Ik heb een tijdje pepper gedaan.. Ik vond er om eerlijk te zijn niets goeds aan..quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef robuust89 het volgende:
Wat is nou de allergrootste site? Lexa of relatieplanet?
Ik zit nu een tijdje op Pepper, en dat bevalt! Alleen jammer dat als je een berichtje stuurt, je niet weet of de ander betalend lid is, en dus je bericht kan lezen.

Wel weer héél toevallig.quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef tcr het volgende:
Balen, mijn date is ziek. Dus niks drankje, niks leuks. Hopelijk snel weer beter voor de herkansing...

Nou ja ik moet haar wel gelijk geven hierin..quote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zeg hoe lang blijf jij eigenlijk ongesteld? Maar geen nood, op ieder potje past een dekseltje

Jaloers? Ik zie namelijk niet direct wat dat zegt over hem.quote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef DolOpKoekjes het volgende:
en nog een jong van 20 jaar die nog 100% afhankelijk is van paps en mams en zijn studiefinanciering.

Dat zie je niet? Misschien geeft dat aan dat hij in een hele andere fase van z'n leven zit en dus met andere dingen bezig is dan DolOpKoekjes?quote:Op maandag 24 september 2012 23:27 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Jaloers? Ik zie namelijk niet direct wat dat zegt over hem.

De meeste 20 jarige zijn nog gewoon student en zullen vooral met studeren bezig zijn en maar een beperkt een budget hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef chrisr het volgende:
[..]
Dat zie je niet? Misschien geeft dat aan dat hij in een hele andere fase van z'n leven zit en dus met andere dingen bezig is dan DolOpKoekjes?

En waarom zou ik daar jaloers op zijn? Ik vind dat je op je twintigste best een baantje mag hebben en zelf het een en ander kan betalen zonder altijd maar op de zak van je ouders te teren. Die tijd heb je dan al wel gehad, vind ik.quote:Op maandag 24 september 2012 23:27 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Jaloers? Ik zie namelijk niet direct wat dat zegt over hem.

Dan zullen veel jongens afvallen, als ik kijk bij mijn studiegenoten werkt er eigenlijk geen één. Allemaal lenen of ouder die het kunnen betalen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:53 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
En waarom zou ik daar jaloers op zijn? Ik vind dat je op je twintigste best een baantje mag hebben en zelf het een en ander kan betalen zonder altijd maar op de zak van je ouders te teren. Die tijd heb je dan al wel gehad, vind ik.

Zonde.quote:Op maandag 24 september 2012 23:55 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dan zullen veel jongens afvallen, als ik kijk bij mijn studiegenoten werkt er eigenlijk geen één. Allemaal lenen of ouder die het kunnen betalen.

Wat voor studierichting doe je dan? Want als ik naar studiegenoten kijk werkt minstens 80%..quote:Op maandag 24 september 2012 23:55 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dan zullen veel jongens afvallen, als ik kijk bij mijn studiegenoten werkt er eigenlijk geen één. Allemaal lenen of ouder die het kunnen betalen.

Master industrial engineering and managementquote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Wat voor studierichting doe je dan? Want als ik naar studiegenoten kijk werkt minstens 80%..

We hebben het nu niet over bij ouder wonen maar over het wel of niet hebben van een bijbaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef DrMarten het volgende:
Voor een 20-jarige kan ik het me voorstellen dat ie nog bij zijn ouders woont. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je daar niet mee wil daten omdat je zelf al in een hele andere fase in je leven zit.
Ik heb laatst ook zitten chatten met een meid die nog bij d'r ouders woonde, had nog nooit op zichzelf gewoond. Daar was ik ook snel mee klaar. Maar die was 29

Ok, dan zijn waarschijnlijk de arbeidsperspectieven zo goed dat studiegenoten denken het zich te kunnen veroorloven een grote lening te hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Master industrial engineering and management

Denk meer dat het komt omdat de studie best veel tijd kost.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Ok, dan zijn waarschijnlijk de arbeidsperspectieven zo goed dat studiegenoten denken het zich te kunnen veroorloven een grote lening te hebben.

8 u/per week moet altijd wel vrij te maken zijn. Denk desnoods aan de zaterdag. Maar goed, beetje off topic.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:10 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Denk meer dat het komt omdat de studie best veel tijd kost.

Hoe oud ben je zelf dan, en studeer je?quote:Op maandag 24 september 2012 23:53 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
En waarom zou ik daar jaloers op zijn? Ik vind dat je op je twintigste best een baantje mag hebben en zelf het een en ander kan betalen zonder altijd maar op de zak van je ouders te teren. Die tijd heb je dan al wel gehad, vind ik.

Communiceer dit wel duidelijk. Anders zijn de verwachtingen anders en krijg je daar weer gezeik van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef DolOpKoekjes het volgende:
OT: van de week weer afspreken met meneer van vorige week maandag. Geen relatiemateriaal, maar het was wel leuk, dus waarom niet? Gewoon wat gezellig drankjes doen zo nu en dan moet kunnen :-)

Hoezo weer? Is pas de 1e keer???quote:

Ik ben 18, studeer, werk en loop vanaf volgende maand ook weer stage. Ook ben ik momenteel op zoek naar een woonruimte in de stad waar ik studeer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf dan, en studeer je?
Ik was zelf op m'n 18e het huis uit. En meeste studiegenoten gingen ook wel in hun 2e jaar op kamers. Maar ken ook nog een enkeling die met 25 nog thuiswonen, terwijl ze een vriendin hebben... die daar vreemd genoeg geen probleem mee lijken te hebben.

Snap ik en hebben we dus al besproken samenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Communiceer dit wel duidelijk. Anders zijn de verwachtingen anders en krijg je daar weer gezeik van.

Dus omdat jij dat niet zou willen is iedereen die dat wel doet maar raar? Mooie redenering.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:28 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ik ben 18, studeer, werk en loop vanaf volgende maand ook weer stage. Ook ben ik momenteel op zoek naar een woonruimte in de stad waar ik studeer.
Ja, vertel mij wat. Zo ken ik er ook een aantal. Een ex scharrel van mij en mijn broer zijn beide 24 en wonen nog thuis. Ze vinden het prima en lijken niet hard op zoek te zijn. Het scheelt dat deze twee wel gewoon hun eigen rekeningen betalen en beide een okay baan hebben. Ik zou er in elk geval echt niet aan moeten denken om nog zes jaar thuis te wonen.

Ik zou er ook niet aan moeten denken, maar iedereen zit anders in elkaar. Ik snap de logica om te blijven bij de ouders t/m evt iets van 25 . Afhankelijk van studie en dergelijke natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:28 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ik ben 18, studeer, werk en loop vanaf volgende maand ook weer stage. Ook ben ik momenteel op zoek naar een woonruimte in de stad waar ik studeer.
Ja, vertel mij wat. Zo ken ik er ook een aantal. Een ex scharrel van mij en mijn broer zijn beide 24 en wonen nog thuis. Ze vinden het prima en lijken niet hard op zoek te zijn. Het scheelt dat deze twee wel gewoon hun eigen rekeningen betalen en beide een okay baan hebben. Ik zou er in elk geval echt niet aan moeten denken om nog zes jaar thuis te wonen.

Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus omdat jij dat niet zou willen is iedereen die dat wel doet maar raar? Mooie redenering.
Waarom zou je op kamers gaan wonen als je ouders dichtbij wonen? Kan mijn geld beter besteden en zelfstandigheid op die leeftijd kan je ook op andere manieren bereiken.
De behoefte aan privacy is een ander verhaal.

En ik vind het sneu als mensen dat écht zo zien. Is ook mijn mening.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:41 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?Ik vind het gewoon sneu als mensen op die leeftijd nog thuis wonen en al helemaal triest als mams en paps dan nog alles betalen. Dat is gewoon mijn mening. Als jij je daar lekker bij voelt, ga je gang maar.

25.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap de logica om te blijven bij de ouders t/m evt iets van 25 .

Ik heb tot m'n 25ste thuis gewoond....quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
25.Mensen die vanaf hun 23e thuiswonen kan ik al niet echt meer serieus nemen, laat staan 25.
Ik kom soms ook wel eens iemand van 26 tegen ofzo die nog gewoon thuis woont want 'ja dat is lekker makkelijk en het is toch zo lastig een woonruimte te vinden en ik mag heus zelf wel weten wat ik doe'. Echt, schei toch uit.
Daarentegen snap ik het best als je geneeskunde oid studeert en op kamers woont je het van je stufi of ouders moet hebben, zeker als je nog maar een kind van 20 bent. Met die 8 uur per week bij de slager werken krijg je het namelijk allemaal ook niet echt betaald, en je studententijd is ook vooral bedoeld om van het leven te genieten. Met alleen rust op zondag trek je het ook nooit namelijk.

Nouja ik snap het vanuit hun oogpunt (makkelijk, goedkoop, weinig regels, etc etc).quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
25.Mensen die vanaf hun 23e thuiswonen kan ik al niet echt meer serieus nemen, laat staan 25.
Ik kom soms ook wel eens iemand van 26 tegen ofzo die nog gewoon thuis woont want 'ja dat is lekker makkelijk en het is toch zo lastig een woonruimte te vinden en ik mag heus zelf wel weten wat ik doe'. Echt, schei toch uit.

Ik heb tot mijn 18e thuis gewoond...mogelijkheid gehad veel reizen te kunnen maken en op mijn 21 op mijzelf te gaan wonen (ipv studentenhuis). Ook gewoon alles kunnen kopen wat ik wil want altijd gewerkt naast mijn studie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb tot m'n 25ste thuis gewoond....
Heb de mogelijkheid gehad daardoor reizen te kunnen maken die ik wou maken en dingen te kunnen kopen die ik wou kopen (waaronder direct een koophuis). Ik zie het probleem niet.... Iedereen is daar gewoon anders in...

Vroeger vond ik dat een vreselijk irritante uitspraak net zoals 'je bent lief'. Het geeft direct aan dat je niet het potje bent waarop meerdere deksels passen, beetje neerbuigend vond ik dat vroeger altijd als iemand het zei (ook als het uit goede bedoeling was)quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En op ieder potje past een dekseltje

Perfect verwoordquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:55 schreef Silenus het volgende:
Het klinkt inderdaad als 'tsja, het is inderdaad lastig voor je als irritante lelijke droplul, maar ergens op deze aarde moet tussen al die 6,5 miljard mensen vast iemand rondlopen die net zo kansloos is als jij'.

Zo was die ook bedoelt...aangezien iedereen anders is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:55 schreef Silenus het volgende:
Het klinkt inderdaad als 'tsja, het is inderdaad lastig voor je als irritante lelijke droplul, maar ergens op deze aarde moet tussen al die 6,5 miljard mensen vast iemand rondlopen die net zo kansloos is als jij'.

Ik dacht dat jullie bij iemand thuis gingen eten...vanwaar dan nog een treindate eraan vooraf?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Om een beetje in de trent van het topic te blijven, over 5,5 eerst een treindate en daarna een eet-date
wel met dezelfde persoon

Lol nee dat is de eet-meeting bij Splash. Dat is niet vandaag. Dit is treinen met eefje en eten bij eefjequote:Op dinsdag 25 september 2012 12:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie bij iemand thuis gingen eten...vanwaar dan nog een treindate eraan vooraf?

Ik bedoel ook je date met Eefje...maar begrijp dat jij eerst naar Groningen gaat, Eef ophaalt en samen naar haar huis treint. Ik vroeg mij meer af waarom jullie eerst samen treinen (maar jij rijdt ws via Groningen en zij zal wel aan het werk zijn).quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Lol nee dat is de eet-meeting bij Splash. Dat is niet vandaag. Dit is treinen met eefje en eten bij eefje

Ik woon in Groningen stadquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik bedoel ook je date met Eefje...maar begrijp dat jij eerst naar Groningen gaat, Eef ophaalt en samen naar haar huis treint. Ik vroeg mij meer af waarom jullie eerst samen treinen (maar jij rijdt ws via Groningen en zij zal wel aan het werk zijn).

Duidelijk....veel plezier iigquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen stadDus samen treinen vanaf hier naar haar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |