Anti-climax na de "Peggy 16" op het begin. Verwachtte minderjarige sletjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Chocolatebear het volgende:
JUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shit man dit gaat veel van mn tijd kosten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Chocolatebear het volgende:
JUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik wil eigenlijk geen Black Ops 2 en Fifa 13 aanschaffen, dat worden weer hele zolder-etmalen. Groepsdrukquote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit man dit gaat veel van mn tijd kosten.
Kom, ik beat je ass.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit man dit gaat veel van mn tijd kosten.
Dat deel heb ik letterlijk kapot gespeeld. Alle delen daarna ook nog wel gespeeld maar niet zo dedicated als RTW, behalve dan misschien de multiplayer campaign van Shogun. Met z'n tweeën heel Japan nakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Jonge, ik krijg altijd een harde peener als ik mijn screenshotsfolder door ga.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat deel heb ik letterlijk kapot gespeeld. Alle delen daarna ook nog wel gespeeld maar niet zo dedicated als RTW, behalve dan misschien de multiplayer campaign van Shogun. Met z'n tweeën heel Japan nakken.Hahaha heb je ook nog barbarian gespeeld? Ik heb na dat ik empire had uitgespeeld nog een keer RTW uitgespeeld omdat die toch beter wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Barbarian Invasion trok me niet zo. Napoleon was trouwens ook wel een pareltje. Die manier van oorlog voeren toentertijdquote:Op woensdag 26 september 2012 23:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hahaha heb je ook nog barbarian gespeeld? Ik heb na dat ik empire had uitgespeeld nog een keer RTW uitgespeeld omdat die toch beter was
Wanneer ik die courget naar buiten trek noh HAHAHAquote:
Napoleon nooit gespeeld, geen idee waarom eigenlijk. Vond die trailers echt goed.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Barbarian Invasion trok me niet zo. Napoleon was trouwens ook wel een pareltje. Die manier van oorlog voeren toentertijdzo ultiem achterlijk.
Nigger die game was geniaal.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Napoleon nooit gespeeld, geen idee waarom eigenlijk. Vond die trailers echt goed.
Hij heeft ook nog gewoon overal screens van.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger die game was geniaal.
ik werd aangevallen door een leger van enkel mounted Bedoeïnen. Ik heb gewoon een stel peasants voorop gezet om hun hele leger af te leiden. terwijl mijn elite eenheden gewoon hen kon afschieten
[ afbeelding ]
Achter dat lage muurtje stonden mijn peasants.
No shame nigger, no shame.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog gewoon overal screens van.. Baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No shame nigger, no shame.Baas. Sowieso gamen tot m'n dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamen met je kleinkinderen, hoe vet is dat.
If not now, then when.
Deze tactische warfarequote:Op donderdag 27 september 2012 00:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger die game was geniaal.
ik werd aangevallen door een leger van enkel mounted Bedoeïnen. Ik heb gewoon een stel peasants voorop gezet om hun hele leger af te leiden. terwijl mijn elite eenheden gewoon hen kon afschieten
[ afbeelding ]
Achter dat lage muurtje stonden mijn peasants.
mijn opa heeft me foreal leren gamenquote:Op donderdag 27 september 2012 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Baas. Sowieso gamen tot m'n dood.Gamen met je kleinkinderen, hoe vet is dat.
Noem me generaal Tarrelkoning.quote:
Whehehequote:Op donderdag 27 september 2012 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
* Ethanolic gooit een telefoonboek door jna's brievenbus.
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No shame nigger, no shame.WindowsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buig voor je Pontifex Maximus, Quaestor.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Noem me generaal Tarrelkoning.Deathlift or Die.
hihi sow stoewr je was dus lkr dronke van8 toen je je nasi opwamdequote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga nooit meer drinken[ afbeelding ]
Nee ik at die nasi omdat ik 2 uur daarvoor innig met de wcpot geknuffeld heb en m'n maag voelt alleen maar kutter als ie leeg isquote:Op donderdag 27 september 2012 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hihi sow stoewr je was dus lkr dronke van8 toen je je nasi opwamde
1gr???? dat doe k op dinsdagequote:Op donderdag 27 september 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
ow maar magk wel vertellen dat ik een gram coke heb weggesnove? hihi, vind je me nu stoewr?
Haha ow sorry ik bedoelde 1kgquote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1gr???? dat doe k op dinsdage
Je bent pas net 2 minuten online kneusje.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ben allang aan het spelen geek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |