SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 07-09-2011 t/m 05-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die onwetende lul.quote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Als je eloquent zegt ben je dat niet meteen automatisch hoor".
Stop je dan met de n-word? Allerlei nitwits (quote:Op zondag 23 september 2012 21:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die onwetende lul.
dWc, zou je met mij op dit nummer kunnen losgaan?
Mag ik het dan ook niet meer in het dagelijks leven gebruiken? Want dat zou best wel kut zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stop je dan met de n-word? Allerlei nitwits () willen het overnemen.
quote:
hihi lkkr camsexxe ensoquote:Op maandag 24 september 2012 12:00 schreef Ishimaru het volgende:
>
>
![]()
Afgelopen weekend dag en nacht aan het skypen geweest met een chick, ben helemaal brak nu
Wel veilig?quote:Op maandag 24 september 2012 12:00 schreef Ishimaru het volgende:
>
>
![]()
Afgelopen weekend dag en nacht aan het skypen geweest met een chick, ben helemaal brak nu
Zeg me aub dat je haar minstens 1x gebanged hebt? Of überhaupt gezienquote:Op maandag 24 september 2012 12:00 schreef Ishimaru het volgende:
>
>
![]()
Niet alles draait om seks hoorquote:Op maandag 24 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je haar minstens 1x gebanged hebt? Of überhaupt gezien
Wat als zij in Nicaragua woont?quote:Op maandag 24 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jb plsquote:Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niet alles draait om seks hoor
Daar hebben ze geen elektriciteit. True story.quote:Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat als zij in Nicaragua woont?
qftquote:Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moet je een keer achter je PS3 vandaan komenquote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jelly as fuck bruh, tranen alles.
quote:
Heb dr vaker gezien, maar vertik het om haar dr zin te geven. Seks gewoon zolang mogelijk uitstellen tot ze gek wordt. Mens is nu zo geil dat ze alles neukt wat een hartslag heeftquote:Op maandag 24 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
* Ishimaru mompelt iets over mannen en te weinig bloed om na te denkenquote:Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekker in andermans sperma roeren, nou heerlijk manquote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Ishimaru het volgende:
Heb dr vaker gezien, maar vertik het om haar dr zin te geven. Seks gewoon zolang mogelijk uitstellen tot ze gek wordt. Mens is nu zo geil dat ze alles neukt wat een hartslag heeft![]()
![]()
Nog ff en dan sla ik mijn slag
Ze is gelukkig niet zoals jou, dus dat gebeurt nietquote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker in andermans sperma roeren, nou heerlijk man
Een man die seks uitstelt.. om de vrouw niet haar zin te geven.. de vrouw die gefrustreerd is in deze..quote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Ishimaru het volgende:
Heb dr vaker gezien, maar vertik het om haar dr zin te geven. Seks gewoon zolang mogelijk uitstellen tot ze gek wordt. Mens is nu zo geil dat ze alles neukt wat een hartslag heeft![]()
![]()
Nog ff en dan sla ik mijn slag
Zij met dr domme kop zeggen dat ik veel eerder dan haar ga toegeven aan seks. Ze heeft vaker zulke dingen gezegd in het verleden en heb haar het tegendeel bewezen. Nu ga ik dat weer doen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Een man die seks uitstelt.. om de vrouw niet haar zin te geven.. de vrouw die gefrustreerd is in deze..
[ afbeelding ]
Fucking herfstweer. Regen, wind en bladeren op de grondquote:Op maandag 24 september 2012 18:02 schreef JackieBrown het volgende:
Maar oke jongens is het al weekend? Is het al zomer 2013? Is het al godverdommeietsandersdaneendoordeweeksekutdagmetregenenwind
Echt he, coming in heavy met die dip. Gewoon de hele dag dit gezicht bij m'n stage:quote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fucking herfstweer. Regen, wind en bladeren op de grond. #aanstaandewinterdip
Maar WAAROM, zou je een chick die je notabene WILT neuken, niet neuken waardoor zij zich door anderen laat pakken?quote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zij met dr domme kop zeggen dat ik veel eerder dan haar ga toegeven aan seks. Ze heeft vaker zulke dingen gezegd in het verleden en heb haar het tegendeel bewezen. Nu ga ik dat weer doen.
Een ding wat je niet moet doen bij mij is bluffen
hihi die lijkt eigenlijk best veel op jequote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he, coming in heavy met die dip. Gewoon de hele dag dit gezicht bij m'n stage:
[ afbeelding ]
hihahoquote:Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hihi die lijkt eigenlijk best veel op je
Ik zei net al: ze laat zich niet door anderen nemen, daar is ze te loyaal voor.quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar WAAROM, zou je een chick die je notabene WILT neuken, niet neuken waardoor zij zich door anderen laat pakken?What in da world?
![]()
Ik zou daar al op afgeknapt zijn.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik zei net al: ze laat zich niet door anderen nemen, daar is ze te loyaal voor.
?quote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Ishimaru het volgende:
Mens is nu zo geil dat ze alles neukt wat een hartslag heeft![]()
![]()
![]()
Jij laat iedere man in je cummen ja?quote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker in andermans sperma roeren, nou heerlijk man
Dan zou ik typen :quote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk te begrijpen dat het is om aan te geven hoe erg ze eraan toe is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan zou ik typen :Dat ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet je een keer achter je PS3 vandaan komen
Volgens mij niet want anders moest ik er nu zo uitzien.quote:Op maandag 24 september 2012 18:02 schreef JackieBrown het volgende:
Maar oke jongens is het al weekend? Is het al zomer 2013? Is het al godverdommeietsandersdaneendoordeweeksekutdagmetregenenwind
Je haat me om niks man, kankerquote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ze is gelukkig niet zoals jou, dus dat gebeurt niet
tijd voor wat test-e en winny danquote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij niet want anders moest ik er nu zo uitzien.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort chicksquote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik zei net al: ze laat zich niet door anderen nemen, daar is ze te loyaal voor.
Sowieso. Was als 14-jarige (eerder al wel) dood fan van DMX/RuffRydersquote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc heb je jouw username hiervan?
Haha, DMX is sowieso een baas. De realest van allemaal.quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso. Was als 14-jarige (eerder al wel) dood fan van DMX/RuffRyders.
Nah, wie zegt dat ik je haat? Ik ken je niet eens dan kan ik je moeilijk hatenquote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je haat me om niks man, kanker
Deze man weet wat ik bedoelquote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit soort chicks. Herkenbaar. Zulke chicks moet je koesteren
.
Kanker op mongool, ik heb die shit geïntroduceerd. Dit is een uitzondering.quote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan snap je het begrip CB'tje niet
Bek houden dikzakquote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kanker op mongool, ik heb die shit geïntroduceerd. Dit is een uitzondering.
Ik zie er nu inderdaad exact hetzelfde uit.quote:
Zo oud is die foto toch niet?quote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie er nu inderdaad exact hetzelfde uit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Post eens pics dan met je kankerstoere praat. Jezus christ zegquote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie er nu inderdaad exact hetzelfde uit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
3/4 maand? In zo'n tijd kan er veel veranderen, daarom is Vas ook zo dom.quote:
Zeg ik dat ik nu een adonis ben dan, retard.quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post eens pics dan met je kankerstoere praat. Jezus christ zegMoet ik geloven dat je in 2 maanden van dit naar adonis bent getransformeerd?
Vas is niet dom.quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
3/4 maand? In zo'n tijd kan er veel veranderen, daarom is Vas ook zo dom.
Daarnaast ben ik kk breed.
2 maanden loser. Is uit juli.quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
3/4 maand? In zo'n tijd kan er veel veranderen, daarom is Vas ook zo dom.
Daarnaast ben ik kk breed.
Zo probeer je wel over te komen jaquote:Op maandag 24 september 2012 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik nu een adonis ben dan, retard.
Pls vas, hou op.
Ok.quote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vas is niet dom.Je doet in bodybuilding topic alsof je een expert bent en soms praat je echt shit
En ik ben niet de enige die dat vind.
Breed ben je wel ja.
Ik voel mij een adonis, het lichaam komt met z'n tijd.quote:Op maandag 24 september 2012 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
2 maanden loser. Is uit juli.
[..]
Zo probeer je wel over te komen ja
Over een hele lange tijd bedoel je.quote:Op maandag 24 september 2012 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Ik voel mij een adonis, het lichaam komt met z'n tijd.
Ja he-he. Het kan ook niet in 2 maanden. Weet je nog dat ik zei dat ik over 8 maanden een pic zou posten? Daar hou ik mij nog steeds aan, voor de lolz.quote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over een hele lange tijd bedoel je.
Donderdag.quote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef jna het volgende:
Hebben we FIFA 13 al in de pre-order staan Yuri, Etha en CB?
Dan wil ik ook wel nu die pic als bewijs dat je nu niet meer zoals op die foto bent die ik net posttequote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja he-he. Het kan ook niet in 2 maanden. Weet je nog dat ik zei dat ik over 8 maanden een pic zou posten? Daar hou ik mij nog steeds aan, voor de lolz.Als ik dan niet shredded ben krijg je ¤ 50,-.
[..]
Donderdag.
Ik ga helemaal niks posten, je moet het maar van mij aannemen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel nu die pic als bewijs dat je nu niet meer zoals op die foto bent die ik net postte
quote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks posten, je moet het maar van mij aannemen.
Ben vooral benieuwd naar die skill gamesquote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja he-he. Het kan ook niet in 2 maanden. Weet je nog dat ik zei dat ik over 8 maanden een pic zou posten? Daar hou ik mij nog steeds aan, voor de lolz.Als ik dan niet shredded ben krijg je ¤ 50,-.
[..]
Donderdag.
Die zijn echt vet. Heb je de demo niet gespeeld?quote:Op maandag 24 september 2012 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar die skill games
Ja maar daar kreeg ik ze niet allemaal. 95% van de keren kreeg ik die passing gamequote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die zijn echt vet. Heb je de demo niet gespeeld?
Ah zo, ik heb 4 verschillende gehad. Misschien moet je vaker potjes doen net zolang totdat je een andere skill game hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar daar kreeg ik ze niet allemaal. 95% van de keren kreeg ik die passing game
Goedkoopste: http://www.4gaming.nl/shop/10519/playstation-3/n-v-t/fifa-13quote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef aight1 het volgende:
Weten jullie een cheape site voor fifa 13 te bestellen?zit beetje krap bij kas ditdat
Normaal play.com of Amazon.co.uk maar op 1 of andere manier zijn die dit jaar niet goedkoper dan bol.com (waar je geen verzendkosten meer hebt)quote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef aight1 het volgende:
Weten jullie een cheape site voor fifa 13 te bestellen?zit beetje krap bij kas ditdat
Die vertrouw ik niet want die hebben eerst iets wat mn broer besteld had pas na 4 weken ipv 3 dagen geleverdquote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah zo, ik heb 4 verschillende gehad. Misschien moet je vaker potjes doen net zolang totdat je een andere skill game hebt.
[..]
Goedkoopste: http://www.4gaming.nl/shop/10519/playstation-3/n-v-t/fifa-13
Haha, ik bestel nooit meer games op internet. Het is voorgekomen (bol, frs) dat de spellen pas 1 dag na de release datum geleverd werden. Rage alles.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die vertrouw ik niet want die hebben eerst iets wat mn broer besteld had pas na 4 weken ipv 3 dagen geleverddus dan maar bol.com ja
Een FOK!er die naar een echte winkel met personeel gaat. Hou op hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ik bestel nooit meer games op internet. Het is voorgekomen (bol, frs) dat de spellen pas 1 dag na de release datum geleverd werden. Rage alles.
Heb geen tijd hele donderdagquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
Een FOK!er die naar een echte winkel met personeel gaat. Hou op hoor
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Klinkt vrij onwerkelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
lol accurate gif is accurate.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:29 schreef Sinji het volgende:
Ohayo!
Deze week elke dag half 6 van huis om 8 uur op werk te zijn in Groningen. Fuuuuu
Gelukkig hebben we hier geen internet restrictie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:02 schreef Sinji het volgende:
People, wat vinden jullie hiervan?Dit is niet oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Police brutality.
Screw emancipatie amirite?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:21 schreef JackieBrown het volgende:
Sowieso als vrouw mag je gewoon vrij mannen schoppen en slaan en ze mogen niks terug doen hoor dat weet iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Screw emancipatie amirite?! [ afbeelding ]
Imo gaan beiden te furrrEmancipatie alleen als het goed uitkomt tok. Net als positieve discriminatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooooo way Jose.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Emancipatie alleen als het goed uitkomt tok. Net als positieve discriminatie
People, wat vinden jullie hiervan?Gaat wel iets te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
People, wat vinden jullie hiervan?Negged lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
SPOILER: Pics for the Dicks Volume 1.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're welcome.
If not now, then when.
Een lahmacun dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon turkse pizza, lahmacun is een opgerolde pannekoek(dinges) met döner erin toch?
Daar komt die pens van je dus vandaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Shoutout naar mede red (g)raper JB.
Ohquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een lahmacun dus.Dat wat jij zegt is een Durum Doner.
Heerlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar komt die pens van je dus vandaan.
Lekker voor je, gaat regelrecht naar die kont van je.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet ook voer hebben, maar ben pas met 30 min thuis
jij zou mijn glutes bijten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker voor je, gaat regelrecht naar die kont van je.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Emancipatie alleen als het goed uitkomt tok. Net als positieve discriminatie
Laat het gaan jongen. Niemand wil in die harige ass bijtenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je zou bijten.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laat het gaan jongen. Niemand wil in die harige ass bijten
Dit. Zonder haar op je ass en tenen kan ik je niet serieus nemen als man zijndequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef ThaTim het volgende:
Mannen zonder harige assMetroseksuelen
Je had gister nog een haar tussen je tanden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laat het gaan jongen. Niemand wil in die harige ass bijten
Teenhaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
Dit. Zonder haar op je ass en tenen kan ik je niet serieus nemen als man zijnde
Wil R.J dat altijd als ie aan je teentjes knabbelt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Die 2 haren op mijn grote teen trek ik er altijd uit hoor, walgelijk
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je had gister nog een haar tussen je tanden?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil R.J dat altijd als ie aan je teentjes knabbelt?
R.J wie?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil R.J dat altijd als ie aan je teentjes knabbelt?
is ook geil johquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Je kan hem gewoon gek maken als studente door in de collegezaal met open schoenen te lopen en je nagels prachtig gelakt hebt.
Care, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat een overdreven reactiemaarja beta's gonna beta
Hahaha, oh shitquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Losse lahmacun is ook fucking lekker hoor, zit sowieso al gehaktshit of iets vlees in dus is niet hetzelfde als broodje zonder dönerquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je besteld een broodje döner toch ook niet alleen sla en saus.
Als ik ze haal sowieso met vlees. Kebabquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Losse lahmacun is ook fucking lekker hoor, zit sowieso al gehaktshit of iets vlees in dus is niet hetzelfde als broodje zonder döner
Ja als avondeten haal k ook sowieso met vlees, maar als k ooit in de middag honger heb en op station ben ofzo dan wel zonder vlees vaakquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik ze haal sowieso met vlees. Kebab. Dat tomaat-gehaktsmeersel op die lahmacun is minimaal man
.
[ afbeelding ]
Hoe kan je zulks een ambacht nou niet waarderen.
Döner Companyquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Lahmacun deluxe van Döner company![]()
Dönerworldquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Döner Company.
Dönerland.
Döner City.
Dönerdönerquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dönerworld
Dönersterrenstelsel
Dönersysteem
Döneruniversum
Dönerdorpquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoor een vriend van me altijd over een tent op de wibautstraat, wie weet welke?
http://tinyurl.com/9mmr3vjquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoor een vriend van me altijd over een tent op de wibautstraat, wie weet welke?
nee gek, wil toch niet fatty worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
CB is zeker vaste klant bij Amstel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee gek, wil toch niet fatty worden.BijlmercitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
hapquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB is er zeker zo één die een döner met 1 hand kan klaren. Moet haast wel.
Moest eerder denken aan dezequote:
Hahaha Penn Connection.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest eerder denken aan deze.
Weet je het zeker? Volgens mij rockt die gast zo'n ding:quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha Penn Connection.Zo'n gozer die met hun omging zat bij mij op school, hij vertelde dat het echte erge junks zijn. Laagste van het laagste.
Die met die bril zat ook vast en shit.
Ja mongool, een turkse pizza is wat anders dan een turkse pizza met dönerquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je besteld een broodje döner toch ook niet alleen sla en saus.
Je zou het bijna zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Volgens mij rockt die gast zo'n ding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Toch wel, want nu.quote:
Prestige Worldwidequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan niet anders dan eens zijn
Ga jij ook meedien aan die rage?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef oLexie het volgende:
Haat aan niet meer deze Timba's verkopen!
[ afbeelding ]
In de plaats van maar deze aangeschaft bij van Haren want gewone Timba's staan me niet en de rest is lelijk.
[ afbeelding ]
Blijkbaar, ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ga jij ook meedien aan die rage?
Zag het laatst op tv, was er een onderzoek of de schoenen goed of slecht invloed hadden op je houding.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Blijkbaar, ja.
Heb al wel vaker Timba's gehad hoor, de J.Lo's en de laarzen. Vind die dingen sowieso mooi, in of uit.
Verder loop ik eerlijk gezegd niet mee met de mode, ben meestal een beetje een laatkomertje.![]()
prima dan tochquote:Op woensdag 26 september 2012 00:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Voordeel was dat je billen en benen mooi geaccentueerd worden en daardoor aantrekkelijker voor de man is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:28 schreef Sinji het volgende:
Morgen!
Vandaag kan het alle kanten op heb ik het idee..
Zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zo:Haha goedemorgen Sinji. Vrij vandaag dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.. druk op het werk vandaagquote:Op woensdag 26 september 2012 08:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha goedemorgen Sinji. Vrij vandaag dan?
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:47 schreef JackieBrown het volgende:
Oke jammer. Ik heb weer een boring ass dag. Daarom deze kunst even opgespoord.
Dit zijn echte feels y'all.Hier, voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.stumbleupon.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiermee kom je geheid je saaie dagen door![]()
Relaxt. Ik ga me bezighouden met het zoeken van huisvesting in het buitenlandquote:Op woensdag 26 september 2012 08:48 schreef Sinji het volgende:
Whahah
Ja, immens druk nu vanwege nieuwe software/hardware bij ons bedrijf. Maar ik kan nog steeds tussendoor gewoon internetten. Volgens de baas geen probleem, want een relaxte werkomgeving = kwalitatief beter werk.
Mijn baas is een baas [ afbeelding ]
oh shit dat mag niet hequote:Op woensdag 26 september 2012 08:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Relaxt. Ik ga me bezighouden met het zoeken van huisvesting in het buitenland![]()
En maak je nou reclame?!
[ afbeelding ]
Thanks, zal er eens naar kijken.
Morgen Ishi, ben blij dat die tijd achter de rug is bij mijquote:Op woensdag 26 september 2012 09:16 schreef Ishimaru het volgende:
Een goede morgen
Saaie dag vandaag, saaie colleges, saaie projectgroep. Een eckte eckte woensdag
5 uurtjes hierquote:Op woensdag 26 september 2012 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
Antwoord op de TT : over 4 uurtjes.
Wauwquote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef jna het volgende:
[..]
5 uurtjes hier![]()
En dan morgen voor de brievenbus liggen tot fifa13 komt
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:28 schreef Sinji het volgende:
Morgen!
Vandaag kan het alle kanten op heb ik het idee..
Zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zo:Die hond wil ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist! Wel jammer dat ik de tijd er niet voor heb met mijn fulltime baan. Anders was ik verhuist naar Alaska en had ik een roedelquote:Op woensdag 26 september 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt mooi, net zoals Husky'sook zulks een bazen
quote:Op woensdag 26 september 2012 09:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Morgen Ishi, ben blij dat die tijd achter de rug is bij mij. Sterkte in ieder geval
LOL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Zei ik tochquote:Op woensdag 26 september 2012 15:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Oke dat Dexpedition is echt geniaal.
Lol, wie?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef Gridlok het volgende:
Waarom staat hier nog niks over de " faker " die gisterenavond ontdekt is?
inb4 shitstorm
Wo???quote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef Gridlok het volgende:
inb4 shitstorm
Dex zijn gedachtengang en Fab zijn hosselkunstjes.quote:
Frappant inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef Gridlok het volgende:
inb4 shitstorm
Zo da's lang geleden.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef Gridlok het volgende:
inb4 shitstorm
Nee natuurlijk niet, zo vindt je toch nooit de persoon achter de faker als je dat gelijk verteld.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:28 schreef Gridlok het volgende:
Heb je het nog aan niemand verteld sjoco?
Alsof dat nog nodig is, IP check was nogal duidelijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, zo vindt je toch nooit de persoon achter de faker als je dat gelijk verteld.![]()
Hoeveelste keer is het nu wel niet dat dat fout gaat.
Troll dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef Gridlok het volgende:
Kun je weldoen maar ik weet het allang.
Ja en! Ik fakete mijn orgasme, lekker puh.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En wij ook een beetje, want wij hebben een meet met hem en zijn kat gefaked.
oud nieuwsquote:
Kusje eropquote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Omg ben hier egt helemaal misselijk van
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Omg ben hier egt helemaal misselijk van
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:50 schreef jna het volgende:
Kennen jullie Nikki Cox nog?
Die ziet er tegenwoordig zo uit![]()
[ afbeelding ]
Zij zijn mijn 2 ultieme voorbeeldenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dex zijn gedachtengang en Fab zijn hosselkunstjes.
Ja ik las het vanmiddag op wikipedia. Kon mijn ogen niet geloven.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zij zijn mijn 2 ultieme voorbeeldenmijn levensdoel is om ooit zoals hun te worden.
Ook mooi dat ze gewoon Noors zijn, maar zo ziekelijk perfect Engels praten dat helemaal niemand het door heeft
Had ik ook jaquote:Op woensdag 26 september 2012 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja ik las het vanmiddag op wikipedia. Kon mijn ogen niet geloven.
Net s01e05 gezien.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Had ik ook jaheb je ze allemaal al gezien?
quote:Op woensdag 26 september 2012 09:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Morgen Ishi, ben blij dat die tijd achter de rug is bij mij. Sterkte in ieder geval
LOL:Ik moest zo nodig een 2e studie doen, maar om nu in het laatste jaar te stoppen is ook zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een beetje depri door slecht nieuws van gisteren, maar dat komt wel goed.
Nice. Binnenkort komt seizoen 2 uitquote:
Gewoon weer Skype aanslingeren en jeweetwel.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben een beetje depri door slecht nieuws van gisteren, maar dat komt wel goed.
Tenzij het daardoor komt. #sourrquote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon weer Skype aanslingeren en jeweetwel.
En bedankt. Nu heb ik zin in sour dieselquote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tenzij het daardoor komt. #sourr
lol mag ik ook thoquote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik zin in sour diesel.
[ afbeelding ]
Anti-climax na de "Peggy 16" op het begin. Verwachtte minderjarige sletjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Chocolatebear het volgende:
JUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shit man dit gaat veel van mn tijd kosten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Chocolatebear het volgende:
JUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik wil eigenlijk geen Black Ops 2 en Fifa 13 aanschaffen, dat worden weer hele zolder-etmalen. Groepsdrukquote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit man dit gaat veel van mn tijd kosten.
Kom, ik beat je ass.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit man dit gaat veel van mn tijd kosten.
Dat deel heb ik letterlijk kapot gespeeld. Alle delen daarna ook nog wel gespeeld maar niet zo dedicated als RTW, behalve dan misschien de multiplayer campaign van Shogun. Met z'n tweeën heel Japan nakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jonge, ik krijg altijd een harde peener als ik mijn screenshotsfolder door ga.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat deel heb ik letterlijk kapot gespeeld. Alle delen daarna ook nog wel gespeeld maar niet zo dedicated als RTW, behalve dan misschien de multiplayer campaign van Shogun. Met z'n tweeën heel Japan nakken.Hahaha heb je ook nog barbarian gespeeld? Ik heb na dat ik empire had uitgespeeld nog een keer RTW uitgespeeld omdat die toch beter wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Barbarian Invasion trok me niet zo. Napoleon was trouwens ook wel een pareltje. Die manier van oorlog voeren toentertijdquote:Op woensdag 26 september 2012 23:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hahaha heb je ook nog barbarian gespeeld? Ik heb na dat ik empire had uitgespeeld nog een keer RTW uitgespeeld omdat die toch beter was
Wanneer ik die courget naar buiten trek noh HAHAHAquote:
Napoleon nooit gespeeld, geen idee waarom eigenlijk. Vond die trailers echt goed.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Barbarian Invasion trok me niet zo. Napoleon was trouwens ook wel een pareltje. Die manier van oorlog voeren toentertijdzo ultiem achterlijk.
Nigger die game was geniaal.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Napoleon nooit gespeeld, geen idee waarom eigenlijk. Vond die trailers echt goed.
Hij heeft ook nog gewoon overal screens van.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger die game was geniaal.
ik werd aangevallen door een leger van enkel mounted Bedoeïnen. Ik heb gewoon een stel peasants voorop gezet om hun hele leger af te leiden. terwijl mijn elite eenheden gewoon hen kon afschieten
[ afbeelding ]
Achter dat lage muurtje stonden mijn peasants.
No shame nigger, no shame.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog gewoon overal screens van.. Baas.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No shame nigger, no shame.Baas. Sowieso gamen tot m'n dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamen met je kleinkinderen, hoe vet is dat.
If not now, then when.
Deze tactische warfarequote:Op donderdag 27 september 2012 00:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger die game was geniaal.
ik werd aangevallen door een leger van enkel mounted Bedoeïnen. Ik heb gewoon een stel peasants voorop gezet om hun hele leger af te leiden. terwijl mijn elite eenheden gewoon hen kon afschieten
[ afbeelding ]
Achter dat lage muurtje stonden mijn peasants.
mijn opa heeft me foreal leren gamenquote:Op donderdag 27 september 2012 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Baas. Sowieso gamen tot m'n dood.Gamen met je kleinkinderen, hoe vet is dat.
Noem me generaal Tarrelkoning.quote:
Whehehequote:Op donderdag 27 september 2012 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
* Ethanolic gooit een telefoonboek door jna's brievenbus.
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No shame nigger, no shame.WindowsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buig voor je Pontifex Maximus, Quaestor.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Noem me generaal Tarrelkoning.Deathlift or Die.
hihi sow stoewr je was dus lkr dronke van8 toen je je nasi opwamdequote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga nooit meer drinken[ afbeelding ]
Nee ik at die nasi omdat ik 2 uur daarvoor innig met de wcpot geknuffeld heb en m'n maag voelt alleen maar kutter als ie leeg isquote:Op donderdag 27 september 2012 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hihi sow stoewr je was dus lkr dronke van8 toen je je nasi opwamde
1gr???? dat doe k op dinsdagequote:Op donderdag 27 september 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
ow maar magk wel vertellen dat ik een gram coke heb weggesnove? hihi, vind je me nu stoewr?
Haha ow sorry ik bedoelde 1kgquote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1gr???? dat doe k op dinsdage
Je bent pas net 2 minuten online kneusje.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ben allang aan het spelen geek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |