Geen mensenkennis en wereldvreemd.quote:
Idd. Herkende ook een paar op de beelden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef gers het volgende:
wel lekkere duidelijke beelden bij Stuktv ( toepasselijke zendernaam trouwens)
Oja, nu zijn het weer voetbalhooligans. Was ik op aan het wachten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
Wat denk je dat die relschoppers even omroepen, "Wij gaan nu rellen?". Mensen die denken daar voor een leuke gezellige sfeer te komen, waren ook gewoon vervelend verrast met die voetbal hooligans die daar dachten even een Gazastrook neer te kunnen zetten. Dan zit je er midden in en moet je alsnog of langs de rellers of langs de ME om ook maar ergens heen te kunnen.
Simpel, op je ID staat je woonplaats. Is die niet Haren -> keuze geven... Weg of nachtje cel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt niet te handhaven zoiets. Hoe bepaal je wie wel en wie niet dat dorp in mag.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef Pek het volgende:
[..]
En weer die plaatjes van Londen vorig jaar erbij![]()
gedaan, wist ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Haal die foto van die brandende auto maar weg. Dat was niet Haren, maar Londen
Dat klopt, maar degene die de orde gaan verstoren zijn daar wel zelf verantwoordelijk voor. En niet de politie/burgermeester...quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef MPC60 het volgende:
[..]
OPENBARE ORDE IS EEN VERANTWOORDELIJKHEID VAN DE GEMEENTE.
Sorry voor de caps maar jij wil het gewoon niet begrijpen,
Dat klopt, er was een brandende auto ( ik heb foto's gezien van een uitgebrande auto die werd weggesleept), maar deze foto is daar absoluut niet van!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net was er wel beeld van een brandende auto in Haren
Ik zou zeggen, doe een NSB'er en geeft de namen door aan de politiequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Kerol het volgende:
[..]
Idd. Herkende ook een paar op de beelden.
Mijn ID is een paar jaar geleden afgegeven in een andere woonplaats.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, op je ID staat je woonplaats. Is die niet Haren -> keuze geven... Weg of nachtje cel.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een NSB'er en geeft de namen door aan de politie
Wat ben je nou aan het schreeuwen?? Er was een noodverordening en een massa M.E., arrestatieteams en overige politie. Dat die klapjosti's zo gaan rellen is ook niet te verwachten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Geen mensenkennis en wereldvreemd.
Nog maar een keer in caps.
OPENBARE ORDE IS DE VERANTWOORDELIJKHEID VANDE GEMEENTE.
Oja, mensen die op bezoek willen bij familie, vrienden of aan het werk moeten lekker arresteren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, op je ID staat je woonplaats. Is die niet Haren -> keuze geven... Weg of nachtje cel.
Het is wel een gast ja die vet veel heeft lopen promoten, ook bij mij op school. Hmm.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus al die studenten die terug naar hun ouders gaan in het weekend hebben pechquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mits ze iets gedaan hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem en pech. Klaar. Dit soort shit moet voorkomen worden (lesje voor de volgende keer dus)quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef iwantpie het volgende:
[..]
Mijn ID is een paar jaar geleden afgegeven in een andere woonplaats.
Ach, als je een evenement aanmaakt staat het per definitie op alleen vrienden (privé dus) dus wat dat betreft heeft Facebook het goed geregeld. Het meisje heeft het dus bewust op openbaar gezet. Voor minderjarigen is alles per definitie privé op Facebook, toen ik zeventien was stoorde ik mij daar altijd aan (niks kon openbaar) en toen ik achttien werd mocht ik zelf beslissen wat openbaar en privé was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben verder niet bekend met Facebook. Maar het lijkt me duidelijk dat ze zich vooral richten op de jeugd waaronder minderjarigen en dat algemeen bekend is dat kinderen vaak een beter inzicht hebben in de werking dan hun ouders. Naar mijn indruk staat Facebook ook niet bekend om de inzichtelijkheid van privacybescherming.
Dan zou ik ze niet bij voorbaat vrij willen pleiten van élk gevolg.
Zou het niet doen immers dadelijk staat hij voor je deurquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef Kerol het volgende:
[..]
Het is wel een gast ja die vet veel heeft lopen promoten, ook bij mij op school. Hmm.
Niets NSB. Je lapt de fouten erbij niet de onschuldigen in tegenstelling tot de NSBersquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De enige die machte waren om erger te voorkomen waren de burgervader en zijn crisisteam. Die hebben fout na fout gemaakt,de grootste met het weigeren van het gratis optreden van kraantje p.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat klopt, maar degene die de orde gaan verstoren zijn daar wel zelf verantwoordelijk voor. En niet de politie/burgermeester...
Maar hoe kon het dan toch openbaar worden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ach, als je een evenement aanmaakt staat het per definitie op alleen vrienden (privé dus) dus wat dat betreft heeft Facebook het goed geregeld. Het meisje heeft het dus bewust op openbaar gezet. Voor minderjarigen is alles per definitie privé op Facebook, toen ik zeventien was stoorde ik mij daar altijd aan (niks kon openbaar) en toen ik achttien werd mocht ik zelf beslissen wat openbaar en privé was.
Nee, dat is aan de politie om uit te zoeken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Mits ze iets gedaan hebben natuurlijk
Ja, die hebben pech. Voor 1 avond. Jezus... Is dat nou zo erg, dat je voor 1 keer een avondje niet Haren in kan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef gers het volgende:
[..]
Dus al die studenten die terug naar hun ouders gaan in het weekend hebben pech
bovendien vanuit groningen ben je er zo en er zijn tig manieren om in Haren te komen
Hoezo arresteren? Ze hebben de keuze... Weggaan of nachtje cel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, mensen die op bezoek willen bij familie, vrienden of aan het werk moeten lekker arresteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |