Geen eten. Van water gaan ze vermenigvuldigenquote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Geen water geven na twaalf uur dus
Oef, zijn we net aan een ramp ontsnaptquote:Op maandag 24 september 2012 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen eten. Van water gaan ze vermenigvuldigenEn dat geldt voor elke tijd
SOA-test zeker, ouwe hosselbeer?quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Faxie het volgende:
En morgenochtend naar de dokter, 10 over 8 pffff, zo vroeg
Ik een SOAquote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SOA-test zeker, ouwe hosselbeer?
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 16:32 schreef Faxie het volgende:
Ziekgemeld voor de nachtdienst vanavond.... gisteren m'n enkel dubbelgeklapt en die is flink dik nu, kan amper lopen.
Lees bovenquote:Op maandag 24 september 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede grap, niet?
Maar wat is er dan?
Herp derp ik kan niet lezen.quote:
Balen wel. Maar misschien wil ze er wel een kusje op geven.quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees boven
Enkel dubbelgeklapt
Bij een reddingspoging voor een meid met het kitesurfen overigensZe reed met mij mee naar de spot, maar kwam in de problemen toen de wind opeens wegviel later op de dag. Dus ik legde m'n eigen spullen neer, en ging er op af (teringeind zwemmen overigens, en was al moe van het kiten zelf) maar rende in het water vol in een kuil. Dus m'n enkel is goed dik nu.
Ik heb wel punten gescoord met m'n reddingspoging denk ik haha
Wie weetquote:Op maandag 24 september 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herp derp ik kan niet lezen.
[..]
Balen wel. Maar misschien wil ze er wel een kusje op geven.
Dat maakt dan 4 dames waar je ineens contact mee hebt? Of was zij de derde?quote:
Zij was de 3equote:Op maandag 24 september 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat maakt dan 4 dames waar je ineens contact mee hebt? Of was zij de derde?
nummer niet gevraagd?quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees boven
Enkel dubbelgeklapt
Bij een reddingspoging voor een meid met het kitesurfen overigensZe reed met mij mee naar de spot, maar kwam in de problemen toen de wind opeens wegviel later op de dag. Dus ik legde m'n eigen spullen neer, en ging er op af (teringeind zwemmen overigens, en was al moe van het kiten zelf) maar rende in het water vol in een kuil. Dus m'n enkel is goed dik nu.
Ik heb wel punten gescoord met m'n reddingspoging denk ik haha
ah oki. goed bezig dan.quote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze reed met mij mee
Ik had d'r nummer al
We hebben pizza gegeten bij mij thuisquote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ah oki. goed bezig dan.nu nog even bellen en een kookdate regelen waarbij je oesters serveert.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Faxie het volgende:
Op een gegeven moment ging het even over muziek, en toen vroeg ze of ik toevallig Boards of Canada kende.
Laat ik daar nou heel toevallig een beetje fan van zijn
Dat was wel een episch moment
in the pocket dus. tenminste neem aan dat je wel een move gemaakt hebt na de pizza?quote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben pizza gegeten bij mij thuis
Nee heb geen move gemaakt...quote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
in the pocket dus. tenminste neem aan dat je wel een move gemaakt hebt na de pizza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |