twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door yvonne op 22-09-2012 12:49:54 ]
Leuke avond verpest voor 40000 kijkers , was een mooie livestream geweest al die rellen live te zien warenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:26 schreef Grifte het volgende:
Wat heeft die Ricardo voor strafbaars gedaan dan?
HHHAHAHAHAHAHAHAH WAT EEN GOEI HAHAHAquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef Travel. het volgende:
Het verhaal gaat Regilio Tuur de ME heeft geholpen om de straten leeg te vegen.
[ afbeelding ]
wat een held hequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef Travel. het volgende:
[ afbeelding ]
Tja krijgt je eindelijk al die aandacht, wil die attention whore t in ene niet meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:26 schreef Paul het volgende:
Zielig voor dat meisje om haar steeds in de OP te zetten
Niet om te fucken, maar hij is toch wel een grote aanleiding geweest voor velen om er te komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:26 schreef Syntix het volgende:
De politie zoekt de raddraaiers van gisteren. Wie gaat die verslaggever van gisteren aangeven (Ricardo)? Gewoon om hem te fucken![]()
Beetje jammer dat de ruiten alsnog gesneuveld zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef gers het volgende:
[..]
wat een held heen al die winkels die hij heeft beschermd
Heb er totaal geen verstand van, maar zullen toch wel op een bepaalde manier verzekerd zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:24 schreef gers het volgende:
[..]
Daarvoor ben je niet verzekerd hoor
rellen/plunderingen zijn meestal uitgesloten zover ik weetquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb er totaal geen verstand van, maar zullen toch wel op een bepaalde manier verzekerd zijn?
Het schijnt dat Henk Westbroek gisteren naar Haren wou maar zijn treinticket op het laatste moment heeft geannuleerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef Travel. het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook maar gewoon een man hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef Pino112 het volgende:
Die pap heeft gewoon het 06-nummer van de Burgemeester
Link?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef Syntix het volgende:
De faalheid van deze perscoAl die geluidjes tussendoor
Insert flodder plaatje waar de hele wijk plat ligt behalve het flodderhuisquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:30 schreef MrBaas het volgende:
Waarom is het zo erg voor de vader en het meisje? Ze zijn echt niet meer slachtoffer dan mensen wiens tuin/raam is verwoest.
Niet om te rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:28 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Niet om te fucken, maar hij is toch wel een grote aanleiding geweest voor velen om er te komen.
Hoeveel zag je er wel niet van: hey jij bent die van de livestream.
Daarom kwamen we.
Pfff...vreselijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef gers het volgende:
[..]
rellen/plunderingen zijn meestal uitgesloten zover ik weet
Dat was gewoon een random oude kerel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet om te rellen.
En die burgervaders gister aan het einde van de middag nog: "Dit is toch geweldig?! Goede dj er bij en ze hebben een top avond!".
Te paard en dan in linie dat tuig platrijden. Kan echt niet?quote:
Nee, jij nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:33 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Te paard en dan in linie dat tuig platrijden. Kan echt niet?
Met zo'n instelling kom je nooit bij de MEquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:33 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Te paard en dan in linie dat tuig platrijden. Kan echt niet?
Nee, het probleem is dat hij een FOK! account heeft... ME neemt geen internetautisten aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:34 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je nooit bij de ME
Dat was ook het hele probleem. Blijkbaar dacht er niemand aan om een geluidsinstallatie neer te zetten om iig het doelloos rondlopen tegen te gaan...quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet om te rellen.
En die burgervaders gister aan het einde van de middag nog: "Dit is toch geweldig?! Goede dj er bij en ze hebben een top avond!".
Ik dacht dat het zo'n ouderwetse typemachine wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:36 schreef Pino112 het volgende:
Die gast die zo hard op zn laptop loopt te tikken moet er echt mee kappen, lawaai,
Die's wss van de NOS en zit naast de camera.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:36 schreef Pino112 het volgende:
Die gast die zo hard op zn laptop loopt te tikken moet er echt mee kappen, lawaai,
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:34 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je nooit bij de ME
Op laste van de burgemeester, zoals gezegd en je kon het ook al zien aan zijn hoofd op de persconferentie, die ligt er eind van de week uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:36 schreef Caland het volgende:
Maar van al die mensen naar een voetbalveld sturen en daar een paar DJ's neerzetten is dus niks meer terecht gekomen? Dom van die gemeente.
Dat mag echt niet... Ik liep alleen maar met je te fucken, maar eigen rechtertje gaan spelen is echt verboden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:37 schreef AgLarrr het volgende:
[..]![]()
Samen particuliere burgerwacht oprichten ter ondersteuning van de sterke arm?
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:37 schreef Godshand het volgende:
De schuldige is toch dat wijf...
Ik bedoel, iedereen heeft het over jouw feestje, dan kan je die Invite wat publiekelijk staat alsnog uitzetten?
Of kan dat niet meer (ik ben een van de weinige die geen Facebook heeft)?
Je weet dat er duizenden mensen gaan komen. Dan weet je ook dat die baldadig gaan worden als er geen ene kut te doen is daar, niet echt handig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Op laste van de burgemeester, zoals gezegd en je kon het ook al zien aan zijn hoofd op de persconferentie, die ligt eind van de week uit.
Nog niet eerder een PersCo gezien na zoiets? Dit gaat nog redelijk vlot en soepelquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:39 schreef iwantpie het volgende:
De persco is even goed geregeld als de avond van gisteren
Dus?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee.
Het ging viral voor ze er uberhaupt iets aan kon doen.
In Haren halen ze dan de straatnaamborden maar weg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat er duizenden mensen gaan komen. Dan weet je ook dat die baldadig gaan worden als er geen ene kut te doen is daar, niet echt handig.
Ja, dat had de menigte echt tegengehouden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Naar ik begrijp werd er al weken over gesproken. Plaats dan een bericht op je Facebook dat er geen feest komt...
Hoe moeilijk is dat nou?!
Zij had haar feestje allang weer van facebook afgehaald. Dat was toen te laatquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:37 schreef Godshand het volgende:
De schuldige is toch dat wijf...
Ik bedoel, iedereen heeft het over jouw feestje, dan kan je die Invite wat publiekelijk staat alsnog uitzetten?
Of kan dat niet meer (ik ben een van de weinige die geen Facebook heeft)?
Wat ben je heerlijk naief!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Naar ik begrijp werd er al weken over gesproken. Plaats dan een bericht op je Facebook dat er geen feest komt...
k heb me daar ook al even in zitten verdiepen. Je moet minimaal 3 dienstjaren achter de rug hebben als 'gewoon' agent en vervolgens heb je een opleiding van 4 weken nodig. Het kan dus wel, maar het kost nog wat tijd.quote:
Dat is gebeurd, de uitnodiging heeft niet eens een middag op haar eigen profiel gestaan, maar derden zijn er mee vandoor gegaan..quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Heerlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat had de menigte echt tegengehouden.
Lekker onder die steen?
Ik heb het niet eens over het wel of niet hebben van facebook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik heb Facebook niet nodig, vrienden nodigen mij ervoor uit maar ik kijk wel uit..
Privacy 0,0 met die site...
Eindelijk iemand die een normaal antwoord geeft. Nu begrijp ik het, dank je...quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zij had haar feestje allang weer van facebook afgehaald. Dat was toen te laat
Het stoppen van OV naar Haren, heeft ook het aantal mensen dat kan komen vermindert. Dat is imo dus geen fout, maar slim.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Syntix het volgende:
Het wordt steeds meer duidelijk dat de beleidmakers/handhavers (Gemeente en politie) hebben gefaald:
- geen DJ neerzetten
- geen treinen meer toelaten naar Haren
- geen bussen meer toelaten naar Haren
De fout is dat ze het OV naar haren niet hebben gestopt, dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het stoppen van OV naar Haren, heeft ook het aantal mensen dat kan komen vermindert. Dat is imo dus geen fout, maar slim.
Geen DJ neerzetten... Dat was idd vaudt.
Je had ook gewoon een willekeurig nieuwsbericht kunnen lezen. Nee jij bent lekker alternatief en haalt al je nieuws uit dit topic.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die een normaal antwoord geeft. Nu begrijp ik het, dank je...
A, ok. Dan heb je gelijk jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
De fout is dat ze de OV naar haren niet hebben gestopt, dat is mijn punt.
Hebben ze wel gedaan, maar te laat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
De fout is dat ze het OV naar haren niet hebben gestopt, dat is mijn punt.
Het is allemaal niet zo eenvoudig. Het is al veel eerder fout gegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
De fout is dat ze het OV naar haren niet hebben gestopt, dat is mijn punt.
Man geen DJ neerzetten...quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het stoppen van OV naar Haren, heeft ook het aantal mensen dat kan komen vermindert. Dat is imo dus geen fout, maar slim.
Geen DJ neerzetten... Dat was idd vaudt.
Wereldvreemd of een troll, ik ga voor het eerste.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man geen DJ neerzetten...
Ga je het nog verwijten aan de gemeente ook!?
Een normaal mens, gaat als hij merkt dat er geen feestje is, gewoon naar huis. Of bouwt gewoon zelf inderdaad het feestje maar houdt dat rustig. Je gaat dan niet als een aap maar los op de politie inrammen...
Tering het moet niet gekker worden!
Facebook dan maar aansprakelijk stellen? Als een minderjarige met één foutje dat kan veroorzaken dan kun je je vraagtekens zetten bij de een of andere zorgplicht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee.
Het ging viral voor ze er uberhaupt iets aan kon doen.
Geen beginnen aan inderdaad. Bij elk gerucht een feest organiserenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een normaal mens, gaat als hij merkt dat er geen feestje is, gewoon naar huis. Of bouwt gewoon zelf inderdaad het feestje maar houdt dat rustig. Je gaat dan niet als een aap maar los op de politie inrammen...
Klopt, een normaal mens. Echter weet iedereen dat er op dit soort zaken ook de niet-normale mens komt. Met dit als resultaat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
I weet hetquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat mag echt niet... Ik liep alleen maar met je te fucken, maar eigen rechtertje gaan spelen is echt verboden.
Als je echt bij de ME wil, is het heel simpel. Je solliciteert bij de politie en volgt daarna de extra opleidingen tot ME'er
Ja hoor, Facebook. Het is aan de ouders om een kind verantwoordelijk met social media om te leren gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Facebook dan maar aansprakelijk stellen? Als een minderjarige met één foutje dat kan veroorzaken dan kun je je vraagtekens zetten bij de een of andere zorgplicht.
In zoverre aansprakelijk stellen, wel doen, maar niets meer eisen dan snellere actie in het vervolg. FB is uiteraard niet aansprakelijk voor de schade imo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Facebook dan maar aansprakelijk stellen? Als een minderjarige met één foutje dat kan veroorzaken dan kun je je vraagtekens zetten bij de een of andere zorgplicht.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja hoor, Facebook. Het is aan de ouders om een kind verantwoordelijk met social media om te leren gaan.
Iddquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef Kentoet het volgende:
Men had een paar dagen van tevoren groots in de media moeten aangeven dat iedereen die zonder reden die dag naar Haren zou komen, meteen weggeslagen zou worden. Soort noodverordening.
Jezus christus. De wereldvreemden nemen hier met de minuut toe.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja hoor, Facebook. Het is aan de ouders om een kind verantwoordelijk met social media om te leren gaan.
Op grond waarvan wil je ze arresteren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd
"Er is geen feest en er komt geen feest. Iedereen die toch Haren probeert in te komen, krijgt de mededeling weg te gaan. Gebeurt dat niet, wordt diegene gearresteerd."
Doe es effe normaal man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:45 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wereldvreemd of een troll, ik ga voor het eerste.
Ik weet niet meer waar ik het las (VKonline meen ik) maar er schijnt wel degelijk iets van een juridisch verwijt mogelijk te zijn. Ik ben geen jurist, maar iets met met opzet creëren van onduidelijkheid oid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre aansprakelijk stellen, wel doen, maar niets meer eisen dan snellere actie in het vervolg. FB is uiteraard niet aansprakelijk voor de schade imo.
Ja, want de ME heeft de AH geplunderdquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Ach ach, de ME is zo zielig. Die kicken er juist op joh. Zijn geen haar beter dan die relschoppers.
inderdaad kunnen ze een keer echt oefenen ipv van demonstratie van 14 jarigen tegen 1040 uurquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Ach ach, de ME is zo zielig. Die kicken er juist op joh. Zijn geen haar beter dan die relschoppers.
Moeten we Facebook dan maar aanklagen? "Boehoe, jullie hebben de mogelijkheid om een feestje openbaar te zetten en dat is helemaal misgegaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus christus. De wereldvreemden nemen hier met de minuut toe.
Deze ME'ers hebben het heel goed gedaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
"Verstoring van de Openbare Orde". Lekker breedquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Op grond waarvan wil je ze arresteren?
Op grond van de noodverordening die ze in dat geval hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Op grond waarvan wil je ze arresteren?
Die is anoniemquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we Facebook dan maar aanklagen? "Boehoe, jullie hebben de mogelijkheid om een feestje openbaar te zetten en dat is helemaal misgegaan" Daarbij, dat meisje treft ook helemaal geen blaam, iemand anders heeft dat feestje overgenomen op Facebook, laten ze die ook maar eens aanspreken.
OPENBARE ORDE IS EEN VERANTWOORDELIJKHEID VAN DE GEMEENTE.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe es effe normaal man.
Als er duizenden mensen ergens op afkomen wat niet de bedoeling is, ga je maar een DJ inhuren?
Dus zo kan ik ook een gratis feest organiseren? Ik open een Facebook feestje, en dan eis ik maar dat ze ff Ilse de Lange optrommelen omdat anders er rellen komen? Je bent niet goed bij je hoofd man, je bent zelf wereldvreemd!
Ik begrijp heel goed dat er mensen onrustig worden, maar dat is HUN verantwoordelijkheid. NIET van de gemeente.
Kortom, die apen ZIJN verantwoordelijk, niet de gemeente. Opsluiten en alles laten betalen...
Jij bent een van die relschoppers ? Anders kan ik mij ook niet bedenken waarom je zo bekrompen denkt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Dit inderdaad. Vaak zie je juist die relschoppers later terug bij de ME omdat ze het nog steeds tof vinden om zinloos geweld toe te passen. Met zo een keiharde stok mensen zonder verweer gewoon helemaal kapot slaan. Dat dát heeft gebeuren vind ik nog het meest opmerkelijke van die hele avond. Sowieso dat er mensen zwaar letsel hebben over gehouden aan die ME idioten. Maar ja, je kan niet naar het ziekenhuis, want dan weten ze dat je in Haren bent geweeest en ben je alsnog de lul, zelfs als je niks heb gedaan want de ME slaat geen onschuldige feestgangers. Basaal idioot gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Alsof de ME het niet lekker vindt om zo een charge uit te voeren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef kedge het volgende:
[..]
Jij bent een van die relschoppers ? Anders kan ik mij ook niet bedenken waarom je zo bekrompen denkt.
Flikker gewoon op als je er niks te zoeken hebt. Het is je eigen keuze dat je daar blijft. De ME kan niet per persoon onderscheid gaan maken, als je gewoon doorloopt krijg je echt geen harde patsen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Vaak zie je juist die relschoppers later terug bij de ME omdat ze het nog steeds tof vinden om zinloos geweld toe te passen. Met zo een keiharde stok mensen zonder verweer gewoon helemaal kapot slaan. Dat dát heeft gebeuren vind ik nog het meest opmerkelijke van die hele avond. Sowieso dat er mensen zwaar letsel hebben over gehouden aan die ME idioten. Maar ja, je kan niet naar het ziekenhuis, want dan weten ze dat je in Haren bent geweeest en ben je alsnog de lul, zelfs als je niks heb gedaan want de ME slaat geen onschuldige feestgangers. Basaal idioot gewoon.
Dat was allang niet meer tegen te houden. Het was niet alleen op Facebook, maar ook op Twitter, een eigen website, zelfs hier op FOK! is een topic geopend met de vraag wie gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:51 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Anders hadden ze het feest allang laten cancellen lijkt me.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Vaak zie je juist die relschoppers later terug bij de ME omdat ze het nog steeds tof vinden om zinloos geweld toe te passen. Met zo een keiharde stok mensen zonder verweer gewoon helemaal kapot slaan. Dat dát heeft gebeuren vind ik nog het meest opmerkelijke van die hele avond. Sowieso dat er mensen zwaar letsel hebben over gehouden aan die ME idioten. Maar ja, je kan niet naar het ziekenhuis, want dan weten ze dat je in Haren bent geweeest en ben je alsnog de lul, zelfs als je niks heb gedaan want de ME slaat geen onschuldige feestgangers. Basaal idioot gewoon.
Was volgens mij alleen op de radio.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef Travel. het volgende:
Xijn er ook beelden van die verslaggever die tikken krijgt?
twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Wellicht hier, livestream van 3 uurquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef Travel. het volgende:
Xijn er ook beelden van die verslaggever die tikken krijgt?
Ze verstoren de openbare orde op dat moment toch niet? Ze wisten gistermiddag nog niet wat voor een chaos het 's avonds zou worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deze ME'ers hebben het heel goed gedaan.
[..]
"Verstoring van de Openbare Orde". Lekker breed
Hm, weet eerlijk gezegd niet hoe dit juridisch in elkaar zit. Zou misschien kunnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op grond van de noodverordening die ze in dat geval hebben gemaakt.
Het molesteren van andermans eigendommen en het bekogelen van agenten met publieke en private goederen, met mogelijk ernstig letsel tot gevolg, is daarentegen volstrekt normaal. Ik zie inderdaad ook geen reden om van je af te slaan. Laat staan dat je wilt voorkomen dat onschuldige burgers slachtoffer worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de legale relschoppers. Die vinden dit soort dingen gewoon heerlijk, kicken erop. Prima, maar ga dan niet huilen als burgemeester dat ze zo zielig zijn. Krijgen er gewoon netjes voor betaald hoor. Dat is ook gelijk het enige verschil met die relschoppers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef Logician78 het volgende:
Wat een bullshit, alsof je zomaar zonder scannen bij de ME komt
Als je vooraan staat bij rellen, waar je moet staan om tikken van de ME te krijgen, dan ben je sowieso al fout bezig. Eigen schuld, geen genade. Had je maar weg moeten lopen bij het eerste gerucht van rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
Maar goed, dat uitnodigen van andere mensen is nog best wel humor. Gewoon triest dat in NL die doorgesnoven mongolen meteen gaan rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we Facebook dan maar aanklagen? "Boehoe, jullie hebben de mogelijkheid om een feestje openbaar te zetten en dat is helemaal misgegaan" Daarbij, dat meisje treft ook helemaal geen blaam, iemand anders heeft dat feestje overgenomen op Facebook, laten ze die ook maar eens aanspreken.
Dit ja, het idee van een feestje was nog niet eens zo slecht maar het wordt gewoon verpest door een groot aantal josti's die totaal geen respect hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar goed, dat uitnodigen van andere mensen is nog best wel humor. Gewoon triest dat in NL die doorgesnoven mongolen meteen gaan rellen.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe es effe normaal man.
Als er duizenden mensen ergens op afkomen wat niet de bedoeling is, ga je maar een DJ inhuren?
Dus zo kan ik ook een gratis feest organiseren? Ik open een Facebook feestje, en dan eis ik maar dat ze ff Ilse de Lange optrommelen omdat anders er rellen komen? Je bent niet goed bij je hoofd man, je bent zelf wereldvreemd!
Ik begrijp heel goed dat er mensen onrustig worden, maar dat is HUN verantwoordelijkheid. NIET van de gemeente.
Kortom, die apen ZIJN verantwoordelijk, niet de gemeente. Opsluiten en alles laten betalen...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef Adolecens het volgende:
Het feestje is afgelopen hoor, wellicht tijd voor een andere OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]En weer die plaatjes van Londen vorig jaar erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Klopt, maar een noodverordening overtreden is domweg strafbaar en kun je voor gearresteerd worden. Dat houdt ze van de straat en voorkomt erger.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ze verstoren de openbare orde op dat moment toch niet? Ze wisten gistermiddag nog niet wat voor een chaos het 's avonds zou worden.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef Adolecens het volgende:
Het feestje is afgelopen hoor, wellicht tijd voor een andere OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAREN - Burgemeester van Haren Rob Bats noemt het "ongekend" wat vrijdagavond is gebeurd in Haren. Volgens hem heeft "tuig huisgehouden in de gemeente".
Dat zei Bats zaterdagochtend tijdens een persconferentie in het gemeentehuis van Haren naar aanleiding van de rellen in de gemeente vrijdagavond. Hij noemde de rellen "buitensporig".
"De agressie tegen politie en andere hulpverleners was ongekend groot", voegde hoofdcommissaris Oscar Dros toe.
In totaal zijn 34 aanhoudingen verricht, waarvan het merendeel voor openlijke geweldpleging. De verdachten, overwegend jong meerderjarigen, komen uit het hele land.
Voor de verdachten zal snelrecht worden toegepast. "Wat ons betreft gaat er geen verdachte weg zonder dat er streng strafrecht is toegepast", stelt Hessel Schut, hoofd-officier van Justitie in Groningen.
De politie heeft vrijdagavond in eerste instantie niet ingegrepen om zodoende te voorkomen dat de situatie zou escaleren. Toen er vernielingen werden aangericht is besloten om alsnog in te grijpen.
In totaal zijn 500 mensen ingezet, waaronder 250 leden van de mobiele eenheid. Daarnaast waren 75 agenten en 40 man van arrestatieteams ter plaatse om te voorkomen dat de boel nog verder uit de hand liep.
De politie had van tevoren contact gehad met de Duitse politie, die eerder een vergelijkbare situatie met een Facebook-feest had meegemaakt. Daarop werd rekening gehouden met alle mogelijke scenario’s, waaronder ook rellen. Tijdens de gebeurtenissen zijn ook sociale media in de gaten gehouden.
De gemeente is een grootschalig onderzoek gestart naar de rellen. Hierbij zijn 25 rechercheurs betrokken. Dat team verzamelt zoveel mogelijk informatie om aanhoudingen te kunnen verrichten.
De politie heeft ook zelf beeldmateriaal verzameld. Ook roept het Openbaar Ministerie mensen op om beeldmateriaal te sturen.
"Het is niet veroorzaakt door scholieren die afkomen op een feestje, maar eerder door georganiseerde raddraaiers", stelt de korpschef. "Er is ongelofelijk veel beeldmateriaal van publiek, van journalisten. De kans is groot dat je gepakt wordt op een moment dat het je niet uitkomt. Dus meld je maar zelf."
Burgemeester Bats heeft contact gehad met de familie van het meisje dat had opgeroepen voor het Facebook-feestje. Inmiddels is de familie ondergedoken op een ander adres en is door de gebeurtenissen volgens Bats zwaar geëmotioneerd.twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
Haal die foto van die brandende auto maar weg. Dat was niet Haren, maar LondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Wat denk je dat die relschoppers even omroepen, "Wij gaan nu rellen?". Mensen die denken daar voor een leuke gezellige sfeer te komen, waren ook gewoon vervelend verrast met die voetbal hooligans die daar dachten even een Gazastrook neer te kunnen zetten. Dan zit je er midden in en moet je alsnog of langs de rellers of langs de ME om ook maar ergens heen te kunnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je vooraan staat bij rellen, waar je moet staan om tikken van de ME te krijgen, dan ben je sowieso al fout bezig. Eigen schuld, geen genade. Had je maar weg moeten lopen bij het eerste gerucht van rellen.
Dat is niet de schuld van de ME, maar van degene die ervoor koos om op dat moment daar te zijn.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de legale relschoppers. Die vinden dit soort dingen gewoon heerlijk, kicken erop. Prima, maar ga dan niet huilen als burgemeester dat ze zo zielig zijn. Krijgen er gewoon netjes voor betaald hoor. Dat is ook gelijk het enige verschil met die relschoppers.
Ik ben verder niet bekend met Facebook. Maar het lijkt me duidelijk dat ze zich vooral richten op de jeugd waaronder minderjarigen en dat algemeen bekend is dat kinderen vaak een beter inzicht hebben in de werking dan hun ouders. Naar mijn indruk staat Facebook ook niet bekend om de inzichtelijkheid van privacybescherming.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt niet te handhaven zoiets. Hoe bepaal je wie wel en wie niet dat dorp in mag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar een noodverordening overtreden is domweg strafbaar en kun je voor gearresteerd worden. Dat houdt ze van de straat en voorkomt erger.
Net was er wel beeld van een brandende auto in Harenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Haal die foto van die brandende auto maar weg. Dat was niet Haren, maar Londen
Geen mensenkennis en wereldvreemd.quote:
Idd. Herkende ook een paar op de beelden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef gers het volgende:
wel lekkere duidelijke beelden bij Stuktv ( toepasselijke zendernaam trouwens)
Oja, nu zijn het weer voetbalhooligans. Was ik op aan het wachten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
Wat denk je dat die relschoppers even omroepen, "Wij gaan nu rellen?". Mensen die denken daar voor een leuke gezellige sfeer te komen, waren ook gewoon vervelend verrast met die voetbal hooligans die daar dachten even een Gazastrook neer te kunnen zetten. Dan zit je er midden in en moet je alsnog of langs de rellers of langs de ME om ook maar ergens heen te kunnen.
Simpel, op je ID staat je woonplaats. Is die niet Haren -> keuze geven... Weg of nachtje cel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt niet te handhaven zoiets. Hoe bepaal je wie wel en wie niet dat dorp in mag.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef Pek het volgende:
[..]
En weer die plaatjes van Londen vorig jaar erbij![]()
gedaan, wist ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Haal die foto van die brandende auto maar weg. Dat was niet Haren, maar Londen
Dat klopt, maar degene die de orde gaan verstoren zijn daar wel zelf verantwoordelijk voor. En niet de politie/burgermeester...quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef MPC60 het volgende:
[..]
OPENBARE ORDE IS EEN VERANTWOORDELIJKHEID VAN DE GEMEENTE.
Sorry voor de caps maar jij wil het gewoon niet begrijpen,
Dat klopt, er was een brandende auto ( ik heb foto's gezien van een uitgebrande auto die werd weggesleept), maar deze foto is daar absoluut niet van!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net was er wel beeld van een brandende auto in Haren
Ik zou zeggen, doe een NSB'er en geeft de namen door aan de politiequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Kerol het volgende:
[..]
Idd. Herkende ook een paar op de beelden.
Mijn ID is een paar jaar geleden afgegeven in een andere woonplaats.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, op je ID staat je woonplaats. Is die niet Haren -> keuze geven... Weg of nachtje cel.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een NSB'er en geeft de namen door aan de politie
Wat ben je nou aan het schreeuwen?? Er was een noodverordening en een massa M.E., arrestatieteams en overige politie. Dat die klapjosti's zo gaan rellen is ook niet te verwachten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Geen mensenkennis en wereldvreemd.
Nog maar een keer in caps.
OPENBARE ORDE IS DE VERANTWOORDELIJKHEID VANDE GEMEENTE.
Oja, mensen die op bezoek willen bij familie, vrienden of aan het werk moeten lekker arresteren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, op je ID staat je woonplaats. Is die niet Haren -> keuze geven... Weg of nachtje cel.
Het is wel een gast ja die vet veel heeft lopen promoten, ook bij mij op school. Hmm.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus al die studenten die terug naar hun ouders gaan in het weekend hebben pechquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mits ze iets gedaan hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem en pech. Klaar. Dit soort shit moet voorkomen worden (lesje voor de volgende keer dus)quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef iwantpie het volgende:
[..]
Mijn ID is een paar jaar geleden afgegeven in een andere woonplaats.
Ach, als je een evenement aanmaakt staat het per definitie op alleen vrienden (privé dus) dus wat dat betreft heeft Facebook het goed geregeld. Het meisje heeft het dus bewust op openbaar gezet. Voor minderjarigen is alles per definitie privé op Facebook, toen ik zeventien was stoorde ik mij daar altijd aan (niks kon openbaar) en toen ik achttien werd mocht ik zelf beslissen wat openbaar en privé was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben verder niet bekend met Facebook. Maar het lijkt me duidelijk dat ze zich vooral richten op de jeugd waaronder minderjarigen en dat algemeen bekend is dat kinderen vaak een beter inzicht hebben in de werking dan hun ouders. Naar mijn indruk staat Facebook ook niet bekend om de inzichtelijkheid van privacybescherming.
Dan zou ik ze niet bij voorbaat vrij willen pleiten van élk gevolg.
Zou het niet doen immers dadelijk staat hij voor je deurquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef Kerol het volgende:
[..]
Het is wel een gast ja die vet veel heeft lopen promoten, ook bij mij op school. Hmm.
Niets NSB. Je lapt de fouten erbij niet de onschuldigen in tegenstelling tot de NSBersquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De enige die machte waren om erger te voorkomen waren de burgervader en zijn crisisteam. Die hebben fout na fout gemaakt,de grootste met het weigeren van het gratis optreden van kraantje p.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat klopt, maar degene die de orde gaan verstoren zijn daar wel zelf verantwoordelijk voor. En niet de politie/burgermeester...
Maar hoe kon het dan toch openbaar worden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ach, als je een evenement aanmaakt staat het per definitie op alleen vrienden (privé dus) dus wat dat betreft heeft Facebook het goed geregeld. Het meisje heeft het dus bewust op openbaar gezet. Voor minderjarigen is alles per definitie privé op Facebook, toen ik zeventien was stoorde ik mij daar altijd aan (niks kon openbaar) en toen ik achttien werd mocht ik zelf beslissen wat openbaar en privé was.
Nee, dat is aan de politie om uit te zoeken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Mits ze iets gedaan hebben natuurlijk
Ja, die hebben pech. Voor 1 avond. Jezus... Is dat nou zo erg, dat je voor 1 keer een avondje niet Haren in kan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef gers het volgende:
[..]
Dus al die studenten die terug naar hun ouders gaan in het weekend hebben pech
bovendien vanuit groningen ben je er zo en er zijn tig manieren om in Haren te komen
Hoezo arresteren? Ze hebben de keuze... Weggaan of nachtje cel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, mensen die op bezoek willen bij familie, vrienden of aan het werk moeten lekker arresteren.
Waarschijnlijk een dikke nerd die dan zijn hele leven in de sanering mag zitten. Ik hoop in ieder geval dat het niet bij de ouders van Merthe wordt verhaald want die hebben dit nooit zo bedoeld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef stijn_ het volgende:
Hopelijk kunnen ze de organisators via hun IP achterhalen en medeplichtig verklaren.
Wel mee eens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de legale relschoppers. Die vinden dit soort dingen gewoon heerlijk, kicken erop. Prima, maar ga dan niet huilen als burgemeester dat ze zo zielig zijn. Krijgen er gewoon netjes voor betaald hoor. Dat is ook gelijk het enige verschil met die relschoppers.
'quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, nu zijn het weer voetbalhooligans. Was ik op aan het wachten.
Je had gewild dat ze meer schade aan zouden richten? Nodig ze eens uit bij jouw feestjequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef LelijKnap het volgende:
Poe poe er gebeurd s wat in Nederland. Is dit het beste wat die relnichten kunnen ?
De rellen waren al aan de gang toen de ME kwam.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef SidiJalal het volgende:
Wat denk je dat die relschoppers even omroepen, "Wij gaan nu rellen?". Mensen die denken daar voor een leuke gezellige sfeer te komen, waren ook gewoon vervelend verrast met die voetbal hooligans die daar dachten even een Gazastrook neer te kunnen zetten. Dan zit je er midden in en moet je alsnog of langs de rellers of langs de ME om ook maar ergens heen te kunnen.
Ik hoop van wel moet je maar beter op je kinderen letten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een dikke nerd die dan zijn hele leven in de sanering mag zitten. Ik hoop in ieder geval dat het niet bij de ouders van Merthe wordt verhaald want die hebben dit nooit zo bedoeld.
Klopt jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niets NSB. Je lapt de fouten erbij niet de onschuldigen in tegenstelling tot de NSBers
Meld Misdaad Anoniem is een optiequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef gers het volgende:
[..]
Zou het niet doen immers dadelijk staat hij voor je deur
Ik lees ook op veel media dat mensen gewoon vast zaten en niet naar huis konden gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De rellen waren al aan de gang toen de ME kwam.
Verder: als de ME eraan komt, loop jij dan nog steeds richting de ME? Dan heb je een IQ van rond de 50. Je kunt gewoon weglopen bij het eerste onraad. Geen ME'er die je iets doet, want dan zijn de MEérs er nog helemaal niet. Als je tikken krijgt van de ME, ben je gewoon dom en ben je er zelf schuld aan. Had je maar moeten weggaan.
Als je er zelf maar in gelooft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
'
Voetbalhooligans kicken op dit soort feestjes, dat zijn juist bij uitstek de praktijk oefeningen waar ze op wachten om logistiek en co-ordinatie te testen en te verbeteren.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
De enige die machte waren om erger te voorkomen waren de burgervader en zijn crisisteam. Die hebben fout na fout gemaakt,de grootste met het weigeren van het gratis optreden van kraantje p.
Daar ligt de verantwoordelijkheid. Dat jij dat nu niet in wil zien terwijl je gister als sensatiezoekende autist lekker de streams aan het volgen was is niet mijn probleem.
Ze heeft het gewoon zelf openbaar gezet, dat kan niet anders. Bewust ook, het is niet zomaar een verkeerd vinkje of een foutje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar hoe kon het dan toch openbaar worden?
Als ouder verwachten dat wanneer je kind een vinkje vergeet te zetten dat er dan duizenden mensen in je voortuin staanquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel moet je maar beter op je kinderen letten.
Meld misdaad Anoniem is ook niet altijd anoniem , is in het verleden wel eens fout gegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt ja, verkeerde woordkeuze
[..]
Meld Misdaad Anoniem is een optie
1974 maar zo dom en wereldvreemd. Hier krijg je jequote:
Kiezen tussen laf zijn, of het juiste doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef gers het volgende:
[..]
Meld misdaad Anoniem is ook niet altijd anoniem , is in het verleden wel eens fout gegaan.
Dan maar lafquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kiezen tussen laf zijn, of het juiste doen.
Er is van tevoren VEEL gemeld dat men niet naar Haren moest komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:02 schreef gers het volgende:
Ik lees ook op veel media dat mensen gewoon vast zaten en niet naar huis konden gaan
Maar het kon dus wel, ondanks dat ze zestien is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon zelf openbaar gezet, dat kan niet anders. Bewust ook, het is niet zomaar een verkeerd vinkje of een foutje.En ik denk dat vrienden van haar het evenement gingen sharen als grapje.
Meld misdaad anoniem is per definitie laf.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kiezen tussen laf zijn, of het juiste doen.
he he eindelijk een die het snapquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik geef primair de schuld aan de burgemeester, die heeft onbekwam gehandeld, dat weet hij zelf ook want op geen een vraag had hij een goed antwoord.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles om de gemeente maar de schuld te geven he
Ik denk dat hij de mensen in Haren zelf bedoeld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is van tevoren VEEL gemeld dat men niet naar Haren moest komen.
En als je er toch bent () dan volg je gewoon de instructies op van de politie/ME en dan krijg je geen tikken.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef Dale. het volgende:
Waarom schiet de politie in Nederland ook niet gewoon met rubberen kogels in Nederland? En waarom is er uberhaupt niet met traangas grananten gegooid?
Mijn eerste advies was dan ook gewoon aangeven bij de politie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Meld misdaad anoniem is per definitie laf.
Ja, vreemd. Ik begrijp d'r ook niet zoveel van. Toen ik zeventien was kon ik letterlijk niets al wilde ik van alles openbaar. Zal dus wel weer veranderd zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar het kon dus wel, ondanks dat ze zestien is.
Dit meen je toch niet echt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Heel veel mensenkennig en totaal niet wereldvreemdquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Geen mensenkennis en wereldvreemd.
Nog maar een keer in caps.
OPENBARE ORDE IS DE VERANTWOORDELIJKHEID VANDE GEMEENTE.
/carequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Meld misdaad anoniem is per definitie laf.
Nee die niet.quote:
Misschien had FB dan ook wel de indruk gewekt dat dat niet kon?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, vreemd. Ik begrijp d'r ook niet zoveel van. Toen ik zeventien was kon ik letterlijk niets al wilde ik van alles openbaar. Zal dus wel weer veranderd zijn.
Als je in Haren woont, dan ga je rustig thuis zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef PoliSplash het volgende:
Ik denk dat hij de mensen in Haren zelf bedoeld.
Ja, de politie en burgermeester is verantwoordelijk voor de openbare Orde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
De enige die machte waren om erger te voorkomen waren de burgervader en zijn crisisteam. Die hebben fout na fout gemaakt,de grootste met het weigeren van het gratis optreden van kraantje p.
Daar ligt de verantwoordelijkheid. Dat jij dat nu niet in wil zien terwijl je gister als sensatiezoekende autist lekker de streams aan het volgen was is niet mijn probleem.
Een linkje van Facebook over minderjarigen: http://www.facebook.com/about/privacy/minorsquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, vreemd. Ik begrijp d'r ook niet zoveel van. Toen ik zeventien was kon ik letterlijk niets al wilde ik van alles openbaar. Zal dus wel weer veranderd zijn.
Heb je hier een bron van?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef gers het volgende:
[..]
Meld misdaad Anoniem is ook niet altijd anoniem , is in het verleden wel eens fout gegaan.
Ik wachtte op berichten van vrienden om te kijken hoe de sfeer was. Ben zoals verwacht thuisgeblevenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je in Haren woont, dan ga je rustig thuis zitten.
Als je niet in Haren woont, dan:
Er is van tevoren VEEL gemeld dat men niet naar Haren moest komen.
En als je er toch bent () dan volg je gewoon de instructies op van de politie/ME en dan krijg je geen tikken.
Waarom meteen geweld gebruiken? Dat lokt alleen maar geweld uit. Keuze geven tussen vertrekken of nachtje cel lijkt mij veel beterquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:07 schreef waht het volgende:
Verder goede lessen voor de volgende keer. Al het OV richting het gebied platleggen en groepsvorming in vroeg stadium met geweld voorkomen. Het is niet moeilijk.
duidelijk de Jongeren Kern VV Harenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke voetbalhooligans hoor.
Sowieso triest dat ze hooligans de schuld geven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke voetbalhooligans hoor.
Justitie heeft mensen in het verleden opgespeurd via hun melding om ze zo te kunnen verhoren (als getuige).quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van?
Daarnaast, de straat oversteken loopt ook weleens slecht af.
Het kon ook echt niet. Ik kreeg altijd de melding omdat ik minderjarig ben en uit veiligheidsredenen staat alles privé. Maar goed, het kan gewoon veranderd zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien had FB dan ook wel de indruk gewekt dat dat niet kon?
Ze moeten toch iets de schuld geven. Dan maar het voetbal, lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
Sowieso triest dat ze hooligans de schuld geven.. Hoorde het vanochtend in de trein ook uit de mond komen van paar oude graftakken
Ja right. Denk je echt dat ze genoeg cellen daarvoor hebben?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom meteen geweld gebruiken? Dat lokt alleen maar geweld uit. Keuze geven tussen vertrekken of nachtje cel lijkt mij veel beter
Precies.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets de schuld geven. Dan maar het voetbal, lekker makkelijk.
Je hoeft je leeftijd niet op te geven op FB.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het kon ook echt niet. Ik kreeg altijd de melding omdat ik minderjarig ben en uit veiligheidsredenen staat alles privé. Maar goed, het kan gewoon veranderd zijn.
ondanks het misschien lage iq van voetbalhooligans zijn ze iig wel zo slim om niet te gaan rellen onder het oog van alle omroepen van nederlandquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
Sowieso triest dat ze hooligans de schuld geven.. Hoorde het vanochtend in de trein ook uit de mond komen van paar oude graftakken
Die zaten er duidelijk tussen hoor.. Met hun sjaaltjes voor hun bek, hopende dat ze niet herkend worden. Kijk maar naar de video's...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
Niet meteen, maar dat is het onvermijdelijke einde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom meteen geweld gebruiken? Dat lokt alleen maar geweld uit. Keuze geven tussen vertrekken of nachtje cel lijkt mij veel beter
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die zaten er duidelijk tussen hoor.. Met hun sjaaltjes voor hun bek, hopende dat ze niet herkend worden. Kijk maar naar de video's...
Kwestie van een plek reserveren daar voor (afgesloten loods of zo), hoeft niet een echte cel te zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja right. Denk je echt dat ze genoeg cellen daarvoor hebben?
Die zit maandagavond bij Pauw en Witteman, anders dr vader wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef iwantpie het volgende:
Zou Merthe over een paar dagen ook schouderklopjes en goedkeurende knikjes op school krijgen zoals in de film Project X?
Ik heb ook een sjaaltje. Ben ik nu ook een hooligan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die zaten er duidelijk tussen hoor.. Met hun sjaaltjes voor hun bek, hopende dat ze niet herkend worden. Kijk maar naar de video's...
Uit interview met pa, paar dagen geledenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
he he eindelijk een die het snap
en zo als ik ook al eerder schreef vind ik het Internet niet iets voor mensen onder de 18 jaar ..
en daarbij als de PC , internet op de ouders der naam staat en met hun pc is die uitnodiging gestuurd , dan vind ik het niet meer dan terecht dat een gedeelte van de kosten ook op hun verhaald mogen worden ..
maar ook facebook vind ik hier een deel oorzaak aan hebben ..
Sjaal/turkentot voor de mond doet iedereen die een beetje verstandig en niet herkend wilt wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar gewoon aan is en ik vind het ook niet zo gewoon dat minderjarigen maar bij moeten houden wat er allemaal verandert en dat daardoor een foutje tot zoiets kan leiden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het kon ook echt niet. Ik kreeg altijd de melding omdat ik minderjarig ben en uit veiligheidsredenen staat alles privé. Maar goed, het kan gewoon veranderd zijn.
Ooit gehoord van "apie ziet, apie doet"?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef Caland het volgende:
Er zit zelfs iemand tussen de gearresteerden die op fitness zit. Fitnesshooligans ook altijd
Die trailer, die inmiddels van YouTube verwijderd is, dat het voor iedereen was, was dus niet uit haar hand?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Uit interview met pa, paar dagen geleden
1) Meisje maakt feestje aan, 's ochtends en gaat naar school
2) Meisje komt thuis aan eind van de dag, ziet inmiddels 2000 genodigden en denkt dit gaat fout. Verwijdert feestje en licht ouders in.
3) Feestje wordt opnieuw aangemaakt door 2 jongens, meisje heeft er dus geen grip meer op
4) Ouders stappen naar politie en gemeente
Naar mijn idee moet je gaan kijken naar die 2 gozers
Jesse Hobson:
https://www.facebook.com/Ubergeek85
Ibe derFuhrer
https://www.facebook.com/profile.php?id=100002544338053
Volgens mij moet je altijd wel je geboortedatum invoeren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft je leeftijd niet op te geven op FB.
Denk niet dat dat zijn echte naam is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ibe derFuhrer
https://www.facebook.com/profile.php?id=100002544338053
Ja, en jij kan niet tot 18 rekenen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij moet je altijd wel je geboortedatum invoeren.
De verslaggever van RTV Noord gaf aan er duidelijk een paar te herkennenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
Waarom lees je niet? Die dingen staan standaard voor vrienden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef PoliSplash het volgende:
Eigenlijk ook wel raar dat evenementen standaard als openbaar staan. Het gros van de evenementen is toch besloten bedoeld.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De verslaggever van RTV Noord gaf aan er duidelijk een paar te herkennen
Een paar != allemaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jawel joh. Het is allemaal de schuld vd Duitsersquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zijn echte naam is.
absoluut niet!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die trailer, die inmiddels van YouTube verwijderd is, dat het voor iedereen was, was dus niet uit haar hand?
Het is ook niet veranderd. Als ik nu een evenement aanmaak (even gekeken) staat het op vrienden. Je ziet het ook duidelijk staan trouwens. Printscreentje?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar gewoon aan is en ik vind het ook niet zo gewoon dat minderjarigen maar bij moeten houden wat er allemaal verandert en dat daardoor een foutje tot zoiets kan leiden.
Wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, en jij kan niet tot 18 rekenen?
Ohja, dan ben ik overtuigd. Het waren de voetbalhooligans!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zoals gezegd graag een bron.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Justitie heeft mensen in het verleden opgespeurd via hun melding om ze zo te kunnen verhoren (als getuige).
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die het niet eens zijn met de op en dan maar een nieuwe maken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man, doe nu niet zo zielig...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik heb ook een sjaaltje. Ben ik nu ook een hooligan?
Graagquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is ook niet veranderd. Als ik nu een evenement aanmaak (even gekeken) staat het op vrienden. Je ziet het ook duidelijk staan trouwens. Printscreentje?
Dat het niet zo veel moeite is om meerderjarig te worden op een websitequote:
http://www.elsevier.nl/we(...)iklijn-op-straat.htmquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Zoals gezegd graag een bron.
Daarnaast gaat het dan nog niet echt "fout". Voor de politie is de getuige dan inderdaad niet meer anoniem maar ten opzichte van de rest van de wereld wel en daar gaat het toch om?
Ik begin zo te vermoeden dat jij zelf iets te verbergen hebt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef Caland het volgende:
Er zit zelfs iemand tussen de gearresteerden die op fitness zit. Fitnesshooligans ook altijd
Oke. Maar ja, waarom zou je een nep geboortedatum invoeren? En ik bedoel: toen ik zeventien was stond dus echt alles privé op mijn profiel. Kan nu veranderd zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Graag
[..]
Dat het niet zo veel moeite is om meerderjarig te worden op een website
Ik klik wel altijd een paar vinkjes aan hoor als ik een feest maakquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom lees je niet? Die dingen staan standaard voor vrienden.
Huh, wat dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik begin zo te vermoeden dat jij zelf iets te verbergen hebt.
Wss omdat ze dat onder de huidige regels niet mogenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef Dale. het volgende:
En nog steeds begrijp ik niet waarom de Nederlandse politie gewoon soms niet met rubberen kogels schiet.
Of allebei.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
ik d8 al dat t de hooligans ware
groningen of veendam??!
Ze hadden wel sjaals!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
groningen of veendam??!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
groningen of veendam??!
Je zou voor de gein eens moeten kijken of je Radio Noord rondom 20:30/21:00 terug kunt luisterenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ohja, dan ben ik overtuigd. Het waren de voetbalhooligans!
Het staat op vrienden van gastenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is ook niet veranderd. Als ik nu een evenement aanmaak (even gekeken) staat het op vrienden. Je ziet het ook duidelijk staan trouwens. Printscreentje?
Ik zag er één met een Real Madrid trainingspak op de foto'squote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
groningen of veendam??!
In mijn geval privacy. Niet iedereen hoeft te weten wanneer ik jarig ben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oke. Maar ja, waarom zou je een nep geboortedatum invoeren? En ik bedoel: toen ik zeventien was stond dus echt alles privé op mijn profiel. Kan nu veranderd zijn.
VV Haren had ik ook gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
groningen of veendam??!
real? kk vies komen ze helemaal hier heenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag er één met een Real Madrid trainingspak op de foto's
woo waren er zelfs spanjelanders aan het fechte??quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
real? kk vies komen ze helemaal hier heen
ik mocht real al niet... maar nu...
Kutspanjolen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
Want dat lost iets op wil je zeggen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef Dale. het volgende:
En nog steeds begrijp ik niet waarom de Nederlandse politie gewoon soms niet met rubberen kogels schiet.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
woo waren er zelfs spanjelanders aan het fechte??
Nou, de passie waarmee jij hier loopt te verkondigen dat hooligans er natuurlijk helemaal niks mee te maken hebben. Ondanks het feit dat er vanuit verschillende bronnen aanwijzingen zijn dat die groep er dus wel degelijk mee te maken heeft.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Ik klik wel altijd een paar vinkjes aan hoor als ik een feest maakIemand die niet uitgenodigd is hoeft niet uitgenodigd te worden en hoeft ook niet te zien dat er een feestje is waarvoor hij niet uitgenodigd is
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
ga weg paul jij bent dik net als juicyhil
Ja, die rubberen kogels doen fucked up pijn, met stokken slaan voel je niet zo veel van eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want dat lost iets op wil je zeggen?
Onzin. Dat is hoe je het zelf instelt maar het staat vanzelf gewoon op vrienden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Het staat op vrienden van gasten
Ga er met je muis opstaanquote:
Er zullen vast wel een paar tussen hebben gezeten ja, net als mensen die op hockey zitten of de hele dag gamen. Ik snap niet zo hoe dat relevant is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou, de passie waarmee jij hier loopt te verkondigen dat hooligans er natuurlijk helemaal niks mee te maken hebben. Ondanks het feit dat er vanuit verschillende bronnen aanwijzingen zijn dat die groep er dus wel degelijk mee te maken heeft.
Ga er eens met je muis opstaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Onzin. Dat is hoe je het zelf instelt maar het staat vanzelf gewoon op vrienden.
Wat moet ik doen met mijn muis?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Ga er met je muis opstaan
Alleen als je alleen genodigden selecteert dan kunnen alleen de mensen die uitgenodigd zijn het zien
zooo die gasten gebruiken te veel pepquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef Godshand het volgende:
Een echt intelligente indruk maken de feestgangers niet..
Die 3 gasten hier vooraan
[ afbeelding ]
Mensen die de hele dag gamen gaan niet opeens de straat op om te rellen. Dat is de relevantie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zullen vast wel een paar tussen hebben gezeten ja, net als mensen die op hockey zitten of de hele dag gamen. Ik snap niet zo hoe dat relevant is.
dat vv haren heeft echt sicke gaste joh die slaan je zo nokkie geen wonder dat uit hand is gelopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:20 schreef 16meter het volgende:
groninge en veendam hooligans met steun van vv haren
is net bevestigt door rtv noord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |