10 jaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Moet je eens doen! Steek een wierrookje aan en hop... speuren maar naar de tochtige plekken. Dan bel je Krea even en die komt dan langs met z'n tochtstripjes. Die jongen monteert alles bijzonder vakkundig.
Al mijn lampen hangen nog na drie jaar...quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw lamp kwam na vijf jaar al naar beneden?
Bij Klusbedrijf Krea natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
10 jaar garantie. Waar krijg je dat nog?
Erg goed! Met jou?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met u op deze grauwe ellendige dag?
Mijn lamp hangt nog steeds niet na twee jaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Al mijn lampen hangen nog na drie jaar...
Bij mij na een jaar.. maar enkel omdat een gast het zat was en ze dus zelf maar is gaan ophangenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:45 schreef Troel het volgende:
Mijn lamp hangt nog steeds niet na twee jaar
De lamp ligt al wel klaar, maar er moet nog een gaatje ingeboord worden om het passend te krijgen en dat vind ik mannenwerkquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij na een jaar.. maar enkel omdat een gast het zat was en ze dus zelf maar is gaan ophangen
Dat had ik ook jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:57 schreef Troel het volgende:
De lamp ligt al wel klaar, maar er moet nog een gaatje ingeboord worden om het passend te krijgen en dat vind ik mannenwerk
Dat zou wel handig zijn. Ik bedenk altijd tig klusjes, maar vergeet altijd die lampquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja
Heerlijk als mannen uit zichzelf zeggen "hou je woensdagavond vrij, dan ga ik dat eens regelen voor je"
Slimpiequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn. Ik bedenk altijd tig klusjes, maar vergeet altijd die lamp
Jullie bekijken het maar!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja
Heerlijk als mannen uit zichzelf zeggen "hou je woensdagavond vrij, dan ga ik dat eens regelen voor je"
Wel holle wand pluggen gebruiken bij gipsplaat, hè...quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn lamp hangt nog steeds niet na twee jaar
Wel pittig hoor, dat wisselstroom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Pff ik moest de lampen nog ophangen bij m'n kameraden. Waarvan er 1 zelfs elektrotechniek heeft gedaan. Ja ik weet het niet zegt ie
Ik doe niet aan dat 'voor wat hoort wat' ideequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Je vraagt mij ook niet of je even mag komen afstoffen/stofzuigen/opruimen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |