Ik vind dat altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat 'voor wat hoort wat' idee
Helaasquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind dat altijd wel leuk.
"Wil jij de lamp even ophangen?"
"Prima, als jij even topless op en neer springt..."
We waren bij m'n kameraad de flat aan het leeghalen en dus moesten de plafonnieres ook van het plafond. Ik gaf hem een lasdop en zei tegen hem dat hij die dan kan gebruiken om 1 van de 2 kabels kon afdoppen zodat hij zichzelf niet kon kortsluiten of wat (je staat toch op een metalen keukentrap). Wat doet die sukkel. Drukt hij bruin en blauw in die lasdop. BAM klapt de hoofdzekering er door op de laatste avond dat hij daar woonde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel pittig hoor, dat wisselstroom.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
We waren bij m'n kameraad de flat aan het leeghalen en dus moesten de plafonnieres ook van het plafond. Ik gaf hem een lasdop en zei tegen hem dat hij die dan kan gebruiken om 1 van de 2 kabels kon afdoppen zodat hij zichzelf niet kon kortsluiten of wat (je staat toch op een metalen keukentrap). Wat doet die sukkel. Drukt hij bruin en blauw in die lasdop. BAM klapt de hoofdzekering er door op de laatste avond dat hij daar woonde.
Slimme gast.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
We waren bij m'n kameraad de flat aan het leeghalen en dus moesten de plafonnieres ook van het plafond. Ik gaf hem een lasdop en zei tegen hem dat hij die dan kan gebruiken om 1 van de 2 kabels kon afdoppen zodat hij zichzelf niet kon kortsluiten of wat (je staat toch op een metalen keukentrap). Wat doet die sukkel. Drukt hij bruin en blauw in die lasdop. BAM klapt de hoofdzekering er door op de laatste avond dat hij daar woonde.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je warmt jezelf op door te springen, hè...
Ik wilde al zeggen, als je staat te springen, zit je nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
spannendquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:19 schreef Troel het volgende:
*KNMI meldt plaatselijke aardbeving in Haaksbergen*
Ik ga niet de hele avond staan springen. Ben gekke henkie nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
*springt*quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Spring voor Tukker, spring voor Tukker, hey... hey!
Ja dat kon niet want het was al donker dus we hadden stroom nodig om het bed uit elkaar te halen enzo. Was beetje gehaast toen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Slimme gast.
Ik haal altijd de stroom er af als ik bezig ga met miene elektra.
Super met eenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Super!Ga zo lekker snacken op de markt.
Ben je weer in Amersfoort?
Gaat goed hoor. Wilde eigenlijk eenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Super met een.. whatsup?
Ja, weet in A'foort
Zo zie je maar. Haastige spoed is zelden goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat kon niet want het was al donker dus we hadden stroom nodig om het bed uit elkaar te halen enzo. Was beetje gehaast toen.
True that!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Haastige spoed is zelden goed.
Gisteren onze 2e date gehad. Hij is lief, leuk, goed in bed enzovoort. Maar of het wat wordt, ik denk het nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat goed hoor. Wilde eigenlijk eenplaatsen, maar ik faalde en was te lui/ongeïnteresseerd om het aan te passen.
Hoe is het metdate-man?
Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren onze 2e date gehad. Hij is lief, leuk, goed in bed enzovoort. Maar of het wat wordt, ik denk het niet
Het klinkt misschien heel gek en heel tegenstrijdig, maar onze karakters passen totaal niet bij elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren onze 2e date gehad. Hij is lief, leuk, goed in bed enzovoort. Maar of het wat wordt, ik denk het niet
Het is ook nooit goed he?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het klinkt misschien heel gek en heel tegenstrijdig, maar onze karakters passen totaal niet bij elkaar.
Een controlfreak en een impulsief iemand.. dat werkt niet schat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Het is ook nooit goed he?
Dat schiet niet op nee...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een controlfreak en een impulsief iemand.. dat werkt niet schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |