abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117190396
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef Paxlie het volgende:

[..]

de fuck weet jij dat nou weer :')
Voor mij komt het over dat mensen zichzelf al zonder respect zien. Echt veel vertrouwen straalt het niet uit in ieder geval :+
Kelderposse represent! :7
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117190419
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

INDERDAAD EEN LEERMOMENTJE
haha
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 24 september 2012 @ 13:50:17 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117190433
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef rival het volgende:

[..]

voor mij is het een duidelijk verschil tussen iemand die wel gebruik maakt van de shift en iemand die dat niet doet.

die aannames altijd :D
pi_117190608
Ik ga er ook altijd maar van uit dat mensen die zo'n relatie zoeken niet op goed geluk maar gaan zitten paiqen, maar dat die op doelgroepsites hun geluk zullen beproeven.

En dat iedereen die.op paiq zijn naam met een kleine naam schrijft gewoon een minkukel is.
pi_117190618
"Op het internet is het de gewoonte dat de naam van mensen met Dominante gevoelens begint met een hoofdletter. Onderdanige mensen gebruiken een kleine letter en de switchen kunnen kiezen naar gelang hun stemming"

Ik zit erover te denken om mijn naam voortaan met een kleine letter te schrijven. Pijn is fijn!
  maandag 24 september 2012 @ 13:59:04 #131
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117190740
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga er ook altijd maar van uit dat mensen die zo'n relatie zoeken niet op goed geluk maar gaan zitten paiqen, maar dat die op doelgroepsites hun geluk zullen beproeven.

En dat iedereen die.op paiq zijn naam met een kleine naam schrijft gewoon een minkukel is.
Meen je dit echt? Bedoel ik vind het ook raar als iemand zijn naam niet met hoofdletter typt maar toch.. denk dat er iets teveel geanalyseerd wordt op basis van 1 teken in een andere vorm...
we dan
pi_117190796
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

A mind with a heart of it's own
pi_117191137
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Meen je dit echt? Bedoel ik vind het ook raar als iemand zijn naam niet met hoofdletter typt maar toch.. denk dat er iets teveel geanalyseerd wordt op basis van 1 teken in een andere vorm...
ik gok het op een korreltje zout.
pi_117191147
Ik meen het met een knipoog. Wanneer iemand leuk is, maken dit soort dingen geen reet meer uit.
  maandag 24 september 2012 @ 14:20:51 #135
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_117191422
Wanneer is er weer een Fok! fundraising zodat ik mijn username kan aan passen ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_117191460
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik meen het met een knipoog. Wanneer iemand leuk is, maken dit soort dingen geen reet meer uit.
Naam met hoofdletter of niet kan ik ook niet wakker van liggen, maar dikke taalfouten in een profiel is wel een afknapper.
A mind with a heart of it's own
pi_117192804
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef Doum het volgende:

[..]

Of het zijn echte playboys, die moeten prioriteiten stellen. Dan ben jij even op de reservebank gezet. Of nepperds. Ik zou het me iig niet teveel aantrekken.
Reservebankjes doe ik niet aan. Dan is het meteen on to the next one :Y Oh, maar dat doe ik ook niet hoor. Het was toch de eerste date dus ik mis er niks aan.

Trouwens, Paiq werkt ook voor geen meter voor mij hoor, dus dan zal ik ook wel iets fout doen. :')
pi_117193204
Van het weekend een gesprek gehad met een mede single en die was er helemaal van overtuigd dat de beste manier om (veel) dates te scoren toch echt gewoon de 'wet van de grote aantallen is'.

Dus gewoon op een datingsite een standaard berichtje maken en dat dagelijks naar 20 dames sturen. Ervan uitgaande
dat 1 op de 10 reageert, zijn dat dus 2 dames per dag (dus 14 dames per week) waarmee je in een vervolgbericht eventueel wat persoonlijker mee aan de slag kan gaan. Hieruit dan gewoon even de leuke/mooie dames kiezen en mee verder berichten. Volgens hem levert die tactiek geheid wekelijks een date op met een leuke dame (soms meerdere per weekend).

Gewoon lekker lomp met hagel schieten dus. :P

Meer fokkers hier die op deze manier te werk gaan? :)
pi_117193412
Bovenstaande kan werken. Maar alleen bij 'the lucky few' die er de uitstraling en juiste schrijfstijl voor hebben.. Wat er zeer weinig zijn ;)

Net weer leuke oneliners, redelijke matches en toch toffe gesprekken. Paiq werkt voor mij wel blijkbaar haha
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  maandag 24 september 2012 @ 15:31:50 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117193742
Lekker lomp met hagel schieten kan werken, maar waar is dan je waardigheid. Dan kan je ook elk weekend random tegen iedereen met tieten en een hartslag aan gaan schuren in de kroeg en als je dan eindelijk nummer 79 hosselt roepen dat je zo onwijs goed met vrouwen bent.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 24 september 2012 @ 15:33:49 #141
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117193809
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef Moogwai10 het volgende:
Van het weekend een gesprek gehad met een mede single en die was er helemaal van overtuigd dat de beste manier om (veel) dates te scoren toch echt gewoon de 'wet van de grote aantallen is'.

Dus gewoon op een datingsite een standaard berichtje maken en dat dagelijks naar 20 dames sturen. Ervan uitgaande
dat 1 op de 10 reageert, zijn dat dus 2 dames per dag (dus 14 dames per week) waarmee je in een vervolgbericht eventueel wat persoonlijker mee aan de slag kan gaan. Hieruit dan gewoon even de leuke/mooie dames kiezen en mee verder berichten. Volgens hem levert die tactiek geheid wekelijks een date op met een leuke dame (soms meerdere per weekend).

Gewoon lekker lomp met hagel schieten dus. :P

Meer fokkers hier die op deze manier te werk gaan? :)
Maar eh... heb je interesse in allemaal dan? Of probeer je gewoon wanhopig contact te maken? Wat was zijn zoek criteria? Vrouwelijk en ademt nog?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_117193860
Op zich is dat hagelgedoe ook niet helemaal mijn stijl, maar ik schiet momenteel een paar keer per jaar met mijn snipergun op fotomodellen, maar dat geeft toch ook niet helemaal echt het gewenst resultaat.
  maandag 24 september 2012 @ 15:36:24 #143
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117193905
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Op zich is dat hagelgedoe ook niet helemaal mijn stijl, maar ik schiet momenteel een paar keer per jaar met mijn snipergun op fotomodellen, maar dat geeft toch ook niet helemaal echt het gewenst resultaat.
Goh... en waarom probeer je niet op gewoon leuke vrouwen te mikken?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_117193921
Nou, ik moet zeggen dat zijn insteek behoorlijk gericht was op de (sex) daten met mooie dames, dus dat verklaart ook het een en ander natuurlijk.
  maandag 24 september 2012 @ 15:38:14 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117193971
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat zijn insteek behoorlijk gericht was op de (sex) daten met mooie dames, dus dat verklaart ook het een en ander natuurlijk.
Maakte je dat ook al gelijk duidelijk in dat eerste bericht?
pi_117193985
quote:
Goh... en waarom probeer je niet op gewoon leuke vrouwen te mikken?
Omdat ik die zelden of nooit tegenkom op datingsites.
  maandag 24 september 2012 @ 15:39:09 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117194001
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Omdat ik die zelden of nooit tegenkom op datingsites.
De mooie dames waren nooit leuk?
pi_117194066
Leuk in de zin van 'voldoend aan mijn wishlist' bedoel ik.
  maandag 24 september 2012 @ 15:42:23 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117194101
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef Moogwai10 het volgende:
Leuk in de zin van 'voldoend aan mijn wishlist' bedoel ik.
dat snap ik, blijft mijn vraag staan.
pi_117194235
Binnen twee weken van gezellig kletsen naar moeizaam contact naar een date! :)

Typisch dat zulke dingen zo ineens kunnen veranderen in korte tijd. Maar maakt verder niet uit meer denk ik. Ben nieuwsgierig naar dat meisje dus ben blij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')