Mja. Ik moet me echt weerhoudenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:43 schreef fokit_tja het volgende:
cohitusinteruptus
Het woord is blijven hangen omdat ik toen ik de handleiding van m'n videorecorder doorlas het woord niet kon plaatsen. Wis-pre-ventiel-ipje. Wat is toch een ipje?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kom ook weleens wispreventienokje tegen. Is ook wel grappig inderdaad.
Maar wat mij betreft blijft loopneus het leukste woord, vooral door de associaties. Wil iemand een poll maken waarin in elk geval loopneus staat en dan mensen laten stemmen over wat het grappigste woord is?
Wis-preventie-lipjequote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het woord is blijven hangen omdat ik toen ik de handleiding van m'n videorecorder doorlas het woord niet kon plaatsen. Wis-pre-ventiel-ipje. Wat is toch een ipje?
.................................................quote:Op maandag 12 juni 2006 23:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mja. Ik moet me echt weerhoudeniets te zeggen over de spelling. Wie weet is 't wel expres zo krom getypt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |