9 jaar oudquote:
Geweldig spel was dat.. Heb vroegah 1 heel veel gespeeld. En Londonquote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb laatst GTA2 nog geïnstalleerd![]()
RedAlertquote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef ACT-F het volgende:
Ik speel nog regelmatig C&C Redalert![]()
[ afbeelding ]
Als we dat over internet tegen el elkaar zouden kunnen spelenquote:Op maandag 24 september 2012 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
RedAlert![]()
Dat heb ik vroeger echt héél veel gespeeld!!
Met je mobiel in je jat, totdat die valtquote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
In bad, in bad, in 't blote, blote gat.
Yessir, affarmitive, acknowledged, for king and country!quote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef ACT-F het volgende:
Ik speel nog regelmatig C&C Redalert![]()
[ afbeelding ]
Kunnen we dat niet spelen via het internet? Veel mooierquote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yessir, affarmitive, acknowledged, for king and country!
Dat kost schijnbaar nogal wat moeite omdat de huidige Hamachi geen (extreem) oude games meer ondersteunt. Voor RA1 zouden we allemaal een oude hamachi moeten installeren en dan met UDP en TCP/IP-settings moeten rommelen. Geen zin anquote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet spelen via het internet? Veel mooier
Waar kan ik Hamachi downloaden?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kost schijnbaar nogal wat moeite omdat de huidige Hamachi geen (extreem) oude games meer ondersteunt. Voor RA1 zouden we allemaal een oude hamachi moeten installeren en dan met UDP en TCP/IP-settings moeten rommelen. Geen zin an
komt dat niet omdat de eerdere spellen allemaal via het ipx protocol gingen?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kost schijnbaar nogal wat moeite omdat de huidige Hamachi geen (extreem) oude games meer ondersteunt. Voor RA1 zouden we allemaal een oude hamachi moeten installeren en dan met UDP en TCP/IP-settings moeten rommelen. Geen zin an
quote:Op maandag 24 september 2012 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
komt dat niet omdat de eerdere spellen allemaal via het ipx protocol gingen?
quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar kan ik Hamachi downloaden?
GevondenDe onbeheerde versie?
Nee, hoorquote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met je mobiel in je jat, totdat die valt
ToF-Generalsquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Check![]()
En nu? Welk netwerk moet ik in?
[..]
Het kabinet valt nog eerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |