Nice. Binnenkort komt seizoen 2 uitquote:
Gewoon weer Skype aanslingeren en jeweetwel.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben een beetje depri door slecht nieuws van gisteren, maar dat komt wel goed.
Tenzij het daardoor komt. #sourrquote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon weer Skype aanslingeren en jeweetwel.
En bedankt. Nu heb ik zin in sour dieselquote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tenzij het daardoor komt. #sourr
lol mag ik ook thoquote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik zin in sour diesel.
[ afbeelding ]
Anti-climax na de "Peggy 16" op het begin. Verwachtte minderjarige sletjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Chocolatebear het volgende:
JUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shit man dit gaat veel van mn tijd kosten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Chocolatebear het volgende:
JUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik wil eigenlijk geen Black Ops 2 en Fifa 13 aanschaffen, dat worden weer hele zolder-etmalen. Groepsdrukquote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit man dit gaat veel van mn tijd kosten.
Kom, ik beat je ass.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit man dit gaat veel van mn tijd kosten.
Dat deel heb ik letterlijk kapot gespeeld. Alle delen daarna ook nog wel gespeeld maar niet zo dedicated als RTW, behalve dan misschien de multiplayer campaign van Shogun. Met z'n tweeën heel Japan nakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Jonge, ik krijg altijd een harde peener als ik mijn screenshotsfolder door ga.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat deel heb ik letterlijk kapot gespeeld. Alle delen daarna ook nog wel gespeeld maar niet zo dedicated als RTW, behalve dan misschien de multiplayer campaign van Shogun. Met z'n tweeën heel Japan nakken.Hahaha heb je ook nog barbarian gespeeld? Ik heb na dat ik empire had uitgespeeld nog een keer RTW uitgespeeld omdat die toch beter wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Barbarian Invasion trok me niet zo. Napoleon was trouwens ook wel een pareltje. Die manier van oorlog voeren toentertijdquote:Op woensdag 26 september 2012 23:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hahaha heb je ook nog barbarian gespeeld? Ik heb na dat ik empire had uitgespeeld nog een keer RTW uitgespeeld omdat die toch beter was
Wanneer ik die courget naar buiten trek noh HAHAHAquote:
Napoleon nooit gespeeld, geen idee waarom eigenlijk. Vond die trailers echt goed.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Barbarian Invasion trok me niet zo. Napoleon was trouwens ook wel een pareltje. Die manier van oorlog voeren toentertijdzo ultiem achterlijk.
Nigger die game was geniaal.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Napoleon nooit gespeeld, geen idee waarom eigenlijk. Vond die trailers echt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |