Ja en! Ik fakete mijn orgasme, lekker puh.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En wij ook een beetje, want wij hebben een meet met hem en zijn kat gefaked.
oud nieuwsquote:
Kusje eropquote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Omg ben hier egt helemaal misselijk van
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Omg ben hier egt helemaal misselijk van
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:50 schreef jna het volgende:
Kennen jullie Nikki Cox nog?
Die ziet er tegenwoordig zo uit![]()
[ afbeelding ]
Zij zijn mijn 2 ultieme voorbeeldenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dex zijn gedachtengang en Fab zijn hosselkunstjes.
Ja ik las het vanmiddag op wikipedia. Kon mijn ogen niet geloven.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zij zijn mijn 2 ultieme voorbeeldenmijn levensdoel is om ooit zoals hun te worden.
Ook mooi dat ze gewoon Noors zijn, maar zo ziekelijk perfect Engels praten dat helemaal niemand het door heeft
Had ik ook jaquote:Op woensdag 26 september 2012 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja ik las het vanmiddag op wikipedia. Kon mijn ogen niet geloven.
Net s01e05 gezien.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Had ik ook jaheb je ze allemaal al gezien?
quote:Op woensdag 26 september 2012 09:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Morgen Ishi, ben blij dat die tijd achter de rug is bij mij. Sterkte in ieder geval
LOL:Ik moest zo nodig een 2e studie doen, maar om nu in het laatste jaar te stoppen is ook zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een beetje depri door slecht nieuws van gisteren, maar dat komt wel goed.
Nice. Binnenkort komt seizoen 2 uitquote:
Gewoon weer Skype aanslingeren en jeweetwel.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben een beetje depri door slecht nieuws van gisteren, maar dat komt wel goed.
Tenzij het daardoor komt. #sourrquote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon weer Skype aanslingeren en jeweetwel.
En bedankt. Nu heb ik zin in sour dieselquote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tenzij het daardoor komt. #sourr
lol mag ik ook thoquote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik zin in sour diesel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |