Nee, wel aangesloten. Maar ik moet nog PVC lijm kopen om het verdeelstuk vast te lijmen. Dat lekt nog een beetje.quote:
Itil v3. Kut examen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Welke ITIL![]()
Ik heb zelf Foundation gehaald en dat stelde m.i. geen ruk voor
Gewoon plakken met wat cum.quote:Op maandag 24 september 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, wel aangesloten. Maar ik moet nog PVC lijm kopen om het verdeelstuk vast te lijmen. Dat lekt nog een beetje.
Que¿quote:
Jep ik heb mijn examen ook bij EXIN moeten doen. Maar dan in Zwollequote:Op maandag 24 september 2012 11:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb in Utrecht op de computer het examen moeten maken, bij de EXIN gok ik? Maar dat was volgens mij ook alleen maar meerkeuzevragen. Overigens is dat ook alweer meer dan 3 jaar geleden.
Ik was nog wel trots dat ik beter scoorde dan mijn collega die dezelfde cursus deed, aangezien hij daadwerkelijk werkte met ITIL en ik slechts een nevenfunctie had
Quote dan wel de juiste reactie oelekoekel!quote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed ik toch? Ik reageerde op Que?quote:Op maandag 24 september 2012 11:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Quote dan wel de juiste reactie oelekoekel!
Je quote "en HOI allenquote:Op maandag 24 september 2012 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat deed ik toch? Ik reageerde op Que?
Appart dit.
Het leek me wel evident, Oelekoekel.quote:Op maandag 24 september 2012 11:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je quote "en HOI allen" IPV mijn reactie waarin ik appart zei.
Maar ik bedoelde daarmee natuurlijk ook een app voor de telefoon waarmee je schilderijen kan maken. AppartWant ik sgreif nooit iets vaut!
gefeliquote:Op maandag 24 september 2012 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het koste een bult zweet en tranen, maar ik heb m'n ITIL examen gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:06 schreef ACT-F het volgende:
![]()
'Waar....' TTIk weiger hier te reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot het volgende topic!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |