Ik denk dat je wat mensen door elkaar heen haalt, maar dat maakt niet uit. Toch nog gelachen op een katerige zondagmiddag. Haha.quote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Narcistisch?
Volgens mij ben jij degene die bewust met issue vrouwen date.
Takes one to know one I guess.
OMGLIKEWTFBBQ dan moeten we ECHT trouwen!quote:Op zondag 23 september 2012 16:59 schreef DrMarten het volgende:
Ah, ik was net bezig met een nieuwe, had een beetje laat door dat ik hem dicht gooide
Ik had dezelfde TT in gedachten
Trouwen? Lijkt me goed, ik heb scheit HAHAHAquote:Op zondag 23 september 2012 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
OMGLIKEWTFBBQ dan moeten we ECHT trouwen!
quote:Op zondag 23 september 2012 17:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Trouwen? Lijkt me goed, ik heb scheit HAHAHA
quote:Op zondag 23 september 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou nooit mensen uit Friesland daten. Gewoon, omdat Friesland.
Ik heb niks met mensen uit Friesland, waarom zou ik ze dan gaan daten?quote:
Ik denk dat er veel mensen zijn die niets hebben met mannen die huilfoto's van zichzelf op internet plaatsen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kreeg geen quote-alert
[..]
Ik heb niks met mensen uit Friesland, waarom zou ik ze dan gaan daten?
Tenzij ik opslag verliefd zou zijn, maar dat ben ik nooit.
Jij moet eens even heel rap je bek houden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen zijn die niets hebben met mannen die huilfoto's van zichzelf op internet plaatsen.
Potverdorie DolOpKoekjes!quote:Op zondag 23 september 2012 14:52 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Dit is weer een ander, he. Twee jongens hebben mij afgelopen week laten zittenDie van dinsdag heb ik helemaal van de lijst geschrapt, natuurlijk
Ben er met deze nu ook alweer snel klaar mee
Maar heb besloten even helemaal niet te daten via die sites. Wat een figuren sowieso, en vind het teveel gedoe.
Het is tenslotte het begin van de bible belt.quote:Op zondag 23 september 2012 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is het om de hoek, maar haat hij Zeeland?
Eens.quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen zijn die niets hebben met mannen die huilfoto's van zichzelf op internet plaatsen.
Ja, slecht he! Heb van beide nog bericht gekregen op de dagen zelf. Bij de ene liep het dus even uit en heb ik niks meer gehoord en de andere zei dat het niet door kon gaan vanwege werk. Ik spreek sowieso altijd pas op de dagen zelf tijden af, want ik weet negen van de tien keer ook pas hoe laat ik kan van de dag van de date of wat ik dan ook afspreek of met wie. En als ik tegen de avond nog niks gehoord heb vraag ik het eens na en laat ik het gaanquote:Op zondag 23 september 2012 18:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Potverdorie DolOpKoekjes!
Je hebt wél of geen afspraak. Hoe doen die gasten dat precies? Misschien moet je duidelijker zijn: "Hoe laat kan ik het in mijn agenda zetten?", "Kun je me vandaag laten weten of het door gaat anders ga ik iets ander doen".
Succes! Wanneer is de date?quote:Op zondag 23 september 2012 17:56 schreef Idioteque het volgende:
Binnenkort heb ik mijn eerste date ooit... Pfff, spannend hoor!
ik heb wel wat meer dan love nodig hoorquote:Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef eefje801 het volgende:
![]()
All you need is love
![]()
tatatadadaaaa!
nee kluiven zal je kluiven!quote:
ja want?quote:
Over een kleine twee weken (pas). Zal mij benieuwen. Paar weken gechat, en uiteindelijk maar eens een keer wat afgesproken.quote:
Leuk, wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Over een kleine twee weken (pas). Zal mij benieuwen. Paar weken gechat, en uiteindelijk maar eens een keer wat afgesproken.
Mocht het niks worden, dan is het sowieso wel een keer handig om het meegemaakt te hebben :p
Doen wequote:Op zondag 23 september 2012 20:08 schreef minthy het volgende:
Kan de naam van dit topic niet beter gewijzigd worden in "onzinnig geneuzel en af en toe wat algemene dating-ervaringen"?
Voor de volgende keer.quote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef outcast_within het volgende:
+ Wat een rare naam kom ja uit het buitenland?
- Mijn ouders komen uit China maar ik heb wel een grote piemel!
+ Dan is het goed!
misschien was ze wel Japansquote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef outcast_within het volgende:
- Mijn ouders komen uit China.
Eline heeft de speeddate geannuleerd.
paiq
Duidelijk is in ieder geval dat Eline geen tlek had in Chinees.quote:
Klein loeder.quote:Op zondag 23 september 2012 20:08 schreef minthy het volgende:
Kan de naam van dit topic niet beter gewijzigd worden in "onzinnig geneuzel en af en toe wat algemene dating-ervaringen"?
Nu ja, Londen met kerst (sic) schijnt aardig goed toeven te zijn. Een beetje vooruitdenken.quote:Op zondag 23 september 2012 22:46 schreef TheArt het volgende:
Heb ik weer, hele leuke gesprekken met iemand, zit ze voor haar studie een jaar in Londen
Subtiele aanrakingen?quote:Op zondag 23 september 2012 23:36 schreef dynamiet het volgende:
De eerste drie meiden in mijn leven met wie ik een date heb gehad zijn altijd verder gegaan dan zoenen. Op het moment ben ik aan het daten met meid 4, de eerste 2 dates waren eigenlijk heel erg gezellig, maar het enige is dat we zelfs nog niet gezoend hebben. we blijven gezellig kletsen maar meer gebeurd er ook niet. Ze blijft redelijk afstandelijk en wordt niet intiem. Ik vind het echt een leuke meid dus hoop wel dat het wat wordt.
Jullie nog tips?
Gedaan, geen reactie. Laatste keer zat ze helemaal in het hoekje van de bank en ik zat zo dichtbij mogelijk zonder echt opdringerig te zijn.quote:
Hmm, onervaren of slechte ervaringen op seksgebied denk ik dan.quote:Op zondag 23 september 2012 23:41 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Gedaan, geen reactie. Laatste keer zat ze helemaal in het hoekje van de bank en ik zat zo dichtbij mogelijk zonder echt opdringerig te zijn.
Ze stelde zelf direct voor om een date 3 te doen, dus daarom begrijp ik het niet helemaal.
Als ze er niet op reageert kan je wat minder subtiel aanraken hehe. Als ze vraagt wat je doet antwoord je 'niks, vind je gewoon leuk' en dan merk je aan haar reactie wel wat zij vindtquote:Op zondag 23 september 2012 23:41 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Gedaan, geen reactie. Laatste keer zat ze helemaal in het hoekje van de bank en ik zat zo dichtbij mogelijk zonder echt opdringerig te zijn.
Ze stelde zelf direct voor om een date 3 te doen, dus daarom begrijp ik het niet helemaal.
Die dacht ook: kleine piemelquote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef outcast_within het volgende:
- Mijn ouders komen uit China.
Eline heeft de speeddate geannuleerd.
paiq
Heeft ook zo zn voordelen hooorquote:
Niks geworden... Was wel gezellig enzo, maar toch op voor ons belangrijke dingen te veel verschillend...quote:Op zondag 23 september 2012 23:59 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Heeft ook zo zn voordelen hooor![]()
Hoe is het met jouw dates afgelopen trouwens?
Ja, onervaren. Seks hoeft ook nog niet maar ik zou graag iets meer intimiteit willenquote:Op zondag 23 september 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, onervaren of slechte ervaringen op seksgebied denk ik dan.
Ik zal volgende keer zelf iets meer proberen aan te rakenquote:Op zondag 23 september 2012 23:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als ze er niet op reageert kan je wat minder subtiel aanraken hehe. Als ze vraagt wat je doet antwoord je 'niks, vind je gewoon leuk' en dan merk je aan haar reactie wel wat zij vindt
Oke..... Ik volg je effe niet.quote:Op maandag 24 september 2012 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Als in: "Lekker kêk, met een roséetje op de bank."
Misschien is het gewoon een ouderwets verstandig meisje, dat er graag even aankijkt wat voor type je bent. Je kan haar natuurlijk ook vragen of ze het ziet zitten met jou.quote:Op maandag 24 september 2012 00:05 schreef dynamiet het volgende:
Ja, onervaren. Seks hoeft ook nog niet maar ik zou graag iets meer intimiteit willen
Ik zal volgende keer zelf iets meer proberen aan te raken
Ik heb je nog nooit gezien, nog nooit gesproken. Die vlinders in me buik die ik voel als ik aan je denk of wanneer ik je naam zie op het forum zijn nep? Want dat kan helemaal niet?quote:Op maandag 24 september 2012 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet veel mis met verliefd, maar hallo, na 1 date? Dan kan iemand nog doorslaan naar OF de prins op het witte paard, of Jeffrey Dahmer II, maar dat weet je simpelweg nog niet na een keer chatten en 1 date...
Of ik ben de uitzondering op de regel?quote:
Man ik doe niks anders, die tip kreeg ik eerder. Maar dat werkt dus niet.quote:
Mijn vorige vriendin studeerde in daar ook. Érg mooie stad en die herenigingen waren erg leuk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:46 schreef TheArt het volgende:
Heb ik weer, hele leuke gesprekken met iemand, zit ze voor haar studie een jaar in Londen
Apart, beoordeel je wel je gesprekken?quote:Op maandag 24 september 2012 09:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Man ik doe niks anders, die tip kreeg ik eerder. Maar dat werkt dus niet.
Inderdaad, en zo duur is een retourtje nou ook weer niet.quote:Op maandag 24 september 2012 09:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mijn vorige vriendin studeerde in daar ook. Érg mooie stad en die herenigingen waren erg leuk.Ik zou gewoon afspreken... want: London.
60 euro. Naar Amsterdam gaan vanuit Groningen kost bijna even veelquote:Op maandag 24 september 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apart, beoordeel je wel je gesprekken?
[..]
Inderdaad, en zo duur is een retourtje nou ook weer niet.
Maakt dat nig wat uit dan? Dat doe ik namelijk nooit. Maar gesprek zelf is meestal wel oke, maar echt totaal niet mijn type qua uiterlijk. Echt om bang van te worden!quote:Op maandag 24 september 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apart, beoordeel je wel je gesprekken?
Zoals DP zei helpt dat wel degelijkquote:Op maandag 24 september 2012 10:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maakt dat nig wat uit dan? Dat doe ik namelijk nooit. Maar gesprek zelf is meestal wel oke, maar echt totaal niet mijn type qua uiterlijk. Echt om bang van te worden!
Het gekke is dat tijdens foto beoordelen meer dan zat luke vrouwen langs komen waar de match ook prima rond de 8 liggen. Het kan dus wel! En de toppers tijdens het beoordelen kloppen ook nog!
Dus daar gaat het niet mis!
Waarom ben je aan je 2e account toe?quote:Op maandag 24 september 2012 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat gesprekbeoordelen heeft volgens mij echt wel zin.
Ik ben inmiddels aan account 2 toe en account 1 was duidelijk stukken beter ingedraaid.
Maar de gesprekken op zich zijn niet heel erg het probleem, maar de types die ze uitzoeken voor mequote:Op maandag 24 september 2012 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat gesprekbeoordelen heeft volgens mij echt wel zin.
Ik ben inmiddels aan account 2 toe en account 1 was duidelijk stukken beter ingedraaid.
Die score 'hoog' heeft betrekking op je interesses die je ingevuld hebt volgens mij.quote:Op maandag 24 september 2012 10:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar de gesprekken op zich zijn niet heel erg het probleem, maar de types die ze uitzoeken voor me
En dan scoren ze hoog op uiterlijkheden. Onbegrijpelijk!
Hahaquote:Op maandag 24 september 2012 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
@vinnie: omdatwas er helemaal klaar mee. Maar ja dat hield.ik een week vol ofzo
Je ziet streepjes staan toch bij locatie, uiterlijk enz. Dat streepje bij uiterlijk staat vaak bijna helemaal vol.quote:Op maandag 24 september 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die score 'hoog' heeft betrekking op je interesses die je ingevuld hebt volgens mij.
Gezocht:quote:Op maandag 24 september 2012 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
wat zoek je en wat schotelen ze je voor?
Ik geloof je, maar dan heb je waarschijnlijk die vragen niet goed ingevuld.quote:Op maandag 24 september 2012 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je ziet streepjes staan toch bij locatie, uiterlijk enz. Dat streepje bij uiterlijk staat vaak bijna helemaal vol.
Geloof me, ze zijn Totaal niet mijn type
Dat idee had ik ook alquote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef Silenus het volgende:
Krijg nu al de derde oneliner in een paar dagen, hiervoor weken geen. Krijgen vrouwen massaal weer zin om te kroelen nu de herfst is aangebroken?
quote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gezocht:
18 tot 23 jaar.
Schatrijk.
Fotomodel.
Niet te dun, ondanks fotomodel.
Rood krulletjeshaar. Maar dan wel sexy.
Voorgeschoteld:
Lelijke dikke huismoeders van 34 met een grote bek.
Gok ik.
quote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef Silenus het volgende:
Krijg nu al de derde oneliner in een paar dagen, hiervoor weken geen. Krijgen vrouwen massaal weer zin om te kroelen nu de herfst is aangebroken?
Je kunt ook eens een andere site proberenquote:Op maandag 24 september 2012 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je ziet streepjes staan toch bij locatie, uiterlijk enz. Dat streepje bij uiterlijk staat vaak bijna helemaal vol.
Geloof me, ze zijn Totaal niet mijn type
Ik zoek een normele vrouw niet te dik niet te dun, leuke uitstraling. Kom je meer dan zat tegen tijdens beoordelen. Dus dat is het hele probleem niet en de beste match lijst staat bijna helemaal vol op wat ik mogelijk interesant vind.quote:Op maandag 24 september 2012 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar beschrijf eens popje, wat zoek je en wat schotelen ze je voor?
quote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gezocht:
18 tot 23 jaar.
Schatrijk.
Fotomodel.
Niet te dun, ondanks fotomodel.
Rood krulletjeshaar. Maar dan wel sexy.
Voorgeschoteld:
Lelijke dikke huismoeders van 34 met een grote bek.
Gok ik.
Nou ja zo erg is het ook weer niet, doe het voor de lol. Genoeg leuke damens in m'n omgeving waar ik wel eens mee date. Maar het valt me op dat paiq bij andere goed werkt en bij mij niet. En dat irriteerd mijquote:Op maandag 24 september 2012 11:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook eens een andere site proberen
Je kunt ook oneliners sturen naar vrouwen die je bij foto's beoordelen aantrekkelijk vindt natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 11:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja zo erg is het ook weer niet, doe het voor de lol. Genoeg leuke damens in m'n omgeving waar ik wel eens mee date. Maar het valt me op dat paiq bij andere goed werkt en bij mij niet. En dat irriteerd mij
quote:Op maandag 24 september 2012 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jonge bij mij werkt het ook voor geen meter
quote:Op maandag 24 september 2012 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar beschrijf eens popje, wat zoek je en wat schotelen ze je voor?
Ja met je een credit voor hebben, heb er maar 4. En ik weiger te betalenquote:Op maandag 24 september 2012 11:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook oneliners sturen naar vrouwen die je bij foto's beoordelen aantrekkelijk vindt natuurlijk.
Ik had ook niet zoveel leuke matches, speeddates daarentegen waren vaak wel leuk. Toen ik mijn voorkeuren strenger instelde kreeg ik trouwens wel betere matches.
Dan doen we samen wat fout, want bij de rest werkt het kennelijk goed!quote:Op maandag 24 september 2012 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jonge bij mij werkt het ook voor geen meter
Hoezo is het jou fout dan?quote:Op maandag 24 september 2012 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat doe.jij dan fout? Zoals gezegd snap ik best dat het bij mij aan mij ligt.
Nou er zitten toch pareltjes tussenquote:Op maandag 24 september 2012 11:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Irriteren via internet. Wat doen ze dan precies? Buzzers sturen of wat?
Ik krijg alleen maar vrouwen die ik totaal niet aantrekkelijk vind, dan. Houd verder contact al snel op. En dus al helemaaaal heen date potentie!quote:Op maandag 24 september 2012 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja volgens mij gaan anderen veel makkelijker en eerder op date dan ik. Ik denk al snel iiiiiiihrl, lama. Mensen irriteren me gewoon bizar snel
quote:Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nou er zitten toch pareltjes tussen![]()
"oh je bent druk zeker?"
"???"
"nou dan laat ik je maar met rust ofzo"
2 minuten later
"ben je er nog??!"
"ik zie je wel online hoor"
"???"
Gaaast, ik was even aan het bellen.
Zit er echt nooit een leuke meid tussen? Kan me dat haast niet voorstellen. Of heb je een hele specifieke smaak?quote:Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar vrouwen die ik totaal niet aantrekkelijk vind, dan. Houd verder contact al snel op. En dus al helemaaaal heen date potentie!
quote:Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"oh je bent druk zeker?"
"???"
2 minuten later
"ben je er nog??!"
"???"
Oke ja dat deed ik ook toen ik 14 was en nog geen enkel meisje had gekregen maar wel wouquote:Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"oh je bent druk zeker?"
"???"
2 minuten later
"ben je er nog??!"
"???"
Nou. Irl had je het mij wel vergeven hoorquote:Op maandag 24 september 2012 12:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja dat deed ik ook toen ik 14 was en nog geen enkel meisje had gekregen maar wel wouWel irritant ja, vooral voor hem dat je zo zit te bellen enzo, stop daar es mee
Van de 8 had ik maar 1 leuke. Maar dat klikte niet zo. Zij was klaar voor huisje boompje beestje. Klinkt leuk maar om dat nu al te gaan plannen? Nee liever niet zeg.quote:Op maandag 24 september 2012 12:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zit er echt nooit een leuke meid tussen? Kan me dat haast niet voorstellen. Of heb je een hele specifieke smaak?
Het zou toch ook helemaal niet uit moeten maken als je even beltquote:Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nou. Irl had je het mij wel vergeven hoor
Jij hebt een vriend dus ja dat is andersquote:Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nou. Irl had je het mij wel vergeven hoor
meegemaaktquote:Op maandag 24 september 2012 12:08 schreef ook_gek het volgende:
Ook een keer gehad, dus ik zeg sorry had even telefoon.
Ja nee lekker is dat, tijdens een gesprek gaan bellen!
Dat soort types kan ik ook niet tegen. Een keer iemand gehad die me op msn bleef aanspreken. Stond ik op afwezig, ik reageerde dus niet (want daadwerkelijk afwezig), kreeg ik sms'jes of ik haar geblokkeerd had en dat ik niet moest gaan liegen enz.....quote:Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"oh je bent druk zeker?"
"???"
2 minuten later
"ben je er nog??!"
"???"
Ik dacht ook dat ze een geintje maaktequote:Op maandag 24 september 2012 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
meegemaakt
en ik dacht nog, hey die humor kan ik wel waarderen..... maar ze was serieus
Zorgzame man die zich zorgen maakt over zijn toekomstige vriendin. Pareltje, hou die vast.quote:Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"oh je bent druk zeker?"
"???"
2 minuten later
"ben je er nog??!"
"???"
Denk je ja? Misschien kan ik hem terugveroveren met een oneliner!quote:Op maandag 24 september 2012 12:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zorgzame man die zich zorgen maakt over zijn toekomstige vriendin. Pareltje, hou die vast.
Precies, vermeld je eigen schizofrenie erbij en zeg dat je alter ego het niet zo bedoelde. Ik denk dat hij wel over te halen is.quote:Op maandag 24 september 2012 12:35 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Denk je ja? Misschien kan ik hem terugveroveren met een oneliner!
Nah, hij schrijft zijn naam met kleine letter. Too badquote:Op maandag 24 september 2012 12:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Precies, vermeld je eigen schizofrenie erbij en zeg dat je alter ego het niet zo bedoelde. Ik denk dat hij wel over te halen is.
Oh die heb ik nog niet mee gemaaktquote:Op maandag 24 september 2012 12:46 schreef Silenus het volgende:
Oh wat ook erg is, mensen die constant voordat ze gaan slapen 'slaap lekkerxxx' enzo sturen...terwijl je niet eens online bent.
Dat kan inderdaad echt nietquote:Op maandag 24 september 2012 12:50 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nah, hij schrijft zijn naam met kleine letter. Too bad
Ik heb dit probleem ook gehad, lost zich vanzelf op na verloop van tijd. Maar eigenlijk hecht ik weinig waarde aan matches, leuk als er iets tussen zit, maar 1 x in de 2 weken een gratis match, waarvan 3/4 nauwelijks online is, dit is veeel te weinig voor mij. Ik ben een grootverbruiker, vrouwen irriteren zich waarschijnlijk razendsnel aan mijquote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef ook_gek het volgende:
Ja met je een credit voor hebben, heb er maar 4. En ik weiger te betalen
Moet zeggen dat speeddate wel beter werkt inderdaad. Maar vaak is er niks te vinden
Dan doen we samen wat fout, want bij de rest werkt het kennelijk goed!
Is dat niet deels logisch dat als je niet online bent ze je sms't? Althans ik vind zoiets alleen maar lief juistquote:Op maandag 24 september 2012 12:46 schreef Silenus het volgende:
Oh wat ook erg is, mensen die constant voordat ze gaan slapen 'slaap lekkerxxx' enzo sturen...terwijl je niet eens online bent.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:50 schreef Perzephone het volgende:
[..]
En dat heeft een bepaalde betekenis?quote:Op maandag 24 september 2012 12:50 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Of het zijn echte playboys, die moeten prioriteiten stellen. Dan ben jij even op de reservebank gezet. Of nepperds. Ik zou het me iig niet teveel aantrekken.quote:Op zondag 23 september 2012 19:06 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Ja, slecht he! Heb van beide nog bericht gekregen op de dagen zelf. Bij de ene liep het dus even uit en heb ik niks meer gehoord en de andere zei dat het niet door kon gaan vanwege werk. Ik spreek sowieso altijd pas op de dagen zelf tijden af, want ik weet negen van de tien keer ook pas hoe laat ik kan van de dag van de date of wat ik dan ook afspreek of met wie. En als ik tegen de avond nog niks gehoord heb vraag ik het eens na en laat ik het gaan
Daar zijn gespecialiseerde sites voorquote:Op maandag 24 september 2012 13:27 schreef zalkc het volgende:
[..]
En dat heeft een bepaalde betekenis?
Het overkomt me niet vaak, maar nu heb ik echt het gevoel dat ik essentiële inside information misquote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daar zijn gespecialiseerde sites voor
de fuck weet jij dat nou weerquote:Op maandag 24 september 2012 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de bdsm wereld geeft een hoofd- of kleine letter aan, aan welke kant van de zweep je staat
wtf_leermomentje!quote:Op maandag 24 september 2012 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de bdsm wereld geeft een hoofd- of kleine letter aan, aan welke kant van de zweep je staat
quote:Op maandag 24 september 2012 13:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
voor mij is het een duidelijk verschil tussen iemand die wel gebruik maakt van de shift en iemand die dat niet doet.quote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef Paxlie het volgende:
Voor mij komt het over dat mensen zichzelf al zonder respect zien. Echt veel vertrouwen straalt het niet uit in ieder geval
Kelderposse represent!quote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
de fuck weet jij dat nou weer
Voor mij komt het over dat mensen zichzelf al zonder respect zien. Echt veel vertrouwen straalt het niet uit in ieder geval
hahaquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
voor mij is het een duidelijk verschil tussen iemand die wel gebruik maakt van de shift en iemand die dat niet doet.
die aannames altijd
Meen je dit echt? Bedoel ik vind het ook raar als iemand zijn naam niet met hoofdletter typt maar toch.. denk dat er iets teveel geanalyseerd wordt op basis van 1 teken in een andere vorm...quote:Op maandag 24 september 2012 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga er ook altijd maar van uit dat mensen die zo'n relatie zoeken niet op goed geluk maar gaan zitten paiqen, maar dat die op doelgroepsites hun geluk zullen beproeven.
En dat iedereen die.op paiq zijn naam met een kleine naam schrijft gewoon een minkukel is.
quote:Op maandag 24 september 2012 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dat iedereen die.op paiq zijn naam met een kleine naam schrijft gewoon een minkukel is.
ik gok het op een korreltje zout.quote:Op maandag 24 september 2012 13:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meen je dit echt? Bedoel ik vind het ook raar als iemand zijn naam niet met hoofdletter typt maar toch.. denk dat er iets teveel geanalyseerd wordt op basis van 1 teken in een andere vorm...
Naam met hoofdletter of niet kan ik ook niet wakker van liggen, maar dikke taalfouten in een profiel is wel een afknapper.quote:Op maandag 24 september 2012 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik meen het met een knipoog. Wanneer iemand leuk is, maken dit soort dingen geen reet meer uit.
Reservebankjes doe ik niet aan. Dan is het meteen on to the next onequote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef Doum het volgende:
[..]
Of het zijn echte playboys, die moeten prioriteiten stellen. Dan ben jij even op de reservebank gezet. Of nepperds. Ik zou het me iig niet teveel aantrekken.
Maar eh... heb je interesse in allemaal dan? Of probeer je gewoon wanhopig contact te maken? Wat was zijn zoek criteria? Vrouwelijk en ademt nog?quote:Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef Moogwai10 het volgende:
Van het weekend een gesprek gehad met een mede single en die was er helemaal van overtuigd dat de beste manier om (veel) dates te scoren toch echt gewoon de 'wet van de grote aantallen is'.
Dus gewoon op een datingsite een standaard berichtje maken en dat dagelijks naar 20 dames sturen. Ervan uitgaande
dat 1 op de 10 reageert, zijn dat dus 2 dames per dag (dus 14 dames per week) waarmee je in een vervolgbericht eventueel wat persoonlijker mee aan de slag kan gaan. Hieruit dan gewoon even de leuke/mooie dames kiezen en mee verder berichten. Volgens hem levert die tactiek geheid wekelijks een date op met een leuke dame (soms meerdere per weekend).
Gewoon lekker lomp met hagel schieten dus.![]()
Meer fokkers hier die op deze manier te werk gaan?
Goh... en waarom probeer je niet op gewoon leuke vrouwen te mikken?quote:Op maandag 24 september 2012 15:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Op zich is dat hagelgedoe ook niet helemaal mijn stijl, maar ik schiet momenteel een paar keer per jaar met mijn snipergun op fotomodellen, maar dat geeft toch ook niet helemaal echt het gewenst resultaat.
Maakte je dat ook al gelijk duidelijk in dat eerste bericht?quote:Op maandag 24 september 2012 15:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat zijn insteek behoorlijk gericht was op de (sex) daten met mooie dames, dus dat verklaart ook het een en ander natuurlijk.
Omdat ik die zelden of nooit tegenkom op datingsites.quote:Goh... en waarom probeer je niet op gewoon leuke vrouwen te mikken?
De mooie dames waren nooit leuk?quote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Omdat ik die zelden of nooit tegenkom op datingsites.
dat snap ik, blijft mijn vraag staan.quote:Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef Moogwai10 het volgende:
Leuk in de zin van 'voldoend aan mijn wishlist' bedoel ik.
Snap al die eisen nooit.. Heb nooit een vast type meisje/vrouw waar ik op val. Er zijn wel een paar dingen die ik minder interessant vind, maar verder ga ik gewoon altijd voor de klik. Als die er is maakt het toch niet veel meer uit of ze aan je 'standaarden' (bah..) voldoet?quote:Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef Moogwai10 het volgende:
Leuk in de zin van 'voldoend aan mijn wishlist' bedoel ik.
Viel mij ook al op, een fikse toename.quote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef Silenus het volgende:
Mee eens.quote:Op maandag 24 september 2012 15:48 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Snap al die eisen nooit.. Heb nooit een vast type meisje/vrouw waar ik op val. Er zijn wel een paar dingen die ik minder interessant vind, maar verder ga ik gewoon altijd voor de klik. Als die er is maakt het toch niet veel meer uit of ze aan je 'standaarden' (bah..) voldoet?
Waar heb jij last van dan?quote:Op maandag 24 september 2012 15:03 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Trouwens, Paiq werkt ook voor geen meter voor mij hoor, dus dan zal ik ook wel iets fout doen.
Nah, ik date op het moment maar met één iemand, al heb ik dat account nog wel.quote:Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog aan het verder kijken/daten eigenlijk?
Ging mij dan ook niet om het account, vandaar dat ik maar even je tekst in de quote heb geeditquote:Op maandag 24 september 2012 15:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nah, ik date op het moment maar met één iemand, al heb ik dat account nog wel.
Matches die totaaaal niet matchen bij wat ik ingevuld heb, haha. Heb nu net alle vragen nog eens door gekeken en hier en daar wat dingen aangepast. Ben benieuwd..quote:
Ik verwachtte een andere vraag en dacht je voor te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging mij dan ook niet om het account, vandaar dat ik maar even je tekst in de quote heb geedit![]()
Maar mooi zo
Zo'n vermoeden had ik al, die probeerde ik dus voor te zijnquote:Op maandag 24 september 2012 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik verwachtte een andere vraag en dacht je voor te zijn.
Ieder heeft natuurlijk zijn eigen smaak. Ik knap ook wel eens op iets af. Maar als er iets is dat ik wel van internetdaten heb geleerd is dat ik van te voren geen idee had waar ik precies op viel en dat dat nogal eens kan verschillen. Ik vind mezelf juist minder kritisch geworden en heb best veel interessante ontmoetingen gehad die ik waarschijnlijk niet had gehad als ik zo vast had gehouden aan "standaarden".quote:Op maandag 24 september 2012 16:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Er is voor jou dus niets wat sowieso een nee is?
quote:Op maandag 24 september 2012 15:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah, ik date op het moment maar met één iemand, al heb ik dat account nog wel.
Haha precies het zelfde probleem als dat ik heb dusquote:Op maandag 24 september 2012 15:59 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Matches die totaaaal niet matchen bij wat ik ingevuld heb, haha. Heb nu net alle vragen nog eens door gekeken en hier en daar wat dingen aangepast. Ben benieuwd..
Daar ben ik het wel mee eens, mijn huidige vriend heeft veel dingen waar ik van tevoren over had gedacht dat ik er geen ja tegen zou zeggen.. Maar een man die rookt zou voor mij echt een nee zijn bijvoorbeeld hoe leuk de ander ook is.. Ik ga over mijn nek van die luchtquote:Op maandag 24 september 2012 16:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ieder heeft natuurlijk zijn eigen smaak. Ik knap ook wel eens op iets af. Maar als er iets is dat ik wel van internetdaten heb geleerd is dat ik van te voren geen idee had waar ik precies op viel en dat dat nogal eens kan verschillen. Ik vind mezelf juist minder kritisch geworden en heb best veel interessante ontmoetingen gehad die ik waarschijnlijk niet had gehad als ik zo vast had gehouden aan "standaarden".
Daar zou wel eens wat in kunnen zitten ja.. Merk dat ik zelf juist een type ben die vrouwen vaak friendzoned geh..quote:Op maandag 24 september 2012 15:53 schreef Moogwai10 het volgende:
Tja, 'de klik' dat vind ik dus weer zo'n bah term.
Doet me meer aan friendzonen denken eigenlijk.
Wij zullen nooit daten in ieder geval. Is overigens wel iets waar ik vaker op ben gaan letten, gewoon om gezeik erover te voorkomen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, mijn huidige vriend heeft veel dingen waar ik van tevoren over had gedacht dat ik er geen ja tegen zou zeggen.. Maar een man die rookt zou voor mij echt een nee zijn bijvoorbeeld hoe leuk de ander ook is.. Ik ga over mijn nek van die lucht
Ik begin er ook niet meer aan als iemand uitgesproken anti-roker is. Dat werkt gewoon niet.quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wij zullen nooit daten in ieder geval. Is overigens wel iets waar ik vaker op ben gaan letten, gewoon om gezeik erover te voorkomen.
Ik had een ex die fel anti was, had ooit wel zelf gerookt. Binnen twee maanden had ik haar terug aan de sigaretten, zo kan het dus ook.quote:Op maandag 24 september 2012 16:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik begin er ook niet meer aan als iemand uitgesproken anti-roker is. Dat werkt gewoon niet.
Motiveert wel om te stoppenquote:Op maandag 24 september 2012 16:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik begin er ook niet meer aan als iemand uitgesproken anti-roker is. Dat werkt gewoon niet.
Ah lijkt me heel vervelend inderdaad. Ik hou daar wel rekening mee, niet meer dan normaal.quote:Op maandag 24 september 2012 16:18 schreef Pvoesss het volgende:
haha ik vind het overigens prima dat mensen roken.
Ik vind het ook prima als mensen roken op feestjes en van mij mag het in de kroeg ook![]()
En ik heb overigens wel 2 keer een roker de kans gegevenMaar ik ben overgevoelig voor de geur.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Motiveert wel om te stoppen
Hoorde van een vriend laatst dat je eigenlijk maar 4 dagen hoeft te stoppen en dan heb je het moeilijkste gedeelte gehad.. Maar ja met alcohol erbij komt er wel een sfeer/gewenning om het sneller te doen ja. Mijn advies stop met beide tijdelijkquote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik date met een niet roker, rook ik niet wanneer we samen zijn. Poets ik een paar uur voor de date en vlak voor de date douche ik sowieso uitgebreid met nogmaals uitgebreid geschrob.
Mijn rookgedrag fluctueert sowieso nogal, maar echt stoppen lukt niet. Damn you alcohol!
Ben je plat van voren dan? Heb je geen tettenquote:Op maandag 24 september 2012 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik rook rustig weken niet. Maar er komt een moment dat ik een sigaret wil. En dat weersta ik 6 keer, de 7e keer is het raak.
[me=DancingPhoebe]heeft geen ballen[/me]
Dr hangt wel wat voor mn navel jaquote:Op maandag 24 september 2012 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben je plat van voren dan? Heb je geen tetten
Dus als jij zegt "wil ne me tepels zien" doe je je t-shirt iets omhoog en zie ik ze?quote:Op maandag 24 september 2012 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dr hangt wel wat voor mn navel ja
Ik mag ook noooooit watquote:Op maandag 24 september 2012 17:09 schreef Silenus het volgende:
Hou eens op met dat kansloze geneuzel, ik word er boos van.
Because of verhouding 10/1quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef Skippy_ball het volgende:
![]()
Waarom zijn er nooit kandidaten voor een speeddate op Paiq?
Ah, balen..quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Because of verhouding 10/1
Je hoeft je ABSOLUUT niet te schamen dat je dronken was hoorquote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Ik kap met Paiq. EchtStuurt iemand mij even een onliner, dat hij mij denkt te kennen. Dus ik accepteer maar, want ik had geen idee waar ik hem van zou moeten kennen en was toch benieuwd. Aan zijn foto te zien wist ik al wel dat ik hem dus echt nog nooit heb gezien, maar hij kan het niet laten om het volgende te zeggen;
'jawel ik herken jou. jij was die dronken dame die constant met mij probeerde te versieren en me vrienden. ontken het nou maar niet'
Meen je? Sorry hoor, maar..
En dan had ik net nog een match die mij meteen een dikke blok geeft als ik niet meteen op zijn Q&A in ga en nog een jong van 20 jaar die nog 100% afhankelijk is van paps en mams en zijn studiefinanciering.
Als je geneeskunde ofzo studeert is dat toch logisch?quote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef DolOpKoekjes het volgende:
nog een jong van 20 jaar die nog 100% afhankelijk is van paps en mams en zijn studiefinanciering.
Waarop baseert ze dat. Ik ben ook 20, maar heb een vast contract.quote:Op maandag 24 september 2012 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je geneeskunde ofzo studeert is dat toch logisch?
Ohhh, doe ik ook ABSOLUUT nietquote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Je hoeft je ABSOLUUT niet te schamen dat je dronken was hoor
Nou, als je echt niks zelf betaald en het gewoon vertikt een baan te zoeken.. Je kan op z'n minst je eigen telefoonrekening en zorg toch wel betalen? Met je stufi en zorgtoeslag heb je dat er zo uit.quote:Op maandag 24 september 2012 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je geneeskunde ofzo studeert is dat toch logisch?
Hij heeft het mij zelf nog even verteld. Hij had zo altijd genoeg geld voor het stappen en dergelijke en was allang blij dat al het andere voor hem word betaald.quote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Waarop baseert ze dat. Ik ben ook 20, maar heb een vast contract.
Dan geef ik je helemaal gelijk haha!quote:Op maandag 24 september 2012 19:47 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ohhh, doe ik ook ABSOLUUT nietIk zou alleen wel heeeel veel op moeten hebben, wil ik het in mijn hoofd halen om zoiets te versieren
[..]
Nou, als je echt niks zelf betaald en het gewoon vertikt een baan te zoeken.. Je kan op z'n minst je eigen telefoonrekening en zorg toch wel betalen? Met je stufi en zorgtoeslag heb je dat er zo uit.
[..]
Hij heeft het mij zelf nog even verteld. Hij had zo altijd genoeg geld voor het stappen en dergelijke en was allang blij dat al het andere voor hem word betaald.
Ik heb een tijdje pepper gedaan.. Ik vond er om eerlijk te zijn niets goeds aan..quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef robuust89 het volgende:
Wat is nou de allergrootste site? Lexa of relatieplanet?
Ik zit nu een tijdje op Pepper, en dat bevalt! Alleen jammer dat als je een berichtje stuurt, je niet weet of de ander betalend lid is, en dus je bericht kan lezen.
Wel weer héél toevallig.quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef tcr het volgende:
Balen, mijn date is ziek. Dus niks drankje, niks leuks. Hopelijk snel weer beter voor de herkansing...
Nou ja ik moet haar wel gelijk geven hierin..quote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zeg hoe lang blijf jij eigenlijk ongesteld? Maar geen nood, op ieder potje past een dekseltje
Jaloers? Ik zie namelijk niet direct wat dat zegt over hem.quote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef DolOpKoekjes het volgende:
en nog een jong van 20 jaar die nog 100% afhankelijk is van paps en mams en zijn studiefinanciering.
Dat zie je niet? Misschien geeft dat aan dat hij in een hele andere fase van z'n leven zit en dus met andere dingen bezig is dan DolOpKoekjes?quote:Op maandag 24 september 2012 23:27 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Jaloers? Ik zie namelijk niet direct wat dat zegt over hem.
De meeste 20 jarige zijn nog gewoon student en zullen vooral met studeren bezig zijn en maar een beperkt een budget hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef chrisr het volgende:
[..]
Dat zie je niet? Misschien geeft dat aan dat hij in een hele andere fase van z'n leven zit en dus met andere dingen bezig is dan DolOpKoekjes?
En waarom zou ik daar jaloers op zijn? Ik vind dat je op je twintigste best een baantje mag hebben en zelf het een en ander kan betalen zonder altijd maar op de zak van je ouders te teren. Die tijd heb je dan al wel gehad, vind ik.quote:Op maandag 24 september 2012 23:27 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Jaloers? Ik zie namelijk niet direct wat dat zegt over hem.
Dan zullen veel jongens afvallen, als ik kijk bij mijn studiegenoten werkt er eigenlijk geen één. Allemaal lenen of ouder die het kunnen betalen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:53 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
En waarom zou ik daar jaloers op zijn? Ik vind dat je op je twintigste best een baantje mag hebben en zelf het een en ander kan betalen zonder altijd maar op de zak van je ouders te teren. Die tijd heb je dan al wel gehad, vind ik.
Zonde.quote:Op maandag 24 september 2012 23:55 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dan zullen veel jongens afvallen, als ik kijk bij mijn studiegenoten werkt er eigenlijk geen één. Allemaal lenen of ouder die het kunnen betalen.
Wat voor studierichting doe je dan? Want als ik naar studiegenoten kijk werkt minstens 80%..quote:Op maandag 24 september 2012 23:55 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dan zullen veel jongens afvallen, als ik kijk bij mijn studiegenoten werkt er eigenlijk geen één. Allemaal lenen of ouder die het kunnen betalen.
Master industrial engineering and managementquote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Wat voor studierichting doe je dan? Want als ik naar studiegenoten kijk werkt minstens 80%..
We hebben het nu niet over bij ouder wonen maar over het wel of niet hebben van een bijbaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef DrMarten het volgende:
Voor een 20-jarige kan ik het me voorstellen dat ie nog bij zijn ouders woont. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je daar niet mee wil daten omdat je zelf al in een hele andere fase in je leven zit.
Ik heb laatst ook zitten chatten met een meid die nog bij d'r ouders woonde, had nog nooit op zichzelf gewoond. Daar was ik ook snel mee klaar. Maar die was 29
Ok, dan zijn waarschijnlijk de arbeidsperspectieven zo goed dat studiegenoten denken het zich te kunnen veroorloven een grote lening te hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Master industrial engineering and management
Denk meer dat het komt omdat de studie best veel tijd kost.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Ok, dan zijn waarschijnlijk de arbeidsperspectieven zo goed dat studiegenoten denken het zich te kunnen veroorloven een grote lening te hebben.
8 u/per week moet altijd wel vrij te maken zijn. Denk desnoods aan de zaterdag. Maar goed, beetje off topic.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:10 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Denk meer dat het komt omdat de studie best veel tijd kost.
Hoe oud ben je zelf dan, en studeer je?quote:Op maandag 24 september 2012 23:53 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
En waarom zou ik daar jaloers op zijn? Ik vind dat je op je twintigste best een baantje mag hebben en zelf het een en ander kan betalen zonder altijd maar op de zak van je ouders te teren. Die tijd heb je dan al wel gehad, vind ik.
Communiceer dit wel duidelijk. Anders zijn de verwachtingen anders en krijg je daar weer gezeik van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef DolOpKoekjes het volgende:
OT: van de week weer afspreken met meneer van vorige week maandag. Geen relatiemateriaal, maar het was wel leuk, dus waarom niet? Gewoon wat gezellig drankjes doen zo nu en dan moet kunnen :-)
Hoezo weer? Is pas de 1e keer???quote:
Ik ben 18, studeer, werk en loop vanaf volgende maand ook weer stage. Ook ben ik momenteel op zoek naar een woonruimte in de stad waar ik studeer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf dan, en studeer je?
Ik was zelf op m'n 18e het huis uit. En meeste studiegenoten gingen ook wel in hun 2e jaar op kamers. Maar ken ook nog een enkeling die met 25 nog thuiswonen, terwijl ze een vriendin hebben... die daar vreemd genoeg geen probleem mee lijken te hebben.
Snap ik en hebben we dus al besproken samenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Communiceer dit wel duidelijk. Anders zijn de verwachtingen anders en krijg je daar weer gezeik van.
Dus omdat jij dat niet zou willen is iedereen die dat wel doet maar raar? Mooie redenering.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:28 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ik ben 18, studeer, werk en loop vanaf volgende maand ook weer stage. Ook ben ik momenteel op zoek naar een woonruimte in de stad waar ik studeer.
Ja, vertel mij wat. Zo ken ik er ook een aantal. Een ex scharrel van mij en mijn broer zijn beide 24 en wonen nog thuis. Ze vinden het prima en lijken niet hard op zoek te zijn. Het scheelt dat deze twee wel gewoon hun eigen rekeningen betalen en beide een okay baan hebben. Ik zou er in elk geval echt niet aan moeten denken om nog zes jaar thuis te wonen.
Ik zou er ook niet aan moeten denken, maar iedereen zit anders in elkaar. Ik snap de logica om te blijven bij de ouders t/m evt iets van 25 . Afhankelijk van studie en dergelijke natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:28 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ik ben 18, studeer, werk en loop vanaf volgende maand ook weer stage. Ook ben ik momenteel op zoek naar een woonruimte in de stad waar ik studeer.
Ja, vertel mij wat. Zo ken ik er ook een aantal. Een ex scharrel van mij en mijn broer zijn beide 24 en wonen nog thuis. Ze vinden het prima en lijken niet hard op zoek te zijn. Het scheelt dat deze twee wel gewoon hun eigen rekeningen betalen en beide een okay baan hebben. Ik zou er in elk geval echt niet aan moeten denken om nog zes jaar thuis te wonen.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus omdat jij dat niet zou willen is iedereen die dat wel doet maar raar? Mooie redenering.
Waarom zou je op kamers gaan wonen als je ouders dichtbij wonen? Kan mijn geld beter besteden en zelfstandigheid op die leeftijd kan je ook op andere manieren bereiken.
De behoefte aan privacy is een ander verhaal.
En ik vind het sneu als mensen dat écht zo zien. Is ook mijn mening.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:41 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?Ik vind het gewoon sneu als mensen op die leeftijd nog thuis wonen en al helemaal triest als mams en paps dan nog alles betalen. Dat is gewoon mijn mening. Als jij je daar lekker bij voelt, ga je gang maar.
25.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap de logica om te blijven bij de ouders t/m evt iets van 25 .
Ik heb tot m'n 25ste thuis gewoond....quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
25.Mensen die vanaf hun 23e thuiswonen kan ik al niet echt meer serieus nemen, laat staan 25.
Ik kom soms ook wel eens iemand van 26 tegen ofzo die nog gewoon thuis woont want 'ja dat is lekker makkelijk en het is toch zo lastig een woonruimte te vinden en ik mag heus zelf wel weten wat ik doe'. Echt, schei toch uit.
Daarentegen snap ik het best als je geneeskunde oid studeert en op kamers woont je het van je stufi of ouders moet hebben, zeker als je nog maar een kind van 20 bent. Met die 8 uur per week bij de slager werken krijg je het namelijk allemaal ook niet echt betaald, en je studententijd is ook vooral bedoeld om van het leven te genieten. Met alleen rust op zondag trek je het ook nooit namelijk.
Nouja ik snap het vanuit hun oogpunt (makkelijk, goedkoop, weinig regels, etc etc).quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
25.Mensen die vanaf hun 23e thuiswonen kan ik al niet echt meer serieus nemen, laat staan 25.
Ik kom soms ook wel eens iemand van 26 tegen ofzo die nog gewoon thuis woont want 'ja dat is lekker makkelijk en het is toch zo lastig een woonruimte te vinden en ik mag heus zelf wel weten wat ik doe'. Echt, schei toch uit.
Ik heb tot mijn 18e thuis gewoond...mogelijkheid gehad veel reizen te kunnen maken en op mijn 21 op mijzelf te gaan wonen (ipv studentenhuis). Ook gewoon alles kunnen kopen wat ik wil want altijd gewerkt naast mijn studie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb tot m'n 25ste thuis gewoond....
Heb de mogelijkheid gehad daardoor reizen te kunnen maken die ik wou maken en dingen te kunnen kopen die ik wou kopen (waaronder direct een koophuis). Ik zie het probleem niet.... Iedereen is daar gewoon anders in...
Vroeger vond ik dat een vreselijk irritante uitspraak net zoals 'je bent lief'. Het geeft direct aan dat je niet het potje bent waarop meerdere deksels passen, beetje neerbuigend vond ik dat vroeger altijd als iemand het zei (ook als het uit goede bedoeling was)quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En op ieder potje past een dekseltje
Perfect verwoordquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:55 schreef Silenus het volgende:
Het klinkt inderdaad als 'tsja, het is inderdaad lastig voor je als irritante lelijke droplul, maar ergens op deze aarde moet tussen al die 6,5 miljard mensen vast iemand rondlopen die net zo kansloos is als jij'.
Zo was die ook bedoelt...aangezien iedereen anders is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:55 schreef Silenus het volgende:
Het klinkt inderdaad als 'tsja, het is inderdaad lastig voor je als irritante lelijke droplul, maar ergens op deze aarde moet tussen al die 6,5 miljard mensen vast iemand rondlopen die net zo kansloos is als jij'.
Ik dacht dat jullie bij iemand thuis gingen eten...vanwaar dan nog een treindate eraan vooraf?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Om een beetje in de trent van het topic te blijven, over 5,5 eerst een treindate en daarna een eet-date
wel met dezelfde persoon
Lol nee dat is de eet-meeting bij Splash. Dat is niet vandaag. Dit is treinen met eefje en eten bij eefjequote:Op dinsdag 25 september 2012 12:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie bij iemand thuis gingen eten...vanwaar dan nog een treindate eraan vooraf?
Ik bedoel ook je date met Eefje...maar begrijp dat jij eerst naar Groningen gaat, Eef ophaalt en samen naar haar huis treint. Ik vroeg mij meer af waarom jullie eerst samen treinen (maar jij rijdt ws via Groningen en zij zal wel aan het werk zijn).quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Lol nee dat is de eet-meeting bij Splash. Dat is niet vandaag. Dit is treinen met eefje en eten bij eefje
Ik woon in Groningen stadquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik bedoel ook je date met Eefje...maar begrijp dat jij eerst naar Groningen gaat, Eef ophaalt en samen naar haar huis treint. Ik vroeg mij meer af waarom jullie eerst samen treinen (maar jij rijdt ws via Groningen en zij zal wel aan het werk zijn).
Duidelijk....veel plezier iigquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen stadDus samen treinen vanaf hier naar haar toe.
Dat is geen tip, but will doquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Geef haar maar een dikke zoen van mij
quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is geen tip, but will do
Gewoon jezelf zijn, wat humor erin gooien en lekker blijven kletsen...maar volgens mij had ze die tips zelf ook al eens gegeven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is geen tip, but will do
Nee zij zei vooral galant e.d. Maar ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, wat humor erin gooien en lekker blijven kletsen...maar volgens mij had ze die tips zelf ook al eens gegeven.
En niet verlegen zijn he. Beetje arm om haar heen, jeweets!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee zij zei vooral galant e.d. Maar ik zal mijn best doen* even wat domme blondjes grapjes opzoeken op internet nu
Dank je Splash en Dizorn
Maar iedereen is anders D. Mijn huisgenote deed ook geneeskunde en had daarnaast wel een bijbaantje (en een vriendje...toevallig een andere huisgenoot).quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef Dizorn het volgende:
Omdat spuit 11:
Ik studeer dan wel geneeskunde (en ben dus keihard gebruikt in jullie voorbeelden), maar ik zou zeker op dit moment echt niet 8 uur per week kunnen vinden om naast m'n studie te werken. Héél misschien als ik vrijgezel was en niet wilde daten.. want daar zou ik dan écht geen tijd voor hebben. Plus dat 8 uurtjes werk per week ook weer niet zó veel bijdraagt gezien het gemiddelde werk wat je kan doen.
Mensen die thuiswonen.. tuurlijk is het een nadeel dat ze thuiswonen gezien ouders en niet alleen thuis en niet eigen plek etc. Maar liever dat dan dat ik iemand tegenkom die in net zo'n pauper studentenkamertje woont als ik. zit hier niet al te graag en met z'n 2en is deze kamer alleen geschikt om in bed te hangen..
En ik heb niets principieels tegen mensen die blijven thuiswonen omdat het handig is.. want het is nou eenmaal handig. Heb ik meer iets tegen de mensen die wel uit huis gaan.. perfecte studentenwoning regelen via hun ouders, geen cent hoeven uit te geven alsnog..
Daarbij, DolOpKoekjes, kan je koekjes beter vervangen met zeiken of ongesteld zijn (zoals gelukkig ook al treffend verwoord)
Tot zoverre dat. HGWD en Eefje, have fun vanavond. Doe geen dingen die een echte hosselkoning ook niet zou doen.
Ja doen alsof ik moe ben en mijn armen uitstrek en dan vallen ze per ongeluk op haar schouder. En als ze vraagt waarom ik dat doe dan zeg ik gewoon 'ja ging per ongeluk'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En niet verlegen zijn he. Beetje arm om haar heen, jeweets!
Je weet dat ze niet blond is hè?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja doen alsof ik moe ben en mijn armen uitstrek en dan vallen ze per ongeluk op haar schouder. En als ze vraagt waarom ik dat doe dan zeg ik gewoon 'ja ging per ongeluk'.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Geef haar maar een dikke zoen van mij
Zeg, hoe groot is jouw kofferbak eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik mensen die thuis wonen ook een enorme afknapper. Is toch profiteren van in mijn ogen, lekker makkelijk want mama kookt nog en doet de was.
Ah god, iemand heeft een totaal andere mening en dan is het meteen gezeik. Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef Dizorn het volgende:
Daarbij, DolOpKoekjes, kan je koekjes beter vervangen met zeiken of ongesteld zijn (zoals gelukkig ook al treffend verwoord)
Te klein voor die megawasmand van jou. Die breng je maar lekker naar je mamsquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg, hoe groot is jouw kofferbak eigenlijk?
Ik baseer mijn mening niet alleen op 1 uitspraak hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:48 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ah god, iemand heeft een totaal andere mening en dan is het meteen gezeik. Alsjeblieft zeg
Ik wil hier nog wel even op ingaan. Wat een vreselijk stereotype beeld zeg en wat flauw ook. Ook ik (23) woon nog thuis. Bij mij heeft dat te maken met een lastig driehoek van studie, werk en sport waarbij het niet echt makkelijk is om op mezelf te wonen. Ik zou het dolgraag willen, maar het is voorlopig nog niet echt te doen. Hier thuis heb ik samen met mijn broertje een auto, waardoor ik überhaupt op mijn werk kan komen (met openbaar vervoer namelijk amper te doen).quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 18e thuis gewoond...mogelijkheid gehad veel reizen te kunnen maken en op mijn 21 op mijzelf te gaan wonen (ipv studentenhuis). Ook gewoon alles kunnen kopen wat ik wil want altijd gewerkt naast mijn studie.
Persoonlijk vind ik mensen die thuis wonen ook een enorme afknapper. Is toch profiteren van in mijn ogen, lekker makkelijk want mama kookt nog en doet de was.
En ik kan mij er gewoon niks bij voorstellen dat je dat nog zou willen. Op jezelf/kamers gaan is juist zo leuk op die leeftijd. Alle vrijheid! En dat is toch anders als je bij paps en mams woont.
Maar je hebt gelijk dat iedereen daar anders in is.
*boks*quote:
Daar ben ik het mee eens, niet iedereen woont thuis om te profiteren ( maar veel doen het toch uit luiheid) maar ik zou niet snel een relatie aan gaan met iemand die nog thuis woont. Maar dat heeft niet de profiteurs reden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:13 schreef TheArt het volgende:
Daarom vind ik dat beeld van je zo kinderachtig dat iedereen die op zo'n leeftijd nog thuis woont, profiteert van zijn ouders en zelf niets doet.
Het is idd een stereotype beeld. En dat komt vooral omdat het de voornaamste reden is die ik hoor van mensen die nog thuis wonen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil hier nog wel even op ingaan. Wat een vreselijk stereotype beeld zeg en wat flauw ook. Ook in (23) woon nog thuis. Bij mij heeft dat te maken met een lastig driehoek van studie, werk en sport waarbij het niet echt makkelijk is om op mezelf te wonen. Ik zou het dolgraag willen, maar het is voorlopig nog niet echt te doen. Hier thuis heb ik samen met mijn broertje een auto, waardoor ik überhaupt op mijn werk kan komen (met openbaar vervoer namelijk amper te doen).
Thuis kook ik echter het meest van iedereen, ik doe regelmatig de was en schoonmaken doe ik ook. Ik weet van zowat alles in huis hoe het werkt en moet, het enige dat ik echt niet kan is strijken. Daarom vind ik dat beeld van je zo kinderachtig dat iedereen die op zo'n leeftijd nog thuis woont, profiteert van zijn ouders en zelf niets doet.
*pats* op je bilquote:
Niemand maakt zich er druk over...er worden gewoon meningen geuit. Moet kunnen toch, gebeurd hier wel vaker op FOK!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef ook_gek het volgende:
Thuis of niet thuis wonen, wat maakt het nou uit? Ik woon niet thuis, maakt dat mij dan beter dan iemand die nog wel thuis woont?
Waar je druk om kan maken zeg
Dat vind ik zelf persoonlijk dan wel weer een afknapper.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik studeerde psychologie in die tijd, werkte 3/4 dagen/nachten ernaast in de horeca. Het was juist een sport om brak op je college's te verschijnen en toch proberen je examens te halen. En daarnaast een druk sociaal leven. Voor mij was de tijd tussen je 18e en je 23e de tijd dat je niet sliep, maar genoot van het leven. Goed, studie niet afgemaakt...maar zeker een leuke tijd gehad.
Het is ook voor iedereen persoonlijk. Daarom passen zoveel mensen juist wel of niet bij elkaar. Komen we weer op het iedereen is anders verhaal uit. En gelukkig maar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:46 schreef Legatus het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf persoonlijk dan wel weer een afknapper.
Vrijheid en feesten, prima ok... Maar mensen die geen goede prioriteiten kunnen stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur praktisch gezien vind ik het niet zo heel erg als 1 van de 2 nog thuis woont. Ik maak nu redeliljk vaak mee dat je te maken hebt met allebei een koophuis, dat is momenteel ook een probleem als je later bij elkaar zou willen gaan wonen. Even een kleine disclaimer, het is niet zo dat iemand dan "afvalt" voor mij, samenwonen is stap 25 ongeveer, daar moet je je bij stap 1-5 nog niet druk over maken. Beetje zelfde nivo als wel of geen kinderen willen, dat zoek je later wel uitquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niemand maakt zich er druk over...er worden gewoon meningen geuit. Moet kunnen toch, gebeurd hier wel vaker op FOK!
En nee, maakt je niet beter. Dat staat toch ook nergens. Het zou je voor mij wel aantrekkelijker maken dan wanneer je thuis woonde.
geloof me, wel of geen kinderen is bij bepaalde iemanden stap 1...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Puur praktisch gezien vind ik het niet zo heel erg als 1 van de 2 nog thuis woont. Ik maak nu redeliljk vaak mee dat je te maken hebt met allebei een koophuis, dat is momenteel ook een probleem als je later bij elkaar zou willen gaan wonen. Even een kleine disclaimer, het is niet zo dat iemand dan "afvalt" voor mij, samenwonen is stap 25 ongeveer, daar moet je je bij stap 1-5 nog niet druk over maken. Beetje zelfde nivo als wel of geen kinderen willen, dat zoek je later wel uit
Lijken mij ook geen onderwerpen voor een eerste date. Maar ook dat zal voor iedereen anders zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef zalkc het volgende:
Even een kleine disclaimer, het is niet zo dat iemand dan "afvalt" voor mij, samenwonen is stap 25 ongeveer, daar moet je je bij stap 1-5 nog niet druk over maken. Beetje zelfde nivo als wel of geen kinderen willen, dat zoek je later wel uit
Alles is een onderwerp voor een eerste datequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lijken mij ook geen onderwerpen voor een eerste date. Maar ook dat zal voor iedereen anders zijn.
Waar in het topic gaat het dan al over samenwonen en kinderen krijgen? Volgens mij ging het meer om je woonvorm tijdens het daten en of dat een reden is om iemand (liever) niet te daten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef zalkc het volgende:
Volgorde is meestal:
Willen we bij elkaar zijn?
Wat gaan we doen als we bij elkaar zijn?
Willen we het liefst elke dag bij elkaar zijn?
Willen we dat er nog meer mens(jes) bij ons zijn elke dag?
Ik mis geheid een paar stappen, maar dit topic gaat om een antwoord te krijgen met wie je de eerste vraag positief kunt beantwoorden, alle latere vragen zitten in aparte topics / subforums.
Dat we het er hier in dit topic wel over hebben geeft gewoon aan dat sommigen graag een paar vragen verder kijken. Als mensen heel graag een positief antwoord willen op de laatste vraag, dan proberen ze daar ook eerder achter te komen, ongeacht of het dan relevant is.
Ik heb anders gezegd nog nooit meegemaakt dat iemand die graag kinderen zou willen, de volgende ochtend en passant even verteld dat ze een lek condoom heeft gegeven omdat ik ook aangaf misschien wel kinderen te willen
Maar moet dat dan gelijk op date 1? Ik vind het ook belangrijk dat iemand kinderen zou willen (heel belangrijk zelfs) maar dat hoeft niet op date 1 al duidelijk te zijn...eerst maar eens kijken of je elkaar uberhaupt leuk vindt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Pvoesss het volgende:
En toch vond ik wel of geen kinderen wel degelijk heel belangrijk. Net als wel of niet samenwonen ooit.
Alss iemand daar echt van walgt dan is je toekomstvisie toch heel erg anders, ik ken genoeg stellen die dat niet bespraken en nu het zo ver is uit elkaar gaan vanwege andere visie';s![]()
Ik had en heb sommige dingen toch wel gelijk duidelijk anders is het de moeite niet.
Dit is deel 285 242quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waar in het topic gaat het dan al over samenwonen en kinderen krijgen? Volgens mij ging het meer om je woonvorm tijdens het daten en of dat een reden is om iemand (liever) niet te daten.
En nu weer leuk opnieuw op gang gebrachtquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dit is deel 285 242
Discussie heb ik al wel eerder gehoord in voorgaande delen
En zo, lieve studenten, plaats men dergelijke onderwerpen in een bespreekbare contextquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En nu weer leuk opnieuw op gang gebracht
Hoeft ook niet toch, gewoon wat daten is ook leuk. Veel plezier iigquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:31 schreef ItaloDancer het volgende:
Na wat meelezen in deze reeks heb ik me ook eens geregistreerd op een datingsite (Paiq). Al ben ik niet direct op zoek naar een vriendin.
En al beet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:31 schreef ItaloDancer het volgende:
Na wat meelezen in deze reeks heb ik me ook eens geregistreerd op een datingsite (Paiq). Al ben ik niet direct op zoek naar een vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |