maar niet met het nederlandse klimaat, veelste vochtig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vast wel, maar het blijf moeilijk. Dit is helaas niet mijn klimaat. Doe mij maar 30 graden het hele jaar door...
In mijn slaapkamer wel. Maar in m'n huis is het ook standaard 12 graden, dus mij maakt het dan nog niet eens uit hoe warm de slaapkamer is. Als de rest van het huis koud is, heb ik nog steeds geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij mij op de slaapkamer is het nooit koud.Bij Miss Tuk is het een ander verhaal, daar is het altijd -20...
Schaatsen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
maar niet met het nederlandse klimaat, veelste vochtig.
Af en toe lekker kunnen schaatsen is ook leuk.
12 graden?!?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer wel. Maar in m'n huis is het ook standaard 12 graden, dus mij maakt het dan nog niet eens uit hoe warm de slaapkamer is. Als de rest van het huis koud is, heb ik nog steeds geen zin om op te staan
Ik vind beide wat hebben. Maar ik ben sowieso altijd heet in bed, dus ook met koude slaapkamers geen dekentje nodigquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
PI-co-co-combobreaker!
Doe mij maar lekkere klamme zweetseks bij 30 graden.
Ik ben nogal kniepig wbt verwarming ofzo. Vind het zonde om dat ding voor een paar uurtje op de bank aan te zetten. Dan gewoon lekker onder een dekentje op de bankquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
12 graden?!?![]()
Dat kan bij mij niet hoor. Slecht voor de planten.
Wat is je geheim?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
...dus ook met koude slaapkamers geen dekentje nodig.
Heb je altijd een raam open of zo? 12 graden vind ik wel erg koud.Ook met dekentje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nogal kniepig wbt verwarming ofzo. Vind het zonde om dat ding voor een paar uurtje op de bank aan te zetten. Dan gewoon lekker onder een dekentje op de bank![]()
Ik heb 1 plant en die leeft al 1,5 jaar
Nop, iets met een oude flat en plekken met tocht en nouja.. gewoon kouquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je altijd een raam open of zo? 12 graden vind ik wel erg koud.Ook met dekentje.
Tochtstrips een optie? Heb vorig jaar alle kieren vakkundig gedicht bij mij thuis. Scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, iets met een oude flat en plekken met tocht en nouja.. gewoon kou
Nooit een zoektocht gedaan waar het evt vandaan komt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Tochtstrips een optie? Heb vorig jaar alle kieren vakkundig gedicht bij mij thuis. Scheelt een hoop.
Moet je eens doen! Steek een wierrookje aan en hop... speuren maar naar de tochtige plekken. Dan bel je Krea even en die komt dan langs met z'n tochtstripjes. Die jongen monteert alles bijzonder vakkundig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit een zoektocht gedaan waar het evt vandaan komt.
Komt ook gewoon door het glas en heb geen gordijnen, dus dat zal ook wel niet helpen
Waarom mag ik jou niet bellen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Moet je eens doen! Steek een wierrookje aan en hop... speuren maar naar de tochtige plekken. Dan bel je Krea even en die komt dan langs met z'n tochtstripjes. Die jongen monteert alles bijzonder vakkundig.
Jouw lamp kwam na vijf jaar al naar benedenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik beroerd werk aflever.
Nope. Aqua kreeg ook een klap maar niks aan de handquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geeft niet. Schade aan de tafel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |