Waarschijnlijk een dikke nerd die dan zijn hele leven in de sanering mag zitten. Ik hoop in ieder geval dat het niet bij de ouders van Merthe wordt verhaald want die hebben dit nooit zo bedoeld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef stijn_ het volgende:
Hopelijk kunnen ze de organisators via hun IP achterhalen en medeplichtig verklaren.
Wel mee eens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de legale relschoppers. Die vinden dit soort dingen gewoon heerlijk, kicken erop. Prima, maar ga dan niet huilen als burgemeester dat ze zo zielig zijn. Krijgen er gewoon netjes voor betaald hoor. Dat is ook gelijk het enige verschil met die relschoppers.
'quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, nu zijn het weer voetbalhooligans. Was ik op aan het wachten.
Je had gewild dat ze meer schade aan zouden richten? Nodig ze eens uit bij jouw feestjequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef LelijKnap het volgende:
Poe poe er gebeurd s wat in Nederland. Is dit het beste wat die relnichten kunnen ?
De rellen waren al aan de gang toen de ME kwam.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef SidiJalal het volgende:
Wat denk je dat die relschoppers even omroepen, "Wij gaan nu rellen?". Mensen die denken daar voor een leuke gezellige sfeer te komen, waren ook gewoon vervelend verrast met die voetbal hooligans die daar dachten even een Gazastrook neer te kunnen zetten. Dan zit je er midden in en moet je alsnog of langs de rellers of langs de ME om ook maar ergens heen te kunnen.
Ik hoop van wel moet je maar beter op je kinderen letten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een dikke nerd die dan zijn hele leven in de sanering mag zitten. Ik hoop in ieder geval dat het niet bij de ouders van Merthe wordt verhaald want die hebben dit nooit zo bedoeld.
Klopt jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niets NSB. Je lapt de fouten erbij niet de onschuldigen in tegenstelling tot de NSBers
Meld Misdaad Anoniem is een optiequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef gers het volgende:
[..]
Zou het niet doen immers dadelijk staat hij voor je deur
Ik lees ook op veel media dat mensen gewoon vast zaten en niet naar huis konden gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De rellen waren al aan de gang toen de ME kwam.
Verder: als de ME eraan komt, loop jij dan nog steeds richting de ME? Dan heb je een IQ van rond de 50. Je kunt gewoon weglopen bij het eerste onraad. Geen ME'er die je iets doet, want dan zijn de MEérs er nog helemaal niet. Als je tikken krijgt van de ME, ben je gewoon dom en ben je er zelf schuld aan. Had je maar moeten weggaan.
Als je er zelf maar in gelooft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
'
Voetbalhooligans kicken op dit soort feestjes, dat zijn juist bij uitstek de praktijk oefeningen waar ze op wachten om logistiek en co-ordinatie te testen en te verbeteren.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
De enige die machte waren om erger te voorkomen waren de burgervader en zijn crisisteam. Die hebben fout na fout gemaakt,de grootste met het weigeren van het gratis optreden van kraantje p.
Daar ligt de verantwoordelijkheid. Dat jij dat nu niet in wil zien terwijl je gister als sensatiezoekende autist lekker de streams aan het volgen was is niet mijn probleem.
Ze heeft het gewoon zelf openbaar gezet, dat kan niet anders. Bewust ook, het is niet zomaar een verkeerd vinkje of een foutje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar hoe kon het dan toch openbaar worden?
Als ouder verwachten dat wanneer je kind een vinkje vergeet te zetten dat er dan duizenden mensen in je voortuin staanquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel moet je maar beter op je kinderen letten.
Meld misdaad Anoniem is ook niet altijd anoniem , is in het verleden wel eens fout gegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt ja, verkeerde woordkeuze
[..]
Meld Misdaad Anoniem is een optie
1974 maar zo dom en wereldvreemd. Hier krijg je jequote:
Kiezen tussen laf zijn, of het juiste doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef gers het volgende:
[..]
Meld misdaad Anoniem is ook niet altijd anoniem , is in het verleden wel eens fout gegaan.
Dan maar lafquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kiezen tussen laf zijn, of het juiste doen.
Er is van tevoren VEEL gemeld dat men niet naar Haren moest komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:02 schreef gers het volgende:
Ik lees ook op veel media dat mensen gewoon vast zaten en niet naar huis konden gaan
Maar het kon dus wel, ondanks dat ze zestien is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon zelf openbaar gezet, dat kan niet anders. Bewust ook, het is niet zomaar een verkeerd vinkje of een foutje.En ik denk dat vrienden van haar het evenement gingen sharen als grapje.
Meld misdaad anoniem is per definitie laf.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kiezen tussen laf zijn, of het juiste doen.
he he eindelijk een die het snapquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel moet je maar beter op je kinderen letten.
Ik geef primair de schuld aan de burgemeester, die heeft onbekwam gehandeld, dat weet hij zelf ook want op geen een vraag had hij een goed antwoord.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles om de gemeente maar de schuld te geven he
Ik denk dat hij de mensen in Haren zelf bedoeld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is van tevoren VEEL gemeld dat men niet naar Haren moest komen.
En als je er toch bent () dan volg je gewoon de instructies op van de politie/ME en dan krijg je geen tikken.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef Dale. het volgende:
Waarom schiet de politie in Nederland ook niet gewoon met rubberen kogels in Nederland? En waarom is er uberhaupt niet met traangas grananten gegooid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |