Bron?quote:
Social Media Expert.quote:Op maandag 24 september 2012 14:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-oorzaak-van-haren/
Dat filmpje van DWDD.Met Van Nieuwkerk (
), Ali B (
) en een vrouw met een baard.
Die lui moeten zich ook dood schamen.
Belachelijk.quote:"Het gaat nu wel beter met haar, maandag gaat ze volgens mij gewoon naar school. Ze krijgt een feestje aangeboden van Radio 538, met een artiest naar keuze. Daar ga ik wel heen. Ik denk niet anders over Facebook. Het was gewoon een foutje en daar is een kettingreactie uit ontstaan."
Ja, er viel voor haar ook zoveel te leren.quote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Belachelijk.
Ondanks dat ik vind dat ze de schade niet op haar hoeven te verhalen (dat mag op de relschoppers zelf verhaald worden), vind ik dit het andere uiterste.
Ondanks dat ze het misschien per ongeluk heeft gedaan, heeft ze met haar foutje een heleboel mensen daar in de buurt overlast veroorzaakt. Vervolgens krijg je dus een feestje en een eigen fonds (www.steunmerthe.nl). Dat zal ze leren.
Ja, bewust omgaan met je social media accounts.quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, er viel voor haar ook zoveel te leren.
Ja, want door haar schuld ligt heel Haren overhoop. En ze had natuurlijk kunnen weten dat dit zo uit zou pakken. Als je tegenwoordig niet op de hoogte bent van het feit dat dat ene vinkje niet aankruisen betekent dat er 30.000 man op je stoep staat, dan verdien je het gewoon om je dit alles aangerekend te krijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 15:02 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ja, bewust omgaan met je social media accounts.
Ik vraag me af of ze dat door deze hele teringzooi niet al zou gaan doen. Je weet het niet, hè?quote:Op maandag 24 september 2012 15:02 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ja, bewust omgaan met je social media accounts.
Zeg ik dat kortzichtige lul?quote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, want door haar schuld ligt heel Haren overhoop. En ze had natuurlijk kunnen weten dat dit zo uit zou pakken. Als je tegenwoordig niet op de hoogte bent van het feit dat dat ene vinkje niet aankruisen betekent dat er 30.000 man op je stoep staat, dan verdien je het gewoon om je dit alles aangerekend te krijgen.
Zoiets?
Daarom, om het aan te prijzen geven we voor haar alsnog een feest.quote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat door deze hele teringzooi niet al zou gaan doen. Je weet het niet, hè?
Dat is waar.quote:Op maandag 24 september 2012 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval al dat gelegenheidstuig.
Klopt, 100% 538 springt er lekker handig op in voor de publiciteit. Maar ik persoonlijk vind het gewoon een beetje ver gaan.quote:Op maandag 24 september 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
538 zou dat ook niet een pietsie doen voor positieve publiciteit?
40 jaar, en sta je een beetje te rellen bij een tienerfeestjequote:Ruim 30 relschoppers Haren voor de rechter
HAREN/GRONINGEN - De eerste groep verdachten van de rellen in de nacht van vrijdag op zaterdag in Haren staat op 8 oktober voor de rechter. Tot nu toe zijn 35 arrestaties verricht; 31 van hen krijgen een dagvaarding. Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) in Groningen maandag.
In het centrum van Haren woedde vrijdagavond een brand die werd gesticht door relschoppers In het centrum van Haren woedde vrijdagavond een brand die werd gesticht door relschoppers Foto: ANP
..
De verdachten zijn afkomstig uit verschillende plaatsen verspreid over het hele land en variëren in leeftijd van 15 tot 40 jaar. De meesten zijn 18 en 19 jaar. In totaal zijn er 11 minderjarigen aangehouden, aldus het OM.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
40 jaar, en sta je een beetje te rellen bij een tienerfeestje
"verspreid uit het hele land" Dus het is niet dat alleen mensen van uit de buurt gekomen zijn, maar de Michael's en Jeffrey's van verder weg hebben ook nog helemaal de moeite genomen naar Haren te komen. Wat een volk.quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Schade op de ouders verhalenquote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Sjongejongejongequote:
Maak een eventquote:Op maandag 24 september 2012 15:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het zou wel lachen zijn als er nu duizenden mensen kwamen kijken bij de zitting.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b9504b38-30d3-4827-81ee-062552762c5d/quote:Op maandag 24 september 2012 14:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-oorzaak-van-haren/
Dat filmpje van DWDD.Met Van Nieuwkerk (
), Ali B (
) en een vrouw met een baard.
Die lui moeten zich ook dood schamen.
Tja... bij voetbalwedstrijden valt er amper nog te rellen. Dat soort figuren komen dan op andere "evenementen" af waarbij veel mensen op de been zijn. Plus dat je dan nog de welbekende massahysterie hebt en een hoop meelopers zich in de rellen mengen. Logisch gevolg.quote:Op maandag 24 september 2012 15:25 schreef Copycat het volgende:
Echt hè, wat een sneuhals ben je dan.
Misschien heeft die man slechts een IQ van 80.quote:Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef Copycat het volgende:
Dat maakt die man niet minder sneu. Meer sneu, dat wel.
Ik heb oudere hooligans gezienquote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dan is het een sneue zwakzinnige.quote:Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien heeft die man slechts een IQ van 80.
Die zijn driedubbelsneuquote:
Hoe weet je dat? Gooiden ze hun diploma's naar de ME?quote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook... en enkele hoogopgeleide.
Verbeterdquote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook... en enkele hoogopgeleide.
Alsof alleen laaggeschoolden rellen of vandalen zijn. Zie een Carlo Picorniequote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Gooiden ze hun diploma's naar de ME?
Dat zeg ik niet. Ik bedoel alleen dat je niet altijd kunt zien of iemand hoog- of laagopgeleid is.quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof alleen laaggeschoolden rellen of vandalen zijn. Zie een Carlo Picornie
Was dat geen laaggeschoold stuk schorem?quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
Dit!quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een beetje serieuze relschopper eind jaren '70 had deze:quote:
het enige dat ik over hem kan vinden is dat hij getrouwd was met ene Petra en 2 kinderen had. niks over zijn IQ/opleiding.quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zeker of hij hoogopgeleid was. Weet wel dat hij een hotelmanager in Amsterdam was, maar dat zegt niet veel.quote:Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
het enige dat ik over hem kan vinden is dat hij getrouwd was met ene Petra en 2 kinderen had. niks over zijn IQ/opleiding.
Hoezo met rust laten?quote:Op maandag 24 september 2012 06:53 schreef Isabeau het volgende:
Merthe moet je, lijkt mij, gewoon helemaal met rust laten. Is ze denk ik wel aan toe.
Deze malloot is toch al enige tijd geleden geruimd?quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja, hij had een onderonsje met de man met de hamer.quote:Op maandag 24 september 2012 17:08 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Deze malloot is toch al enige tijd geleden geruimd?
Open een event op Facebook.quote:Op maandag 24 september 2012 17:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Is er al een nieuw feestje gepland inmiddels? Ik overweeg me dan vooraf aan te melden als vrijwilliger bij de ME.
Mee eens, Ik hoop in ieder geval dat ze wel een paar vooraanstaande communicatiedeskundigen / social media experts er bij betrekken anders leren ze het nooit daar in de politiek..quote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoor net bij DWDD dat Job Cohen een commissie (ja hoor, daar gaan we weer) gaat samenstellen die gaat uitzoeken hoe dit soort dingen in de toekomst voorkomen kan worden.
Hadden ze niet beter iemand uit kunnen zoeken van ná het tijdperk bakelieten telefoon?
guttegutquote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoor net bij DWDD dat Job Cohen een commissie (ja hoor, daar gaan we weer) gaat samenstellen die gaat uitzoeken hoe dit soort dingen in de toekomst voorkomen kan worden.
Hadden ze niet beter iemand uit kunnen zoeken van ná het tijdperk bakelieten telefoon?
badum-tishquote:Op maandag 24 september 2012 20:05 schreef Nielsch het volgende:
Job Cohen gaat het onderzoek naar de Project X rellen in Haren leiden. Hij gaat het vast Project T noemen.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:05 schreef Nielsch het volgende:
Job Cohen gaat het onderzoek naar de Project X rellen in Haren leiden. Hij gaat het vast Project T noemen.
Sarcasme mag ik hopen?quote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Mee eens, Ik hoop in ieder geval dat ze wel een paar vooraanstaande communicatiedeskundigen / social media experts er bij betrekken anders leren ze het nooit daar in de politiek..
Hooggeleide projectielenquote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Gooiden ze hun diploma's naar de ME?
quote:Op maandag 24 september 2012 20:05 schreef Nielsch het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)jk_verbijsterend.xmlquote:Merthe en haar familie vinden de rellen in Haren 'vreselijk' en 'verbijsterend'. "Woorden schieten tekort", schrijven ze in een brief die per ongeluk openbaar is gemaakt door de burgemeester.
"Social media experts", zo kan iedereen met een facebookprofiel zich wel noemenquote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Mee eens, Ik hoop in ieder geval dat ze wel een paar vooraanstaande communicatiedeskundigen / social media experts er bij betrekken anders leren ze het nooit daar in de politiek..
Tsja, je heet Bats of je heet het niet hè.quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Darklight het volgende:
Die burgemeester is ook een faler
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)jk_verbijsterend.xml
Jammer dat die familie niet durfde te komen bij die bijeenkomst.quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Darklight het volgende:
Die burgemeester is ook een faler
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)jk_verbijsterend.xml
ze ZIJN slachtoffer, net als de rest van dat gehuchtquote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Omdat ze moeten stoppen met slachtoffer spelen of zich als slachtoffer laten behandelen.
Het is als de oorlog. Je hebt mensen die een schaafwond oplopem en mensen die blijvend gewond raken.quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze ZIJN slachtoffer, net als de rest van dat gehucht
ok?quote:Op maandag 24 september 2012 22:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het is als de oorlog. Je hebt mensen die een schaafwond oplopem en mensen die blijvend gewond raken.
Wat een feestje, of niet natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees in de TT steeds "goed praten" ipv napraten.
alleen door de jongetjes heb ik mij laten vertellen!quote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees in de TT steeds "goed praten" ipv napraten.
Ze heeft het eerst nog aangemoedigd hoor, en later snel haar berichtjes verwijderd.quote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Zeg ik dat kortzichtige lul?
Als je een beetje leest zie je juist dat ik er niet voor ben om alles op haar te verhalen, maar dat ik een feestje voor haar geven en een fonds voor haar opzetten het andere uiteinde vind.
Maar goed, lezen is een kunst.
In grootste gedeelte van Afrika hebben ze helemaal geen honger, dat zijn sprookjes om geld uit je zakken te kloppen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:41 schreef sp3c het volgende:
dus mensen met een schaafwond mogen zichzelf geen slachtoffer noemen omdat anderen hun been kwijt zijn geraakt?
klinkt als 'je mag niet zeggen dat je honger hebt want in Afrika hebben ze pas honger!'
boeit mij dat nou, mijn maag gaat er niet minder van knorren
niet echt het punt dat ik wilde makenquote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
In grootste gedeelte van Afrika hebben ze helemaal geen honger, dat zijn sprookjes om geld uit je zakken te kloppen.
In Afrika hebben ze elke dag mooi weer, lijkt mij reden genoeg voor een feestje.quote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
In grootste gedeelte van Afrika hebben ze helemaal geen honger, dat zijn sprookjes om geld uit je zakken te kloppen.
er is niets georganiseert dus het is GEEN feestje ja!quote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze elke dag mooi weer, lijkt mij reden genoeg voor een feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Waarom ben jij altijd verdrietig?quote:Op maandag 24 september 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Beelden uit Haren eerder die dag, dit was de bedoeling.
[ afbeelding ]
De bovenstaande dansende dame is zijn vrouw.quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd verdrietig?
Je bent ook echt extreem dom in het kwadraat als je als rechtenstudent de AH gaat plunderen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:21 schreef Prospera het volgende:
In Pauw&Witteman nu: er is een hoogleraar rechten van de groningse universiteit die enkele van zijn studenten herkende, die de AH plunderde.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:21 schreef Prospera het volgende:
In Pauw&Witteman nu: er is een hoogleraar rechten van de groningse universiteit die enkele van zijn studenten herkende, die de AH plunderde.
Die jongens kennen de wet en hebben hun "kappen" op.quote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Je bent ook echt extreem dom in het kwadraat als je als rechtenstudent de AH gaat plunderen.
Dan heb je toch wel echt een bord voor je kopquote:Op maandag 24 september 2012 23:21 schreef Prospera het volgende:
Ze kunnen zich natuurlijk beroepen op de beelden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
dit is wel heel uhhh... stom..
alles was stom daar niet van, maar studies als deze, denk je toch wel dat ze slimmer zijn
en dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze kunnen zich natuurlijk beroepen op de beelden.
Dan de boeven pakken. Er is genoeg getwitterd gedurende de aanslag en ook na vrijdag.quote:
ow nou snap ik!quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan de boeven pakken. Er is genoeg getwitterd gedurende de aanslag en ook na vrijdag.
Jawel hoor, tot 21 jaar kun je als ouders financieel opdraaien voor je koters als zij niets hebben. Dwz voor levensonderhoud en studie. Nu weet ik niet hoe het zit met opzettelijk schade toebrengen en leningen, of je daar dan als ouder ook voor moet opdraaien.quote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij die leeftijd kan je de schade niet meer verhalen bij de ouders
Dit.quote:Op maandag 24 september 2012 14:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
het is toch idioot voor woorden dat je als gemeente/dorp een festival op poten moet zetten om te voorkomen dat hooligans de boel komen klein slaan?
Vergis je niet. Ooit een docu gezien van Engelse hooligans. Bleken velen in het dagelijks leven bedrijfsleider te zijn of een andere zeer duur betaalde functie te vervullen met een uitstekende opleiding. Het was voor hun een uitlaatklep na een week keihard werken. ff lekker los gaan.quote:Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dat geen laaggeschoold stuk schorem?
Maar als je met een gedegen opleiding gaat rellen, ben je imo nog een stuk sneuer dan een halve die meerelt.
Bij plunderaars is er iets mis met het geweten, een ideale situatie om advocaat of zoiets te gaan worden.quote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Je bent ook echt extreem dom in het kwadraat als je als rechtenstudent de AH gaat plunderen.
Niet dus. Sterker; tot 14 ben je als ouder hoe dan ook verantwoordelijk/aansprakelijk. Tussen 14 en 16 kunnen ouders (dus ook bij Myrthe) kiezen om het kind zelf volledig aansprakelijk te zijn als ze er niets aan kunnen doen of hadden kunnen voorkomen (wat hier dus het geval is). Boven de 16 is het kind zelf aansprakelijk (financieel) voor de schade.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:04 schreef Cherna het volgende:
[..]
Jawel hoor, tot 21 jaar kun je als ouders financieel opdraaien voor je koters als zij niets hebben. Dwz voor levensonderhoud en studie. Nu weet ik niet hoe het zit met opzettelijk schade toebrengen en leningen, of je daar dan als ouder ook voor moet opdraaien.
Ik zeg toch niet dat ze er niet zijn, relschoppers met een relatief hoge functie? Ik zeg dat ik dat slag nog een paar stukken sneuer vind dan de halve hersencellen die rellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:21 schreef Cherna het volgende:
Vergis je niet. Ooit een docu gezien van Engelse hooligans. Bleken velen in het dagelijks leven bedrijfsleider te zijn of een andere zeer duur betaalde functie te vervullen met een uitstekende opleiding. Het was voor hun een uitlaatklep na een week keihard werken. ff lekker los gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |