GW2, ik ben met mijn LotRO-kinship gestopt omdat studerenquote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welk spel doe je? GW2? Of nog steeds LotR online?
dat is ook helemaal niet nodigquote:Op maandag 24 september 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel ja
Hoewel ik meer dan de helft van de producten nog steeds nooit geproefd heb.
Ja, mijn arme gelaatquote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
GVD ze moeten ook altijd jou hebben
En? Is het wat? Ik heb wel ooit GW1 gespeeld. Moet nog steeds iets van 1M gold hebben maar ben m'n account gegevens kwijt inclusief de emailadressen die ik toen hadquote:Op maandag 24 september 2012 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
GW2, ik ben met mijn LotRO-kinship gestopt omdat studeren
quote:Op maandag 24 september 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ben ik in een notendop. Wat je niet verwacht.
Wist niet dat Kaneel van alle markten thuis wasquote:
Erg vermakelijk ja.quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Is het wat? Ik heb wel ooit GW1 gespeeld. Moet nog steeds iets van 1M gold hebben maar ben m'n account gegevens kwijt inclusief de emailadressen die ik toen had
Kaneel is multifunctioneel!quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Wist niet dat Kaneel van alle markten thuis was
Jij wilt ze gewoon ook zien.quote:Op maandag 24 september 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En anders shopt een handige harry ze er wel effe uit!
Dat zal ze leren, die doerakken.quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
Ik heb voor mijn raam 20 muggenhoofdjes op tandenstokers gespietst, zodat ze weten wat ze te wachten staat als ze toch binnenkomen.
Ik ben goed met photoshop.quote:Op maandag 24 september 2012 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt ze gewoon ook zien.
Je hebt me door, zoals altijdquote:Op maandag 24 september 2012 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt ze gewoon ook zien.
Ow gelukkigquote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee tochna mij was t ook stil tot jij kwam
Geen eten. Van water gaan ze vermenigvuldigenquote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Geen water geven na twaalf uur dus
Oef, zijn we net aan een ramp ontsnaptquote:Op maandag 24 september 2012 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen eten. Van water gaan ze vermenigvuldigenEn dat geldt voor elke tijd
SOA-test zeker, ouwe hosselbeer?quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Faxie het volgende:
En morgenochtend naar de dokter, 10 over 8 pffff, zo vroeg
Ik een SOAquote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SOA-test zeker, ouwe hosselbeer?
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 16:32 schreef Faxie het volgende:
Ziekgemeld voor de nachtdienst vanavond.... gisteren m'n enkel dubbelgeklapt en die is flink dik nu, kan amper lopen.
Lees bovenquote:Op maandag 24 september 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede grap, niet?
Maar wat is er dan?
Herp derp ik kan niet lezen.quote:
Balen wel. Maar misschien wil ze er wel een kusje op geven.quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees boven
Enkel dubbelgeklapt
Bij een reddingspoging voor een meid met het kitesurfen overigensZe reed met mij mee naar de spot, maar kwam in de problemen toen de wind opeens wegviel later op de dag. Dus ik legde m'n eigen spullen neer, en ging er op af (teringeind zwemmen overigens, en was al moe van het kiten zelf) maar rende in het water vol in een kuil. Dus m'n enkel is goed dik nu.
Ik heb wel punten gescoord met m'n reddingspoging denk ik haha
Wie weetquote:Op maandag 24 september 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herp derp ik kan niet lezen.
[..]
Balen wel. Maar misschien wil ze er wel een kusje op geven.
Dat maakt dan 4 dames waar je ineens contact mee hebt? Of was zij de derde?quote:
Zij was de 3equote:Op maandag 24 september 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat maakt dan 4 dames waar je ineens contact mee hebt? Of was zij de derde?
nummer niet gevraagd?quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees boven
Enkel dubbelgeklapt
Bij een reddingspoging voor een meid met het kitesurfen overigensZe reed met mij mee naar de spot, maar kwam in de problemen toen de wind opeens wegviel later op de dag. Dus ik legde m'n eigen spullen neer, en ging er op af (teringeind zwemmen overigens, en was al moe van het kiten zelf) maar rende in het water vol in een kuil. Dus m'n enkel is goed dik nu.
Ik heb wel punten gescoord met m'n reddingspoging denk ik haha
ah oki. goed bezig dan.quote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze reed met mij mee
Ik had d'r nummer al
We hebben pizza gegeten bij mij thuisquote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ah oki. goed bezig dan.nu nog even bellen en een kookdate regelen waarbij je oesters serveert.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Faxie het volgende:
Op een gegeven moment ging het even over muziek, en toen vroeg ze of ik toevallig Boards of Canada kende.
Laat ik daar nou heel toevallig een beetje fan van zijn
Dat was wel een episch moment
in the pocket dus. tenminste neem aan dat je wel een move gemaakt hebt na de pizza?quote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben pizza gegeten bij mij thuis
Nee heb geen move gemaakt...quote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
in the pocket dus. tenminste neem aan dat je wel een move gemaakt hebt na de pizza?
vrouwen stappen niet bij vreemde enge mannen in de auto, dus bekijk het positief.quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee heb geen move gemaakt...
Misschien de volgende keer, of de keer daarna...
Ze ging in de eerste instantie met me mee om te carpoolen he
Het was te vroeg voor een move hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen stappen niet bij vreemde enge mannen in de auto, dus bekijk het positief.
en volgende keer een move, niet afwachten. vind ik dan.
Jij hebt even geen recht van spreken meerquote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie hoopte dat ze hem zou hosselen.
Begrijpelijk, voor mannen als wij. Wij zijn dat gewend.
misschien, maar volgende keer is niet te vroeg hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was te vroeg voor een move hoor.
Ik vond d'r wel een hele leuke meid in ieder geval
quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt even geen recht van spreken meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wetsuit tanquote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, je hebt melkfleskleur boven je enkels, ik ook
Tja, mijn voeten zijn in dezelfde kleur eigenlijkquote:
Geil.quote:Op maandag 24 september 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, mijn voeten zijn in dezelfde kleur eigenlijkIk ben echt op elke plek wit.
Hm net een kippetje dan, de wite stukken zijn het lekkerstquote:Op maandag 24 september 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, mijn voeten zijn in dezelfde kleur eigenlijkIk ben echt op elke plek wit.
Maar ziet er wel pijnlijk dik uit fax
Kaneel doet allesquote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Val je op halve lijken? Dat is nieuw voor me.
Hele witte vrouwen hebben soms wel wat.quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hosselbaas.quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm net een kippetje dan, de wite stukken zijn het lekkerst
Ik wilde eigenlijk een bukkake-opmerking maken. Dit leek me subtieler.quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ai...quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm net een kippetje dan, de wite stukken zijn het lekkerst
Maar het is ook pijnlijk...morgen naar de dokter.
Klinkt als een lichte schudding danquote:Op maandag 24 september 2012 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ai...
Ik zit hard te hopen dat ik niet iets hersenschuddingsachtigs heb opgelopen, dat zou echt kut zijn net in mijn beginweken. Ik ben wel echt de hele dag na het vallen kotsmisselijk geweest.
Mijn moeder schrikt altijd als ze me onder de douche ziet staan zegt zequote:Op maandag 24 september 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hele witte vrouwen hebben soms wel wat.
Misschien een rare vraag, maar waarom kijkt je moeder naar jou als je onder de douche staat?quote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder schrikt altijd als ze me onder de douche ziet staan zegt ze
Omdat ze haar tanden moet poetsen of haar doen ofzo en ze me dan in de spiegel ziet.quote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar waarom kijkt je moeder naar jou als je onder de douche staat?
Ok, ik doe meestal de deur op slot. Bij mijn ouders helemaal.quote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ze haar tanden moet poetsen of haar doen ofzo en ze me dan in de spiegel ziet.
Ik weet niet, ik vind het niet raar om mensen waarmee ik in een huis leef naakt te zien ofzo hoor.
Heb ik echt nog nooit gedaanquote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, ik doe meestal de deur op slot. Bij mijn ouders helemaal.
Ik ben gesteld op mijn privacy.quote:Op maandag 24 september 2012 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit gedaan
Lekker boeiend, mensen die je naakt zien, ik bedoel, ouders hebben je toch ook jaren verschoond en in bad gedaan enzo.
Ja. Maar toch was dat toen en niet nuquote:Op maandag 24 september 2012 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker boeiend, mensen die je naakt zien, ik bedoel, ouders hebben je toch ook jaren verschoond en in bad gedaan enzo.
Toen had ik nog geen borsten en geen kont. Oh en toen ha dik nog contact met zequote:Op maandag 24 september 2012 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hele witte vrouwen hebben soms wel wat.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind mijn tanden poetsen terwijl de moeder en broer van mijn vriend er achter komen staan om hun tanden te poetsen al een raar idee. Ofzo
Thuis doe ik dat op de pot terwijl ik via mijn telefoon tv kijk. Heus, het is echtquote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]tandenpoetsend doe ik lopend door de kamer... kan ik meteen mn zooi een klein beetje opruimen
Whahaha klasse!quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Thuis doe ik dat op de pot terwijl ik via mijn telefoon tv kijk. Heus, het is echt
Ja vind dat zo saai, tandenpoetsen. En bij mijn vriend ga ik toch zeker niet opruimenquote:
Jij wilt gewoon dat niemand je vetjes ziet.quote:Op maandag 24 september 2012 19:59 schreef Evie het volgende:
[..]ik doe gewoon de deur op slot.. preutsheid ftw
Zeker.. het was al tricky genoeg om met jullie in een ruimte te slapen.. en om ervoor te zorgen dat jullie het niet zagen!quote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat niemand je vetjes ziet.
Ik deed gewoon mijn bril af. Toen zag ik C_M niet eens meer. Laat staan jouw vetjes.quote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. het was al tricky genoeg om met jullie in een ruimte te slapen.. en om ervoor te zorgen dat jullie het niet zagen!
Zo komt morgen terug toch?quote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deed gewoon mijn bril af. Toen zag ik C_M niet eens meer. Laat staan jouw vetjes.
Ik dacht dat ze gister terugkwam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |