Blue waffle-bek.quote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net alsof he van binnenuit wegrot.
quote:
Er wordt niets geinstalleerd als ik op install drukquote:
Dus even logisch doen... je hebt filezilla, hebt de bestanden van ruler z'n fileserver naar je eigen computer gekopieerd, het bestand "blas_c+c_gen" gemount dmv Daemon Lite en daarna via Computer > BD-romstation (schijfletter) GENERALS1 opgestart?quote:Op maandag 24 september 2012 14:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Er wordt niets geinstalleerd als ik op install druk
En dat werkte dus welquote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus even logisch doen... je hebt filezilla, hebt de bestanden van ruler z'n fileserver naar je eigen computer gekopieerd, het bestand "blas_c+c_gen" gemount dmv Daemon Lite en daarna via Computer > BD-romstation (schijfletter) GENERALS1 opgestart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Toen kwam ie (Redbaron, - red) ineens over me klaar."
[ Bericht 40% gewijzigd door 100% Tukker op 24-09-2012 16:20:47 ]
Ja, je moet alles van ToF C&C Generals (die map staat dus idd in de map Upload) naar je eigen pc kopiërenquote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef Troel het volgende:
[..]
En dat werkte dus wel
Maar er werd iets gezegd over "uit de map upload" en die werkt niet
Lekker bekkie. Wat is het geweest? Molotov zaad?quote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Toen kwam ie (Redbaron, - red) ineens over me klaar."
Basje komt vlammend klaarquote:Op maandag 24 september 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker bekkie. Wat is het geweest? Molotov zaad?
Witte fosfor uit Justins piemol!quote:Op maandag 24 september 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker bekkie. Wat is het geweest? Molotov zaad?
Oh, lees net pas je DMquote:Op maandag 24 september 2012 15:13 schreef Troel het volgende:
Nouja, het is inmiddels gelukt, patch ook gedraaid, bestandje verplaatst, maar krijg vervolgens dat mijn game.dat crasht
Opslaan als options.ini en in de map Documenten\Command and Conquer Generals Data gooienquote:AntiAliasing = 4
BuildingOcclusion = yes
CampaignDifficulty = 0
DrawScrollAnchor =
DynamicLOD = yes
ExtraAnimations = yes
FirewallBehavior = 3
FirewallNeedToRefresh = FALSE
FirewallPortAllocationDelta = 0
GameSpyIPAddress = 0.0.0.0
Gamma = 50
IPAddress = 0.0.0.0
IdealStaticGameLOD = High
LanguageFilter = true
MaxParticleCount = 4861
MoveScrollAnchor =
MusicVolume = 55
Resolution = 1024 768
Retaliation = yes
SFX3DVolume = 79
SFXVolume = 71
ScrollFactor = 50
SendDelay = no
ShowSoftWaterEdge = yes
ShowTrees = yes
StaticGameLOD = Custom
TextureReduction = 0
UseAlternateMouse = no
UseCloudMap = yes
UseDoubleClickAttackMove = no
UseLightMap = yes
UseShadowDecals = yes
UseShadowVolumes = yes
VoiceVolume = 70
En zorg dat je niet vage data ofzo deelt want je zit in een VLAN.quote:Op maandag 24 september 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en vergeet niet LogMeIn Hamachi te installeren (de Onbeheerde) en je aan te melden bij ons netwerkje
Wat voor vage dataquote:Op maandag 24 september 2012 16:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En zorg dat je niet vage data ofzo deelt want je zit in een VLAN.
Privedata dan. CV, fam.fotos enz enzquote:Op maandag 24 september 2012 16:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat voor vage dataWat denk je wel niet van me
Het werkt. En die Hamachi heb ik ook.
*wacht op verdere instructies*
Waarom zou ik die moeten delen? Of bedoel je dat je die standaard gedeeld hebt op je pc ofzoquote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Privedata dan. CV, fam.fotos enz enz
Zou kunnen. Ligt eraan wat je instellingen nu zijn. En je moet ze juist niet delen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom zou ik die moeten delen? Of bedoel je dat je die standaard gedeeld hebt op je pc ofzo
Voor zover ik weet staat bij mij alles niet gedeeld, aangezien ik niet zou weten met wie ik ze zou moeten delenquote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ligt eraan wat je instellingen nu zijn. En je moet ze juist niet delen.
Die Justin b.v is niet te vertrouwen
Vies mannetje is het ja.quote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die Justin b.v is niet te vertrouwen
quote:Op maandag 24 september 2012 16:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil ook Generals spelen, maar ik heb mijn bak nog steeds niet geherinstalleerd.Die vieze aids Hamachi maakt geen virtuele adapter aan.
Ik zeg, spammen met Nuke Cannons die Troel.quote:Op maandag 24 september 2012 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik gooi d'r meteen voor de leeuwen, jongs
ging lekker dusquote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WAT een kutpot was dat zegM'n defense en airfields werden continu belaagd, dozers afgeknald, 6 migs op 1 power plant was ineens niet genoeg EN vervolgens kreeg ik ook nog een game.dat error
Mwaquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa
Wat ook niet hielp was het gejank en geschreeuw van Troel d'r koters (ik had ff headset op om via skype instructies te kunnen geven)![]()
* Bevelen opvolgtquote:Op maandag 24 september 2012 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, je moet alles van ToF C&C Generals (die map staat dus idd in de map Upload) naar je eigen pc kopiëren
Good busy.quote:
Nathalieverdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |