Heb je niet gezien in Merlijnquote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
avondje/nachtje Hengelo was tof![]()
eten bij Twee Wezen, toen via Thre Musketeers en Good Fellows naar Merlijn en daar tot half 4 gebleven; dikke prima
je mag best een keer meedoen. Altijd gezelligquote:Op zondag 23 september 2012 20:36 schreef Troel het volgende:
Maar als jullie dus een grondstoffenhulp nodig hebben, dan wil ik wel eens kijken hoor
Wij vooral achterin.quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was er van half 1 - 1 uur tot half 4, hele tijd voorin gestaan
tof! laatst was er ook een episode over dance, die moet ik nog even terugzoekenquote:Op zondag 23 september 2012 21:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks op NGC. Made NL. Van trendy lampen tot de grolsch-bierfles
Kloptquote:Op zondag 23 september 2012 22:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tof! laatst was er ook een episode over dance, die moet ik nog even terugzoeken
Die was er vanmiddag ook op. Wel tofquote:Op zondag 23 september 2012 22:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tof! laatst was er ook een episode over dance, die moet ik nog even terugzoeken
Zulks een bazenverhaalquote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef ACT-F het volgende:
Ik werd me een partij achtervolgd door de politie op de fiets netIk kom net van de snackbar en zie een politieauto voorbij komen. Die laat ik even voor en ga vervolgens dezelfde richting op. Ze stoppen bij een kruising, ze laten me rechts langs waar ik rechts moest. Vervolgens gaan ze stapvoets achter me aan. Op een gegeven moment bewaren ze meer afstand maar blijven ze volgen. Totdat ik op een plek belandde waar alleen fietsers langs kunnen
Snij me dan ook af, zet je zwaailichten aan en zet het bordje 'stop politie' aan en zeg gedag! Maar nee![]()
Politie![]()
Nu patat eten
Wat zegt 'ie?quote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een ongelooflijke kneus is die Waterreus toch![]()
ook keer met kameraad gehad, van Cinestar tot Haaksbergen achtervolgd door politieauto. bij mij thuis stoppen, agent eruit en mij begroeten. vraagt aan kameraad wat hij aan het doen is; kameraad thuis brengen. en waar woont die dan? ja hier, bij het huis waar we net gestopt zijn. "oké, bedankt" en ze rijden wegquote:
als PSV verliest ligt het aan alles behalve PSV en als ze winnen zijn het 11 goden.quote:
Ik heb een spannend levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFquote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ook keer met kameraad gehad, van Cinestar tot Haaksbergen achtervolgd door politieauto. bij mij thuis stoppen, agent eruit en mij begroeten. vraagt aan kameraad wat hij aan het doen is; kameraad thuis brengen. en waar woont die dan? ja hier, bij het huis waar we net gestopt zijn. "oké, bedankt" en ze rijden weg![]()
![]()
Ik heb wel eens een lift gekregen van de politie toen ik zielsalleen in de stromende regen naar huis wandelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ik ook zien!quote:Op zondag 23 september 2012 23:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tof om te zien hoe zo'n grolsch flesje ontworpen word
Opnemen kan ik nietquote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zal wel een keer herhaalt worden op NGC. Anders kun je het opnemen als je digitale tv hebt?
quote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zou ongetwijfeld herhaalt worden
quote:
* In agenda zetquote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dinsdag 25 september om 21:00 uur
De hele dag?quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En volgende week zondag Watermanagement
Slaap zacht, schone prinsquote:
Ik kan hem op Steam nergens vindenquote:Op zondag 23 september 2012 20:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Generals
Die heb ik trouwens ook heeeeeel lang niet meer gezien.quote:
Eens achterom/omlaag kijken voordat je doortrekt?quote:Op maandag 24 september 2012 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik trouwens ook heeeeeel lang niet meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |