Die vertrouw ik niet want die hebben eerst iets wat mn broer besteld had pas na 4 weken ipv 3 dagen geleverdquote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah zo, ik heb 4 verschillende gehad. Misschien moet je vaker potjes doen net zolang totdat je een andere skill game hebt.
[..]
Goedkoopste: http://www.4gaming.nl/shop/10519/playstation-3/n-v-t/fifa-13
Haha, ik bestel nooit meer games op internet. Het is voorgekomen (bol, frs) dat de spellen pas 1 dag na de release datum geleverd werden. Rage alles.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die vertrouw ik niet want die hebben eerst iets wat mn broer besteld had pas na 4 weken ipv 3 dagen geleverddus dan maar bol.com ja
Een FOK!er die naar een echte winkel met personeel gaat. Hou op hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ik bestel nooit meer games op internet. Het is voorgekomen (bol, frs) dat de spellen pas 1 dag na de release datum geleverd werden. Rage alles.
Heb geen tijd hele donderdagquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
Een FOK!er die naar een echte winkel met personeel gaat. Hou op hoor
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Klinkt vrij onwerkelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
lol accurate gif is accurate.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:29 schreef Sinji het volgende:
Ohayo!
Deze week elke dag half 6 van huis om 8 uur op werk te zijn in Groningen. Fuuuuu
Gelukkig hebben we hier geen internet restrictie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:02 schreef Sinji het volgende:
People, wat vinden jullie hiervan?Dit is niet oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Police brutality.
Screw emancipatie amirite?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:21 schreef JackieBrown het volgende:
Sowieso als vrouw mag je gewoon vrij mannen schoppen en slaan en ze mogen niks terug doen hoor dat weet iedereen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Screw emancipatie amirite?! [ afbeelding ]
Imo gaan beiden te furrrEmancipatie alleen als het goed uitkomt tok. Net als positieve discriminatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooooo way Jose.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Emancipatie alleen als het goed uitkomt tok. Net als positieve discriminatie
People, wat vinden jullie hiervan?Gaat wel iets te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
People, wat vinden jullie hiervan?Negged lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
SPOILER: Pics for the Dicks Volume 1.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're welcome.
If not now, then when.
Een lahmacun dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon turkse pizza, lahmacun is een opgerolde pannekoek(dinges) met döner erin toch?
Daar komt die pens van je dus vandaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Shoutout naar mede red (g)raper JB.
Ohquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een lahmacun dus.Dat wat jij zegt is een Durum Doner.
Heerlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar komt die pens van je dus vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |