ondanks het misschien lage iq van voetbalhooligans zijn ze iig wel zo slim om niet te gaan rellen onder het oog van alle omroepen van nederlandquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
Sowieso triest dat ze hooligans de schuld geven.. Hoorde het vanochtend in de trein ook uit de mond komen van paar oude graftakken
Die zaten er duidelijk tussen hoor.. Met hun sjaaltjes voor hun bek, hopende dat ze niet herkend worden. Kijk maar naar de video's...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
Sowieso triest dat ze hooligans de schuld geven.. Hoorde het vanochtend in de trein ook uit de mond komen van paar oude graftakken
Niet meteen, maar dat is het onvermijdelijke einde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom meteen geweld gebruiken? Dat lokt alleen maar geweld uit. Keuze geven tussen vertrekken of nachtje cel lijkt mij veel beter
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die zaten er duidelijk tussen hoor.. Met hun sjaaltjes voor hun bek, hopende dat ze niet herkend worden. Kijk maar naar de video's...
Kwestie van een plek reserveren daar voor (afgesloten loods of zo), hoeft niet een echte cel te zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja right. Denk je echt dat ze genoeg cellen daarvoor hebben?
Die zit maandagavond bij Pauw en Witteman, anders dr vader wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef iwantpie het volgende:
Zou Merthe over een paar dagen ook schouderklopjes en goedkeurende knikjes op school krijgen zoals in de film Project X?
Ik heb ook een sjaaltje. Ben ik nu ook een hooligan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die zaten er duidelijk tussen hoor.. Met hun sjaaltjes voor hun bek, hopende dat ze niet herkend worden. Kijk maar naar de video's...
Uit interview met pa, paar dagen geledenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
he he eindelijk een die het snap
en zo als ik ook al eerder schreef vind ik het Internet niet iets voor mensen onder de 18 jaar ..
en daarbij als de PC , internet op de ouders der naam staat en met hun pc is die uitnodiging gestuurd , dan vind ik het niet meer dan terecht dat een gedeelte van de kosten ook op hun verhaald mogen worden ..
maar ook facebook vind ik hier een deel oorzaak aan hebben ..
Sjaal/turkentot voor de mond doet iedereen die een beetje verstandig en niet herkend wilt wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar gewoon aan is en ik vind het ook niet zo gewoon dat minderjarigen maar bij moeten houden wat er allemaal verandert en dat daardoor een foutje tot zoiets kan leiden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het kon ook echt niet. Ik kreeg altijd de melding omdat ik minderjarig ben en uit veiligheidsredenen staat alles privé. Maar goed, het kan gewoon veranderd zijn.
Ooit gehoord van "apie ziet, apie doet"?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef Caland het volgende:
Er zit zelfs iemand tussen de gearresteerden die op fitness zit. Fitnesshooligans ook altijd
Die trailer, die inmiddels van YouTube verwijderd is, dat het voor iedereen was, was dus niet uit haar hand?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Uit interview met pa, paar dagen geleden
1) Meisje maakt feestje aan, 's ochtends en gaat naar school
2) Meisje komt thuis aan eind van de dag, ziet inmiddels 2000 genodigden en denkt dit gaat fout. Verwijdert feestje en licht ouders in.
3) Feestje wordt opnieuw aangemaakt door 2 jongens, meisje heeft er dus geen grip meer op
4) Ouders stappen naar politie en gemeente
Naar mijn idee moet je gaan kijken naar die 2 gozers
Jesse Hobson:
https://www.facebook.com/Ubergeek85
Ibe derFuhrer
https://www.facebook.com/profile.php?id=100002544338053
Volgens mij moet je altijd wel je geboortedatum invoeren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft je leeftijd niet op te geven op FB.
Denk niet dat dat zijn echte naam is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ibe derFuhrer
https://www.facebook.com/profile.php?id=100002544338053
Ja, en jij kan niet tot 18 rekenen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij moet je altijd wel je geboortedatum invoeren.
De verslaggever van RTV Noord gaf aan er duidelijk een paar te herkennenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
Waarom lees je niet? Die dingen staan standaard voor vrienden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:10 schreef PoliSplash het volgende:
Eigenlijk ook wel raar dat evenementen standaard als openbaar staan. Het gros van de evenementen is toch besloten bedoeld.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De verslaggever van RTV Noord gaf aan er duidelijk een paar te herkennen
Een paar != allemaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De verslaggever van RTV Noord gaf aan er duidelijk een paar te herkennen
Jawel joh. Het is allemaal de schuld vd Duitsersquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zijn echte naam is.
absoluut niet!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die trailer, die inmiddels van YouTube verwijderd is, dat het voor iedereen was, was dus niet uit haar hand?
Het is ook niet veranderd. Als ik nu een evenement aanmaak (even gekeken) staat het op vrienden. Je ziet het ook duidelijk staan trouwens. Printscreentje?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar gewoon aan is en ik vind het ook niet zo gewoon dat minderjarigen maar bij moeten houden wat er allemaal verandert en dat daardoor een foutje tot zoiets kan leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |