Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:26 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Zo. Dat was schrikken gisteravond, toen de lamp na 10 jaar naar beneden kwamen..
Gewoon met pluggen en schroeven. Maar het is zachtboard, dus dat gaat niet eeuwig goed, blijkt wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zag het ja.Hoe zat dat ding vast dan?
Gipsplaat bedoel je?quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon met pluggen en schroeven. Maar het is zachtboard, dus dat gaat niet eeuwig goed, blijkt wel.
Dat wist ik 10 jaar geleden nog niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gipsplaat bedoel je?Daar moet je ook holle wand pluggen voor gebruiken, mislukte Nico Zwinkels dat je bent!
Wel jammer, vond het een mooie lamp.
Geeft niet. Schade aan de tafel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat wist ik 10 jaar geleden nog niet..
Prima. Heb gelukkig weer wat bij kunnen slapen vannacht. Deed om 21:30 het licht al uit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tukker!
Joahwa, gaat z'n gangetje he. En daar?
Zow he, dat is wel lekker op tijdquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Prima. Heb gelukkig weer wat bij kunnen slapen vannacht. Deed om 21:30 het licht al uit.
Erg hequote:Op dinsdag 25 september 2012 09:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was ook wel nodig.Het begin van de winterdepressie.
Dat het 's morgens wat frisser is maakt me niet eens zo heel veel uit. Het is meer die grauwe luchten en de eeuwige regen die mij ellende bezorgt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Erg heDie kou als je uit bed stapt. Ben vanmorgen ook langer blijven liggen
Niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat het 's morgens wat frisser is maakt me niet eens zo heel veel uit. Het is meer die grauwe luchten en de eeuwige regen die mij ellende bezorgt.
[ afbeelding ]
Bij mij op de slaapkamer is het nooit koud.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet?Ik slaap ondertussen alweer met twee dekens en smorgens is het gewoon koud!!!
Dan wil je je bed toch niet uit?
Dat grauwe kan me dan aan de reet roesten
Vast wel, maar het blijf moeilijk. Dit is helaas niet mijn klimaat. Doe mij maar 30 graden het hele jaar door...quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
we slaan ons wel door die perioden heen, het zal vast niet altijd zo grauw zijn
maar niet met het nederlandse klimaat, veelste vochtig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vast wel, maar het blijf moeilijk. Dit is helaas niet mijn klimaat. Doe mij maar 30 graden het hele jaar door...
In mijn slaapkamer wel. Maar in m'n huis is het ook standaard 12 graden, dus mij maakt het dan nog niet eens uit hoe warm de slaapkamer is. Als de rest van het huis koud is, heb ik nog steeds geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij mij op de slaapkamer is het nooit koud.Bij Miss Tuk is het een ander verhaal, daar is het altijd -20...
Schaatsen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
maar niet met het nederlandse klimaat, veelste vochtig.
Af en toe lekker kunnen schaatsen is ook leuk.
12 graden?!?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer wel. Maar in m'n huis is het ook standaard 12 graden, dus mij maakt het dan nog niet eens uit hoe warm de slaapkamer is. Als de rest van het huis koud is, heb ik nog steeds geen zin om op te staan
Ik vind beide wat hebben. Maar ik ben sowieso altijd heet in bed, dus ook met koude slaapkamers geen dekentje nodigquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
PI-co-co-combobreaker!
Doe mij maar lekkere klamme zweetseks bij 30 graden.
Ik ben nogal kniepig wbt verwarming ofzo. Vind het zonde om dat ding voor een paar uurtje op de bank aan te zetten. Dan gewoon lekker onder een dekentje op de bankquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
12 graden?!?![]()
Dat kan bij mij niet hoor. Slecht voor de planten.
Wat is je geheim?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
...dus ook met koude slaapkamers geen dekentje nodig.
Heb je altijd een raam open of zo? 12 graden vind ik wel erg koud.Ook met dekentje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nogal kniepig wbt verwarming ofzo. Vind het zonde om dat ding voor een paar uurtje op de bank aan te zetten. Dan gewoon lekker onder een dekentje op de bank![]()
Ik heb 1 plant en die leeft al 1,5 jaar
Nop, iets met een oude flat en plekken met tocht en nouja.. gewoon kouquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je altijd een raam open of zo? 12 graden vind ik wel erg koud.Ook met dekentje.
Tochtstrips een optie? Heb vorig jaar alle kieren vakkundig gedicht bij mij thuis. Scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, iets met een oude flat en plekken met tocht en nouja.. gewoon kou
Nooit een zoektocht gedaan waar het evt vandaan komt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Tochtstrips een optie? Heb vorig jaar alle kieren vakkundig gedicht bij mij thuis. Scheelt een hoop.
Moet je eens doen! Steek een wierrookje aan en hop... speuren maar naar de tochtige plekken. Dan bel je Krea even en die komt dan langs met z'n tochtstripjes. Die jongen monteert alles bijzonder vakkundig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit een zoektocht gedaan waar het evt vandaan komt.
Komt ook gewoon door het glas en heb geen gordijnen, dus dat zal ook wel niet helpen
Waarom mag ik jou niet bellen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Moet je eens doen! Steek een wierrookje aan en hop... speuren maar naar de tochtige plekken. Dan bel je Krea even en die komt dan langs met z'n tochtstripjes. Die jongen monteert alles bijzonder vakkundig.
Jouw lamp kwam na vijf jaar al naar benedenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik beroerd werk aflever.
Nope. Aqua kreeg ook een klap maar niks aan de handquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geeft niet. Schade aan de tafel?
10 jaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Moet je eens doen! Steek een wierrookje aan en hop... speuren maar naar de tochtige plekken. Dan bel je Krea even en die komt dan langs met z'n tochtstripjes. Die jongen monteert alles bijzonder vakkundig.
Al mijn lampen hangen nog na drie jaar...quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw lamp kwam na vijf jaar al naar beneden?
Bij Klusbedrijf Krea natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
10 jaar garantie. Waar krijg je dat nog?
Erg goed! Met jou?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met u op deze grauwe ellendige dag?
Mijn lamp hangt nog steeds niet na twee jaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Al mijn lampen hangen nog na drie jaar...
Bij mij na een jaar.. maar enkel omdat een gast het zat was en ze dus zelf maar is gaan ophangenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:45 schreef Troel het volgende:
Mijn lamp hangt nog steeds niet na twee jaar
De lamp ligt al wel klaar, maar er moet nog een gaatje ingeboord worden om het passend te krijgen en dat vind ik mannenwerkquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij na een jaar.. maar enkel omdat een gast het zat was en ze dus zelf maar is gaan ophangen
Dat had ik ook jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:57 schreef Troel het volgende:
De lamp ligt al wel klaar, maar er moet nog een gaatje ingeboord worden om het passend te krijgen en dat vind ik mannenwerk
Dat zou wel handig zijn. Ik bedenk altijd tig klusjes, maar vergeet altijd die lampquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja
Heerlijk als mannen uit zichzelf zeggen "hou je woensdagavond vrij, dan ga ik dat eens regelen voor je"
Slimpiequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn. Ik bedenk altijd tig klusjes, maar vergeet altijd die lamp
Jullie bekijken het maar!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja
Heerlijk als mannen uit zichzelf zeggen "hou je woensdagavond vrij, dan ga ik dat eens regelen voor je"
Wel holle wand pluggen gebruiken bij gipsplaat, hè...quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn lamp hangt nog steeds niet na twee jaar
Wel pittig hoor, dat wisselstroom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Pff ik moest de lampen nog ophangen bij m'n kameraden. Waarvan er 1 zelfs elektrotechniek heeft gedaan. Ja ik weet het niet zegt ie
Ik doe niet aan dat 'voor wat hoort wat' ideequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Je vraagt mij ook niet of je even mag komen afstoffen/stofzuigen/opruimen...
Ik vind dat altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat 'voor wat hoort wat' idee
Helaasquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind dat altijd wel leuk.
"Wil jij de lamp even ophangen?"
"Prima, als jij even topless op en neer springt..."
We waren bij m'n kameraad de flat aan het leeghalen en dus moesten de plafonnieres ook van het plafond. Ik gaf hem een lasdop en zei tegen hem dat hij die dan kan gebruiken om 1 van de 2 kabels kon afdoppen zodat hij zichzelf niet kon kortsluiten of wat (je staat toch op een metalen keukentrap). Wat doet die sukkel. Drukt hij bruin en blauw in die lasdop. BAM klapt de hoofdzekering er door op de laatste avond dat hij daar woonde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel pittig hoor, dat wisselstroom.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
We waren bij m'n kameraad de flat aan het leeghalen en dus moesten de plafonnieres ook van het plafond. Ik gaf hem een lasdop en zei tegen hem dat hij die dan kan gebruiken om 1 van de 2 kabels kon afdoppen zodat hij zichzelf niet kon kortsluiten of wat (je staat toch op een metalen keukentrap). Wat doet die sukkel. Drukt hij bruin en blauw in die lasdop. BAM klapt de hoofdzekering er door op de laatste avond dat hij daar woonde.
Slimme gast.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
We waren bij m'n kameraad de flat aan het leeghalen en dus moesten de plafonnieres ook van het plafond. Ik gaf hem een lasdop en zei tegen hem dat hij die dan kan gebruiken om 1 van de 2 kabels kon afdoppen zodat hij zichzelf niet kon kortsluiten of wat (je staat toch op een metalen keukentrap). Wat doet die sukkel. Drukt hij bruin en blauw in die lasdop. BAM klapt de hoofdzekering er door op de laatste avond dat hij daar woonde.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je warmt jezelf op door te springen, hè...
Ik wilde al zeggen, als je staat te springen, zit je nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
spannendquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:19 schreef Troel het volgende:
*KNMI meldt plaatselijke aardbeving in Haaksbergen*
Ik ga niet de hele avond staan springen. Ben gekke henkie nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
*springt*quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Spring voor Tukker, spring voor Tukker, hey... hey!
Ja dat kon niet want het was al donker dus we hadden stroom nodig om het bed uit elkaar te halen enzo. Was beetje gehaast toen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Slimme gast.
Ik haal altijd de stroom er af als ik bezig ga met miene elektra.
Super met eenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Super!Ga zo lekker snacken op de markt.
Ben je weer in Amersfoort?
Gaat goed hoor. Wilde eigenlijk eenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Super met een.. whatsup?
Ja, weet in A'foort
Zo zie je maar. Haastige spoed is zelden goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat kon niet want het was al donker dus we hadden stroom nodig om het bed uit elkaar te halen enzo. Was beetje gehaast toen.
True that!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Haastige spoed is zelden goed.
Gisteren onze 2e date gehad. Hij is lief, leuk, goed in bed enzovoort. Maar of het wat wordt, ik denk het nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat goed hoor. Wilde eigenlijk eenplaatsen, maar ik faalde en was te lui/ongeïnteresseerd om het aan te passen.
Hoe is het metdate-man?
Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren onze 2e date gehad. Hij is lief, leuk, goed in bed enzovoort. Maar of het wat wordt, ik denk het niet
Het klinkt misschien heel gek en heel tegenstrijdig, maar onze karakters passen totaal niet bij elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren onze 2e date gehad. Hij is lief, leuk, goed in bed enzovoort. Maar of het wat wordt, ik denk het niet
Het is ook nooit goed he?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het klinkt misschien heel gek en heel tegenstrijdig, maar onze karakters passen totaal niet bij elkaar.
Een controlfreak en een impulsief iemand.. dat werkt niet schat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Het is ook nooit goed he?
Dat schiet niet op nee...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een controlfreak en een impulsief iemand.. dat werkt niet schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |