Dat is geen tip, but will doquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Geef haar maar een dikke zoen van mij
quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is geen tip, but will do
Gewoon jezelf zijn, wat humor erin gooien en lekker blijven kletsen...maar volgens mij had ze die tips zelf ook al eens gegeven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is geen tip, but will do
Nee zij zei vooral galant e.d. Maar ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, wat humor erin gooien en lekker blijven kletsen...maar volgens mij had ze die tips zelf ook al eens gegeven.
En niet verlegen zijn he. Beetje arm om haar heen, jeweets!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee zij zei vooral galant e.d. Maar ik zal mijn best doen* even wat domme blondjes grapjes opzoeken op internet nu
Dank je Splash en Dizorn
Maar iedereen is anders D. Mijn huisgenote deed ook geneeskunde en had daarnaast wel een bijbaantje (en een vriendje...toevallig een andere huisgenoot).quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef Dizorn het volgende:
Omdat spuit 11:
Ik studeer dan wel geneeskunde (en ben dus keihard gebruikt in jullie voorbeelden), maar ik zou zeker op dit moment echt niet 8 uur per week kunnen vinden om naast m'n studie te werken. Héél misschien als ik vrijgezel was en niet wilde daten.. want daar zou ik dan écht geen tijd voor hebben. Plus dat 8 uurtjes werk per week ook weer niet zó veel bijdraagt gezien het gemiddelde werk wat je kan doen.
Mensen die thuiswonen.. tuurlijk is het een nadeel dat ze thuiswonen gezien ouders en niet alleen thuis en niet eigen plek etc. Maar liever dat dan dat ik iemand tegenkom die in net zo'n pauper studentenkamertje woont als ik. zit hier niet al te graag en met z'n 2en is deze kamer alleen geschikt om in bed te hangen..
En ik heb niets principieels tegen mensen die blijven thuiswonen omdat het handig is.. want het is nou eenmaal handig. Heb ik meer iets tegen de mensen die wel uit huis gaan.. perfecte studentenwoning regelen via hun ouders, geen cent hoeven uit te geven alsnog..
Daarbij, DolOpKoekjes, kan je koekjes beter vervangen met zeiken of ongesteld zijn (zoals gelukkig ook al treffend verwoord)
Tot zoverre dat. HGWD en Eefje, have fun vanavond. Doe geen dingen die een echte hosselkoning ook niet zou doen.
Ja doen alsof ik moe ben en mijn armen uitstrek en dan vallen ze per ongeluk op haar schouder. En als ze vraagt waarom ik dat doe dan zeg ik gewoon 'ja ging per ongeluk'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En niet verlegen zijn he. Beetje arm om haar heen, jeweets!
Je weet dat ze niet blond is hè?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja doen alsof ik moe ben en mijn armen uitstrek en dan vallen ze per ongeluk op haar schouder. En als ze vraagt waarom ik dat doe dan zeg ik gewoon 'ja ging per ongeluk'.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Geef haar maar een dikke zoen van mij
Zeg, hoe groot is jouw kofferbak eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik mensen die thuis wonen ook een enorme afknapper. Is toch profiteren van in mijn ogen, lekker makkelijk want mama kookt nog en doet de was.
Ah god, iemand heeft een totaal andere mening en dan is het meteen gezeik. Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef Dizorn het volgende:
Daarbij, DolOpKoekjes, kan je koekjes beter vervangen met zeiken of ongesteld zijn (zoals gelukkig ook al treffend verwoord)
Te klein voor die megawasmand van jou. Die breng je maar lekker naar je mamsquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg, hoe groot is jouw kofferbak eigenlijk?
Ik baseer mijn mening niet alleen op 1 uitspraak hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:48 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ah god, iemand heeft een totaal andere mening en dan is het meteen gezeik. Alsjeblieft zeg
Ik wil hier nog wel even op ingaan. Wat een vreselijk stereotype beeld zeg en wat flauw ook. Ook ik (23) woon nog thuis. Bij mij heeft dat te maken met een lastig driehoek van studie, werk en sport waarbij het niet echt makkelijk is om op mezelf te wonen. Ik zou het dolgraag willen, maar het is voorlopig nog niet echt te doen. Hier thuis heb ik samen met mijn broertje een auto, waardoor ik überhaupt op mijn werk kan komen (met openbaar vervoer namelijk amper te doen).quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 18e thuis gewoond...mogelijkheid gehad veel reizen te kunnen maken en op mijn 21 op mijzelf te gaan wonen (ipv studentenhuis). Ook gewoon alles kunnen kopen wat ik wil want altijd gewerkt naast mijn studie.
Persoonlijk vind ik mensen die thuis wonen ook een enorme afknapper. Is toch profiteren van in mijn ogen, lekker makkelijk want mama kookt nog en doet de was.
En ik kan mij er gewoon niks bij voorstellen dat je dat nog zou willen. Op jezelf/kamers gaan is juist zo leuk op die leeftijd. Alle vrijheid! En dat is toch anders als je bij paps en mams woont.
Maar je hebt gelijk dat iedereen daar anders in is.
*boks*quote:
Daar ben ik het mee eens, niet iedereen woont thuis om te profiteren ( maar veel doen het toch uit luiheid) maar ik zou niet snel een relatie aan gaan met iemand die nog thuis woont. Maar dat heeft niet de profiteurs reden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:13 schreef TheArt het volgende:
Daarom vind ik dat beeld van je zo kinderachtig dat iedereen die op zo'n leeftijd nog thuis woont, profiteert van zijn ouders en zelf niets doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |