Zoals het hoort dusquote:Op maandag 24 september 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was wel oke. Gedanst met iemand die ik dus kende van de basisschool. Wel geinig![]()
Stijlvol is het wel ja. Iedereen ook vaak net wat netter dan normaal.
Ohnoesquote:Op maandag 24 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een muggenbult precies op mijn voorhoofd.
De plastic zak van troje.quote:Op maandag 24 september 2012 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die mug zat zeker verstopt in die plastic zak die je gister vond? Die muggen worden steeds slimmer
Vrouwtjes hequote:Op maandag 24 september 2012 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die mug zat zeker verstopt in die plastic zak die je gister vond? Die muggen worden steeds slimmer
Ik een hele grote rode vlek op mijn neusbrugquote:Op maandag 24 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een muggenbult precies op mijn voorhoofd.
Loka! Transfer naar FS en speel met mij.quote:Op maandag 24 september 2012 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik een hele grote rode vlek op mijn neusbrug
Ja, die mannetjes dwarrelen alleen maar wat in groepjes rond.quote:
Nee ik zit hier met mijn collegaquote:Op maandag 24 september 2012 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Loka! Transfer naar FS en speel met mij.
Dag Kaneeltjequote:Op maandag 24 september 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi poepeltjes.
Nog iets belangrijks (zoals naaktfoto's) gemist?
Van de snackbar?quote:Op maandag 24 september 2012 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik zit hier met mijn collega
ja ik had zaterdag weer nieuwe gemaakt, zal ik ze naar je whatsappen?quote:Op maandag 24 september 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi poepeltjes.
Nog iets belangrijks (zoals naaktfoto's) gemist?
Jep, hij heeft overigens deze maand voor meer geld daar gegeten dan dat hij heeft verdiendquote:Op maandag 24 september 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dag Kaneeltje
Weet niet, ben zelf ook nog maar net binnen komen vallen
[..]
Van de snackbar?
Dit is de derde keerquote:Op maandag 24 september 2012 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, die mannetjes dwarrelen alleen maar wat in groepjes rond.
Ik ben nog niet 1 keer gestoken door een mug dit jaar
het is wel lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jep, hij heeft overigens deze maand voor meer geld daar gegeten dan dat hij heeft verdiend
Gaarne.quote:Op maandag 24 september 2012 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik had zaterdag weer nieuwe gemaakt, zal ik ze naar je whatsappen?
quote:Op maandag 24 september 2012 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jep, hij heeft overigens deze maand voor meer geld daar gegeten dan dat hij heeft verdiend
Ik ben niet zo charmant met blauwe plekken in mijn gezicht en eigenlijk overalquote:Op maandag 24 september 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen naaktfoto's van jou gemist?
Welk spel doe je? GW2? Of nog steeds LotR online?quote:Op maandag 24 september 2012 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ben ik in een notendop. Wat je niet verwacht.quote:
Of misschien juist wel.quote:Op maandag 24 september 2012 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet zo charmant met blauwe plekken in mijn gezicht en eigenlijk overal
DIE KAN MEEquote:Op maandag 24 september 2012 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik zit hier met mijn collega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |