Ja als avondeten haal k ook sowieso met vlees, maar als k ooit in de middag honger heb en op station ben ofzo dan wel zonder vlees vaakquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik ze haal sowieso met vlees. Kebab. Dat tomaat-gehaktsmeersel op die lahmacun is minimaal man
.
[ afbeelding ]
Hoe kan je zulks een ambacht nou niet waarderen.
Döner Companyquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Lahmacun deluxe van Döner company![]()
Dönerworldquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Döner Company.
Dönerland.
Döner City.
Dönerdönerquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dönerworld
Dönersterrenstelsel
Dönersysteem
Döneruniversum
Dönerdorpquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoor een vriend van me altijd over een tent op de wibautstraat, wie weet welke?
http://tinyurl.com/9mmr3vjquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoor een vriend van me altijd over een tent op de wibautstraat, wie weet welke?
nee gek, wil toch niet fatty worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
CB is zeker vaste klant bij Amstel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee gek, wil toch niet fatty worden.BijlmercitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
hapquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB is er zeker zo één die een döner met 1 hand kan klaren. Moet haast wel.
Moest eerder denken aan dezequote:
Hahaha Penn Connection.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest eerder denken aan deze.
Weet je het zeker? Volgens mij rockt die gast zo'n ding:quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha Penn Connection.Zo'n gozer die met hun omging zat bij mij op school, hij vertelde dat het echte erge junks zijn. Laagste van het laagste.
Die met die bril zat ook vast en shit.
Ja mongool, een turkse pizza is wat anders dan een turkse pizza met dönerquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je besteld een broodje döner toch ook niet alleen sla en saus.
Je zou het bijna zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Volgens mij rockt die gast zo'n ding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar komt die pens van je dus vandaan.
Toch wel, want nu.quote:
Prestige Worldwidequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan niet anders dan eens zijn
Ga jij ook meedien aan die rage?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef oLexie het volgende:
Haat aan niet meer deze Timba's verkopen!
[ afbeelding ]
In de plaats van maar deze aangeschaft bij van Haren want gewone Timba's staan me niet en de rest is lelijk.
[ afbeelding ]
Blijkbaar, ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ga jij ook meedien aan die rage?
Zag het laatst op tv, was er een onderzoek of de schoenen goed of slecht invloed hadden op je houding.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Blijkbaar, ja.
Heb al wel vaker Timba's gehad hoor, de J.Lo's en de laarzen. Vind die dingen sowieso mooi, in of uit.
Verder loop ik eerlijk gezegd niet mee met de mode, ben meestal een beetje een laatkomertje.![]()
prima dan tochquote:Op woensdag 26 september 2012 00:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Voordeel was dat je billen en benen mooi geaccentueerd worden en daardoor aantrekkelijker voor de man is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:28 schreef Sinji het volgende:
Morgen!
Vandaag kan het alle kanten op heb ik het idee..
Zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zo:Haha goedemorgen Sinji. Vrij vandaag dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.. druk op het werk vandaagquote:Op woensdag 26 september 2012 08:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha goedemorgen Sinji. Vrij vandaag dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:47 schreef JackieBrown het volgende:
Oke jammer. Ik heb weer een boring ass dag. Daarom deze kunst even opgespoord.
Dit zijn echte feels y'all.Hier, voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.stumbleupon.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiermee kom je geheid je saaie dagen door![]()
Relaxt. Ik ga me bezighouden met het zoeken van huisvesting in het buitenlandquote:Op woensdag 26 september 2012 08:48 schreef Sinji het volgende:
Whahah
Ja, immens druk nu vanwege nieuwe software/hardware bij ons bedrijf. Maar ik kan nog steeds tussendoor gewoon internetten. Volgens de baas geen probleem, want een relaxte werkomgeving = kwalitatief beter werk.
Mijn baas is een baas [ afbeelding ]
oh shit dat mag niet hequote:Op woensdag 26 september 2012 08:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Relaxt. Ik ga me bezighouden met het zoeken van huisvesting in het buitenland![]()
En maak je nou reclame?!
[ afbeelding ]
Thanks, zal er eens naar kijken.
Morgen Ishi, ben blij dat die tijd achter de rug is bij mijquote:Op woensdag 26 september 2012 09:16 schreef Ishimaru het volgende:
Een goede morgen
Saaie dag vandaag, saaie colleges, saaie projectgroep. Een eckte eckte woensdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 uurtjes hierquote:Op woensdag 26 september 2012 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
Antwoord op de TT : over 4 uurtjes.
Wauwquote:Op woensdag 26 september 2012 10:11 schreef jna het volgende:
[..]
5 uurtjes hier![]()
En dan morgen voor de brievenbus liggen tot fifa13 komt
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:28 schreef Sinji het volgende:
Morgen!
Vandaag kan het alle kanten op heb ik het idee..
Zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zo:Die hond wil ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist! Wel jammer dat ik de tijd er niet voor heb met mijn fulltime baan. Anders was ik verhuist naar Alaska en had ik een roedelquote:Op woensdag 26 september 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt mooi, net zoals Husky'sook zulks een bazen
quote:Op woensdag 26 september 2012 09:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Morgen Ishi, ben blij dat die tijd achter de rug is bij mij. Sterkte in ieder geval
LOL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |