SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 07-09-2011 t/m 05-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die onwetende lul.quote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Als je eloquent zegt ben je dat niet meteen automatisch hoor".
Stop je dan met de n-word? Allerlei nitwits (quote:Op zondag 23 september 2012 21:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die onwetende lul.
dWc, zou je met mij op dit nummer kunnen losgaan?
Mag ik het dan ook niet meer in het dagelijks leven gebruiken? Want dat zou best wel kut zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stop je dan met de n-word? Allerlei nitwits () willen het overnemen.
quote:
hihi lkkr camsexxe ensoquote:Op maandag 24 september 2012 12:00 schreef Ishimaru het volgende:
>
>
![]()
Afgelopen weekend dag en nacht aan het skypen geweest met een chick, ben helemaal brak nu
Wel veilig?quote:Op maandag 24 september 2012 12:00 schreef Ishimaru het volgende:
>
>
![]()
Afgelopen weekend dag en nacht aan het skypen geweest met een chick, ben helemaal brak nu
Zeg me aub dat je haar minstens 1x gebanged hebt? Of überhaupt gezienquote:Op maandag 24 september 2012 12:00 schreef Ishimaru het volgende:
>
>
![]()
Niet alles draait om seks hoorquote:Op maandag 24 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je haar minstens 1x gebanged hebt? Of überhaupt gezien
Wat als zij in Nicaragua woont?quote:Op maandag 24 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jb plsquote:Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niet alles draait om seks hoor
Daar hebben ze geen elektriciteit. True story.quote:Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat als zij in Nicaragua woont?
qftquote:Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moet je een keer achter je PS3 vandaan komenquote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jelly as fuck bruh, tranen alles.
quote:
Heb dr vaker gezien, maar vertik het om haar dr zin te geven. Seks gewoon zolang mogelijk uitstellen tot ze gek wordt. Mens is nu zo geil dat ze alles neukt wat een hartslag heeftquote:Op maandag 24 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
* Ishimaru mompelt iets over mannen en te weinig bloed om na te denkenquote:Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekker in andermans sperma roeren, nou heerlijk manquote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Ishimaru het volgende:
Heb dr vaker gezien, maar vertik het om haar dr zin te geven. Seks gewoon zolang mogelijk uitstellen tot ze gek wordt. Mens is nu zo geil dat ze alles neukt wat een hartslag heeft![]()
![]()
Nog ff en dan sla ik mijn slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |