Mee eens, Ik hoop in ieder geval dat ze wel een paar vooraanstaande communicatiedeskundigen / social media experts er bij betrekken anders leren ze het nooit daar in de politiek..quote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoor net bij DWDD dat Job Cohen een commissie (ja hoor, daar gaan we weer) gaat samenstellen die gaat uitzoeken hoe dit soort dingen in de toekomst voorkomen kan worden.
Hadden ze niet beter iemand uit kunnen zoeken van ná het tijdperk bakelieten telefoon?
guttegutquote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoor net bij DWDD dat Job Cohen een commissie (ja hoor, daar gaan we weer) gaat samenstellen die gaat uitzoeken hoe dit soort dingen in de toekomst voorkomen kan worden.
Hadden ze niet beter iemand uit kunnen zoeken van ná het tijdperk bakelieten telefoon?
badum-tishquote:Op maandag 24 september 2012 20:05 schreef Nielsch het volgende:
Job Cohen gaat het onderzoek naar de Project X rellen in Haren leiden. Hij gaat het vast Project T noemen.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:05 schreef Nielsch het volgende:
Job Cohen gaat het onderzoek naar de Project X rellen in Haren leiden. Hij gaat het vast Project T noemen.
Sarcasme mag ik hopen?quote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Mee eens, Ik hoop in ieder geval dat ze wel een paar vooraanstaande communicatiedeskundigen / social media experts er bij betrekken anders leren ze het nooit daar in de politiek..
Hooggeleide projectielenquote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Gooiden ze hun diploma's naar de ME?
quote:Op maandag 24 september 2012 20:05 schreef Nielsch het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)jk_verbijsterend.xmlquote:Merthe en haar familie vinden de rellen in Haren 'vreselijk' en 'verbijsterend'. "Woorden schieten tekort", schrijven ze in een brief die per ongeluk openbaar is gemaakt door de burgemeester.
"Social media experts", zo kan iedereen met een facebookprofiel zich wel noemenquote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Mee eens, Ik hoop in ieder geval dat ze wel een paar vooraanstaande communicatiedeskundigen / social media experts er bij betrekken anders leren ze het nooit daar in de politiek..
Tsja, je heet Bats of je heet het niet hè.quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Darklight het volgende:
Die burgemeester is ook een faler
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)jk_verbijsterend.xml
Jammer dat die familie niet durfde te komen bij die bijeenkomst.quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Darklight het volgende:
Die burgemeester is ook een faler
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)jk_verbijsterend.xml
ze ZIJN slachtoffer, net als de rest van dat gehuchtquote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Omdat ze moeten stoppen met slachtoffer spelen of zich als slachtoffer laten behandelen.
Het is als de oorlog. Je hebt mensen die een schaafwond oplopem en mensen die blijvend gewond raken.quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze ZIJN slachtoffer, net als de rest van dat gehucht
ok?quote:Op maandag 24 september 2012 22:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het is als de oorlog. Je hebt mensen die een schaafwond oplopem en mensen die blijvend gewond raken.
Wat een feestje, of niet natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees in de TT steeds "goed praten" ipv napraten.
alleen door de jongetjes heb ik mij laten vertellen!quote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees in de TT steeds "goed praten" ipv napraten.
Ze heeft het eerst nog aangemoedigd hoor, en later snel haar berichtjes verwijderd.quote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Zeg ik dat kortzichtige lul?
Als je een beetje leest zie je juist dat ik er niet voor ben om alles op haar te verhalen, maar dat ik een feestje voor haar geven en een fonds voor haar opzetten het andere uiteinde vind.
Maar goed, lezen is een kunst.
In grootste gedeelte van Afrika hebben ze helemaal geen honger, dat zijn sprookjes om geld uit je zakken te kloppen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:41 schreef sp3c het volgende:
dus mensen met een schaafwond mogen zichzelf geen slachtoffer noemen omdat anderen hun been kwijt zijn geraakt?
klinkt als 'je mag niet zeggen dat je honger hebt want in Afrika hebben ze pas honger!'
boeit mij dat nou, mijn maag gaat er niet minder van knorren
niet echt het punt dat ik wilde makenquote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
In grootste gedeelte van Afrika hebben ze helemaal geen honger, dat zijn sprookjes om geld uit je zakken te kloppen.
In Afrika hebben ze elke dag mooi weer, lijkt mij reden genoeg voor een feestje.quote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
In grootste gedeelte van Afrika hebben ze helemaal geen honger, dat zijn sprookjes om geld uit je zakken te kloppen.
er is niets georganiseert dus het is GEEN feestje ja!quote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze elke dag mooi weer, lijkt mij reden genoeg voor een feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |