Eens met deze man.quote:Op zondag 23 september 2012 16:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mensen die bij iedere zin ''haha'' toevoegen vertrouw ik van nature al niet. Wat een kutverhaal ook.
Haha heerlijk, elk chatgesprek wat je hier post is altijd doordrenkt met sneuheid (ook van jouw kant) en als we daar wat van zeggen zijn wij weer de zolderautist.quote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
For the zolderautisten hier on the record:
Je begrijpt zelf wel dat ik niet op een serieuze date ga met iemand die net een dag vrijgezel is.
Just sayin...
quote:
En zo doorzichtig ook.quote:Op zondag 23 september 2012 16:45 schreef Silenus het volgende:
Haha da's wel het mooiste ja, alleen maar toespelingen op een date maken en als je uiteindelijk toch een beetje wordt gedisst zeggen 'je denkt toch niet serieus dat ik met iemand ga daten die net een dag vrijgezel is'.
Best leuke dames op Paiq. Zonet nog weer even leuk zitten chatten. Woont ze in fucking Zeelandquote:Op zondag 23 september 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga kapot hier
Laatste tijd geen leuke dames meer op Paiq, zowel via de match als speeddates
Narcistisch?quote:Op zondag 23 september 2012 16:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee hoor MTA, maar je komt altijd zo triest over en ik verdenk je van narcistische trekjes. En reken maar dat je met 'r had willen daten, je achteraf afzwakkende lulkoek als je niet de reacties krijgt waar je op hoopte ten spijt.
Haha.
Was een speeddate. Of kun je het daarbij ook zien en ben ik daar nog niet achter?quote:Op zondag 23 september 2012 16:50 schreef Silenus het volgende:
Je ziet dan toch wel dat het locatiebalkje zowat leeg is?
Verboden steden:quote:Op zondag 23 september 2012 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat heb ik met mannen die in friggin BARENDRECHT wonen... Sorry hoor, maar dat KAN gewoon niet.
Bij het aanbod kan je rechts kijken naar de locatiebalk.quote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was een speeddate. Of kun je het daarbij ook zien en ben ik daar nog niet achter?
Neh, ik heb de laatste tijd alleen maar dames die traag reageren. Hoppa direct de prullenbak in.quote:Op zondag 23 september 2012 16:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Best leuke dames op Paiq. Zonet nog weer even leuk zitten chatten. Woont ze in fucking Zeeland
Dit dus.quote:Op zondag 23 september 2012 16:50 schreef Silenus het volgende:
Je ziet dan toch wel dat het locatiebalkje zowat leeg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |