niet echt het punt dat ik wilde makenquote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
In grootste gedeelte van Afrika hebben ze helemaal geen honger, dat zijn sprookjes om geld uit je zakken te kloppen.
In Afrika hebben ze elke dag mooi weer, lijkt mij reden genoeg voor een feestje.quote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
In grootste gedeelte van Afrika hebben ze helemaal geen honger, dat zijn sprookjes om geld uit je zakken te kloppen.
er is niets georganiseert dus het is GEEN feestje ja!quote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze elke dag mooi weer, lijkt mij reden genoeg voor een feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Waarom ben jij altijd verdrietig?quote:Op maandag 24 september 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Beelden uit Haren eerder die dag, dit was de bedoeling.
[ afbeelding ]
De bovenstaande dansende dame is zijn vrouw.quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd verdrietig?
Je bent ook echt extreem dom in het kwadraat als je als rechtenstudent de AH gaat plunderen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:21 schreef Prospera het volgende:
In Pauw&Witteman nu: er is een hoogleraar rechten van de groningse universiteit die enkele van zijn studenten herkende, die de AH plunderde.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:21 schreef Prospera het volgende:
In Pauw&Witteman nu: er is een hoogleraar rechten van de groningse universiteit die enkele van zijn studenten herkende, die de AH plunderde.
Die jongens kennen de wet en hebben hun "kappen" op.quote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Je bent ook echt extreem dom in het kwadraat als je als rechtenstudent de AH gaat plunderen.
Dan heb je toch wel echt een bord voor je kopquote:Op maandag 24 september 2012 23:21 schreef Prospera het volgende:
Ze kunnen zich natuurlijk beroepen op de beelden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
dit is wel heel uhhh... stom..
alles was stom daar niet van, maar studies als deze, denk je toch wel dat ze slimmer zijn
en dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze kunnen zich natuurlijk beroepen op de beelden.
Dan de boeven pakken. Er is genoeg getwitterd gedurende de aanslag en ook na vrijdag.quote:
ow nou snap ik!quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan de boeven pakken. Er is genoeg getwitterd gedurende de aanslag en ook na vrijdag.
Jawel hoor, tot 21 jaar kun je als ouders financieel opdraaien voor je koters als zij niets hebben. Dwz voor levensonderhoud en studie. Nu weet ik niet hoe het zit met opzettelijk schade toebrengen en leningen, of je daar dan als ouder ook voor moet opdraaien.quote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij die leeftijd kan je de schade niet meer verhalen bij de ouders
Dit.quote:Op maandag 24 september 2012 14:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
het is toch idioot voor woorden dat je als gemeente/dorp een festival op poten moet zetten om te voorkomen dat hooligans de boel komen klein slaan?
Vergis je niet. Ooit een docu gezien van Engelse hooligans. Bleken velen in het dagelijks leven bedrijfsleider te zijn of een andere zeer duur betaalde functie te vervullen met een uitstekende opleiding. Het was voor hun een uitlaatklep na een week keihard werken. ff lekker los gaan.quote:Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dat geen laaggeschoold stuk schorem?
Maar als je met een gedegen opleiding gaat rellen, ben je imo nog een stuk sneuer dan een halve die meerelt.
Bij plunderaars is er iets mis met het geweten, een ideale situatie om advocaat of zoiets te gaan worden.quote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Je bent ook echt extreem dom in het kwadraat als je als rechtenstudent de AH gaat plunderen.
Niet dus. Sterker; tot 14 ben je als ouder hoe dan ook verantwoordelijk/aansprakelijk. Tussen 14 en 16 kunnen ouders (dus ook bij Myrthe) kiezen om het kind zelf volledig aansprakelijk te zijn als ze er niets aan kunnen doen of hadden kunnen voorkomen (wat hier dus het geval is). Boven de 16 is het kind zelf aansprakelijk (financieel) voor de schade.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:04 schreef Cherna het volgende:
[..]
Jawel hoor, tot 21 jaar kun je als ouders financieel opdraaien voor je koters als zij niets hebben. Dwz voor levensonderhoud en studie. Nu weet ik niet hoe het zit met opzettelijk schade toebrengen en leningen, of je daar dan als ouder ook voor moet opdraaien.
Ik zeg toch niet dat ze er niet zijn, relschoppers met een relatief hoge functie? Ik zeg dat ik dat slag nog een paar stukken sneuer vind dan de halve hersencellen die rellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:21 schreef Cherna het volgende:
Vergis je niet. Ooit een docu gezien van Engelse hooligans. Bleken velen in het dagelijks leven bedrijfsleider te zijn of een andere zeer duur betaalde functie te vervullen met een uitstekende opleiding. Het was voor hun een uitlaatklep na een week keihard werken. ff lekker los gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |