2 maanden loser. Is uit juli.quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
3/4 maand? In zo'n tijd kan er veel veranderen, daarom is Vas ook zo dom.
Daarnaast ben ik kk breed.
Zo probeer je wel over te komen jaquote:Op maandag 24 september 2012 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik nu een adonis ben dan, retard.
Pls vas, hou op.
Ok.quote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vas is niet dom.Je doet in bodybuilding topic alsof je een expert bent en soms praat je echt shit
En ik ben niet de enige die dat vind.
Breed ben je wel ja.
Ik voel mij een adonis, het lichaam komt met z'n tijd.quote:Op maandag 24 september 2012 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
2 maanden loser. Is uit juli.
[..]
Zo probeer je wel over te komen ja
Over een hele lange tijd bedoel je.quote:Op maandag 24 september 2012 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Ik voel mij een adonis, het lichaam komt met z'n tijd.
Ja he-he. Het kan ook niet in 2 maanden. Weet je nog dat ik zei dat ik over 8 maanden een pic zou posten? Daar hou ik mij nog steeds aan, voor de lolz.quote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over een hele lange tijd bedoel je.
Donderdag.quote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef jna het volgende:
Hebben we FIFA 13 al in de pre-order staan Yuri, Etha en CB?
Dan wil ik ook wel nu die pic als bewijs dat je nu niet meer zoals op die foto bent die ik net posttequote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja he-he. Het kan ook niet in 2 maanden. Weet je nog dat ik zei dat ik over 8 maanden een pic zou posten? Daar hou ik mij nog steeds aan, voor de lolz.Als ik dan niet shredded ben krijg je ¤ 50,-.
[..]
Donderdag.
Ik ga helemaal niks posten, je moet het maar van mij aannemen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel nu die pic als bewijs dat je nu niet meer zoals op die foto bent die ik net postte
quote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks posten, je moet het maar van mij aannemen.
Ben vooral benieuwd naar die skill gamesquote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja he-he. Het kan ook niet in 2 maanden. Weet je nog dat ik zei dat ik over 8 maanden een pic zou posten? Daar hou ik mij nog steeds aan, voor de lolz.Als ik dan niet shredded ben krijg je ¤ 50,-.
[..]
Donderdag.
Die zijn echt vet. Heb je de demo niet gespeeld?quote:Op maandag 24 september 2012 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar die skill games
Ja maar daar kreeg ik ze niet allemaal. 95% van de keren kreeg ik die passing gamequote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die zijn echt vet. Heb je de demo niet gespeeld?
Ah zo, ik heb 4 verschillende gehad. Misschien moet je vaker potjes doen net zolang totdat je een andere skill game hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar daar kreeg ik ze niet allemaal. 95% van de keren kreeg ik die passing game
Goedkoopste: http://www.4gaming.nl/shop/10519/playstation-3/n-v-t/fifa-13quote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef aight1 het volgende:
Weten jullie een cheape site voor fifa 13 te bestellen?zit beetje krap bij kas ditdat
Normaal play.com of Amazon.co.uk maar op 1 of andere manier zijn die dit jaar niet goedkoper dan bol.com (waar je geen verzendkosten meer hebt)quote:Op maandag 24 september 2012 23:50 schreef aight1 het volgende:
Weten jullie een cheape site voor fifa 13 te bestellen?zit beetje krap bij kas ditdat
Die vertrouw ik niet want die hebben eerst iets wat mn broer besteld had pas na 4 weken ipv 3 dagen geleverdquote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah zo, ik heb 4 verschillende gehad. Misschien moet je vaker potjes doen net zolang totdat je een andere skill game hebt.
[..]
Goedkoopste: http://www.4gaming.nl/shop/10519/playstation-3/n-v-t/fifa-13
Haha, ik bestel nooit meer games op internet. Het is voorgekomen (bol, frs) dat de spellen pas 1 dag na de release datum geleverd werden. Rage alles.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die vertrouw ik niet want die hebben eerst iets wat mn broer besteld had pas na 4 weken ipv 3 dagen geleverddus dan maar bol.com ja
Een FOK!er die naar een echte winkel met personeel gaat. Hou op hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ik bestel nooit meer games op internet. Het is voorgekomen (bol, frs) dat de spellen pas 1 dag na de release datum geleverd werden. Rage alles.
Heb geen tijd hele donderdagquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
Een FOK!er die naar een echte winkel met personeel gaat. Hou op hoor
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Klinkt vrij onwerkelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |