Ja, er viel voor haar ook zoveel te leren.quote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Belachelijk.
Ondanks dat ik vind dat ze de schade niet op haar hoeven te verhalen (dat mag op de relschoppers zelf verhaald worden), vind ik dit het andere uiterste.
Ondanks dat ze het misschien per ongeluk heeft gedaan, heeft ze met haar foutje een heleboel mensen daar in de buurt overlast veroorzaakt. Vervolgens krijg je dus een feestje en een eigen fonds (www.steunmerthe.nl). Dat zal ze leren.
Ja, bewust omgaan met je social media accounts.quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, er viel voor haar ook zoveel te leren.
Ja, want door haar schuld ligt heel Haren overhoop. En ze had natuurlijk kunnen weten dat dit zo uit zou pakken. Als je tegenwoordig niet op de hoogte bent van het feit dat dat ene vinkje niet aankruisen betekent dat er 30.000 man op je stoep staat, dan verdien je het gewoon om je dit alles aangerekend te krijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 15:02 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ja, bewust omgaan met je social media accounts.
Ik vraag me af of ze dat door deze hele teringzooi niet al zou gaan doen. Je weet het niet, hè?quote:Op maandag 24 september 2012 15:02 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ja, bewust omgaan met je social media accounts.
Zeg ik dat kortzichtige lul?quote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, want door haar schuld ligt heel Haren overhoop. En ze had natuurlijk kunnen weten dat dit zo uit zou pakken. Als je tegenwoordig niet op de hoogte bent van het feit dat dat ene vinkje niet aankruisen betekent dat er 30.000 man op je stoep staat, dan verdien je het gewoon om je dit alles aangerekend te krijgen.
Zoiets?
Daarom, om het aan te prijzen geven we voor haar alsnog een feest.quote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat door deze hele teringzooi niet al zou gaan doen. Je weet het niet, hè?
Dat is waar.quote:Op maandag 24 september 2012 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval al dat gelegenheidstuig.
Klopt, 100% 538 springt er lekker handig op in voor de publiciteit. Maar ik persoonlijk vind het gewoon een beetje ver gaan.quote:Op maandag 24 september 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
538 zou dat ook niet een pietsie doen voor positieve publiciteit?
40 jaar, en sta je een beetje te rellen bij een tienerfeestjequote:Ruim 30 relschoppers Haren voor de rechter
HAREN/GRONINGEN - De eerste groep verdachten van de rellen in de nacht van vrijdag op zaterdag in Haren staat op 8 oktober voor de rechter. Tot nu toe zijn 35 arrestaties verricht; 31 van hen krijgen een dagvaarding. Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) in Groningen maandag.
In het centrum van Haren woedde vrijdagavond een brand die werd gesticht door relschoppers In het centrum van Haren woedde vrijdagavond een brand die werd gesticht door relschoppers Foto: ANP
..
De verdachten zijn afkomstig uit verschillende plaatsen verspreid over het hele land en variëren in leeftijd van 15 tot 40 jaar. De meesten zijn 18 en 19 jaar. In totaal zijn er 11 minderjarigen aangehouden, aldus het OM.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
40 jaar, en sta je een beetje te rellen bij een tienerfeestje
"verspreid uit het hele land" Dus het is niet dat alleen mensen van uit de buurt gekomen zijn, maar de Michael's en Jeffrey's van verder weg hebben ook nog helemaal de moeite genomen naar Haren te komen. Wat een volk.quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Schade op de ouders verhalenquote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Sjongejongejongequote:
Maak een eventquote:Op maandag 24 september 2012 15:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het zou wel lachen zijn als er nu duizenden mensen kwamen kijken bij de zitting.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b9504b38-30d3-4827-81ee-062552762c5d/quote:Op maandag 24 september 2012 14:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-oorzaak-van-haren/
Dat filmpje van DWDD.Met Van Nieuwkerk (
), Ali B (
) en een vrouw met een baard.
Die lui moeten zich ook dood schamen.
Tja... bij voetbalwedstrijden valt er amper nog te rellen. Dat soort figuren komen dan op andere "evenementen" af waarbij veel mensen op de been zijn. Plus dat je dan nog de welbekende massahysterie hebt en een hoop meelopers zich in de rellen mengen. Logisch gevolg.quote:Op maandag 24 september 2012 15:25 schreef Copycat het volgende:
Echt hè, wat een sneuhals ben je dan.
Misschien heeft die man slechts een IQ van 80.quote:Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef Copycat het volgende:
Dat maakt die man niet minder sneu. Meer sneu, dat wel.
Ik heb oudere hooligans gezienquote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dan is het een sneue zwakzinnige.quote:Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien heeft die man slechts een IQ van 80.
Die zijn driedubbelsneuquote:
Hoe weet je dat? Gooiden ze hun diploma's naar de ME?quote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook... en enkele hoogopgeleide.
Verbeterdquote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook... en enkele hoogopgeleide.
Alsof alleen laaggeschoolden rellen of vandalen zijn. Zie een Carlo Picorniequote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Gooiden ze hun diploma's naar de ME?
Dat zeg ik niet. Ik bedoel alleen dat je niet altijd kunt zien of iemand hoog- of laagopgeleid is.quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof alleen laaggeschoolden rellen of vandalen zijn. Zie een Carlo Picornie
Was dat geen laaggeschoold stuk schorem?quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
Dit!quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een beetje serieuze relschopper eind jaren '70 had deze:quote:
het enige dat ik over hem kan vinden is dat hij getrouwd was met ene Petra en 2 kinderen had. niks over zijn IQ/opleiding.quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zeker of hij hoogopgeleid was. Weet wel dat hij een hotelmanager in Amsterdam was, maar dat zegt niet veel.quote:Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
het enige dat ik over hem kan vinden is dat hij getrouwd was met ene Petra en 2 kinderen had. niks over zijn IQ/opleiding.
Hoezo met rust laten?quote:Op maandag 24 september 2012 06:53 schreef Isabeau het volgende:
Merthe moet je, lijkt mij, gewoon helemaal met rust laten. Is ze denk ik wel aan toe.
Deze malloot is toch al enige tijd geleden geruimd?quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja, hij had een onderonsje met de man met de hamer.quote:Op maandag 24 september 2012 17:08 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Deze malloot is toch al enige tijd geleden geruimd?
Open een event op Facebook.quote:Op maandag 24 september 2012 17:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Is er al een nieuw feestje gepland inmiddels? Ik overweeg me dan vooraf aan te melden als vrijwilliger bij de ME.
Mee eens, Ik hoop in ieder geval dat ze wel een paar vooraanstaande communicatiedeskundigen / social media experts er bij betrekken anders leren ze het nooit daar in de politiek..quote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoor net bij DWDD dat Job Cohen een commissie (ja hoor, daar gaan we weer) gaat samenstellen die gaat uitzoeken hoe dit soort dingen in de toekomst voorkomen kan worden.
Hadden ze niet beter iemand uit kunnen zoeken van ná het tijdperk bakelieten telefoon?
guttegutquote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoor net bij DWDD dat Job Cohen een commissie (ja hoor, daar gaan we weer) gaat samenstellen die gaat uitzoeken hoe dit soort dingen in de toekomst voorkomen kan worden.
Hadden ze niet beter iemand uit kunnen zoeken van ná het tijdperk bakelieten telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |