Volgens mij niet want anders moest ik er nu zo uitzien.quote:Op maandag 24 september 2012 18:02 schreef JackieBrown het volgende:
Maar oke jongens is het al weekend? Is het al zomer 2013? Is het al godverdommeietsandersdaneendoordeweeksekutdagmetregenenwind
Je haat me om niks man, kankerquote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ze is gelukkig niet zoals jou, dus dat gebeurt niet
tijd voor wat test-e en winny danquote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij niet want anders moest ik er nu zo uitzien.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort chicksquote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik zei net al: ze laat zich niet door anderen nemen, daar is ze te loyaal voor.
Sowieso. Was als 14-jarige (eerder al wel) dood fan van DMX/RuffRydersquote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc heb je jouw username hiervan?
Haha, DMX is sowieso een baas. De realest van allemaal.quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso. Was als 14-jarige (eerder al wel) dood fan van DMX/RuffRyders.
Nah, wie zegt dat ik je haat? Ik ken je niet eens dan kan ik je moeilijk hatenquote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je haat me om niks man, kanker
Deze man weet wat ik bedoelquote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit soort chicks. Herkenbaar. Zulke chicks moet je koesteren
.
Kanker op mongool, ik heb die shit geïntroduceerd. Dit is een uitzondering.quote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan snap je het begrip CB'tje niet
Bek houden dikzakquote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kanker op mongool, ik heb die shit geïntroduceerd. Dit is een uitzondering.
Ik zie er nu inderdaad exact hetzelfde uit.quote:
Zo oud is die foto toch niet?quote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie er nu inderdaad exact hetzelfde uit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Post eens pics dan met je kankerstoere praat. Jezus christ zegquote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie er nu inderdaad exact hetzelfde uit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
3/4 maand? In zo'n tijd kan er veel veranderen, daarom is Vas ook zo dom.quote:
Zeg ik dat ik nu een adonis ben dan, retard.quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post eens pics dan met je kankerstoere praat. Jezus christ zegMoet ik geloven dat je in 2 maanden van dit naar adonis bent getransformeerd?
Vas is niet dom.quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
3/4 maand? In zo'n tijd kan er veel veranderen, daarom is Vas ook zo dom.
Daarnaast ben ik kk breed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |