Ik denk dat je wat mensen door elkaar heen haalt, maar dat maakt niet uit. Toch nog gelachen op een katerige zondagmiddag. Haha.quote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Narcistisch?
Volgens mij ben jij degene die bewust met issue vrouwen date.
Takes one to know one I guess.
OMGLIKEWTFBBQ dan moeten we ECHT trouwen!quote:Op zondag 23 september 2012 16:59 schreef DrMarten het volgende:
Ah, ik was net bezig met een nieuwe, had een beetje laat door dat ik hem dicht gooide
Ik had dezelfde TT in gedachten
Trouwen? Lijkt me goed, ik heb scheit HAHAHAquote:Op zondag 23 september 2012 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
OMGLIKEWTFBBQ dan moeten we ECHT trouwen!
quote:Op zondag 23 september 2012 17:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Trouwen? Lijkt me goed, ik heb scheit HAHAHA
quote:Op zondag 23 september 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou nooit mensen uit Friesland daten. Gewoon, omdat Friesland.
Ik heb niks met mensen uit Friesland, waarom zou ik ze dan gaan daten?quote:
Ik denk dat er veel mensen zijn die niets hebben met mannen die huilfoto's van zichzelf op internet plaatsen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kreeg geen quote-alert
[..]
Ik heb niks met mensen uit Friesland, waarom zou ik ze dan gaan daten?
Tenzij ik opslag verliefd zou zijn, maar dat ben ik nooit.
Jij moet eens even heel rap je bek houden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen zijn die niets hebben met mannen die huilfoto's van zichzelf op internet plaatsen.
Potverdorie DolOpKoekjes!quote:Op zondag 23 september 2012 14:52 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Dit is weer een ander, he. Twee jongens hebben mij afgelopen week laten zittenDie van dinsdag heb ik helemaal van de lijst geschrapt, natuurlijk
Ben er met deze nu ook alweer snel klaar mee
Maar heb besloten even helemaal niet te daten via die sites. Wat een figuren sowieso, en vind het teveel gedoe.
Het is tenslotte het begin van de bible belt.quote:Op zondag 23 september 2012 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is het om de hoek, maar haat hij Zeeland?
Eens.quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen zijn die niets hebben met mannen die huilfoto's van zichzelf op internet plaatsen.
Ja, slecht he! Heb van beide nog bericht gekregen op de dagen zelf. Bij de ene liep het dus even uit en heb ik niks meer gehoord en de andere zei dat het niet door kon gaan vanwege werk. Ik spreek sowieso altijd pas op de dagen zelf tijden af, want ik weet negen van de tien keer ook pas hoe laat ik kan van de dag van de date of wat ik dan ook afspreek of met wie. En als ik tegen de avond nog niks gehoord heb vraag ik het eens na en laat ik het gaanquote:Op zondag 23 september 2012 18:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Potverdorie DolOpKoekjes!
Je hebt wél of geen afspraak. Hoe doen die gasten dat precies? Misschien moet je duidelijker zijn: "Hoe laat kan ik het in mijn agenda zetten?", "Kun je me vandaag laten weten of het door gaat anders ga ik iets ander doen".
Succes! Wanneer is de date?quote:Op zondag 23 september 2012 17:56 schreef Idioteque het volgende:
Binnenkort heb ik mijn eerste date ooit... Pfff, spannend hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |