Ik ook niet. Ooit nog een keer, ze woont vlakbij, maar ze was een bitch. Dus ik ben afgehaakt.quote:Op maandag 24 september 2012 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik trouwens ook heeeeeel lang niet meer gezien.
Terecht dan tochquote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ooit nog een keer, ze woont vlakbij, maar ze was een bitch. Dus ik ben afgehaakt.
Ze voelde zich rot nadat ze het had uitgemaakt op mijn verjaardag. Een paar maanden later kwamen we elkaar tegen op straat en toen bleek ze om de hoek te wonen. Nu ja, een mens kan veranderen, dus ik erheen. Zit ik daar net 5 minuten aan de koffie, belt haar moeder. 'waterschade'. Ze moest weg.quote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Terecht dan tochAan stomme bitches heb je niets
Uitgemaakt op je verjaardagquote:Op maandag 24 september 2012 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze voelde zich rot nadat ze het had uitgemaakt op mijn verjaardag. Een paar maanden later kwamen we elkaar tegen op straat en toen bleek ze om de hoek te wonen. Nu ja, een mens kan veranderen, dus ik erheen. Zit ik daar net 5 minuten aan de koffie, belt haar moeder. 'waterschade'. Ze moest weg.
Dubbele faal..
Ja, nadat ze mij er van had overtuigd dat we mijn verjaardag met z'n tweetjes moesten vieren. Dus er was ook verder niemand.quote:Op maandag 24 september 2012 09:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Uitgemaakt op je verjaardagDat meen je toch fucking serieus niet? Djeez, wacht dat een dag kreng.
Nou ja, misschien maar beter ook, anders was het een enorme afgang geweestquote:Op maandag 24 september 2012 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, nadat ze mij er van had overtuigd dat we mijn verjaardag met z'n tweetjes moesten vieren. Dus er was ook verder niemand..
Dan snel wat mooie nummers schrijvenquote:Op maandag 24 september 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik voel met net René Klijn in z'n laatste dagen.
Herkenbaar. Lang leve de najaarsdip.quote:Op maandag 24 september 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik voel met net René Klijn in z'n laatste dagen.
Dat zit er denk ik niet in.quote:Op maandag 24 september 2012 09:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan snel wat mooie nummers schrijven
Ach.quote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Herkenbaar. Lang leve de najaarsdip.
Terug je bed in kruipen?quote:Op maandag 24 september 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zit er denk ik niet in.
[..]
Ach.Gisteren 8:30 wakker gebeld (ten onrechte) door 'de zaak'. Vannacht nog geen 4 uur geslapen...
Altijd genieten.quote:Op maandag 24 september 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ach.Gisteren 8:30 wakker gebeld (ten onrechte) door 'de zaak'. Vannacht nog geen 4 uur geslapen...
Aah kijk aan, die ken ik nietquote:Op maandag 24 september 2012 09:32 schreef Troel het volgende:
En voor de mensen die niet teruglezen:
• Ik heb poep al jaren niet gezien.
We hebben ook een apparte versie die op een FTP server staat.quote:Op maandag 24 september 2012 09:32 schreef Troel het volgende:
En voor de mensen die niet teruglezen:
• Ik kan C&C dus nergens op Steam vinden.
• Ik heb poep al jaren niet gezien.
Filezilla heb ik alquote:Op maandag 24 september 2012 10:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
We hebben ook een apparte versie die op een FTP server staat.
Moet je ff filezilla downloaden, connecten naar de FTP en dan daar downloaden.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 september 2012 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het koste een bult zweet en tranen, maar ik heb m'n ITIL examen gehaald
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 24 september 2012 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Welke ITILquote:Op maandag 24 september 2012 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Had zondag liever wat langer in bed gelegen.quote:Op maandag 24 september 2012 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd genieten.. (al word ik elke dag om 7 of 8 uur wakker)
Nee, wel aangesloten. Maar ik moet nog PVC lijm kopen om het verdeelstuk vast te lijmen. Dat lekt nog een beetje.quote:
Itil v3. Kut examen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Welke ITIL![]()
Ik heb zelf Foundation gehaald en dat stelde m.i. geen ruk voor
Gewoon plakken met wat cum.quote:Op maandag 24 september 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, wel aangesloten. Maar ik moet nog PVC lijm kopen om het verdeelstuk vast te lijmen. Dat lekt nog een beetje.
Que¿quote:
Jep ik heb mijn examen ook bij EXIN moeten doen. Maar dan in Zwollequote:Op maandag 24 september 2012 11:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb in Utrecht op de computer het examen moeten maken, bij de EXIN gok ik? Maar dat was volgens mij ook alleen maar meerkeuzevragen. Overigens is dat ook alweer meer dan 3 jaar geleden.
Ik was nog wel trots dat ik beter scoorde dan mijn collega die dezelfde cursus deed, aangezien hij daadwerkelijk werkte met ITIL en ik slechts een nevenfunctie had
Quote dan wel de juiste reactie oelekoekel!quote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed ik toch? Ik reageerde op Que?quote:Op maandag 24 september 2012 11:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Quote dan wel de juiste reactie oelekoekel!
Je quote "en HOI allenquote:Op maandag 24 september 2012 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat deed ik toch? Ik reageerde op Que?
Appart dit.
Het leek me wel evident, Oelekoekel.quote:Op maandag 24 september 2012 11:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je quote "en HOI allen" IPV mijn reactie waarin ik appart zei.
Maar ik bedoelde daarmee natuurlijk ook een app voor de telefoon waarmee je schilderijen kan maken. AppartWant ik sgreif nooit iets vaut!
gefeliquote:Op maandag 24 september 2012 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:06 schreef ACT-F het volgende:
![]()
'Waar....' TTIk weiger hier te reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot het volgende topic!![]()
Nah, da's mij veel te warmquote:Op maandag 24 september 2012 12:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil 40 graden zon, koud bier en een twee-persoons grillschotel voor m'n neus.
Nee. Ik wil het er wel uit hakkenquote:Op maandag 24 september 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In m'n piemel?Zuig jij het er dan uit?
noem hier het grappigste woord dat je kentquote:Op maandag 24 september 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik wil het er wel uit hakken.
En wat is een oelekoekel?
Ik vind het geen grappig woord.quote:Op maandag 24 september 2012 12:22 schreef Troel het volgende:
[..]
noem hier het grappigste woord dat je kent
Schudden een optie?quote:Op maandag 24 september 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik wil het er wel uit hakken.
En wat is een oelekoekel?
Lol. Wist niet dat ik dat daar had gepost.quote:Op maandag 24 september 2012 12:22 schreef Troel het volgende:
[..]
noem hier het grappigste woord dat je kent
haha, die gaat op het lijstjequote:Op maandag 24 september 2012 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doet me denken aan een standje:
http://forum.fok.nl/topic/1864622
Welk lijstje?quote:Op maandag 24 september 2012 13:27 schreef Under_Score het volgende:
[..]
haha, die gaat op het lijstje
nee, de lijst standjes die we binnenkort gaan proberenquote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk lijstje?
Standjes om te doen wanneer ik een vriendin heb?
Wie is we?quote:Op maandag 24 september 2012 13:31 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, de lijst standjes die we binnenkort gaan proberen
Oh, jottemquote:
'De man'.quote:Op maandag 24 september 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat ik 'm wil proberen. Ik kan ook wel bovenop zitten als de man zijn benen gewoon naar beneden heeft.
Waarom? Ik heb het over het algemeenquote:Op maandag 24 september 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
'De man'.Zeg dan gewoon Kreator.
quote:Op maandag 24 september 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb het over het algemeen.
Ik wil ook naar een paard!quote:Op maandag 24 september 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
Ik vertrek zo naar mijn paard. Ik hoop dat het droog blijft
.
quote:Op maandag 24 september 2012 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil ook naar een paard!AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat ben je stiekem ook een penny he
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh, die zijn lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat is deze penny?
[ afbeelding ]
Wellicht is Centaur haar man?quote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef Under_Score het volgende:
leg dat maar eens uit aan je man
Ligt eraan. De figuurtjes in de poep zijn best grappig.quote:Op maandag 24 september 2012 14:18 schreef Kreator het volgende:
Nooit grappig, een cavia met diarree.
Mja, de bron is The Sun, dan weet je genoegquote:
Oeeh dat is lang geledenquote:Op maandag 24 september 2012 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat is deze penny?
[ afbeelding ]
Daarom.quote:Op maandag 24 september 2012 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, de bron is The Sun, dan weet je genoeg
Blue waffle-bek.quote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net alsof he van binnenuit wegrot.
quote:
Er wordt niets geinstalleerd als ik op install drukquote:
Dus even logisch doen... je hebt filezilla, hebt de bestanden van ruler z'n fileserver naar je eigen computer gekopieerd, het bestand "blas_c+c_gen" gemount dmv Daemon Lite en daarna via Computer > BD-romstation (schijfletter) GENERALS1 opgestart?quote:Op maandag 24 september 2012 14:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Er wordt niets geinstalleerd als ik op install druk
En dat werkte dus welquote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus even logisch doen... je hebt filezilla, hebt de bestanden van ruler z'n fileserver naar je eigen computer gekopieerd, het bestand "blas_c+c_gen" gemount dmv Daemon Lite en daarna via Computer > BD-romstation (schijfletter) GENERALS1 opgestart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Toen kwam ie (Redbaron, - red) ineens over me klaar."
[ Bericht 40% gewijzigd door 100% Tukker op 24-09-2012 16:20:47 ]
Ja, je moet alles van ToF C&C Generals (die map staat dus idd in de map Upload) naar je eigen pc kopiërenquote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef Troel het volgende:
[..]
En dat werkte dus wel
Maar er werd iets gezegd over "uit de map upload" en die werkt niet
Lekker bekkie. Wat is het geweest? Molotov zaad?quote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Toen kwam ie (Redbaron, - red) ineens over me klaar."
Basje komt vlammend klaarquote:Op maandag 24 september 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker bekkie. Wat is het geweest? Molotov zaad?
Witte fosfor uit Justins piemol!quote:Op maandag 24 september 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker bekkie. Wat is het geweest? Molotov zaad?
Oh, lees net pas je DMquote:Op maandag 24 september 2012 15:13 schreef Troel het volgende:
Nouja, het is inmiddels gelukt, patch ook gedraaid, bestandje verplaatst, maar krijg vervolgens dat mijn game.dat crasht
Opslaan als options.ini en in de map Documenten\Command and Conquer Generals Data gooienquote:AntiAliasing = 4
BuildingOcclusion = yes
CampaignDifficulty = 0
DrawScrollAnchor =
DynamicLOD = yes
ExtraAnimations = yes
FirewallBehavior = 3
FirewallNeedToRefresh = FALSE
FirewallPortAllocationDelta = 0
GameSpyIPAddress = 0.0.0.0
Gamma = 50
IPAddress = 0.0.0.0
IdealStaticGameLOD = High
LanguageFilter = true
MaxParticleCount = 4861
MoveScrollAnchor =
MusicVolume = 55
Resolution = 1024 768
Retaliation = yes
SFX3DVolume = 79
SFXVolume = 71
ScrollFactor = 50
SendDelay = no
ShowSoftWaterEdge = yes
ShowTrees = yes
StaticGameLOD = Custom
TextureReduction = 0
UseAlternateMouse = no
UseCloudMap = yes
UseDoubleClickAttackMove = no
UseLightMap = yes
UseShadowDecals = yes
UseShadowVolumes = yes
VoiceVolume = 70
En zorg dat je niet vage data ofzo deelt want je zit in een VLAN.quote:Op maandag 24 september 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en vergeet niet LogMeIn Hamachi te installeren (de Onbeheerde) en je aan te melden bij ons netwerkje
Wat voor vage dataquote:Op maandag 24 september 2012 16:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En zorg dat je niet vage data ofzo deelt want je zit in een VLAN.
Privedata dan. CV, fam.fotos enz enzquote:Op maandag 24 september 2012 16:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat voor vage dataWat denk je wel niet van me
Het werkt. En die Hamachi heb ik ook.
*wacht op verdere instructies*
Waarom zou ik die moeten delen? Of bedoel je dat je die standaard gedeeld hebt op je pc ofzoquote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Privedata dan. CV, fam.fotos enz enz
Zou kunnen. Ligt eraan wat je instellingen nu zijn. En je moet ze juist niet delen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom zou ik die moeten delen? Of bedoel je dat je die standaard gedeeld hebt op je pc ofzo
Voor zover ik weet staat bij mij alles niet gedeeld, aangezien ik niet zou weten met wie ik ze zou moeten delenquote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ligt eraan wat je instellingen nu zijn. En je moet ze juist niet delen.
Die Justin b.v is niet te vertrouwen
Vies mannetje is het ja.quote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die Justin b.v is niet te vertrouwen
quote:Op maandag 24 september 2012 16:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil ook Generals spelen, maar ik heb mijn bak nog steeds niet geherinstalleerd.Die vieze aids Hamachi maakt geen virtuele adapter aan.
Ik zeg, spammen met Nuke Cannons die Troel.quote:Op maandag 24 september 2012 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik gooi d'r meteen voor de leeuwen, jongs
ging lekker dusquote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WAT een kutpot was dat zegM'n defense en airfields werden continu belaagd, dozers afgeknald, 6 migs op 1 power plant was ineens niet genoeg EN vervolgens kreeg ik ook nog een game.dat error
Mwaquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa
Wat ook niet hielp was het gejank en geschreeuw van Troel d'r koters (ik had ff headset op om via skype instructies te kunnen geven)![]()
* Bevelen opvolgtquote:Op maandag 24 september 2012 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, je moet alles van ToF C&C Generals (die map staat dus idd in de map Upload) naar je eigen pc kopiëren
Good busy.quote:
Nathalieverdquote:
9 jaar oudquote:
Geweldig spel was dat.. Heb vroegah 1 heel veel gespeeld. En Londonquote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb laatst GTA2 nog geïnstalleerd![]()
RedAlertquote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef ACT-F het volgende:
Ik speel nog regelmatig C&C Redalert![]()
[ afbeelding ]
Als we dat over internet tegen el elkaar zouden kunnen spelenquote:Op maandag 24 september 2012 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
RedAlert![]()
Dat heb ik vroeger echt héél veel gespeeld!!
Met je mobiel in je jat, totdat die valtquote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
In bad, in bad, in 't blote, blote gat.
Yessir, affarmitive, acknowledged, for king and country!quote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef ACT-F het volgende:
Ik speel nog regelmatig C&C Redalert![]()
[ afbeelding ]
Kunnen we dat niet spelen via het internet? Veel mooierquote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yessir, affarmitive, acknowledged, for king and country!
Dat kost schijnbaar nogal wat moeite omdat de huidige Hamachi geen (extreem) oude games meer ondersteunt. Voor RA1 zouden we allemaal een oude hamachi moeten installeren en dan met UDP en TCP/IP-settings moeten rommelen. Geen zin anquote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet spelen via het internet? Veel mooier
Waar kan ik Hamachi downloaden?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kost schijnbaar nogal wat moeite omdat de huidige Hamachi geen (extreem) oude games meer ondersteunt. Voor RA1 zouden we allemaal een oude hamachi moeten installeren en dan met UDP en TCP/IP-settings moeten rommelen. Geen zin an
komt dat niet omdat de eerdere spellen allemaal via het ipx protocol gingen?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kost schijnbaar nogal wat moeite omdat de huidige Hamachi geen (extreem) oude games meer ondersteunt. Voor RA1 zouden we allemaal een oude hamachi moeten installeren en dan met UDP en TCP/IP-settings moeten rommelen. Geen zin an
quote:Op maandag 24 september 2012 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
komt dat niet omdat de eerdere spellen allemaal via het ipx protocol gingen?
quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar kan ik Hamachi downloaden?
GevondenDe onbeheerde versie?
Nee, hoorquote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met je mobiel in je jat, totdat die valt
ToF-Generalsquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Check![]()
En nu? Welk netwerk moet ik in?
[..]
Het kabinet valt nog eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op maandag 24 september 2012 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedenavondSelmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
GoedenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoedenavondSelmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
GoedenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
GoedenavondGodverdomme kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Verdomme wat kutquote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wouter, T en Remco![]()
![]()
Een operatie, wat nog niet vasstaat ivm de uitslag van de scan, willen ze alleen doen op voorwaarde dat ik de hele kuur afmaak. Dat is me verteld vóór ik er aan begon.
Nu liggen de zaken anders want de kuur slaat niet aan en in A'lo blijven ze hameren op doorgaan want blablabla maar hopelijk zien ze er in R'dam ook het nut er niet van in.
Dus andere chemo of helemaal niks. En dan ook maar geen operatie als het zo wordt gespeeld. Ik kan het gewoon niet meer.
heftig!quote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wouter, T en Remco![]()
![]()
Een operatie, wat nog niet vasstaat ivm de uitslag van de scan, willen ze alleen doen op voorwaarde dat ik de hele kuur afmaak. Dat is me verteld vóór ik er aan begon.
Nu liggen de zaken anders want de kuur slaat niet aan en in A'lo blijven ze hameren op doorgaan want blablabla maar hopelijk zien ze er in R'dam ook het nut er niet van in.
Dus andere chemo of helemaal niks. En dan ook maar geen operatie als het zo wordt gespeeld. Ik kan het gewoon niet meer.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wouter, T en Remco![]()
![]()
Hoi Troelquote:
Dankjequote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verdomme wat kut![]()
![]()
*heule dikke knuf*
Het was overigens niet bedoeld als "niet leuk dat je er niet bent", maar meer als reactie op de kutheid van je verhaalquote:
hmm, bahquote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wouter, T en Remco![]()
![]()
Daarom hoop ik dat het Erasmus andere behandelingen heeft want A'lo is gewoon waardeloos. Zij schreven me meteen al af en kon het leven rekken dmv chemokuren tot ik voor een second opinion naar R'dam ging en ik bij een 2e gesprek te horen te kreeg dat er een hele kleine kans op genezing is dmv een operatie. Maarrrr dan moest ik wel eerst 3 chemo's doen (gedaan!!) en na de eventuele operatie nog 3.quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef Troel het volgende:
Maar als het niet aanslaat, dan gaan er toch andere procedures in werking? Hoop ik toch? Bah bah bah
Nee joh.quote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Het was overigens niet bedoeld als "niet leuk dat je er niet bent", maar meer als reactie op de kutheid van je verhaalDat je niet denkt dat ik je niet wil zien
Hoi Henquote:
das wel bagger.quote:Op maandag 24 september 2012 22:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Hen
Iemand vroeg wanneer die chemo's waren: elke 3 weken een dagje aan het infuus.
Dus tegen de tijd dat ik weer normaal kan functioneren dwz dat ik me normaal kan voortbewegen zonder meteen als een doodvermoeide zoutzak bij te komen van de inspanning moet ik alweer aan het infuus.
Maar nu genoeg over mij.
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:26 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Zo. Dat was schrikken gisteravond, toen de lamp na 10 jaar naar beneden kwamen..
Gewoon met pluggen en schroeven. Maar het is zachtboard, dus dat gaat niet eeuwig goed, blijkt wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zag het ja.Hoe zat dat ding vast dan?
Gipsplaat bedoel je?quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon met pluggen en schroeven. Maar het is zachtboard, dus dat gaat niet eeuwig goed, blijkt wel.
Dat wist ik 10 jaar geleden nog niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gipsplaat bedoel je?Daar moet je ook holle wand pluggen voor gebruiken, mislukte Nico Zwinkels dat je bent!
Wel jammer, vond het een mooie lamp.
Geeft niet. Schade aan de tafel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat wist ik 10 jaar geleden nog niet..
Prima. Heb gelukkig weer wat bij kunnen slapen vannacht. Deed om 21:30 het licht al uit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tukker!
Joahwa, gaat z'n gangetje he. En daar?
Zow he, dat is wel lekker op tijdquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Prima. Heb gelukkig weer wat bij kunnen slapen vannacht. Deed om 21:30 het licht al uit.
Erg hequote:Op dinsdag 25 september 2012 09:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was ook wel nodig.Het begin van de winterdepressie.
Dat het 's morgens wat frisser is maakt me niet eens zo heel veel uit. Het is meer die grauwe luchten en de eeuwige regen die mij ellende bezorgt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Erg heDie kou als je uit bed stapt. Ben vanmorgen ook langer blijven liggen
Niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat het 's morgens wat frisser is maakt me niet eens zo heel veel uit. Het is meer die grauwe luchten en de eeuwige regen die mij ellende bezorgt.
[ afbeelding ]
Bij mij op de slaapkamer is het nooit koud.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet?Ik slaap ondertussen alweer met twee dekens en smorgens is het gewoon koud!!!
Dan wil je je bed toch niet uit?
Dat grauwe kan me dan aan de reet roesten
Vast wel, maar het blijf moeilijk. Dit is helaas niet mijn klimaat. Doe mij maar 30 graden het hele jaar door...quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
we slaan ons wel door die perioden heen, het zal vast niet altijd zo grauw zijn
maar niet met het nederlandse klimaat, veelste vochtig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vast wel, maar het blijf moeilijk. Dit is helaas niet mijn klimaat. Doe mij maar 30 graden het hele jaar door...
In mijn slaapkamer wel. Maar in m'n huis is het ook standaard 12 graden, dus mij maakt het dan nog niet eens uit hoe warm de slaapkamer is. Als de rest van het huis koud is, heb ik nog steeds geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij mij op de slaapkamer is het nooit koud.Bij Miss Tuk is het een ander verhaal, daar is het altijd -20...
Schaatsen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
maar niet met het nederlandse klimaat, veelste vochtig.
Af en toe lekker kunnen schaatsen is ook leuk.
12 graden?!?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer wel. Maar in m'n huis is het ook standaard 12 graden, dus mij maakt het dan nog niet eens uit hoe warm de slaapkamer is. Als de rest van het huis koud is, heb ik nog steeds geen zin om op te staan
Ik vind beide wat hebben. Maar ik ben sowieso altijd heet in bed, dus ook met koude slaapkamers geen dekentje nodigquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
PI-co-co-combobreaker!
Doe mij maar lekkere klamme zweetseks bij 30 graden.
Ik ben nogal kniepig wbt verwarming ofzo. Vind het zonde om dat ding voor een paar uurtje op de bank aan te zetten. Dan gewoon lekker onder een dekentje op de bankquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
12 graden?!?![]()
Dat kan bij mij niet hoor. Slecht voor de planten.
Wat is je geheim?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
...dus ook met koude slaapkamers geen dekentje nodig.
Heb je altijd een raam open of zo? 12 graden vind ik wel erg koud.Ook met dekentje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nogal kniepig wbt verwarming ofzo. Vind het zonde om dat ding voor een paar uurtje op de bank aan te zetten. Dan gewoon lekker onder een dekentje op de bank![]()
Ik heb 1 plant en die leeft al 1,5 jaar
Nop, iets met een oude flat en plekken met tocht en nouja.. gewoon kouquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je altijd een raam open of zo? 12 graden vind ik wel erg koud.Ook met dekentje.
Tochtstrips een optie? Heb vorig jaar alle kieren vakkundig gedicht bij mij thuis. Scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, iets met een oude flat en plekken met tocht en nouja.. gewoon kou
Nooit een zoektocht gedaan waar het evt vandaan komt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Tochtstrips een optie? Heb vorig jaar alle kieren vakkundig gedicht bij mij thuis. Scheelt een hoop.
Moet je eens doen! Steek een wierrookje aan en hop... speuren maar naar de tochtige plekken. Dan bel je Krea even en die komt dan langs met z'n tochtstripjes. Die jongen monteert alles bijzonder vakkundig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit een zoektocht gedaan waar het evt vandaan komt.
Komt ook gewoon door het glas en heb geen gordijnen, dus dat zal ook wel niet helpen
Waarom mag ik jou niet bellen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Moet je eens doen! Steek een wierrookje aan en hop... speuren maar naar de tochtige plekken. Dan bel je Krea even en die komt dan langs met z'n tochtstripjes. Die jongen monteert alles bijzonder vakkundig.
Jouw lamp kwam na vijf jaar al naar benedenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik beroerd werk aflever.
Nope. Aqua kreeg ook een klap maar niks aan de handquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geeft niet. Schade aan de tafel?
10 jaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Moet je eens doen! Steek een wierrookje aan en hop... speuren maar naar de tochtige plekken. Dan bel je Krea even en die komt dan langs met z'n tochtstripjes. Die jongen monteert alles bijzonder vakkundig.
Al mijn lampen hangen nog na drie jaar...quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw lamp kwam na vijf jaar al naar beneden?
Bij Klusbedrijf Krea natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
10 jaar garantie. Waar krijg je dat nog?
Erg goed! Met jou?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met u op deze grauwe ellendige dag?
Mijn lamp hangt nog steeds niet na twee jaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Al mijn lampen hangen nog na drie jaar...
Bij mij na een jaar.. maar enkel omdat een gast het zat was en ze dus zelf maar is gaan ophangenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:45 schreef Troel het volgende:
Mijn lamp hangt nog steeds niet na twee jaar
De lamp ligt al wel klaar, maar er moet nog een gaatje ingeboord worden om het passend te krijgen en dat vind ik mannenwerkquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij na een jaar.. maar enkel omdat een gast het zat was en ze dus zelf maar is gaan ophangen
Dat had ik ook jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:57 schreef Troel het volgende:
De lamp ligt al wel klaar, maar er moet nog een gaatje ingeboord worden om het passend te krijgen en dat vind ik mannenwerk
Dat zou wel handig zijn. Ik bedenk altijd tig klusjes, maar vergeet altijd die lampquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja
Heerlijk als mannen uit zichzelf zeggen "hou je woensdagavond vrij, dan ga ik dat eens regelen voor je"
Slimpiequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn. Ik bedenk altijd tig klusjes, maar vergeet altijd die lamp
Jullie bekijken het maar!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja
Heerlijk als mannen uit zichzelf zeggen "hou je woensdagavond vrij, dan ga ik dat eens regelen voor je"
Wel holle wand pluggen gebruiken bij gipsplaat, hè...quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn lamp hangt nog steeds niet na twee jaar
Wel pittig hoor, dat wisselstroom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Pff ik moest de lampen nog ophangen bij m'n kameraden. Waarvan er 1 zelfs elektrotechniek heeft gedaan. Ja ik weet het niet zegt ie
Ik doe niet aan dat 'voor wat hoort wat' ideequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Je vraagt mij ook niet of je even mag komen afstoffen/stofzuigen/opruimen...
Ik vind dat altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat 'voor wat hoort wat' idee
Helaasquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind dat altijd wel leuk.
"Wil jij de lamp even ophangen?"
"Prima, als jij even topless op en neer springt..."
We waren bij m'n kameraad de flat aan het leeghalen en dus moesten de plafonnieres ook van het plafond. Ik gaf hem een lasdop en zei tegen hem dat hij die dan kan gebruiken om 1 van de 2 kabels kon afdoppen zodat hij zichzelf niet kon kortsluiten of wat (je staat toch op een metalen keukentrap). Wat doet die sukkel. Drukt hij bruin en blauw in die lasdop. BAM klapt de hoofdzekering er door op de laatste avond dat hij daar woonde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel pittig hoor, dat wisselstroom.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
We waren bij m'n kameraad de flat aan het leeghalen en dus moesten de plafonnieres ook van het plafond. Ik gaf hem een lasdop en zei tegen hem dat hij die dan kan gebruiken om 1 van de 2 kabels kon afdoppen zodat hij zichzelf niet kon kortsluiten of wat (je staat toch op een metalen keukentrap). Wat doet die sukkel. Drukt hij bruin en blauw in die lasdop. BAM klapt de hoofdzekering er door op de laatste avond dat hij daar woonde.
Slimme gast.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
We waren bij m'n kameraad de flat aan het leeghalen en dus moesten de plafonnieres ook van het plafond. Ik gaf hem een lasdop en zei tegen hem dat hij die dan kan gebruiken om 1 van de 2 kabels kon afdoppen zodat hij zichzelf niet kon kortsluiten of wat (je staat toch op een metalen keukentrap). Wat doet die sukkel. Drukt hij bruin en blauw in die lasdop. BAM klapt de hoofdzekering er door op de laatste avond dat hij daar woonde.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je warmt jezelf op door te springen, hè...
Ik wilde al zeggen, als je staat te springen, zit je nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
spannendquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:19 schreef Troel het volgende:
*KNMI meldt plaatselijke aardbeving in Haaksbergen*
Ik ga niet de hele avond staan springen. Ben gekke henkie nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
*springt*quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Spring voor Tukker, spring voor Tukker, hey... hey!
Ja dat kon niet want het was al donker dus we hadden stroom nodig om het bed uit elkaar te halen enzo. Was beetje gehaast toen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Slimme gast.
Ik haal altijd de stroom er af als ik bezig ga met miene elektra.
Super met eenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Super!Ga zo lekker snacken op de markt.
Ben je weer in Amersfoort?
Gaat goed hoor. Wilde eigenlijk eenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Super met een.. whatsup?
Ja, weet in A'foort
Zo zie je maar. Haastige spoed is zelden goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat kon niet want het was al donker dus we hadden stroom nodig om het bed uit elkaar te halen enzo. Was beetje gehaast toen.
True that!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Haastige spoed is zelden goed.
Gisteren onze 2e date gehad. Hij is lief, leuk, goed in bed enzovoort. Maar of het wat wordt, ik denk het nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat goed hoor. Wilde eigenlijk eenplaatsen, maar ik faalde en was te lui/ongeïnteresseerd om het aan te passen.
Hoe is het metdate-man?
Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren onze 2e date gehad. Hij is lief, leuk, goed in bed enzovoort. Maar of het wat wordt, ik denk het niet
Het klinkt misschien heel gek en heel tegenstrijdig, maar onze karakters passen totaal niet bij elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren onze 2e date gehad. Hij is lief, leuk, goed in bed enzovoort. Maar of het wat wordt, ik denk het niet
Het is ook nooit goed he?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het klinkt misschien heel gek en heel tegenstrijdig, maar onze karakters passen totaal niet bij elkaar.
Een controlfreak en een impulsief iemand.. dat werkt niet schat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Het is ook nooit goed he?
Dat schiet niet op nee...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een controlfreak en een impulsief iemand.. dat werkt niet schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |