Kelderposse represent!quote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
de fuck weet jij dat nou weer
Voor mij komt het over dat mensen zichzelf al zonder respect zien. Echt veel vertrouwen straalt het niet uit in ieder geval
hahaquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
voor mij is het een duidelijk verschil tussen iemand die wel gebruik maakt van de shift en iemand die dat niet doet.
die aannames altijd
Meen je dit echt? Bedoel ik vind het ook raar als iemand zijn naam niet met hoofdletter typt maar toch.. denk dat er iets teveel geanalyseerd wordt op basis van 1 teken in een andere vorm...quote:Op maandag 24 september 2012 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga er ook altijd maar van uit dat mensen die zo'n relatie zoeken niet op goed geluk maar gaan zitten paiqen, maar dat die op doelgroepsites hun geluk zullen beproeven.
En dat iedereen die.op paiq zijn naam met een kleine naam schrijft gewoon een minkukel is.
quote:Op maandag 24 september 2012 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dat iedereen die.op paiq zijn naam met een kleine naam schrijft gewoon een minkukel is.
ik gok het op een korreltje zout.quote:Op maandag 24 september 2012 13:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meen je dit echt? Bedoel ik vind het ook raar als iemand zijn naam niet met hoofdletter typt maar toch.. denk dat er iets teveel geanalyseerd wordt op basis van 1 teken in een andere vorm...
Naam met hoofdletter of niet kan ik ook niet wakker van liggen, maar dikke taalfouten in een profiel is wel een afknapper.quote:Op maandag 24 september 2012 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik meen het met een knipoog. Wanneer iemand leuk is, maken dit soort dingen geen reet meer uit.
Reservebankjes doe ik niet aan. Dan is het meteen on to the next onequote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef Doum het volgende:
[..]
Of het zijn echte playboys, die moeten prioriteiten stellen. Dan ben jij even op de reservebank gezet. Of nepperds. Ik zou het me iig niet teveel aantrekken.
Maar eh... heb je interesse in allemaal dan? Of probeer je gewoon wanhopig contact te maken? Wat was zijn zoek criteria? Vrouwelijk en ademt nog?quote:Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef Moogwai10 het volgende:
Van het weekend een gesprek gehad met een mede single en die was er helemaal van overtuigd dat de beste manier om (veel) dates te scoren toch echt gewoon de 'wet van de grote aantallen is'.
Dus gewoon op een datingsite een standaard berichtje maken en dat dagelijks naar 20 dames sturen. Ervan uitgaande
dat 1 op de 10 reageert, zijn dat dus 2 dames per dag (dus 14 dames per week) waarmee je in een vervolgbericht eventueel wat persoonlijker mee aan de slag kan gaan. Hieruit dan gewoon even de leuke/mooie dames kiezen en mee verder berichten. Volgens hem levert die tactiek geheid wekelijks een date op met een leuke dame (soms meerdere per weekend).
Gewoon lekker lomp met hagel schieten dus.![]()
Meer fokkers hier die op deze manier te werk gaan?
Goh... en waarom probeer je niet op gewoon leuke vrouwen te mikken?quote:Op maandag 24 september 2012 15:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Op zich is dat hagelgedoe ook niet helemaal mijn stijl, maar ik schiet momenteel een paar keer per jaar met mijn snipergun op fotomodellen, maar dat geeft toch ook niet helemaal echt het gewenst resultaat.
Maakte je dat ook al gelijk duidelijk in dat eerste bericht?quote:Op maandag 24 september 2012 15:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat zijn insteek behoorlijk gericht was op de (sex) daten met mooie dames, dus dat verklaart ook het een en ander natuurlijk.
Omdat ik die zelden of nooit tegenkom op datingsites.quote:Goh... en waarom probeer je niet op gewoon leuke vrouwen te mikken?
De mooie dames waren nooit leuk?quote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Omdat ik die zelden of nooit tegenkom op datingsites.
dat snap ik, blijft mijn vraag staan.quote:Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef Moogwai10 het volgende:
Leuk in de zin van 'voldoend aan mijn wishlist' bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |