Tja... bij voetbalwedstrijden valt er amper nog te rellen. Dat soort figuren komen dan op andere "evenementen" af waarbij veel mensen op de been zijn. Plus dat je dan nog de welbekende massahysterie hebt en een hoop meelopers zich in de rellen mengen. Logisch gevolg.quote:Op maandag 24 september 2012 15:25 schreef Copycat het volgende:
Echt hè, wat een sneuhals ben je dan.
Misschien heeft die man slechts een IQ van 80.quote:Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef Copycat het volgende:
Dat maakt die man niet minder sneu. Meer sneu, dat wel.
Ik heb oudere hooligans gezienquote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
40 jaar, en sta je een beetje te rellen bij een tienerfeestje
Dan is het een sneue zwakzinnige.quote:Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien heeft die man slechts een IQ van 80.
Die zijn driedubbelsneuquote:
Hoe weet je dat? Gooiden ze hun diploma's naar de ME?quote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook... en enkele hoogopgeleide.
Verbeterdquote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook... en enkele hoogopgeleide.
Alsof alleen laaggeschoolden rellen of vandalen zijn. Zie een Carlo Picorniequote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Gooiden ze hun diploma's naar de ME?
Dat zeg ik niet. Ik bedoel alleen dat je niet altijd kunt zien of iemand hoog- of laagopgeleid is.quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof alleen laaggeschoolden rellen of vandalen zijn. Zie een Carlo Picornie
Was dat geen laaggeschoold stuk schorem?quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
Dit!quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een beetje serieuze relschopper eind jaren '70 had deze:quote:
het enige dat ik over hem kan vinden is dat hij getrouwd was met ene Petra en 2 kinderen had. niks over zijn IQ/opleiding.quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zeker of hij hoogopgeleid was. Weet wel dat hij een hotelmanager in Amsterdam was, maar dat zegt niet veel.quote:Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
het enige dat ik over hem kan vinden is dat hij getrouwd was met ene Petra en 2 kinderen had. niks over zijn IQ/opleiding.
Hoezo met rust laten?quote:Op maandag 24 september 2012 06:53 schreef Isabeau het volgende:
Merthe moet je, lijkt mij, gewoon helemaal met rust laten. Is ze denk ik wel aan toe.
Deze malloot is toch al enige tijd geleden geruimd?quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja, hij had een onderonsje met de man met de hamer.quote:Op maandag 24 september 2012 17:08 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Deze malloot is toch al enige tijd geleden geruimd?
Open een event op Facebook.quote:Op maandag 24 september 2012 17:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Is er al een nieuw feestje gepland inmiddels? Ik overweeg me dan vooraf aan te melden als vrijwilliger bij de ME.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |