zou me eerst verdiepen in de Nederlandse taal. Daarna in de voorwaarden van de bank waar je een klant bent. En daarna weer eens nadenken of je je druk zou moeten maken.
pi_117195701
quote:

[..]

[..]

Ik weet prima met wie ik bijv in zee ben gegaan, de Rabobank! Echter kan ik me niet herinneren dat ze me verteld hebben dat ze mijn uitgaven en inkomsten monitoren en er vragen over kunnen stellen.

banken zijn prive instellingen en mogen dus zelf bepalen wie ze wel en niet toe laten
en ze hebben het je wel verteld in de algemene voorwaarden
dat je die niet leest is jouw probleem
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_117195716
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Vast wel, maar dat is dus wel wettelijk verboden
Stel je voor dat dat niet zo was, dan werd er schouderophalend gereageerd met joh, de banken moeten jouw pasjes en personeel toch bekostigen, dus ze moeten wel wat info verkopen, hoezo privacy?

Waar het mij omgaat is dat als iets zo is, dat men er dan niet meer van opkijkt maar eerder schouder ophaalt. Benzine weer duurder? Tsja, als ge nie kan betale ga je tog nie rije!
  maandag 24 september 2012 @ 16:24:32 #76
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195735
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hij weet niets over de vragen die gesteld zijn, rukt dingen uit zijn verband en overdrijft continue
niet echt serieus te nemen dus
Flikker dan op uit dit topic.

Dat er vragen gesteld zijn, zegt mij al genoeg. Ik weet wat voor transacties er geweest zijn.. en wat de omschrijvingen erbij zijn.

Geen enkele reden voor een MOT-melding. Niets vreemds aan...
Ook hoi !
  maandag 24 september 2012 @ 16:24:59 #77
152789 karr-1
pi_117195755
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Stel je voor dat dat niet zo was, dan werd er schouderophalend gereageerd met joh, de banken moeten jouw pasjes en personeel toch bekostigen, dus ze moeten wel wat info verkopen, hoezo privacy?

Waar het mij omgaat is dat als iets zo is, dat men er dan niet meer van opkijkt maar eerder schouder ophaalt. Benzine weer duurder? Tsja, als ge nie kan betale ga je tog nie rije!
Ik hoef me niets voor te stellen, zolang de wet niet veranderd is het niet zo. En een dergelijke wetsverandering komt er niet zomaar, dus dat is niet aan de orde.
pi_117195771
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:21 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Een bank mag klanten weigeren als daar redenen voor zijn. Deze stichting draagt standpunten uit die wettelijk niet mogen en dus kan de klant geweigerd worden. Een supermarkt mag toch ook mensen weigeren als daar reden voor is?
Vind ik best maf dat dat mogelijk is.
  maandag 24 september 2012 @ 16:25:36 #79
152789 karr-1
pi_117195775
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Dat er vragen gesteld zijn, zegt mij al genoeg. Ik weet wat voor transacties er geweest zijn.. en wat de omschrijvingen erbij zijn.

:') We zijn het niet met je eens en dus moeten we maar weggaan? Beetje jammer dit.
  maandag 24 september 2012 @ 16:25:56 #80
152789 karr-1
pi_117195788
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:25 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Vind ik best maf dat dat mogelijk is.
Vast wel, maar het is toch echt zo
pi_117195817
quote:

[..]

Denk je dat er iemand erin heeft gekeken ? :') banksystemen werken met "flags" als er bepaalde dingen op chronologische volgorde gebeurd, komt er een vlaggetje bij iemand, die dan moet gaan kijken wat er aan de hand is.
Ik noem x aantal bedragen zelfde hoogte gestort door meerdere, niet gerelateerde, eenmalige transacties. Noem het maar op... daar zijn scripts voor...
Je rukt alles uit verband om het naar je hand te laten zetten. En heb je de voorwaarden al eens doorgelezen?
pi_117195827
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

je discussieert al net zo slecht als TS
het is niet zo, dus waarom zouden we het er bij slepen?
pas als het zo is heb je wat om over te klagen

en ook benzine pompen zijn geen liefdadigheidsinstelling dus die zijn ook niet verplicht om onder een bepaalde prijs te leveren
zo is het leven, deal with it
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_117195845
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 16:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

banken zijn prive instellingen en mogen dus zelf bepalen wie ze wel en niet toe laten
en ze hebben het je wel verteld in de algemene voorwaarden
dat je die niet leest is jouw probleem
Bedoel je dat dikke boek wat onder 1 van mijn tafelpoten staat om het gewiebel tegen te houden? Zal hem eens een keer lezen als ik zin heb. _O-
pi_117195852
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

oh ook kritiek kun je niet hebben?
blijf dan weg van een openbaar forum ^O^
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_117195895
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Bedoel je dat dikke boek wat onder 1 van mijn tafelpoten staat om het gewiebel tegen te houden? Zal hem eens een keer lezen als ik zin heb. _O-
als je geen zin hebt om het te lezen moet je niet met die instelling in zee gaan
en al helemaal niet claimen dat je nooit wat verteld is :')
de bank kan er toch ook niets aan doen dat jij niet weet wat je doet? dan mag je ook niet achter af gaan zeiken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 24 september 2012 @ 16:28:50 #86
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195911
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat mogen en doen ze niet
dus waar wil je nou heen?
Waar wil jij heen?

Vanaf het begin van dit topic wil ik weten of wat ik schrijf of dat zomaar mag... en waar dus een en andere vermeld staat daaromtrent.
Ook hoi !
pi_117195938
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Waar wil jij heen?

Vanaf het begin van dit topic wil ik weten of wat ik schrijf of dat zomaar mag... en waar dus een en andere vermeld staat daaromtrent.
dat is je allemaal al gezegd?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_117195980
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je discussieert al net zo slecht als TS
het is niet zo, dus waarom zouden we het er bij slepen?
pas als het zo is heb je wat om over te klagen

en ook benzine pompen zijn geen liefdadigheidsinstelling dus die zijn ook niet verplicht om onder een bepaalde prijs te leveren
zo is het leven, deal with it
Discussieer ik echt slecht of ben ik gewoon geen jaknikker/schouderophaler/mak schaapje? Haal die dingen niet door elkaar aub. Ik kan van jou of jullie ook zeggen dat jullie slecht discussieren omdat jullie alleen maar een refrein van:"is nie verbote en dus nie miepe" zingen.
  maandag 24 september 2012 @ 16:30:35 #89
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117195985
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:25 schreef karr-1 het volgende:

[..]

:') We zijn het niet met je eens en dus moeten we maar weggaan? Beetje jammer dit.
Dat zeg ik helemaal niet, maak jij er weer van. Maar dat gezeik voegt weinig toe.
Ook hoi !
pi_117195998
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Waar wil jij heen?

Ja. En in de voorwaarde waar je als klant/rekeninghouder (jij dus niet) akkoord mee bent gegaan. Als je de bank weet vraag je ze daar op et voila :)
pi_117196020
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als je geen zin hebt om het te lezen moet je niet met die instelling in zee gaan
en al helemaal niet claimen dat je nooit wat verteld is :')
de bank kan er toch ook niets aan doen dat jij niet weet wat je doet? dan mag je ook niet achter af gaan zeiken
Ja mama. Zeik ik trouwens of verwonder ik over hoe makkelijk men over privacy heen stapt?

Denk eens aub na voor je iets post want er komt van alles uit je vingertjes op je toetsenbord?
pi_117196087
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Discussieer ik echt slecht of ben ik gewoon geen jaknikker/schouderophaler/mak schaapje? Haal die dingen niet door elkaar aub. Ik kan van jou of jullie ook zeggen dat jullie slecht discussieren omdat jullie alleen maar een refrein van:"is nie verbote en dus nie miepe" zingen.
aangezien alleen jij en TS (die allebei op het zelfde kleuterniveau discussiėren) nog mekkeren gok ik het eerste
maar by all means, vraag het aan de rest hier

en we roepen niet dat het niet verboden is en dat je daarom niet moet zeuren
we zeggen dat je niet met die instelling in zee had moeten gaan als het je niet aan stond
je neemt toch ook geen abbo af als je het een kuttijdschrift vind?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 24 september 2012 @ 16:33:16 #93
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_117196095
Ga naar Zwitserland als het je niet bevalt :P.
pi_117196096
quote:

[..]

[..]

Idioot :') dus de bankmedewerker/ster heeft jou de hele algemene, en bijkomende toepasselijke voorwaarde opgelezen? :')
Stompzinnig argument, je kan ze zelf opzoeken en lezen. En je hebt getekend dat je er mee akkoord bent, achteraf niet gaan huilen dat niemand je handje vast heeft gehouden en alles voorgelezen heeft.
quote:
Banken mogen klanten weigeren, om imagoschade, verdenking van illegale activiteiten. Klanten mogen dit aanvechten als ze zich ongegrond geweigerd voelen (discriminatie en andere ongein)...
Dus nee, is niet krom.
  maandag 24 september 2012 @ 16:33:22 #95
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117196097
quote:
99s.gif Op maandag 24 september 2012 16:26 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Denk je dat er iemand erin heeft gekeken ? :') banksystemen werken met "flags" als er bepaalde dingen op chronologische volgorde gebeurd, komt er een vlaggetje bij iemand, die dan moet gaan kijken wat er aan de hand is.
Ik noem x aantal bedragen zelfde hoogte gestort door meerdere, niet gerelateerde, eenmalige transacties. Noem het maar op... daar zijn scripts voor...
Je rukt alles uit verband om het naar je hand te laten zetten. En heb je de voorwaarden al eens doorgelezen?
Ja, ik denk dat dat gebeurd is, want ik heb geen weet van 'flags'. Als zoiets in dit geval gebeurd is, zou zoiets kunnen verklaren waarom er navraag is gedaan. Van dat systeem heb ik geen weet, maar kan dus best dat het zo gegaan is.

Uit zn verband rukken is al eerder gezegd, maar als het hek van de dam is en de bank vogelvrij.. dan kunnen die dingen best gebeuren.
Ook hoi !
pi_117196103
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet, maak jij er weer van. Maar dat gezeik voegt weinig toe.
de rest is al gezegd :')
jij en die andere waus gaan door met onzin spuien :') dan kun je ook reactie terug verwachten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 24 september 2012 @ 16:34:00 #97
152789 karr-1
pi_117196130
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja mama. Zeik ik trouwens of verwonder ik over hoe makkelijk men over privacy heen stapt?

Denk eens aub na voor je iets post want er komt van alles uit je vingertjes op je toetsenbord?
Je zeikt, makkelijk zat. Het staat in de voorwaarden die je weigert te lezen, je maakt er een privacy issue van wat het niet is en zo kan ik nog wel even doorgaan. Als je het er niet mee eens bent, ga je naar een andere bank, maar die zullen ongetwijfeld hetzelfde doen.
  maandag 24 september 2012 @ 16:34:33 #98
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117196149
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh ook kritiek kun je niet hebben?
blijf dan weg van een openbaar forum ^O^
Kan prima kritiek hebben, anders had ik nu wel huilend bij mn mama op de bank gezeten ;)
Ook hoi !
pi_117196154
Hoe dan ook, het is overduidelijk dat dit een afzeiktopic is, ipv enigszins toe te geven dat privacy wel wat meer gerespecteerd zou mogen worden moeten ik en TS maar ontgelden want we hebben niks te willen.
pi_117196161
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat dat gebeurd is, want ik heb geen weet van 'flags'. Als zoiets in dit geval gebeurd is, zou zoiets kunnen verklaren waarom er navraag is gedaan. Van dat systeem heb ik geen weet, maar kan dus best dat het zo gegaan is.

Uit zn verband rukken is al eerder gezegd, maar als het hek van de dam is en de bank vogelvrij.. dan kunnen die dingen best gebeuren.
De bank is alleen vogelvrij omdat je ER MEE AKKOORD GAAT.

Zint het je niet steek je je geld in een oude sok. En ga je niet achteraf huilen. Ze hebben alle recht toe, hebben je netjes op gewezen wat ze mogen, en zullen doen in de voorwaarde. (Let op, dit zal ook bij jou eigen bank zo zijn...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')