vrouwen stappen niet bij vreemde enge mannen in de auto, dus bekijk het positief.quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee heb geen move gemaakt...
Misschien de volgende keer, of de keer daarna...
Ze ging in de eerste instantie met me mee om te carpoolen he
Het was te vroeg voor een move hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen stappen niet bij vreemde enge mannen in de auto, dus bekijk het positief.
en volgende keer een move, niet afwachten. vind ik dan.
Jij hebt even geen recht van spreken meerquote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie hoopte dat ze hem zou hosselen.
Begrijpelijk, voor mannen als wij. Wij zijn dat gewend.
misschien, maar volgende keer is niet te vroeg hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was te vroeg voor een move hoor.
Ik vond d'r wel een hele leuke meid in ieder geval
quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt even geen recht van spreken meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wetsuit tanquote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, je hebt melkfleskleur boven je enkels, ik ook
Tja, mijn voeten zijn in dezelfde kleur eigenlijkquote:
Geil.quote:Op maandag 24 september 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, mijn voeten zijn in dezelfde kleur eigenlijkIk ben echt op elke plek wit.
Hm net een kippetje dan, de wite stukken zijn het lekkerstquote:Op maandag 24 september 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, mijn voeten zijn in dezelfde kleur eigenlijkIk ben echt op elke plek wit.
Maar ziet er wel pijnlijk dik uit fax
Kaneel doet allesquote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Val je op halve lijken? Dat is nieuw voor me.
Hele witte vrouwen hebben soms wel wat.quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hosselbaas.quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm net een kippetje dan, de wite stukken zijn het lekkerst
Ik wilde eigenlijk een bukkake-opmerking maken. Dit leek me subtieler.quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ai...quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm net een kippetje dan, de wite stukken zijn het lekkerst
Maar het is ook pijnlijk...morgen naar de dokter.
Klinkt als een lichte schudding danquote:Op maandag 24 september 2012 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ai...
Ik zit hard te hopen dat ik niet iets hersenschuddingsachtigs heb opgelopen, dat zou echt kut zijn net in mijn beginweken. Ik ben wel echt de hele dag na het vallen kotsmisselijk geweest.
Mijn moeder schrikt altijd als ze me onder de douche ziet staan zegt zequote:Op maandag 24 september 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hele witte vrouwen hebben soms wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |