Mijn eerste advies was dan ook gewoon aangeven bij de politie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Meld misdaad anoniem is per definitie laf.
Ja, vreemd. Ik begrijp d'r ook niet zoveel van. Toen ik zeventien was kon ik letterlijk niets al wilde ik van alles openbaar. Zal dus wel weer veranderd zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar het kon dus wel, ondanks dat ze zestien is.
Dit meen je toch niet echt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel moet je maar beter op je kinderen letten.
Heel veel mensenkennig en totaal niet wereldvreemdquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Geen mensenkennis en wereldvreemd.
Nog maar een keer in caps.
OPENBARE ORDE IS DE VERANTWOORDELIJKHEID VANDE GEMEENTE.
/carequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Meld misdaad anoniem is per definitie laf.
Nee die niet.quote:
Misschien had FB dan ook wel de indruk gewekt dat dat niet kon?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, vreemd. Ik begrijp d'r ook niet zoveel van. Toen ik zeventien was kon ik letterlijk niets al wilde ik van alles openbaar. Zal dus wel weer veranderd zijn.
Als je in Haren woont, dan ga je rustig thuis zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef PoliSplash het volgende:
Ik denk dat hij de mensen in Haren zelf bedoeld.
Ja, de politie en burgermeester is verantwoordelijk voor de openbare Orde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
De enige die machte waren om erger te voorkomen waren de burgervader en zijn crisisteam. Die hebben fout na fout gemaakt,de grootste met het weigeren van het gratis optreden van kraantje p.
Daar ligt de verantwoordelijkheid. Dat jij dat nu niet in wil zien terwijl je gister als sensatiezoekende autist lekker de streams aan het volgen was is niet mijn probleem.
Een linkje van Facebook over minderjarigen: http://www.facebook.com/about/privacy/minorsquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, vreemd. Ik begrijp d'r ook niet zoveel van. Toen ik zeventien was kon ik letterlijk niets al wilde ik van alles openbaar. Zal dus wel weer veranderd zijn.
Heb je hier een bron van?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef gers het volgende:
[..]
Meld misdaad Anoniem is ook niet altijd anoniem , is in het verleden wel eens fout gegaan.
Ik wachtte op berichten van vrienden om te kijken hoe de sfeer was. Ben zoals verwacht thuisgeblevenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je in Haren woont, dan ga je rustig thuis zitten.
Als je niet in Haren woont, dan:
Er is van tevoren VEEL gemeld dat men niet naar Haren moest komen.
En als je er toch bent () dan volg je gewoon de instructies op van de politie/ME en dan krijg je geen tikken.
Waarom meteen geweld gebruiken? Dat lokt alleen maar geweld uit. Keuze geven tussen vertrekken of nachtje cel lijkt mij veel beterquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:07 schreef waht het volgende:
Verder goede lessen voor de volgende keer. Al het OV richting het gebied platleggen en groepsvorming in vroeg stadium met geweld voorkomen. Het is niet moeilijk.
duidelijk de Jongeren Kern VV Harenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke voetbalhooligans hoor.
Sowieso triest dat ze hooligans de schuld geven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke voetbalhooligans hoor.
Justitie heeft mensen in het verleden opgespeurd via hun melding om ze zo te kunnen verhoren (als getuige).quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van?
Daarnaast, de straat oversteken loopt ook weleens slecht af.
Het kon ook echt niet. Ik kreeg altijd de melding omdat ik minderjarig ben en uit veiligheidsredenen staat alles privé. Maar goed, het kan gewoon veranderd zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien had FB dan ook wel de indruk gewekt dat dat niet kon?
Ze moeten toch iets de schuld geven. Dan maar het voetbal, lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
Sowieso triest dat ze hooligans de schuld geven.. Hoorde het vanochtend in de trein ook uit de mond komen van paar oude graftakken
Ja right. Denk je echt dat ze genoeg cellen daarvoor hebben?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom meteen geweld gebruiken? Dat lokt alleen maar geweld uit. Keuze geven tussen vertrekken of nachtje cel lijkt mij veel beter
Precies.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets de schuld geven. Dan maar het voetbal, lekker makkelijk.
Je hoeft je leeftijd niet op te geven op FB.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het kon ook echt niet. Ik kreeg altijd de melding omdat ik minderjarig ben en uit veiligheidsredenen staat alles privé. Maar goed, het kan gewoon veranderd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |