Lekker voor je, gaat regelrecht naar die kont van je.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet ook voer hebben, maar ben pas met 30 min thuis
jij zou mijn glutes bijten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker voor je, gaat regelrecht naar die kont van je.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Emancipatie alleen als het goed uitkomt tok. Net als positieve discriminatie
Laat het gaan jongen. Niemand wil in die harige ass bijtenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je zou bijten.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laat het gaan jongen. Niemand wil in die harige ass bijten
Dit. Zonder haar op je ass en tenen kan ik je niet serieus nemen als man zijndequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef ThaTim het volgende:
Mannen zonder harige assMetroseksuelen
Je had gister nog een haar tussen je tanden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laat het gaan jongen. Niemand wil in die harige ass bijten
Teenhaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
Dit. Zonder haar op je ass en tenen kan ik je niet serieus nemen als man zijnde
Wil R.J dat altijd als ie aan je teentjes knabbelt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Die 2 haren op mijn grote teen trek ik er altijd uit hoor, walgelijk
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je had gister nog een haar tussen je tanden?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil R.J dat altijd als ie aan je teentjes knabbelt?
R.J wie?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil R.J dat altijd als ie aan je teentjes knabbelt?
is ook geil johquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Je kan hem gewoon gek maken als studente door in de collegezaal met open schoenen te lopen en je nagels prachtig gelakt hebt.
Care, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat een overdreven reactiemaarja beta's gonna beta
Hahaha, oh shitquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar komt die pens van je dus vandaan.
Losse lahmacun is ook fucking lekker hoor, zit sowieso al gehaktshit of iets vlees in dus is niet hetzelfde als broodje zonder dönerquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je besteld een broodje döner toch ook niet alleen sla en saus.
Als ik ze haal sowieso met vlees. Kebabquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Losse lahmacun is ook fucking lekker hoor, zit sowieso al gehaktshit of iets vlees in dus is niet hetzelfde als broodje zonder döner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |